بهترین رستوران های تهران

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/10
بازدید: 35903
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

از آنجایی که می‌توان با اطمینان گفت غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه و لذیذ هستند تصمیم گرفتیم به شما بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم تا اگر که تصمیم گرفتید روزی را به رستوران گردی در تهران بگذرانید از این مقاله کمک بگیرید. البته این بدین معنا نیست که لیست کامل 38 تایی ما فقط رستوران های سنتی تهران را شامل شده بلکه رستوران های مدرن شهر هم در آن پیدا می‌شود. در ادامه همراه لحظه آخر باشید تا شما را به این رستوران های خوب تهران (سنتی و مدرن) به همراه آدرس، تلفن و سایت آنها معرفی کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. 1.رستوران گردان برج میلاد
  2. 2.رستوران مرشد تهران 
  3. 3.رستوران مرشد در نیاوران
  4. 4..رستوران کوبابا
  5. 5.رستوران ایتالیایی سنسو
  6. 6.رستوران‌های زنجیره ای باروژ
  7. 7.رستوران مسلم
  8. 8.رستوران لوکس طلایی
  9. 9.رستوران نایب
  10. 10.رستوران بام شیان
  11. 11.رستوران خونه تهران
  12. 12.رستوران شمرون کباب
  13. 13.رستوران جوان
  14. 14.رستوران نارنجستان
  15. 15.دیزی سرای ایرانشهر
  16. 16.رستوران گشت
  17. 17.رستوران راه چوبی
  18. 18.رستوران عالی قاپو
  19. 19.رستوران شاندیز جردن
  20. 20.رستوران البرز تهران
  21. 21.رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)
  22. 22.رستوران اس پی یو
  23. 23.رستوران مس توران
  24. 24.مجموعه رستوران و کافه های ارکیده
  25. 24. رستوران موبی دیک
  26. 25.رستوران ۱۳۳ تهرانپارس
  27. 26.رستوران حس توران
  28. 27.رستوران باربد
  29. 28.رستوران اصیل
  30. 29.رستوران هانی
  31. 30.رستوران سنتی شهربانو
  32. 31.رستوران اسفندیار
  33. 32.رستوران روحی
  34. 33.رستوران گیلانه
  35. 34.رستوران لئون
  36. 35.کاخ رستوران لیدوما
  37. 36.رستوران رفتاری بام لند
  38. 37.رستوران شرف الاسلامی
  39. 38.رستوران کمالی لواسان
    1. آدرس رستوران کمالی لواسان

 بهترین رستوران های تهران

شکم گردی در شهری که در هر خیابان آن حداقل 3 رستوران وجود دارد نمی‌تواند کار راحتی باشد. چون نیاز است دنبال رستوران‌های خوب تهران باشید؛ جاهایی که پاتوق کسانی است که می‌خواهند روزهای تعطیل خود را با گشت و گذار در شهر و سپس صرف شام یا ناهاری باکیفیت و لذیذ صرف کنند، است. پس سوالی که لازم است از خود بپرسید این است که بهترین رستوران های تهران که می‌خواهید برای آنها هزینه کنید کدامند؟ شهر تهران رستوران‌های زیادی دارد که به طبع همه این رستوران‌ها غذاهای خوبی ندارند؛ به همین دلیل در پاسخ این سوال برترین این رستوران ها را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر ساکن تهران هستید یا می‌خواهید به تهران سفر کنید، پول خود را در جایی درست و با کیفیت خرج کنید. در تهران از انواع رستوران‌های سنتی گرفته تا فست فود های مدرن و غذاهای چینی و کره‌ای وجود داشته و انواع رستوران‌های بین‌المللی با کیفیت، غذاهای خوش طعم و خاصی را به شما ارائه می‌کنند که در ادامه مشهورترین این رستوران ها را معرفی می‌کنیم.

سفر به زیباترین شهرهای داخلی با لحظه آخر

1.رستوران گردان برج میلاد

بزرگترین رستوران گردان جهان در راس بلندترین برج ایران قرار دارد. رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد و بی شک یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد.

میهمانان می توانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند؛ انواع پیش غذا، غذاهای پلویی، انواع پیتزا، غذاهای خوراک، رولت مرغ، سالادها و دسرها در این مکان سرو می گردد. توجه داشته باشید که برای سرو وعده شام، حتما باید از پیش میز خود را رزرو نمایید.

  • آدرس رستوران گردان برج میلاد:  بزرگراه همت غرب/ برج میلاد

 

رستوران گردان برج میلاد

2.رستوران مرشد تهران 

رستوران مرشد نیز یکی از رستوران‌های خوب واقع در شهر تهران است. طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌ این رستوران، موجب شده محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف پیدا کند و در لیست محبوب‌ترین‌ها جای گیرد. ابتدا رستوران سنتی مرشد، در یکی از محله‌های تهران به نام محله تجریش آغاز به کار کرد. محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد. رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید. 
آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود. روند تغییر رستوران محبوب همچنان ادامه پیدا کرد. افزایش مساحت رستوران، سبب گردید تا رستوران مرشد به مکانی بزرگتر با گنجایش بیشتر تغییر یابد. افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است. محیط سنتی و گرم رستوران مرشد، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و همچنین رفتار سرشار از ادب پرسنل این رستوران، همگی در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان فراهم آورد.

  • آدرس رستوران مرشد: میدان قدس، ابتدای شریعتی، کوچه شهید بهمن محمودی (کوچه ذغالی‌ها)، بن‌بست ناطق، پلاک ۳.

این رستوران در حال حاضر تعطیل است.

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

 

3.رستوران مرشد در نیاوران

شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های خوب تهران محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند. حال و هوای شعبه نیاوران رستوران مرشد به گونه‌ای ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی‌که مهمانان از آن‌جا خارج می‌شوند، متوجه این موضوع نخواهند شد که ساعت‌هایی را در آن‌جا وقت گذرانده‌اند.

غذاهای رستوران مرشد نیاوران درون سینی‌های بزرگی که به آن مجموعه می‌گویند، سرو می‌شود. روی غذا  تزیینات زیبا و هنرمندانه‌ای به چشم می‌خورد که اشتهای افراد را برای نوش‌جان کردن غذا دو چندان می‌کند. غذاهای معروف این شعبه رستوران مرشد شامل کباب برگ و خوراک گردن است. توصیه می‌گردد حتماً غذاهای معروف این رستوران را امتحان نمایید.

  • آدرس رستوران مرشد شعبه نیاوران:  تهران، نیاوران، ابتدای جماران

این رستوران در تمام طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی خود است.

رستوران مرشد در نیاوران

4..رستوران کوبابا

یکی از بهترین رستوران های تهران کوبابا نام دارد که با محیطی نیمه باز و مجلل میزبان شهروندان تهرانی می باشد. در رستوران کوبابا منویی بسیار متنوع پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از میان آن ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. جالب است بدانید که در منوی کوبابا پیش غذا و غذاهای افغانی و لبنانی هم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند.

مک دونالد - همه چیز درباره رستوران های زنجیره ای مک دونالد!

منوی رستوران کوبابا دارای تنوع بالایی است و افراد می‌توانند از بین غذاهای خوشمزه از قبیل اسکند افندی، پلوی افغانی، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند. منوی باز صبحانه رستوران کوبابا نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد. امکانات متنوع این رستوران موجب شده تا جزئی از رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب ‌آید.

  • آدرس رستوران کوبابا: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶
  • ساعت کار رستوران: ۱۱ الی ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای سرو شده در رستوران کوبابا: گران

 

رستوران کوبابا

5.رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران ایتالیایی سنسو را می توان انتخابی عالی برای سرو یک غذای ایتالیایی در تهران دانست. در این رستوران بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ایتالیایی طبخ می شود که می توانید بنا بر ذائقه خود از آن ها میل کنید. رستوران سنسو محبوبیت بالایی دارد و به همین دلیل در اکثر مواقع مملو از جمعیت است؛ از همین رو بهتر است پیش از حضور میز خود را رزو نمایید تا معطل نشوید. ظرفیت این رستوران 40 نفر می باشد. کارکنان این رستوران برای وعده ناهار بین ساعات 11 الی 16:30 و برای وعده شام از ساعت 18:30 تا نیمه های شب آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. این رستوران در تمام طول هفته به مشتریان خود سرویس می‌دهد. پرسنل این رستوران به حسن خلق شهرت دارند.

  • آدرس رستوران سنسو: بلوار فردوس شرق/ ابتدای خیابان رامین جنوبی/ پلاک 21
  • ساعت کار: 11 تا 14، و از ساعت 20 تا ۲۲ شب

رستوران ایتالیایی سنسو

6.رستوران‌های زنجیره ای باروژ

سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران های تهران جای گرفته‌اند. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، دارای بیش از ۱۰ شعبه در تهران هستند و انواع و اقسام فست فودها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.
کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و به‌طور کلی تمامی غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند باعث شده تا عده زیادی به سمت آن جذب گردند. رستوران باروژ دارای شعبه‌های زنجیره‌ای در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار است. افراد می‌توانند هر کدام از شعبه‌هایی که به آن‌ها نزدیک‌تر بوده را انتخاب کرده و یک روز به یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنند.

  • آدرس رستوران های زنجیره ای باژور: میرداماد/ میدان مادر/ خیابان مهرورز/ نبش شریفی

 

رستوران‌های زنجیره ای باروژ

7.رستوران مسلم

رستوران مسلم در منطقه بازار بزرگ تهران در برترین بودن زبانزد خاص و عام می باشد. محال است در هر زمانی از هفته، این رستوران را خالی از مشتری ببینید و اغلب با صف های طولانی در مقابل آن مواجه می شوید. حجم غذاهایی که در این رستوران طبخ می شود بسیار زیاد است، از همین رو هر پرس آن برای 2 نفر کافی می باشد. وعده های ناهار، میان وعده، شام و افطار (در ماه مبارک رمضان) در این رستوران سرو می گردد. ته چین های مسلم بسیار محبوب است. معروف‌ترین غذایی که در رستوران مسلم سرو می‌گردد ته چین (مرغ یا گوشت) بوده که کلمه‌ «ته‌چین ویژه» در سردر این رستوران نشان‌دهنده همین امر است. چنان‌چه قصد رفتن به این رستوران را دارید، توصیه می‌شود حتماً ته‌چین آن امتحان را امتحان کنید. قیمت غذاهای مختلف رستوران مسلم نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول در نظر گرفته شد.

  • آدرس رستوران مسلم: بازار تهران/ سبزه میدان/ کوچه حج رحیم خان/ پلاک 4
  • وب سایت: www.moslem.restaurant

 

رستوران مسلم

8.رستوران لوکس طلایی

طویل ترین خیابان خاورمیانه، مکان مناسبی برای تاسیس یکی از بهترین رستوران های تهران است. رستوران لوکس طلایی می‌تواند یک خاطره دلنشین از روزگار گذشته برای مهمانان خود باشد. همان‌طور که از نام این رستوران‌ مشخص است یک رستوران لوکس بوده که در لیست مطرح‌ترین و قدیمی‌‌ترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. حس نوستالژی عمیقی در افراد مخصوصاً پدر و مادرهایی که سن بالایی دارند ایجاد می‌شود. این رستوران در زمره رستوران‌هایی قرار داشته که از دیرباز تاکنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده‌اند. 
بازسازی‌ها در سال‌های اخیر و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به رستوران لوکس طلایی باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت این رستوران جذب شوند. انواع و اقسام غذاها از قبیل غذاهای چلویی، انواع خورشت‌ها و خوراک‌ها را می‌توان در این مکان امتحان کرد. باقالی ‌پلو باگوشت بره در میان انواع غذاهای این رستوران، بسیار محبوب و پرطرفدار است. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از غذاهای پرطرفدار این رستوران بوده که طعمی ویژه دارد. چنانچه تمایل دارید برای صرف نهار به این رستوران بروید، حتماً پیش از رفتن، برای خود میز رزرو کنید، چراکه در هنگام ظهر، تمام صندلی‌های رستوران پر می‌شوند.

  • آدرس رستوران لوکس طلایی: خیابان ولیعصر، بالاتر از فرشته، نبش کوچه‌ قرنی، پلاک ۲۹۵۵.
  • تلفن: 22041654

رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!

9.رستوران نایب

رستوران نایب یکی از رستوران‌های خوب تهران است که دارای شعبه‌های مختلفی در این شهر بوده که البته شعبه‌ اصلی آن نایب وزرا نام دارد. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند. بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید. چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند.

  • آدرس رستوران نایب: خیابان ولیعصر/ پایین تر از پارک ساعی
  • تلفن: 88713474

 

رستوران نایب تهران

10.رستوران بام شیان

یکی از برترین رستوران های منحصر به فردی که می‌توانید در تهران پیدا کنید. این رستوران در پارک جنگلی شیان واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد. میل کردن غذاهای سنتی در پشت بام این رستوران، که دارای تخت های سنتی می باشد، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. 160 میهمان می توانند به طور همزمان در این مکان غذا میل کنند؛ طبقه اول 60 نفر ظرفیت دارد.

  • آدرس رستوران بام شیان: اتوبان امام علی شمال/ بعد از همت/ ورودی لویزان و شیان/ پارک جنگلی شیان/ جنب هتل شیان

رستوران بام شیان

11.رستوران خونه تهران

نام‌گذاری رستوران خونه بسیار هنرمندانه و زیرکانه صورت گرفته و همان‌طور که انتظار می‌رود، فضای آن شباهت زیادی به خانه‌‌های قدیمی دارد و البته به همان اندازه گرم و صمیمی نیز طراحی گردید. رستوران خونه با وجود طرح قدیمی خود، جزء رستوران‌های لوکس تهران به حساب می‌آید که در چهارراه جهان کودک قرار گرفت. دکوراسیون داخلی رستوران خونه با استفاده از صندلی‌های چوبی، پنجره‌های رنگی و گچ‌کاری‌های زیبا طراحی شده تا آرامش خانه را در دل شلوغی شهر برای مهمانان خود ایجاد کند. قیمت غذاهای موجود در منوی رستوران خونه با توجه به حجم غذای آن بسیار بالا بوده اما باید اشاره کرد که هر پرس برای دو نفر کافی است. فضای داخلی این رستوران کاملا شبیه به یک خانه بوده و حس امنیت خوبی را به مشتریان القا می کند به طوری که بر روی زمین فرش پهن شده، پنجره ها رنگارنگ بوده و غذاها در بشقاب های گل سرخی سرو می گردد. حجم غذاهای این رستوران نیز بالا بوده و از همین رو می توانید یک غذا را برای 2 نفر سفارش دهید. 

  • آدرس رستوران خونه تهران: چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن‌بست کمان
  • شماره تماس رستوران خونه: ۰۲۱۴۳۹۳۷۴
  • ساعت کار: ۱۱ تا ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای سرو شده در رستوران خونه: گران

رستوران خونه تهران

مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + نقشه (ویژه افراد دارای معلولیت)

12.رستوران شمرون کباب

نام کباب شمرون را قطعا شنیده اید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران است که در 3 نقطه از تهران (نیاوران، اندرزگو، تجریش) شعبه دارد. این رستوران ساختمانی 3 طبقه دارد که در سال 1385 تاسیس گشته و در طبقه آخر تراسی رو به میدان تجریش در آن در نظر گرفته شده است. برخی از غذاهایی که در این رستوران می توانید سفارش دهید عبارت اند از: شیشلیک، کباب بره، کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان و میکس کباب خانواده که برای یک خانواده در نظر گرفته شده است. شعبه اندرزگوی این رستوران، ساندویچ کباب های لذیذی سرو می کند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. 

این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد.

  • آدرس رستوران شمرون کباب در باملند: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مجموعه تجاری بام لند، کافه و رستوران شمرون

 

رستوران شمرون کباب

13.رستوران جوان

رستوران جوان در سال 1285 توسط حاج اسماعیل چلویی در محله پامنار افتتاح شده و یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران به شمار می رود. اما امروزه این رستوران را در ظاهری شیک و مدرن می بینیم که خود را به استانداردهای روز دنیا نزدیک می کند. منوی این رستوران 5 بخش مجزای: چلویی، غذاهای مخصوص جوان، دسر و پیش غذا، انواع خوراک و نوشیدنی را شامل می شود. جالب است بدانید برخی غذاهای محلی محبوب هم در رستوران جوان سرو می گردد و شما گردشگران تور تهران می توانید با پرداخت مبلغی نسبتا ارزان از غذاهای بی نظیر این رستوران سفارش دهید.

  • آدرس رستوران جوان: نوبنیاد/ خیابان کوهستان چهارم
  • تلفن: 22827566
  • وب سایت: restaurantjavan.com

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت

14.رستوران نارنجستان

یکی دیگر از رستوران های خوب تهران که در لیست برترین ها قرار می گیرد "رستوران بین المللی نارنجستان" نام دارد. رستوران نارنجستان از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. از آن جایی که این رستوران بین المللی می باشد، تمامی پرسنل و کارکنانی که در آن مشغول به فعالیت هستند، به چندین زبان دنیا مسلط هستند و تحصیلاتی در این زمینه دارند. میهمانان خارجی که با تور تهران وارد پایتخت می شوند، در این رستوران می توانند وعده ای لذیذ و خاطره انگیز را تجربه نمایند. در این رستوران، علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی نیز سرو می‌شوند. رستوران ایرانی این مجموعه با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی آن در طبقه‌ یازدهم واقع شده است. محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش‌طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ آن نیز بهره‌مند شوید. رستوران نارنجستان به دلیل سطح بالای امکانات و لوکس بودن گزینه مناسبی برای افرادی است که از مکان‌های سنتی لذت می‌برند.

  • آدرس رستوران نارنجستان: سعادت آباد/ مابین میدان سرو و کاج/ میدان شهرداری، رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد.

 

رستوران نارنجستان

15.دیزی سرای ایرانشهر

دیزی سرای ایرانشهر که از سال 1386 مشغول به فعالیت است، با دیزی های فوق‌العاده‌ای که دارد، نزد تهرانی ها محبوبیت زیادی کسب کرده است. با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.

بر روی دیوارهای این رستوران، نقاشی هایی از قهوه خانه وجود دارد که کاملا با سبک رستوران مطابقت داشته و فضایی دلنشین را مهیا کرده است.

  • آدرس دیزی سرای ایرانشهر: ایرانشهر/ خیابان کلانتری/ پلاک 52

دیزی سرای ایرانشهر

16.رستوران گشت

یک رستوران خوب به تازگی در منطقه جردن افتتاح شده که با منوی جذاب خود توانسته در همین مدت کوتاه، توجه ها را به سوی خود جلب نماید و جزء بهترین رستوران های تهران به حساب آید. رستوران گشت دارای منویی از غذاهای جدید و مدرن است و شما می توانید بر اساس ذائقه خود، هر یک را سفارش دهید و در محیطی دل انگیز میل کنید. جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد.

رستوران های ملل تهران - بهترین رستوران های ملل در تهران برای صرف غذایی بین المللی

  • آدرس رستوران گشت: جردن/ بین خیابان گلشهر و ناهید شرقی/ کوچه گلفام/ مجتمع تجاری امیر

رستوران گشت

17.رستوران راه چوبی

فود کورت راه چوبی مجموعه‌ای شگفت‌انگیز است که در بزرگراه حقانی جنوب، و در پارک آب و آتش قرار دارد. مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها با نام‌های رستوران کلبه/هات، رستوران بیانکا، رستوران پستو، رستوران گیلکی بنه اکسپرس، ته‌چین بار، فیش اند چیپس، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. 
رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند. فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند.

بازار بزرگ تهران - مهم ترین مرکز خریدی که در پایتخت وجود دارد و آن را قلب اقتصادی ایران می نامند "بازار بزرگ تهران" می باشد.

  • آدرس رستوران راه چوبی: بزرگراه حقانی جنوب/ پارک آب و آتش

 

رستوران راه چوبی

18.رستوران عالی قاپو

رستوران عالی ‌قاپو یک رستوران سنتی معتبر در تهران محسوب می‌شود که در محدوده شمال تهران (ونک) واقع گردید. موسیقی زنده با همکاری یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار بالای غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات رستوران عالی قاپو به حساب می‌آیند که موجب محبوبیت بالای این رستوران شده‌اند. موسیقی سنتی ایرانی، علاوه بر جسم، روح آدمی را نیز جلا می‌دهد. طراحی داخلی رستوران سنتی عالی قاپو بسیار هنرمندانه است. معماری داخلی رستوران شبیه به یک موزه قدیمی بوده که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای مهمانان فراهم می‌آورد. رستوران عالی قاپو تهران با فضایی خاص و زیبا پذیرای شهروندان تهرانی می باشد. در این رستوران یک گروه موسیقی حرفه ای فعالیت دارد که اجراهای بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و اوقات شاد و مفرحی را برای مشتریان فراهم می کند.

  • آدرس رستوران عالی قاپو: ونک/ خیابان حقانی/ خیابان گاندی جنوبی/ بین کوچه های 23 و 25/ پلاک 55
  • وب سایت: www.alighapoo.com

 

رستوران عالی قاپو

19.رستوران شاندیز جردن

چنان‌چه کسی در تهران یک رستوران‌گرد ماهر باشد، قطعاً رستوران شاندیز جردن را از رستوران های خوب تهران می‌داند. رستوران شاندیز جردن، باکیفیت‌ترین غذاهای پایتخت را به مشتریان خود که از سراسر کشور به این رستوران آمده‌اند ارائه می‌کند. شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن مزه‌ای استثنایی دارند به‌طوری که مزه‌ آن برای همیشه زیر زبان خواهد ماند. محیط شیک و لوکس رستوران، تزئینات دیدنی و زیبا و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل رستوران شاندیز جردن، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. 
رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را از سراسر کشور جذب ‌کند. رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند. رستوران شاندیز جردن فضای خوبی برای شیشلیک‌خوران اصیل محسوب می‌گردد.

شهر تهران - هر آنچه که باید در مورد شهر تهران بدانید!

  • آدرس رستوران شاندیز جردن: تهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷
  • تلفن: 22054848

 

رستوران شاندیز جردن

20.رستوران البرز تهران

رستوران البرز که به آن چلوکبابی البرز نیز می‌گویند از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران های خوب تهران به حساب می‌آید. فعالیت رستوران البرز از سال ۱۳۴۶ آغاز و تاکنون ادامه پیدا کرده است. رستوران البرز در خیابان سهروردی واقع گردید. مجموعه البرز، همواره تلاش کرده با رعایت جدیدترین استانداردهای روز دنیا، خود را به روز نگه دارد. سال‌های زیادی از تأسیس رستوران البرز می‌گذرد اما با این وجود این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و محبوب‌‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. منوی رستوران البرز انواع غذاهای ایرانی را در خود جای داد. کباب‌های این رستوران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. رستوران البرز مجهز به دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP است. فضای رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و به علاقه‌مندان به معماری امروزی به شدت توصیه می‌شود.

  • آدرس رستوران البرز تهران: خیابان سهروردی شمالی/ نبش کوچه نیکو قدم
  • تلفن: 88534757

سفر به زیباترین شهرهای داخلی با لحظه آخر

21.رستوران ایتالیایی ژوانی (جنارو)

ژوانی یکی دیگر از پرآوازه و معتبرترین رستوران های ایتالیایی در تهران عنوان شناخته شده است. نام رستوران ژوانی اخیراً به جنارو تغییر پیدا کرده است. رستوران ایتالیایی ژوانی دارای چهار شعبه‌ مختلف در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش بوده که همه‌ آن‌ها دارای غذاهایی با طعم خاص هستند. انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در شعبات رستوران جنارو مشتریان این رستوران را به وجد می‌آورند. غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید.

  • آدرس رستوران ایتالیایی ژوانی: بلوار مرزداران/ نبش ناهید/ طوبقه فوقانی آجیل تواضع
  • تلفن: 44266600

رستوران ایتالیایی ژوانی

22.رستوران اس پی یو

اگر قصد دارید به منطقه درکه بروید و روزی مهیج و بانشاط را سپری کنید، حتما برای صرف وعده غذایی خود، رستوران SPU را انتخاب نمایید که یکی از  بهترین رستوران های تهران است. پیش غذاهای خوشمزه، دسرهای رنگارنگ و جذاب و کباب های خوش طعم، محیط دلباز، منظره چشم نواز و طبیعت بکر همگی از دلایلی است که شما را مجاب می کند تا این رستوران را برای صرف غذا انتخاب نمایید. رستوران اس پی یو (SPU) علاوه بر زیبایی خاص خود در منطقه‌ زیبای درکه واقع شده است. اس پی یو به دلیل موقعیت مکانی خاص خود و کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب‌ آن‌ها، یکی از معتبرترین رستوران‌های تهران محسوب می‌گردد. انواع کباب و غذاهای اصیل ایرانی و همچنین پیش غذاها و دسرهای متنوع‌، در این رستوران سرو می‌شوند. کباب برگ و شیشلیک معروف‌ترین غذاهای این رستوران هستند. مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند.
رستوران اس پی یو (SPU) در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. 

  • آدرس رستوران اس پی یو: درکه/ میدان درکه
  • تلفن: 22173706

پارک های جنگلی تهران - معرفی بهترین پارک های جنگلی تهران

23.رستوران مس توران

رستوران مستوران که به مس توران (به معنای سرزمین مس) نیز شهرت دارد در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای داخلی رستوران مستوران، سبک معماری دوران صفوی را نشان می‌دهد. طراحی رستوران به گونه‌ای است که با وارد شدن به فضای آن مهمانان احساس می‌کنند به تاریخ این کشور سفر کرده‌اند. همه‌ چیز در رستوران مستوران عطر اصالت و سنت را یادآوری می‌نماید. 
در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند. یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی رستوران قرار داشته که به شیوه‌ قدیمی نان برای مهمانان پخت می‌کند. رستوران مستوران به افرادی که تمایل دارند یک فضای سنتی و قدیمی را با غذاهای باکیفیت تجربه کنند بسیار توصیه می‌شود.
علاوه بر امکانات مختلف رستوران سنتی مستوران، زیبایی خیره‌کننده آن و همچنین برخورد مناسب پرسنل رستوران، همگی منجر به ایجاد فضایی ایده‌آل برای صرف غذا و آرامش شده است.

  • آدرس رستوران مس توران: میدان نیاوران به سمت تجریش/ جنب مهمان سرای وزارت امور خارجه
  • تلفن: 26151419

 

رستوران مس توران

 

24.مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است. رستوران و کافه‌های ارکیده دارای آشپزان ماهر و تیم مهمان‌داران حرفه‌ای بوده که انتظارات مهمانان را در برگزاری مراسمات سازمان، تولد و عقد و مناسبت‌های خانوادگی و ... برآورده می‌کنند. مهمانان در شعبات مختلف این رستوران‌ها امکان تجربه میل نمودن غذا در دل طبیعت، در بالاترین نقطه یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را دارند.

فرقی نمیکند مهمانان دارای چه رژیم غذایی و سلیقه‌ای باشند زیرا در این رستوران‌ها برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده است. امکانات رفاهی گوناگونی از قبیل سالن‌هایVIP ، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی اختصاصی کودکان، موسیقی زنده، همراهی برای سالمندان و افراد کم‌ توان و … برای راحتی بیشتر مهمانان، در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

  • آدرس رستوران و کافه‌های ارکیده شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند
  • شماره تماس: ۸۸۸۸۵۳۰۰ (۲۱+)
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

 

  • آدرس رستوران و کافه ارکیده شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰
  • شماره تماس : ۷۲۱۴۶ (۲۱+)
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

 

  • آدرس رستوران و کافه ارکیده شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی
  • شماره تماس: ۷۹۳۹۷ (۲۱+)
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب

24. رستوران موبی دیک

رستوران موبی دیک یکی از بهترین رستوران های تهران است که برای کسانی که اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی هستند، پیشنهاد مناسبی خواهد بود. قطعا نام موبی دیک به گوش شما آشنا به نظر می‌رسد. درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد.

ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار موبی دیک این نهنگ سفید رنگ بوده است. رستوران موبی در عین حال که از رستوران‌های قدیمی‌ تهران محسوب می‌شود، در لیست بهترین‌های این شهر نیز قرار دارد و در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع گردید. تنوع غذایی بالایی را در این رستوران مشاهده خواهید کرد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، در منوی رستوران موبی دیک به چشم می‌خورند.

  • آدرس رستوران موبی دیک: خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۰۵۰۴۱
  • ساعت کار: ۱۱ تا ۱۶
  • محدوده قیمتی غذاهای سرو شده: متوسط

تفریحات تهران - بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

25.رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

نام رستوران 133در بین رستوران های خوب تهران عجیب به نظر می‌آید. رستوران مذکور در منطقه شرق پایتخت و محدوده تهرانپارس واقع گردید. رستوران 133 به دلیل امکانات بالایی که دارد در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفت. فضایی این رستوران بسیار لوکس، زیبا و لاکچری بوده به‌طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذای گرم، از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران 133 تهرانپارس به شمار می‌روند. مهمانان این رستوران می‌‌توانند در یک لاین قرار بگیرند و هنگام عبور از کنار غذاهای خوشمزه، غذای مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ظاهر بسیار شیک رستوران باعث شده تا برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب و ایده‌آل باشد.

  • آدرس رستوران ۱۳۳: تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، خیابان رسالت
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۲۴۱۶۱ 
  • ساعت کار: ۱۱ الی ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای منوی رستوران ۳۳۱ تهرانپارس: متوسط رو به گران

رستوران 133 تهرانپارس

26.رستوران حس توران

نام این رستوران نشان‌دهنده فضایی سنتی و اساطیری ایرانی بوده که به خوبی تمدن ایرانی را به تصویر  می‌کشد. رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران های تهران در فود کورت خیابان فرشته است. فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند.

علاوه بر امکانات متعدد، فضای داخلی رستوران حس توران نیز بسیار هنرمندانه طراحی شده است. فضای داخلی به خوبی نشان‌دهنده عصر طلایی حکومت هخامنشیان بوده و همه چیز آن مهمانان را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد. کباب‌های مخصوص این رستوران روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و سرو می‌شوند. بخشی از این رستوران به کافه اختصاص داده شد. مهمانان می‌توانند پس از صرف غذا سری به آن بزنند و از طعم دمنوش‌های عالی آن‌جا لذت ببرند.

  • آدرس رستوران حس توران: تهران، خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۹۹۳۰
  • ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴
  • محدوده قیمتی غذاهای منوی رستوران حس توران: لوکس و گران

رستوران حس توران

27.رستوران باربد

فضای رستوران باربد بسیار دلنشین بوده و این امر به دلیل طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم‌نظیر و مثال‌زدنی آن است‌. طراحی رستوران به گونه‌ای بوده که شما را به دوران قاجار می‌برد. رستوران باربد یک سفره‌ خانه سنتی به حساب می‌آید که در محدوده ونک واقع گردید. مسافرانی که به تهران می‌آیند بخش عظیمی از طرفداران منحصربه‌فرد این رستوران را تشکیل می‌دهند. فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد. انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین چای و قلیان در رستوران سرو می‌شود.

  • آدرس رستوران لوکس باربد: ونک، خیابان سئول، ۵۰۰ متر بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک ۵۷
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۱۰
  • ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲۴
  • محدوده قیمتی غذاهای منوی رستوران باربد: نسبتاً گران

رستوران باربد تهران

28.رستوران اصیل

نام رستوران اصیل بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شباهت زیادی به محیط آن دارد. رستوران اصیل حس اصالت و متانت را به مشتریان خود منتقل می‌کند. همه چیز در این رستوران دنج و دوست داشتنی لوکس به نظر می‌رسند. رستوران اصیل در منطقه یک تهران قرار گرفته است. فضای داخلی رستوران بسیار اصیل و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی گردید.

پرسنل این رستوران دارای لباس فرمی مخصوص هستند و از  مهمانان خود با احترام کامل پذیرایی می‌کنند. هزینه لازم برای استفاده از خدمات لوکس رستوران اصیل، نسبتاً بالا است. رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند.

  • آدرس رستوران اصیل: قیطریه، پایین‌تر از پارک قیطریه، جنب بانک پارسیان
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۰۱۶۹
  • ساعت کار رستوران: ۱۰ تا ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای موجود در منوی رستوران اصیل: گران

رستوران اصیل تهران

29.رستوران هانی

یکی از پرحاشیه‌ترین و البته بهترین رستوران های تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند. رستوران هانی در حال حاضر به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده تبدیل شد. غذاهای بسته‌بندی رستوران هانی به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند. سریال محبوب آشپزباشی بر اساس داستان همین رستوران ساخته شد. شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی مقرون به‌صرفه‌تر از هر مکان دیگری است.

  • آدرس رستوران هانی: میدان قیام، ضلع شمال غربی میدان
  • شماره تماس رستوران هانی: ۰۲۱۳۳۵۵۳۷۳۴
  • ساعت کار رستوران هانی: ۹ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۴
  • محدوده قیمتی رستوران هانی: متوسط

رستوران هانی تهران

30.رستوران سنتی شهربانو

رستوران شهربانو، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی واقع در تهران است. رستوران شهربانو در محدوده غرب تهران و شهرک غرب قرار دارد. این رستوران از دو بخش جداگانه سفره‌ خانه و کافی شاپ تشکیل گردید. غذا در بخش سفره خانه رستوران شهربانو سرو می‌شود. فضای رستوران شهربانو دلنشین و البته آرام‌بخش بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش با خانواده و دوستان باشد.

منوی رستوران شهربانو دارای تنوع بالایی است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی مخصوص کشور تشکیل می‌دهند. رستوران در روزهای تعطیل، از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ کار می‌کند و صبحانه‌ای لذیذ را به شکل سلف سرویس به معلمان خود ارائه می‌دهد. صبحانه رستوران شامل ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود.

  • آدرس رستوران شهربانو: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس
  • شماره تماس: ۰۲۱ ۸۸۳۸ ۵۸۳۸
  • ساعت کار: غیر از روزهای تعطیل، ساعت ۱۱ تا ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای منوی رستوران شهربانو: گران

رستوران سنتی شهربانو

31.رستوران اسفندیار

ساکنین پایتخت، نام این رستوران را به وفور شنیده‌اند. رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است. مشتریان این رستوران ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستوران‌های مختلف، طعمی همیشگی و بی‌نظیر را در این رستوران تجربه کنند. رستوران اسفندیار به دلیل مجهز بودن به سالنی نسبتا بزرگ گنجایش افراد زیادی را دارد. قیمت منوی رستوران اسفندیار نسبت به کیفیت غذاها بسیار مناسب است.

  • آدرس رستوران اسفندیار: تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک ۲۶
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۰۷۲۷
  • ساعت کار:  ۱۱ تا ۲۳
  • محدوده قیمتی غذاهای رستوران اسفندیار: گران

رستوران اسفندیار

32.رستوران روحی

رستوران روحی نیز در لیست برترین‌های شهر تهران قرار دارد که در محدوده شهرک غرب واقع شد. انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در این رستوران در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شوند، برای مهمانان سرو می‌گردند. معماریِ رستوران روحی ترکیبیِ از مدرنیته‌ و معماری سنتی است. محیط جالب و جذاب این رستوران هر چشمی را به خود خیره می‌کند. رستوران روحی فضایی مناسب برای کسانی بوده که به دنبال یک رستوران نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل کشورمان هستند. فضای ایده‌آل رستوران روحی که الهام گرفته از قرن‌ها پیش است. این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید.

پارک جنگلی کوهسار - یکی از پارک های جنگلی قدیمی و وسیع تهران می باشد که در قسمت شمال غربی این شهر، در محله شهران واقع شده است.

33.رستوران گیلانه

رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران بوده که دارای سطح کیفی بالایی است. رستوران مذکور دو شعبه مختلف داشته که یکی در الهیه و دیگری در محدوده جردن قرار دارد. غذاهای محلی و خوشمزه‌ گیلانی بخش مهمی از منوی این رستوران را به خود اختصاص داده‌اند. میرزاقاسمی و باقالاقاتق و انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها در منوی رستوران به چشم می‌خورند.

فضای داخلی رستوران گیلانه تداعی کننده‌ی معمار شهری استان گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای در مهمانان به وجود می‌آورد. صندلی‌ها و میزهای رستوران با نقاشی‌های ظریف و زیبایی پوشیده شده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. رستوران گیلانه انتخاب خوبی برای افرادی بوده که تمایل دارند از طعم غذاهای شمالی در پایتخت لذت ببرند. عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

رستوران گیلانه

34.رستوران لئون

اولین چیزی که توجه افراد را در ورود به رستوران لئون به خود جلب می‌کند، مربوط به رفتار پرمهر و صمیمی کارکنان رستوران است. خوشمزه‌ترین غذاها در رستوران لئون قابل سفارش هستند. رستوران لئون، از رستوران‌های پرطرفدار واقع در شهر تهران بوده که احتمالاً کمتر آن را خلوت خواهید دید. چنان‌چه تمایل دارید تجربه نوش‌جان کردن غذا را در محیط دنج و کوچک داشته باشید، رستوران لئون مکان مناسبی محسوب می‌گردد. رستوران لئون دارای چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران بوده که بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان به حساب می‌آید. رستوران لئون در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خود بوده و محل مناسبی برای افرادی است که قصد دارند اوقات خوشی را در یک رستوران بگذرانند.

35.کاخ رستوران لیدوما

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که اتفاقاً عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی از آن خود نموده، رستوران لیدوما است. کاخ رستوران لیدوما در منطقه شهرک غرب تهران قرار دارد. بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها با سطح کیفی بالا در رستوران لیدوما طبخ و سرو می‌شوند. طعم واقعی غذاهای ایرانی را می‌توان در این رستوران تجربه کرد.

کاخ رستوران لیدوما در لیست رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره باشد. دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند. همچنین کارکنان رستوران به گرمی به استقبال مهمانان رستوران می‌آیند. موسیقی زنده نیز بخش‌ مهمی از امکانات این رستوران محسوب می‌شود.

  • ساعت کاری کاخ رستوران لیدوما: همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر الی ۲۴ شب
  • محدوده قیمت: بالا

کاخ رستوران لیدوما

36.رستوران رفتاری بام لند

رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند. در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید. انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی در این رستوران سرو می‌شوند. نام رستوران رفتاری بام لند را می‌توان به راحتی در لیست بهترین رستوران های تهران جا داد.

فضای رستوران بام لند بسیار شیک و دلچسب بوده و با چشم‌انداز جذابی که از دریاچه چیتگر به نمایش می‌گذارد مکان مناسبی برای صرف غذا است. انواع سالاد و مخلفات آن‌ها در این رستوران قابل سفارش هستند. کباب‌های رستوران رفتاری طعمی بی‌نظیر داشته که به همه افراد توصیه می‌شوند. رفتار کارکنان رستوران رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ بوده و حس خوبی را به مهمانان رستوران منتقل می‌کنند. رستوران رفتاری برای تجربه یک خاطره ماندگار فضای بسیار  مناسب خواهد بود.

  • ساعات کاری رستوران رفتاری بام لند: ۱۲ ظهر الی ۱۶ عصر و ۲۰:۳۰ شب الی ۲۳ شب.
  • محدوده قیمت غذاهای منوی رستوران رفتاری بام لند: متوسط رو به بالا
  • آدرس رستوران رفتاری بام لند: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری_تفریحی بام لند.

رستوران رفتاری بام لند

37.رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید. بازار تهران یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری و تماشای زیبایی‌های پایتخت است. این رستوران در دل بازار تاریخی تهران قرار دارد و عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌مانند. رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفت. خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی در این رستوران طبخ و سرو خواهند شد. حدود ۸۰ سال از آغاز فعالیت این رستوران می‌گذرد که البته با این وجود همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت قرار خواهد داشت.

افراد ممکن است برای وارد شدن به رستوران شرف‌الاسلامی به دلیل شلوغی معطل شوند. صف‌های طولانی دوستداران غذاهای شرف‌الاسلامی یک چشم‌نواز معمولی در تهران است. این رستوران از سه‌ نیم‌طبقه با میزهای ساده و مستطیل شکل تشکیل می‌گردد که ظاهری بسیار لاکچری دارد. مزه، کیفیت و حجم غذاهای رستوران شرف بسیار دلچسب هستند. پرسنل آن دائما در حال کار بوده و هر زمان که به آن‌ها نیاز باشد، در کنار مشتریان حاضر خواهند شد. باقالی پلو با ماهیچه و کباب‌های شرف‌الاسلامی به گونه‌ای است که اگر یکبار آن را امتحان کنید، از مشتری وفادار آن می‌مانید.

  • آدرس رستوران شرف الاسلامی: تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلامی.
  • ساعات کاری رستوران شرف‌الاسلامی: ۱۱ ظهر الی ۱۷ عصر
  • قیمت غذاهای منوی رستوران شرف‌الاسلامی: متوسط رو به بالا

رستوران شرف الاسلامی

38.رستوران کمالی لواسان

غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند. رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی، بسیار لاکچری و  بهترین رستوران های تهران قرار داد. دکوراسیون رستوران بسیار جذاب و چشم‌نواز است. بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند.

طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند. کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. 

آدرس رستوران کمالی لواسان

تهران، لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، نبش کوچه پاییزان

محدوده قیمت غذاهای منوی رستوران کمال لواسان: بالا البته متناسب با کیفیت غذا

رستوران کمالی لواسان

 

در نهایت اگر می‌خواهید در یک مکان مناسب و ایده‌آل غذایی دلچسبی را میل کنید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های ذکر شده فوق بروید. شاید اولویت شما برای انتخاب رستوران مناسب قیمت، فضای رویایی یا هر چیز دیگری باشد. بهترین رستوران های تهران شامل رستوران گردان برج میلاد، نایب، مستوران، روحی و رستوران مرشد می‌شود. رستوران های خوب تهران که دارای قیمت مناسبی هستند رستوران مسلم، ایتالیایی سنسو، ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ هستند. بهترین چلوکبابی‌های واقع در تهران، شامل خانه کباب شمرون، رستوران مجهز شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی باشکوه منصور می‌گردد.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سهیلا دینداری سهیلا دینداری 1402/04/06
    0 نفر پسندیدند
    شاید باورتون نشه ولی من دارم یک به یک این رستوران ها رو می رم. مرسسی از معرفی بهترین رستوران های خوشمزه تهران😋
  2. نفس خلیلی نفس خلیلی 1402/01/17
    9 نفر پسندیدند
    من کافه رستوران روچی در اباذر را ترجیح میدم منو غذایی کامل و با کیفیت، منو کافه کامل، قلیان، فضای باز…. خیلی فضای راحت و گرمی دارن و قیمتهاشون واقعا مناسبه
  3. ستاره ستاره 1401/12/20
    7 نفر پسندیدند
    من پارسال با خانواده ام به رستوران مسلم رفتیم خیلی رستوران خوبی بود کیفیت غذاش با اینکه شلوغ بود و مشتری های زیادی داشتن عالی بود.

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 113 کاربر