راهنمای سفر به کوش آداسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/14
بازدید: 890
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تصور کنید در ساحلی زیبا، رو به دریای اژه دراز کشیده‌اید و از هوایی مطبوع لذت می‌برید. آفتابی سرشار از آرامش بر شما می‌تابد و شما را سر حال می‌آورد. صدای پرندگان و وزش بادی ملایم باعث می‌شود تا از انتخاب کوش آداسی به عنوان مقصد سفر خود رضایت داشته باشید. کوش آداسی بهشتی کمتر شناخته شده در ترکیه است که می‌تواند به دلیل مناظر و موقعیت عالی که دارد، انتخابی مناسب برای سفر باشد. مناطق تاریخی موجود در آن می‌توانند شما را به گذشته ببرند و روزگاران آن زمان را به شما نشان دهند. کوش آداسی که به معنی جزیره پرندگان است، شما را برای تماشا و گوش سپردن به آوای پرندگان دعوت می‌کند.

راهنمای سفر به کوش آداسی

کوش آداسی کجاست؟

اگر به حضور در شهر ساحلی علاقه دارید، کوش آداسی بهترین انتخاب برای شما است. کوش آداسی در کشور ترکیه و در نوار ساحلی دریای اژه قرار دارد. این شهر زیبا تنها 71 کیلومتر با شهرستان آیدین فاصله دارد و می‌تواند بهترین مقصد باشد؛ چراکه می‌توان به راحتی هم از این شهر خارق‌العاده لذت برد و هم به دیگر شهرهای خوش‌ آب‌وهوای ترکیه سفر کرد. برای گشت‌وگذار می‌توانید به شمال کوش آداسی بروید و پاموجاک را ببینید، همچنین بعد از لذت بردن از ساحل و جاذبه‌های دیدنی می‌توانید در جنوب به شبه جزیره دیلک برسید و از آنجا نیز لذت ببرید. در حقیقت کوش آداسی در غرب ترکیه قرار دارد و با توجه به راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان فهمید که این شهر با فردگان عدنان مندرس ازمیر تنها 95 کیلومتر فاصله دارد. کوش آداسی 264 کیلومتر مربع دارای وسعت است که می‌توان گفت 11 متر از سطح دریا فاصله دارد.

اطلاعات مفید کوش آداسی

راهنمای سفر به کوش آداسی این را ملزم می‌دارد تا از اطلاعات مفید و شماره تماس‌های ضروری این منطقه آگاهی یافت. وجود سنگ‌های مرواریدی در دریای کوش آداسی، آبی شفاف و براق، هوایی مطبوع و آفتابی دل‌انگیز همه را به آبتنی وا می‌دارد. در این شرایط می‌بایست از شماره‌های ضروری اطلاع داشت تا بتوان به راحتی از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کرد. همچنین ممکن است در برخی شرایط افرادی تمایل به ایجاد آزار و اذیت داشته باشند که در این شرایط می‌توان با برقراری تماس با مرکز مربوطه، از مشکل ایجاد شده جلوگیری کرد. با توجه به این که کوش آداسی از شهرهای ترکیه است باید تقریبا اطلاعات این کوشر را مدنظر داشت. لیست شماره‌های ضروری کوش آداسی به شرح زیر هستند.

  • اورژانس: شماره گیری 112
  • پلیس: شماره گیری 155
  • آتش نشانی: شماره گیری 110
  • گارد ساحلی: شماره گیری 151
  • پلیس راهنمایی و رانندگی: شماره گیری 154
  • خشونت خانگی، آزار و اذیت و حمایت اجتماعی: شماره گیری 144

توجه داشته باشید که در ترکیه و کوش آداسی می‌توانید تمامی به صورت رایگان با شماره‌ تلفن‌های سه رقمی ارتباط برقرار کرد.

اطلاعات مفید کوش آداسی

معرفی کوش آداسی - کوش آداسی زیباترین شهر ترکیه

بهترین فصل سفر به کوش آداسی

با توجه به این موضوع که همه گردشگران تمایل بر این دارند تا از آب‌های مرواریدی و هوای دل‌انگیز کوش‌ آداسی لذت ببرند، باید به راهنمای سفر به کوش آداسی توجه داشت و زمانی مناسب برای سفر خود انتخاب کرد. کوش آداسی روبه‌روی دریای اژه است که ویو عالی از این دریا را به شما هدیه می‌دهد. در این شرایط می‌توان فهمید که آب‌وهوای این شهر منحصر‌به‌فرد مدیترانه‌ای است. شرایط مدیترانه‌ای کوش آداسی باعث شده تا زمستانی عالی و معتدل را شاهد باشیم. زمستانی معرکه که می‌توان از تفریحات آبی موجود لذت برد و هیجان و بالا رفتن آدرنالین را تجربه کرد. البته تابستان‌های کوش آداسی کمی گرم بوده و گاهی با رطوبت بالا نیز همراه خواهد بود؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود تا گردشگران از تابستان استقبال نکنند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

بیشتر سفرهایی که به کوش آداسی می‌شود، در حد فاصل دو فصل اردیبهشت تا آبان است. در این فصول می‌توان از جانوران دریایی، صخره‌های بلندگامت، مرجان‌ها و صدف‌های رنگی و... لذت برد. آفتاب تابیده شده از سوی خورشید می‌تواند خستگی و استرس را از مسافران دور کند و به جای آن سرزندگی را به آنها هدیه دهد. وزش‌ بادهای شمالی، تازگی و طراوت را به شهر می‌بخشد که شادابی را به مسافران القا می‌کند.

اگر تمایل شما بر این است تا در فصل زمستان به کوش‌ آداسی سفر کنید، بهتر است لباس گرم به همراه داشته باشید. در این فصل کمترین میزان دمای هوا به 6 درجه می‌رسد که ممکن است گاهی اذیت کننده باشد. تماشای دریای اژه در کنار سردی هوا و نوشیدن چای یا قهوه می‌تواند لذتی تکرار نشدنی باشد.

بهترین فصل سفر به کوش آداسی

جاهای دیدنی کوش آداسی - بهترین جاهای تاریخی و تفریحی جزیره پرنده

شهرهای نزدیک به کوش آداسی

برخی گردشگران تمایل بر این دارند تا سفری چند مقصده داشته باشند. در این شرایط می‌توان به راهنمای سفر به کوش آداسی توجه کرد و فاصله شهرهای دیگر ترکیه را با کوش آداسی مورد بررسی قرار داد. با توجه به وجود چشم‌اندازهای بی‌نظیر در دیگر شهرهای ترکیه نمی‌توان از حضور و تماشای آنها صرف نظر کرد. در این شرایط می‌توان به لیست فاصله کوش آداسی با دیگر شهرهای ترکیه توجه داشت.

  • فاصله کوش آداسی تا ازمیر: 101 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی تا آیدین: 60 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی  تا شهر شیرینجه: 18 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی تا بدروم: 158 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی تا پاموکاله: 163 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی تا افسوس: 75 کیلومتر
  • فاصله کوش آداسی تا سلچوک: 70 کیلومتر

تور کوش آداسی - شهر زیبا و رویایی کوش آداسی را با ارزان ترین قیمت بگردید.

طبیعت کوش آداسی

کوش آداسی به دلیل آب‌های بلوری و شفافی که دارد مورد توجه گردشگران است. درختان رویش یافته در کوش آداسی منجر به کسب تجربه‌ای دل‌انگیز می‌شود. صخره‌های تنومند و سرسبز، مرجان‌های رنگین کمانی زیبا، وجود پرندگان در این شهر و نوار ساحلی سبب شده است تا بتوان حسی ناب و خاص را در این شهر تجربه کرد. زمانی که کوش آداسی را انتخاب می‌کنیم مطمئن هستیم که سفری منحصربه‌فرد را تجربه خواهیم کرد. شن‌های طلایی، صدف‌های رنگارنگ، آب زلال و... می‌توانند محیط را به گونه‌ای طراحی کنند که بتوان عکس‌هایی زیبا از این منظره اعجاب‌انگیز به ثبت رساند.

طبیعت کوش آداسی

شرایط سفر به کوش آداسی

کوش آداسی نیز همانند دیگر شهرهای ترکیه نیاز به ویزا ندارد. زمانی که شما پاسپورت یا گذرنامه داشته باشید، می‌توانید به این شهر رویایی سفر کنید. برای قدم گذاشتن بر روی شن‌های این شهر می‌توانید دو مسیر را انتخاب کنید. راه زمینی و راه هوایی دو مسیر هستند که بنا به سلیقه خود می‌توان یکی را برگزینید. برای سفر زمینی می‌توان هم تورهای زمینی را انتخاب کرد و هم می‌توان با استفاده از خودرو شخصی راهی این شهر زیبا شد. برای سفر به خودرو شخصی می‌بایست گواهینامه بین‌المللی و پلاک موجود باشد. همچنین برای حضور در کوشر ترکیه باید پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

فرودگاه کوش آداسی

یکی از راه‌های رسیدن به کوش آداسی، راه هوایی است. در راهنمای سفر به کوش آداسی هیچ فرودگاهی ثبت نشده است، پس می‌توان فهمید که این شهر فرودگاهی نداشته و باید گردشگران در شهرهای مجاور فرود آیند. یکی از فرودگاه‌های نزدیک به شهر کوش آداسی، فرودگاه عدنان ازمیر است. این فرودگاه 95 کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد. البته باید توجه داشت که فرودگاه عدنان از فرودگاه‌های مهم ترکبه به‌شمار می‌رود و مسافران بسیاری این فرودگاه‌ را انتخاب می‌کنند. زمانی که پرواز شما در این فرودگاه نشست می‌توانید راه‌های مختلفی را برای رسیدن به کوش آداسی انتخاب کنید که می‌توان به اتوبوس، تاکسی و کشتی اشاره داشت.

فرودگاه کوش آداسی

معرفی جاذبه های دیدنی کوش آداسی

در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان جاذبه‌های بی‌نظیری را شاهد بود که می‌توانند با روحیه مسافران بازی کنند و آنها را مجذوب نمایند. در کنار زیبایی‌های کوش آداسی و ساحل طلایی رنگ آن می‌توان جاذبه‌های دیدنی دیگری را دید که می‌توانند شما را متحیر کنند.

  • غار کاراجا : غار کاراجا سکونتگاهی برای انسان‌های اولیه بوده که در حال حاضر یکی از دیدنی‌های شهر کوش آداسی است. سنگ قطره‌ای‌های بسیاری در این غار وجود دارد که اشکال مختلف و زیبایی را به وجود آورده‌اند. رودخانه‌ای در غار کاراجا وجود ندارد ولی قطرات آبی که می‌چکند باعث ایجاد آثار هنری شده است. رطوبت در این غار بالا است و هر چه بیشتر پیش می‌رویم می‌توانیم بالا رفتن رطوبت را حس کنیم. طول غار کاراجا 105 متر است که قدمت برخی از سنگ‌های موجود در این غار به 145 میلیون سال نیز می‌رسد. سنگ‌های رسوبی توانسته‌اند غار کاراجا را به خوبی تزئین کنند و گردشگران را مجذوب خود نمایند.
  • شهر تاریخی اِفِسوس : شهری به قدمت تاریخ که در 18 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد. اگر به دنبال آثار باستانی یونانی هستید و تمایل دارید که آثاری قدیمی و زیبا را به چشمان خود ببینید، می‌توانید شهر تاریخی افسوس را انتخاب کنید. یکی از عجایب هفتگانه در این شهر قرار دارد که شما را متحر می‌کند. معبد آرتمیس در شهر افسوس قرار دارد که می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در کنار معبد آرتمیس می‌توان کتابخانه سلسوس و همچنین تئاتر بزرگ افسوس را شاهد بود که همگی در این شهر زیبا و تاریخی قرار دارند.
  • جزیره کبوتر : در کنار بندر کوش آداسی می‌توان جزیره کبوتر را دید. زمانی که شما از گذرگاه عبور کنید و بر روی آن قدم بزنید، می‌توانید بعد از 350 متر به این جزیره خارق‌العاده برسید. قلعه بیزانسی بر روی این جزیره قرار دارد که به قرن 13 باز می‌گردد. جزیره کبوتر مناسب برای عاشق پیاده‌روی و قدم زدن است. بر روی صندلی‌ کافه‌های موجود بنشینیم و از درختان بلند قامت، هوای مطبوع و آب آبی و مرواریدی لذت ببریم. غروب‌ دل‌انگیز خورشید می‌تواند لوکیشن مناسبی برای عاشقان عکس باشد که در جزیره کبوتر می‌توان از آن بهره برد.
  • شهر باستانی پرین : در فاصله 40 کیلومتری کوش آداسی می‌توانیم شهر باستانی هلنیستیک پرین را مشاهده کنیم. این شهر باستانی قدمتی بالا دارد که با طراحی و ویژگی‌های موجود در این شهر می‌توان شاهد به عظت آن پی برد. معبد آتنا در این شهر باستانی قرار دارد که چند ستون بلند و سنگی در آنجا وجود دارد و می‌توان به سبک معماری ایوبی پی‌ برد. شهر باستانی پرین نیز می‌تواند باعث متحیر شدن گردشگران شود تا به قدمت و عظمت این شهر پی ببرند. در راهنمای سفر به کوش آداسی نیز می‌توان به شهر باستانی پرین و زیبایی‌های آن اشاره کرد.

جاذبه های دیدنی کوش آداسی

حمل و نقل در کوش آداسی

برای تردد و جابه‌جا شدن در کوش آداسی می‌توان راه‌های مختلفی را انتخاب کرد. تاکسی، دلموش، اتوبوس مواردی هستند که می‌توان از آنها استفاده کرد. اگر به دنبال راهی مقرون‌به‌صرفه و منصفانه هستید، دلموش بهترین انتخاب است. دلموش در حقیقت مینی‌بوس کوچک است که ظرفیت 10 نفری دارد. هزینه دلموش مناسب بوده و در برابر تاکسی که باید به ازای هر نفر 4 لیر پرداخت شود، بسیار منصفانه است. باید توجه داشت که در کوش آداسی قانونی وجود دارد و شما اگر بخواهید از 12 ظهر تا 6 بعدازظهر در شهر تردد داشته باشید باید کرایه‌ای دوبرابری پرداخت کنید.

غذاهای کوش آداسی

بسیاری افراد وعده‌های غذایی خود را در هتل میل می‌کنند اما برخی افراد تمایل دارند تا با فرهنگ غذایی شهر مقصد آشنا شوند. در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان فهمید که قیمت غذاها در این شهر بالا است. یکی از معروف‌ترین و لذیذترین غذاهای کوش آداسی دونر کباب است. دونر کباب غذایی معروف است و در اکثر رستوران‌های این شهر به بهترین نحو طبخ می‌شود. در کنار دنر کباب می‌توانیم به آدانا کباب، ساچ کباب، اسکند کباب و... اشاره کنیم. کباب یکی از غذاهای خوشمزه است که سازگاری بالایی با ذائقه ایرانیان دارد و می‌تواند انتخابی هیجان‌انگیز باشد. اگر به دسر علاقه‌ دارید می‌توانید در ساحل زیبای کوش آداسی بنشینید و از نان و ماهی، بورک، کنفه، سیمیت، باقلوا، لاهماجون و... میل کنید و منظره زیبای پیش ‌روی خود را در ذهن ثبت کنید.

رستوران های کوش آداسی

شکم‌گردی همیشه در لیست کارهای هیجان‌انگیز است. در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان تعداد بالایی رستوران را شاهد بود که در اقصی نقاط کوش آداسی قرار دارند. تنوع رستوران‌های باکیفیت و لوکس در کوش آداسی بالا است و می‌توان به راحتی از وجود آنها لذت برد.

  • رستوران آولو Avlu : اگر به دنبال غذاهای مدیترانه‌ای یا محلی هستید، بهترین انتخاب رستوران آولو است. دیزاین غذاهای این رستوران باعث می‌شود تا اشتهای افراد چندین  برابر شود. این رستوران نمایی شیشه‌ای دارد که همین موضوع باعث می‌گردد تا از منظره زیبای بیرون لذت برد. تنوع غذایی در رستوران آولو بالا است و می‌توان از غذاهای باکیفیت و خوش طعم آنها سفارش داد.
  • رستوران قصر saray : رستوران سارای رستورانی باشکوه است که می‌توان شاهد غذاهای بین‌المللی و محلی بود. برخی افراد تمایلی به میل کردن غذاهای ترکی ندارند که در این شرایط می‌توان به رستوران سارای مراجعه کرد و از منوی متنوع آن، غذای مورد نظر را سفارش داد. سارای به معنی قصر است و با دیزاین و چیدمان بی‌نظر خود توانسته بهترین نمایش را برای نام خود داشته باشد. اگر گیاه‌خوار هستید می‌توانید رستوران قصر را انتخاب کنید و از منوی موجود لذت ببرید.
  • کبابی حسن کولکوقلو Hasan Kolcouglu : اگر به دنبال رستورانی شکیل با چشم‌انداز دریا هستید، بهترین انتخاب برای شما کبابی حسن کولکوقلو است. این رستوران در طبقه بالا هتل افه بوتیک قرار دارد که با تراس تعبیه شده در آنجا می‌توان از منظره دریا و هوای مطبوع لذت برد. کبابی حسن کولکوقلو در هر سه وعده آماده پذیرایی از میهمانان خود است.
  • رستوران مارینت کیچن استیک هاوس Marinet Kitchen Steak House : اگر عاشق آرامش و محیط‌های دنج هستید، می‌توانید رستوران مارینت کیچن استیک هاوس را انتخاب کنید. در این رستوران می‌توانید غذاهای خوش طعم و باکیفیت ترکیه‌ای را تجربه کنید. تمامی مواد اولیه این رستوران از بالاترین کیفیت برخودار هستند و شما می‌توانید غذایی عالی میل کنید. استیک‌های رستوران مارینت کیچن استیک هاوس زبان‌زد است و اگر به استیک علاقه دارید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران های کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی

مسافرت بدون خرید یک امر محال است. کوش آداسی یکی از شهرهای مناسب برای خرید در ترکیه به‌شمار می‌رود که اجناس باکیفیت و مرغوبی را عرضه می‌کنند. در مراکز خرید کوش آداسی می‌توان تنوع بالایی از کالاها را دید. جواهرات، صنایع دستی، پوشاک و... مواردی هستند که می‌توان در مراکز خرید این شهر از آنها بهره برد. در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان سه بازار قدیمی را شاهد بود که بازار بزرگ، اورینت بازار و بازار کوش آداسی نام دارند. این سه بازار می‌توانند مکانی مناسب برای گشت‌وگذار و خرید باشند. از دیگر مراکز خرید موجود در کوش آداسی می‌توان به گرند بازار، مرکز خرید اسکالا نووا، مرکز خرید ستور مارینا و... اشاره داشت.

تفریحات کوش آداسی

زمانی که به کنار آب‌های درخشان کوش آداسی رسیدید، می‌توانید از تنوع بالایی از تفریحات بهره ببرید. تفریحات آبی در کوش آداسی بسیار پر رونق بوده و با کیفیتی بالا ارائه می‌شوند. پارک‌های آبی بسیاری در این شهر دایر شده است که خدماتی مهیج را به گردشگران ارائه می‌دهند. پارک‌های آبی آدالند، آکوا فانتزی از سری پارک‌های آبی هستند که می‌توان آدرنالین خود را به بالاترین حد رساند. اما تفریحات کوش آداسی به همین جا ختم نمی‌شود و می‌توان به تورهای سافاری طبیعت‌گردی، پیاده روی در سواحل، سفرهای دریایی، بازدید از اماکن تاریخی، گشت‌وگذار در بازارهای محلی و... اشاره کرد.

تفریحات کوش آداسی

همه آن چیز پیش از سفر به کوش آداسی باید بدانید

زمانی که قصد سفر به کوش آداسی را دارید باید به راهنمای سفر به کوش آداسی توجه کنید و نکات مختلفی را در دستور کار خود قرار دهید. یکی از موارد مهم، بیمه مسافرتی بوده که باید در زمان سفر به کوش آداسی از آن برخودار باشید. زمانی که به این شهر می‌رسید حتما از پول و وسایل با ارزش خود مراقبت کنید. یکی از مواردی که بسیار مهم است و باید رعایت گردد، این بوده که مردم محلی کوش آداسی به جای آب از شیر برای رفع تشنگی استفاده می‌کنند؛ که بهتر است شما این کار را انجام نداده و از آب معدنی استفاده کنید. همچنین برای شنا کردن بهترین انتخاب، سواحل خلوت است تا بتوانید هم از منظره پیش‌رو لذت ببرید و هم آرامش و روحیه خود را تقویت کنید.

جشنواره های کوش آداسی

در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توان شاهد جشنواره‌های بی‌نظیری بود که می‌توانند روحیه گردشگران را جلا دهند. در این شهر جشنواره‌های مختلفی با موضوعات متفاوت برپا می‌شود، که اگر در زمان مناسبی به کوش آداسی سفر کنید می‌توانید از جشنواره‌های موجود بهره ببرید.

جشن عروج مریم مقدس به عرش : یکی از جشنواره‌های دیرینه و قدیمی در شهر کوش آداسی جشن عروج مریم مقدس به عرش است. این جشن در کلیسای کاتولیک و ارتدوکس شرقی برپا می‌شود و سنتی مربوط به این کلیسا است. آنها برای برپایی این جشن این باور را دارند که حضرت مریم جسم و روح خود را بعد از زندگی و پایان مرگ به آسمان‌ها فرستاده است و عروج کرده است. این جشن همه ساله برپا می‌شود و شما اگر اواسط آگوست به کوش آداسی بروید می‌توانید در این جشن حضور داشته باشید.

مسابقات شترسواری : شتر سواری نیز یکی دیگر از مراسم‌های موجود در کوش آداسی است که هر سال با رسیدن ماه دسامبر می‌توان شاهد آن بود. در این زمان می‌توان هم مسابقه شترها را شاهد بود و هم سوار آن شد. شتر سواری یکی از بهترین اقدامات و تجربه‌ها است که هر کسی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. این مراسم دقیقا در زمان جفت‌گیری شترها برپا می‌گردد.

جشنواره های کوش آداسی

سوغات کوش آداسی

خرید سوغاتی برای عزیزان یکی از جذابیت‌های سفر به حساب می‌آید. زمانی که به کوش آداسی، بهشت ترکیه سفر می‌کنید می‌توانید تنوع بالایی از کالاها و محصولات جذاب و رنگی را ببنید که بهترین گزینه برای سوغاتی هستند. ظروف سفالی رنگارنگ، قالیچه و گلیم با طرح‌ها خاص، کالاهای چرمی اصل، طلا و جواهر لوکس، سنگ چشم‌نظر، شیرینی لوکوم با طعمی بی‌نظیر، ادویه‌های ترکی و... همگی مورادی هستند که می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

سخن پایانی

در راهنمای سفر به کوش آداسی می‌توانید تنوع بالایی از نکات، تفریحات، سرگرمی‌ها، رستوران‌ها و... را ببینید. کوش آداسی می‌تواند با امکانات و طبیعت بکری که دارد، شما را به خواسته خود از یک سفر مطلوب برساند. جزیره پرندگان، شهر تاریخی افسوس، شهر باستانی پرین و... از جاذبه‌های دیدنی این شهر هستند. شهر کوش آداسی به شهرهای بسیاری نزدیک بوده که شما می‌توانید سفری دو یا چند مقصده داشته باشید و علاوه ‌بر کوش آداسی به ازمیر، آیدین، شیرینجه، بدروم و... سفر کنید. دیدن دریای اژه در کنار ساحل طلایی و درختان بلند قامت، مرجان‌های بلورین و... می‌تواند خاطره‌ای تکرار نشدنی باشد. لازم به ذکر است لحظه آخر می‌تواند شما را در سفری مهیج یاری دهد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر