ترسناکترین هتل های جهان

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1403/01/06
بازدید: 413
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا آنقدر اهل هیجان هستید که بتوانید در هتل‌های تسخیر شده جهان یا هتل‌هایی که قبلا در یکی یا چند تا از اتاق‌هایشان اتفاقات ترسناکی افتاده اقامت کنید؟ اگر فیلم The Shining یا درخشش، شاهکار کارگردان مشهور استنلی کوبریک را دیده باشید، می‌دانید منظور از چنین هتل‌هایی چیست. در جهان هتل‌های ترسناک زیادی وجود دارد که پشت هرکدامشان یک داستان ترسناک پنهان شده است. همچنین هتل‌هایی هم هستند که اگرچه هنوز در حال فعالیت‌اند اما شاهد اتفاقات ترسناکی بوده‌اند و اگر از داستان‌هایشان خبر داشته باشید، جرات نخواهید کرد که در آنها اقامت کنید. برخی معتقدند این هتل‌ها تسخیر شده هستند و برخی فکر می‌کنند روح کسانی که قبلا در اتاق‌ها مرده‌اند، هنوز در هتل پرسه می‌زنند. آماده چشیدن طعم ترس و هیجان با گشت و گذار در هتل های ترسناک هستید؟ 

ترسناکترین هتل های جهان

10 هتل ترسناک که می‌توانید در آنها اقامت کنید

هتل‌های مجللی در جهان وجود دارد که داستان‌های ترسناکی درباره‌ شان گفته می‌شود. اگرچه این داستان‌ها واقعی است و کسانی هم شخص اول این داستان‌ها هستند، در واقعیت وجود داشته‌اند اما اینکه آیا هنوز روحشان در هتل‌ها پرسه می‌زند یا نه، مشخص نیست که واقعیت داشته باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم 10 مورد از هتل‌هایی که توسط روح‌ها تسخیر شده‌اند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

رزرو انواع هتل ها - لیست انواع هتل های داخلی و خارجی از 5 تا 3 ستاره را ازینجا مشاهده و رزرو نمایید.

1.هتل سورنتو در سیاتل؛ میزبان روح‌ها در جشن هالووین

در شهر سیاتل آمریکا یک هتل بسیار مجلل و شیک با دکور ایتالیایی به نام سورنتو وجود دارد که از قرن بیستم به این سو یک روح بسیار شیک پوش به نام آلیس بی توکلاس در آن زندگی می‌کند و گه گاهی هم با نیویورک تایمز تماس می‌گیرد! ساکنین قدیمی اطراف هتل می‌گویند این هتل در زمان زنده بودن آلیس مکان موردعلاقه او بوده است. به جز روح شیک پوش، روح‌هایی دیگری نیز در این هتل هستند که علاقه زیادی به جشن گرفتن خصوصا در روزهای نزدیک به هالووین دارند. 

هتل سورنتو یکی از ترسناکترین هتل های جهان

2.هتل روزولت هالیوود در لس آنجلس؛ روح مرلین در آینه

هتل هالیوود روزولت را می‌توان معروف‌ترین هتل تسخیر شده و ترسناک در جهان دانست. این هتل در سال 1937 در لس آنجلس تاسیس شد و میزبان بیشتر مراسم‌های هنری مربوط به فیلم‌ها و همچنین بیشتر مهمانی‌های هنرمندان هالیوودی بود. حتی اولین مراسم اسکار هم در هتل روزولت هالیوود برگزار شد. بیشتر هنرمندان هالیوودی عاشق این هتل بودند به نظر می‌رسد عشق بعضی از آنها پس از مرگ هم ادامه پیدا کرده است زیرا اینطور که می‌گویند روح برخی از این هنرمندان در هتل روزولت هالیوود دیده شده‌ است. برخی از مسافران گفته‌اند بارها تصویر مرلین مونرو را در آینه‌های اتاق 229، که اتاق موردعلاقه‌اش در این هتل بوده است، دیده‌اند. 

هتل روزولت یک هتل تسخیر شده

انواع خدمات هتل ها - معرفی تمام سرویس های BB, HB, FB, ALL, UALL هتل ها 

3.هتل بوربون اورلئان در نیواورلئان؛ رقصنده تنها

نیواورلئان در لوئیزیانا، شهری با ارواح فراوان است که به نظر می‌رسد این ارواح با هم ارتباط خوبی دارند! هتل بوربون جایی است که تعداد زیادی از ارواح این شهر در آن زندگی می‌کنند. این هتل در یک محله زیبای فرانسوی به همین نام قرار گرفته است که این منطقه را باید یکی از معروف‌ترین مناطق خالی از سکنه دانست. این هتل از زمان ساختش کاربردهای مختلفی همچون سالن رقص، سالن تئاتر، صومعه، یتیم‌خانه و هتل داشته است و بنابراین ارواحی که در آن زندگی می‌کنند از دوره‌های مختلف و با شخصیت‌های مختلف هستند. آنها گه گاه در لابی، اتاق‌ها و سالن‌های هتل نمایان می‌شوند. در هتل بوربون اورلئان یک رقصنده تنها هم دیده شده که چند شب را زیر لوستر سالن رقص گذرانده است. 

هتل بوربون؛ تنها در هتل اقامت نکنید!

4.هتل امیلی مورگان در سن آنتونیو؛ نه به عدد 13

در سن آنتونیو تگزاس می‌توانید تسخیر شده‌ترین هتل جهان را بیابید. این هتل در نزدیکی یک گورستان تاریخی قرار دارد و بارها و بارها شاهد اتفاقات ترسناک و عجیب بوده است. هتل امیلی مورگان در سال 1984 با یک افتتاحیه بزرگ و باشکوه کارش را آغاز کرد اما ساختمان هتل با کاربری‌های دیگر در سال 1920 ساخته شده بود. اگرچه درباره تسخیر شده بودن این هتل داستان‌های زیادی وجود دارد اما هنوز هم دارد کارش را بدون حتی یک وقفه کوچک ادامه می‌دهد. تاریخ جایی که امیلی مورگان در آن ساخته شده است، به قبل از ساخت هتل باز می‌گردد. این ساختمان در سال 1977 به‌عنوان یک منطقه تاریخی توسط سازمان ثبت ملی اماکن تاریخی آمریکا به ثبت رسید.

این مکان قبل از اینکه به‌عنوان یک هتل مورد استفاده قرار بگیرد، یک مرکز پزشکی دارای بخش‌های روانپزشکی، سردخانه و کوره سوزی  بوده است. به نظر می‌رسد هنوز از آن دوره روح‌هایی در این منطقه سرگردان باقی مانده‌اند. هنوز صدای چرخ تخت‌های بیمارستان در سالن‌ها به گوش می‌رسد و حتی بوی مواد ضدعفونی کننده را هم در طبقه چهارم می‌توانید بشنوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مسئولان این هتل به خرافات توجه ویژه‌ای دارند. در این هتل جایی را پیدا نخواهید کرد که تعداد ارقامش به 13 برسد. مثلا در این مکان طبقه سیزدهم و یا اتاق 1408 وجود ندارد. 

هتل امیلی مورگان؛ 13 نحس نیست!

انواع اتاق های هتل - از اسامی اتاق های هتل و خدمات آن ها چه می دانید؟ قبل از سفر حتما بخوانید!

5.کاخ تاج محل پالاس، بمبئی؛ اسیر شده در اشتباه

نام کاخ تاج محل را تقریبا تمام مردم دنیا به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری هند شنیده‌اند. درحال حاضر از این قصر زیبا به‌عنوان یک هتل پنج ستاره استفاده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید معمار این هتل 5 ستاره زمانی که فهمید هتلش را اشتباه و در جهت مخالف نقشه ساخته است، خود را از طبقه پنجم این ساختمان به پایین پرت کرد و جانش را از دست داد. به نظر می‌رسد روح او اکنون در این ساختمان باقی مانده و بدون اینکه به کسی آزار برساند در سالن‌های هتل پرسه می‌زند. او گه گاهی به مهمانان برخورد می‌کند و روی پشت بام قدم می‌زند. در واقع در کنار مجلل بودن و لوکس بودن این هتل، این افسانه هم به شهرت آن افزوده است. 

هتل تاج محل پالاس؛ افسانه یا واقعیت ؟

6.هتل میزپا در نوادا؛ بانوی قرمز پوش

محلی‌ها می‌گویند، زنی که خود را از طبقه پنجم این هتل به پایین پرت کرد، هرگز نتوانسته هتل را ترک کند. او در حال حاضر با زمزمه کردن در گوش مردان و قرار دادن مروارید روی بالش مهمانان هتل می‌خواهد فریاد بزند که هنوز در میزپاست. هتل میزپا در سال 1907 به عنوان یکی از اولین هتل‌های لوکس نوادا افتتاح شد. دکوراسیون این هتل مربوط به دوره ویکتوریا بود. این هتل را یک بار در سال 2011 بازسازی کردند. این هتل دکوراسیون قرمز یا مایل به قرمز دارد و زنی که روحش در این مکان سرگردان است هم به بانوی قرمز پوش مشهور شده است. 

هتل میزپا؛ یک هتل تسخیرشده ارواح

7.هتل استنلی در ایالت کلرادو؛ هتل شانس

هتل استنلی را باید یکی دیگر از هتل‌‌هایی دانست که به تسخیر روح‌ها در آمده است. در دهه 1970 در ابن هتل چندین اتفاق ترسناک افتاد که باعث شد روزنامه‌ها از این هتل به‌عنوان یکی از وحشتناک‌ترین هتل‌های جهان یاد می‌کنند. هتل استنلی به‌‌عنوان یکی از موضوعات تحقیقات ماوراءالطبیعه استفاده شده است. محلی‌ها معتقدند خانم فلورا و همسرش را دیده‌اند که با پیکرهای شبه مانند به مهمانان هتل سر می‌زنند و در اتاق بیلیارد و یا کنار پیانو دیده می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفن کینگ که یکی از نویسندگان مشهور رمان‌های ترسناک است، در سال 1974 برای نوشتن رمان The Shining چند شب در اتاق 217 این هتل اقامت داشته است. بعدها یکی از درخشان‌ترین فیلم‌های تاریخ توسط استنلی کوبریک در این هتل فیلمبرداری شد. این هتل تسخیر شده را می‌توان هتل شانس نامید زیرا یک کارگردان و یک نویسنده بهترین کارهای خود را در این هتل تولید کرده‌اند. 

هتل استنلی؛ بدشانسی در اتاق های این هتل را می زند!

بهترین هتل ‌های تفلیس - اقامت در لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های تفلیس!

8.خانه لیزی بوردن، در ماساچوست؛ دختری به نام لیزی

اگر طرفدار ژانر ترسناک باشید، حتما فیلم لیزی را دیده‌اید. این فیلم براساس داستان واقعی دختری به نام لیزی بوردن ساخته شده است که پدر و نامادریش او را به طرز وحشیانه‌ای در 1892 به قتل رساندند. گفته می‌شود روح لیزی هنوز در این خانه که در حال حاضر به یک جای دیدنی در ماساچوست تبدیل شده زندگی می‌کند. کسانی که شجاعت کافی برای یک اقامت در کنار یک روح خشمگین را دارند، می‌توانند خانه برون را رزرو نمایند. 

لیزی بورن؛ فیلم یا دنیای واقعی؟

9. هتل دل کورونادو در سن دیگو، دل شکسته تا ابد

در سن دیگو کالیفرنیا، هتل تسخیر شده‌ای به نام دل کورونادو قرار دارد که به نظر می‌رسد روح زن جوانی به نام کیت مورگان در آن زندگی می‌کند. داستان از این قرار است که در سال 1892 کیت وارد این هتل شده و هرگز ار آن خارج نمی‌شود. زمانی که این دختر وارد هتل می‌شود، دلش شکسته است و به همین دلیل در اتاق خود جانش را می‌گیرد. کسانی هم از آن پس این اتاق را برای اقات انتخاب کرده‌اند با حوادث گوناگونی همچون تغییر دما، سوسو زدن چراغ‌ها، صدای قدم‌های غیرقابل توضیح و... رو به رو می‌شوند. جالب‌تر از همه اینکه اتاق کیت مورگان پرطرفدارترین اتاق این هتل برای رزرو است. 

هتل دل کورونادو؛ اتاق ترسناک کیت مورگلن

10.هتل الکس جانسون در داکوتای جنوبی؛ تجربه ماوراءالطبیعه

هتل الکس جانسون، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌‎های داکوتای جنوبی است که نامش را در فهرست اماکن تاریخی هم به ثبت رسانده‌اند. این هتل در سال 1928 تاسیس شده است و در 9 دهه گذشته فهرستی از اتفاقات ماوراء الطبیعه را به چشم دیده است. به نظر می‌رسد از روح بانوی سفیدپوش تا موسس هتل هنوز در الکس جانسون پرسه می‌زنند. این هتل از شهرتی که به واسطه ارواح به دست آورده است، به خوبی استفاده می‌کند. حتی می‌توانید بسته ماجراجویی ارواح را رزرو کنید و در یک اتاقی که در آن روح وجود دارد اقامت کنید. به نظرتان این داستان چقدر واقعی است؟

 هتل الکس جانسون؛ یک هتل ماورالطبیعه

شیک‌ترین هتل‌های آنتالیا - لوکس‌ترین هتل‌های شهر زیبای آنتالیا برای اقامت

آیا حاضرید در هتل‌‌های تسخیر شده اقامت کنید؟

در این هتل تعدادی از هتل‌های ترسناک جهان را به شما معرفی کردیم. به نظر می‌رسد بیشتر این هتل‌‎ها در تسخیر ارواحی هستند که زمانی در این آنها اقامت داشته‌اند. اینکه آیا این داستان‌ها واقعیت دارد یا فقط زاده ذهن افراد خیال پرداز است، مشخص نیست اما حتی اگر واقعیت هم نداشته باشد باز هم اقامت چند روزه در کنار ارواح می‌تواند ترسناک باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضرید زمانی را در کنار ارواح سپری کنید؟ در این مقاله فقط تعدادی از هتل‌های ترسناک معرفی شد اگر مورد دیگری می‌شناسید، نامش را به این لیست اضافه کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر