جاهای دیدنی دبی در شب

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/17
بازدید: 801
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

 وقتی به دبی سفر کنید، متوجه می‌شوید که این شهر هیچ‌گاه نمی‌خوابد و تفریحات شبانه در آن همیشه برقرار است. یکی از چیزهایی که زیبایی ساختمان‌های دبی را چندین برابر می‌کند، نورپردازی‌های جذاب و منحصربه‌فرد آن‌ها است. گشت‌وگذار در بسیاری شهرها در شب، ممکن است جذابیت چندانی نداشته باشد؛ ولی دبی از آن شهرهایی است که به‌هیچ‌عنوان نباید شب‌های آن را از دست داد. جاهای دیدنی دبی در شب، به مسافران تور دبی این امکان را می‌دهند تا تجربه شبگردی کاملاً متفاوتی را داشته باشند. هر گوشه این شهر مدرن، تجربه‌ای جدید انتظارتان را می‌کشد، تجربه‌ای منحصربه‌فرد که شما را به دنیایی متفاوت و شگفت‌آور خواهد برد. شما می‌توانید به سافاری در صحرا بپردازید، در رستوران‌های شیک آن شام بخورید یا در کنار ساحل زیبای دبی به تماشای آب بپردازید. در ادامه این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا جاهای دیدنی دبی در شب را معرفی کنیم و شما را برای یک گردش متفاوت در دبی آماده کنیم. 

برج خلیفه؛ شبگردی در نزدیکی آسمان

 غیرممکن است که کسی به دبی برود و از برج خلیفه دیدن نکند. برج خلیفه، به عنوان نمادی از پیشرفت و توسعه شهری دبی، یکی از مقصدهای برجسته جهان برای گردشگران است. این بنا با ارتفاع بیش از ۸۲۰ متر و بیش از ۱۶۰ طبقه، بلندترین ساختمان مسکونی و تجاری جهان است. طراحی برج خلیفه بر پایه هنر معماری مدرن است که این اثر هنری استثنایی با الهام از الگوهای اسلامی، خلق شده است. برج خلیفه دبی با نورپردازی‌های بی‌نظیری که دارد، منظره بسیار زیبایی به شب‌های این شهر بخشیده که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از دبی ایستاده باشید؛ چون این برج زیبا از هرجای شهر قابل دیدن است. در این برج می‌توانید سوار بر سریع‌ترین آسانسور جهان، چشم‌اندازی از مناظر درخشان و شگفت‌انگیز دبی در شب داشته باشید. منظره‌ای از طبقه 124 آن در شب، مسحورکننده‌ترین صحنه‌ای است که می‌توان شاهد آن بود. علاوه بر مراکز تجاری و اداری، برج خلیفه شامل هتل‌های لوکس، رستوران‌های با چشم‌اندازهای فوق‌العاده، موزه‌ها، مراکز خرید و نمایشگاه‌های هنری نیز است. با رفتن به این برج در شب می‌توانید پس از یک گردش به‌یادماندنی در برج، خوشمزه‌ترین شام عمرتان را در چشم‌اندازی تکرار نشدنی در رستوران‌های برج خلیفه میل کنید.

مکان: بلوار محمد بن راشد 1، مرکز شهر دبی

ساعت بازدید: 19:00 تا 11:00 شب

هزینه ورود: 129 درهم برای هر نفر

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

 برج خلیفه از جاهای دیدنی دبی در شب

برج پالم؛ تفریح در برج‌هایی به شکل نخل

 جزیره پالم، یکی از شگفتی‌های معماری و شهرسازی در شهر دبی است که به‌عنوان یکی از نمادهای پیشرفت و توسعه این شهر شناخته می‌شود. این جزیره که از بالاترین ساختمان‌های ساخته‌شده دنیاست، به‌صورت سه جزیره کاملاً مصنوعی به شکل نخل احاطه شده است. هر یک از این سه جزیره، به شکل یک نخل، با جاده‌های خمیده و شاخه‌های درختان نخل، احساسی از زیبایی و شگفتی را به بازدیدکنندگان القا می‌کنند. برج پالم یکی از برج‌های این جزیره است که 52 طبقه دارد و توسط شرکت ساختمانی نخیل ساخته شده است. این برج در جزیره پالم جمیرا، با نورپردازی زیبا، در طول شب منظره بسیار خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند.

 آسمان‌خراش پالم علاوه بر جنبه تفریحی، یک هتل 5 ستاره ۱۸ طبقه با 290 اتاق دارد که می‌تواند تجربه اقامتی به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید در مراکز خرید این برج، لذتی خریدی عالی را تجربه کنید و سپس یک شام خوشمزه را در رستوران برج، جایی بر فراز آسمان میل کنید. علاوه بر زیبایی طبیعی و معماری بی‌نظیر، اطراف برج پالم، می‌توان شاهد انواع امکانات تفریحی و ورزشی بود. از جمله تفریحاتی که می‌توانید در این مکان امتحان کنید، بازی‌های ساحلی، ورزش‌های آبی، بازی گلف است. پس اگر به دنبال جایی مجلل و زیبا برای سرگرمی در شب‌های دبی هستید، حتماً به این مکان سر بزنید.

ساعت بازدید: شبانه‌روزی

آدرس: جزیره پالم، دبی، امارات متحده عربی

هزینه ورودی: ۱۸۰ درهم برای هر نفر

 برج پالم از جاهای دیدنی دبی درشب

جاهای دیدنی دبی - معرفی برترین جاذبه های گردشگری دبی

دبی فونتن؛ تماشای رقص نور و آب

 دبی فونتن یکی از شاهکارهای معماری و فناوری در شهر دبی است که شامل آبنماها، نمایش‌های نوری همراه با آهنگ است. نمایش نور، آهنگ و آب در کنار هم صحنه‌ای بسیار جذاب را در محوطه این مکان خلق کرده که می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای از شبگردی در دبی را برایتان رقم بزند. دبی فونتن به عنوان بزرگ‌ترین و بلندترین فواره آبی جهان شناخته می‌شود. این فواره کم‌نظیر، در دریاچهٔ مصنوعی برج خلیفه ساخته شده است. این آب‌نما دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است و طول آن ۲۷۵ متر (۹۰۲ فوت) است و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر (۵۰۰ فوت) در آسمان پرتاب می‌کند. طراح آب‌نمای دبی یک شرکت آمریکایی به نام وت دیزاین است که آب‌نمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را نیز طراحی کرده است. اجرای نمایش نور و آب در آب‌نمای دبی به صورت ۳۰ دقیقه یکبار در ساعات مشخصی از روز انجام می‌شود. در کنار نمایش فواره‌ها، دبی فونتن همچنین شامل مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های تفریحی است که امکان سرگرمی و خرید در این محوطه را برای شما فراهم می‌کند. 

 ساعت بازدید: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه در ساعت‌های ۱ و ۱:۳۰ بعدازظهر و از ۶ تا ۲۳ شب، جمعه و شنبه در ساعت‌های ۱:۳۰ و ۲ بعدازظهر و همچنین از ساعت‌های ۶ تا ۲۳ شب

 آدرس: امارات متحده عربی، دبی، کنار برج خلیفه، دبی فونتن

 هزینه بازدید: ۷۳ درهم برای هر نفر

دبی فونتن 

آبنمای دبی - آشنایی با بزرگترین آب‎نمای موزیکال جهان    

پارک موشن گیت؛ جایی برای تجربه حس هالیوود

 هنوز در مورد اینکه در شب‌های دبی به کجا بروید، سردرگم هستید؟ شاید به‌خاطر این باشد که هنوز با پارک موشن گیت آشنا نشده بودید.

 موشن گیت دبی که یک پارک موضوعی است، یکی از مکان‌های مورد علاقه کودکان و بزرگسالان در شهر دبی است. موشن گیت دبی یک شهربازی است که بخشی از پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی را شامل می‌شود. موشن گیت دارای پنج محدوده مختلف است که حدود 27 وسیله تفریحی مهیج،15 نمایش زنده، 15 فروشگاه و 9 رستوران را در خودش جای داده است. جذاب‌ترین وسیله‌ی تفریحی موشن گیت، ترن هوایی ماداگاسکار است. جالب‌ترین بخش این پارک این است که بر اساس تم‌هالیوود ساخته شده است. در این جای دیدنی شبانه دبی می‌توانید فضای انیمیشن‌هایی مثل هتل ترانسیلوانیا، شرک و سرزمین اسمورف‌ها را از نزدیک تجربه کنید.

مکان: پارک و استراحتگاه، خیابان شیخ زاید، دبی

زمان: شنبه تا چهارشنبه از 14:00 تا 22:00 شب؛ پنجشنبه و جمعه از 2:00 بعد از ظهر تا 23:00 شب.

هزینه ورودی: 245 درهم برای هر نفر

پارک موشن گیت

 پل جمیرا؛ لذت قدم زدن در ارتفاع

 نام دبی همیشه با دو مکان برج خلیفه و پل جمیرا همراه است. پل جمیرا یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پل‌های شهری در دبی است که اتصال بین مناطق مختلف شهر دبی را برقرار می‌کند. این پل، از خیابان الخیل روی جزیره جمیرا آغاز می‌شود و تا ساحل منطقه دیره در دبی ادامه پیدا می‌کند. پل جمیرا با طول حدود ۸ کیلومتر و ارتفاع بالای آن بر فاصله از آب، یکی از بزرگ‌ترین پل‌های شهری جهان است. این پل دارای ۹ پله‌ی اصلی و تعدادی از راه‌های فرعی است که تردد خودروها و اتوبوس‌ها را به سمت مقاصد مختلف در شهر دبی ممکن می‌سازد. طراحی زیبا و مدرن پل جمیرا، به همراه چشم‌اندازهای دیدنی اطراف آن، این پل را به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب تبدیل کرده است. از بالای این پل، می‌توان از دیدن مناظر فوق‌العاده شهر دبی از آن ارتفاع لذت برد و عکس‌های زیبایی را از شهر دبی ثبت کرد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه شب خود در دبی را به بهترین نحو سپری کنید، شاید بد نباشد که این پل را هدف یکی از شبگردی‌هایتان کنید. این پل با نورپردازی زیبا در ارتفاع بالا، نه تنها چشم اندازی فوق‌العاده از خلیج را برایتان فراهم می‌کند؛ بلکه شما می‌توانید بعد از قدم زدن روی پل، یک شام لذیذ رادر رستوران‌های اطراف آن میل کنید و لذت بیشتری از گردش شبانه تان ببرید.

ساعت ورودی: بدون محدودیت

آدرس: امارات متحده، دبی، پل جمیرا

هزینه ورودی: رایگان

 پل جمیرا دبی

سافاری در بیابان؛ تماشای آسمان پرستاره کویر

 اگر پس از گشت‌وگذار در میان برج‌ها و پاساژهای لوکس دبی، دوست دارید در میان ماسه‌ها قدم بزنید و ستارگان زیبای شب را در کویر تماشا کنید، قطعاً سافاری دبی یک تفریح شبانه عالی برای شما است.  سافاری در شب یک تجربه فراموش‌نشدنی است که ترکیبی از ماجراجویی و تفریح برای شما خواهد بود. این سفرها معمولاً در روز در منطقه صحرا در اطراف شهر دبی آغاز می‌شوند و تا شب ادامه دارند. تفریحات سافاری دبی شامل فعالیت‌هایی نظیر شترسواری، رانندگی با جیپ یا بوگی، تماشای نمایش‌های محلی و... است. سافاری در شب به دلیل هوای خنک و جذابیت مناظر زیبای صحرا، برای گردشگران بسیار جذاب است. برگزاری سافاری‌های در بیابان در شب، باتجربه موزیک، رقص و شام تحت آسمان ستاره‌ای، یک تجربه منحصربه‌فرد است. همچنین در طول سفر، می‌توانید غذاهای محلی و سنتی، چای و قهوه میل کنید و در جایی زیر آسمان پرستاره شب‌های کویر، یکی از بهترین تفریحات شبانه دبی را تجربه کنید.

 ساعت بازدید: متغیر

آدرس: کویرهای دبی

هزینه ورودی: باتوجه‌به امکانات و طول زمان گردش شما متفاوت است.

  سافاری در بیابان دبی

رستوران‌های روی آب؛ تجربه غذا خوردن با ماهی‌ها

 اگر از دسته افرادی هستید که به رستوران گردی علاقه دارید، قطعاً دبی هیچگاه حوصله شما را سر نمی‌برد. زمانی که به دبی سفر کنید، می‌توانید در هر گوشه از این شهر کم‌نظیر، انواع مختلفی از رستوران‌ها را ببینید. یکی از جاهای دیدنی دبی در شب برای کسانی که به دنبال تجربه صرف غذا در مکانی متفاوت هستند، می‌تواند رستوران‌های روی آب دبی باشد. 

 در دبی رستوران‌های روی آب متنوعی وجود دارد که با نورپردازی خاص خود، منظره زیبایی به شب‌های دبی داده‌اند. برخی از این رستوران‌ها عبارت‌اند از: 

  • پیرشیک: این رستوران لوکس با پل‌های چوبی زیبایی روی آب واقع شده و یک منظرهٔ فوق‌العاده از خلیج فراهم می‌کند.
  • نیتان آوتلا در الماهارا: این رستوران معروف در هتل برج العرب واقع شده و دارای آکواریومی زیر آب است که تجربهٔ منحصربه‌فردی از غذا خوردن را برایتان رقم می‌زند.
  • اوشیانو: این رستوران نیز در هتل برج العرب قرار دارد و دارای آکواریومی بزرگ است. وقتی در این مکان غذا می‌خورید به نظر می‌آید که در دریا هستید و می‌توانید ماهی‌ها را لمس کنید.

 رستوران‌های روی آب دبی

بهترین رستوران های دبی - بررسی 20 تا از برترین رستوران های دبی از نظر مسافرین

کشتی‌های نهر دبی؛ تجربه کشتی‌سواری شبانه

 نهر دبی یکی از پروژه‌های بزرگ شهرسازی در شهر دبی است که به منظور ایجاد یک محوطه زیبا برای فعالیت‌های تفریحی و گردشگری ساخته شده است. این نهر، به طول 3.2 کیلومتر در امتداد مرکز شهر دبی کشیده شده است و از منطقه Business Bay شروع می‌شود و تا خلیج عرب ادامه دارد. نهر دبی به دلیل سیستم حمل و نقل آبی و مجموعه‌ای از قایق‌های تفریحی و توریستی که در آن استفاده می‌شود، تحت عنوان "ونیز شرق" نیز شناخته می‌شود. در این مکان می‌توانید در آب‌های آرام نهر دبی در کشتی کروز Dhow، یک کشتی‌سواری به‌یادماندنی را تجربه کنید. همچنین شما این امکان را دارید که در اطراف نهر پیاده‌روی کنید و علاوه بر تماشای اطراف، یک شام لذیذ را در فضایی زیبا همراه با موسیقی و رقص میل کنید. همچنین اگر پس از چندروزه گشت و گذار از شلوغی شعر خسته شده‌اید، بهتر است یک شب به کنار نهر دبی بروید، در نزدیکی اسکله نشسته و افق درخشان شهر را تماشا کنید و غرق در آرامش شوید.

آدرس: دبی، امارات متحده عربی، نهر یا خور دبی

زمان: بدون محدودیت

هزینه ورودی: 220 درهم برای هر نفر

کشتی‌های نهر دبی

 رصدخانه السادیم؛ جایی برای عاشقان نجوم

 این مکان را شاید کمتر کسی در دبی بشناسد. رصدخانه السادیم یکی از جاهایی است که اگر عاشق نجوم و تماشای ستارگان باشید، رفتن به آن می‌تواند اوج لذت را برایتان فراهم کند. این رصدخانه، یک مرکز رصدی در منطقه المرصد، الوثبه، ابوظبی است که در سال 2016 افتتاح شد. اگرچه این مکان با شهر دبی در حدود دو ساعت فاصله دارد؛ ولی اگر از دسته افرادی باشید که دوست دارند تماشای ستارگان را از نزدیک تجربه کنند، قطعاً طی کردن این مسافت ارزشش را خواهد داشت. رصدخانه السادیم یکی از مقصدهای علمی و گردشگری مهم در دبی است که وسیله‌ای برای کشف و شناخت فضا و ستارگان برای علاقه‌مندان به علم فضا و آسمان است. رصدخانه السادیم مجهز به تجهیزات پیشرفته‌ای است که به محققان و دانشمندان امکان می‌دهد تا به مطالعه و مشاهده آسمان و سیارات مختلف از جمله سیارات خورشیدی، اخترها، و اجرام نجومی دیگر از جمله ابرنواخترها و کهکشان‌ها بپردازند. این مکان با برنامه‌هایی مانند نشست‌های تفسیری، تورهای آسمانی، کارگاه‌های آموزشی در مورد ستارگان و اجرام نجومی، به بازدیدکنندگان فرصتی برای آموختن و تجربه‌ی نزدیک‌تر با آسمان فراهم می‌کند. در این رصدخانه، تلسکوپ‌های پیشرفته و چادرهایی فراهم شده تا برای مسافران تجربه نشستن زیر یک آسمان پرستاره و تماشای آن را به بهترین نحو رقم بزنند.

مکان: رصدخانه السادیم، الوثبه، ابوظبی، فاصله 153 کیلومتری دبی

زمان: سه‌شنبه، پنج شنبه و شنبه – 18:00 الی 4:00 صبح.

هزینه ورودی: 1328 INR (175 درهم) برای هر نفر

رصدخانه السادیم دبی

بار بالای شهر؛ محلی برای رقص و موسیقی

 بار بالای شهر (uptown bar) یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و سرگرمی در شهر دبی است. این بار در هتل جمیرا روتانا واقع شده و از دیدی فوق‌العاده به مناظر شهر دبی و خلیج عرب برخوردار است. این مکان به عنوان یک بار با امکانات بی‌نظیر با محیطی شیک و دلنشین تجربه جذابی از تفریح در دبی را برایتان رقم می‌زند. تنوع منوی غذا و نوشیدنی در Uptown Bar بسیار بالاست و شامل انواع نوشیدنی‌های مختلفی از جمله کوکتل‌ها، شربت‌ها محلی و بین‌المللی می‌شود. همچنین این مکان، محلی برای برگزاری مراسم‌ها و رویدادهای مختلفی مانند کنسرت‌های زنده و جشن‌های ویژه نیز است. با کلیه این ویژگی‌ها، این بار محبوب دبی، یک مقصد بسیار عالی برای گردشگران و مسافرانی است که به دنبال تجربه یک شب‌زنده‌داری خاطره‌انگیز و مهیج هستند.

آدرس: طبقه 24، هتل جمیرا بیچ، جاده ساحلی جمیرا، ام سقیم دبی

زمان: 17:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد.

هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی،500 درهم برای یک وعده‌غذایی دو نفره

بار بالای شهر

 شب‌های دبی؛ فرصتی برای خوشگذرانی واقعی

 دبی شهر همیشه بیدار است. شما در این شهر مدرن می‌توانید تفریحاتی از جمله صرف شام بر روی کشتی تفریحی، سافاری، تماشای دبی بر فراز برج خلیفه، قدم‌زدن شبانه در سواحل، تفریح شبانه در کلاب‌های شبانه گلف و تماشای رقص موزیکال آب‌نمای دبی را تجربه کنید. ما در این بخش از سایت لحظه آخر به معرفی چند عدد از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب پرداختیم. این جاذبه‌ها فقط چند نمونه از جاهای دیدنی دبی در شب هستند که تجربه بی‌نظیری از سفر را می‌توانند برای شما رقم بزنند. اگر شما هم تابه‌حال در تور دبی شرکت کرده‌اید و تجربه بازدید از جاهای دیدنی این شهر را داشته‌اید، می‌توانید خاطرات و نظرات خود را برای ما نیز یادداشت نمایید. همچنین درصورتی‌که می‌خواهید در مورد دبی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید دیگر مقالات سایت ما را نیز مطالعه نمایید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر