Hotel DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa

امتیاز 3.9 از 5 | از 105 کاربر

امکانات Hotel DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
کرایه خودرو
نظافت اتاق
حمل چمدان
اطفاء حریق
شهر استانبول یکی از توریستی ترین شهر ها در کشور ترکیه به حساب می آید. در سال های اخیر نظر افراد بسیاری به جاذبه های گردشگری این شهر جذب شده است. سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای تفریح و بازدید از این شهر، تور استانبول را در برنامه سفر خود قرار می دهند. هتل های استانبول متنوعی برای اقامت مسافران در این شهر وجود دارد که یکی از آنها هتل DoubleTree by Hilton Istanbul – Piyalepasa می باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی هتل دابل تری هیلتون بپردازیم.
محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟
هتل 5 ستاره DoubleTree by Hilton Istanbul – Piyalepasa در یکی از مناطق مناسب شهر استانبول به نام بی اغلو قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم و خیابان استقلال در حدود 3 کیلومتر بوده، همین امر سبب شده اطراف هتل مراکز تفریحی و تجاری بسیاری وجود داشته باشند. نمای بیرونی ساختمان این هتل مدرن بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و زیبا می باشد. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران تور استانبول می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر در حدود 20 کیلومتر می باشد.
هتل دابل تری هیلتون دارای 203 اتاق مختلف برای اقامت گردشگران تور ترکیه می باشد، از انواع اتاق های آن می توان به اتاق دو تخته، اتاق کینگ، اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه اشاره کرد. تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، تلویزیون، تلفن، مبلمان، نمای شهر، نمای باغ، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می باشند. خدمات این هتل همراه با صبحانه ارائه می شوند.
پرسنل هتل دابل تری هیلتون به زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسوی و عربی مسلط هستند. از امکانات کلی این هتل می توان به لابی، آسانسور، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، خدمات ماساژ، SPA، پارکینگ، صرافی، کتابخانه، لاندری، ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. همچنین رستوران و کافی شاپ این هتل انواع غذا ها و نوشیدنی های بین المللی را برای گردشگران تور استانبول سرو می کنند.
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است