Hotel Taximtown Istanbul

امتیاز 3.9 از 5 | از 112 کاربر
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul
 Taximtown Hotel Istanbul تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Taximtown Istanbul

نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
سونا
رستوران
لابی
آسانسور
چایخانه
کافی شاپ
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
کرایه خودرو
خدمات فکس
صرافی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
تهیه بلیط

هتل تکسیم تاون استانبول یکی از هتل های استانبول می باشد که در این مقاله قصد داریم اتاق ها و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهیم. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر می باشد واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است، به همین جهت گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت خود بر می گزینند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

اتاق های هتل تکسیم تاون (Taximtown Hotel Istanbul)

به طور کلی در هتل Taximtown Hotel Istanbul سه نوع اتاق مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  1. اتاق های لوکس با ظرفیت 2 نفر
  2. اتاق های لوکس سه تخته با ظرفیت 3 نفر
  3. اتاق های لوکس خانوادگی با ظرفیت 4 نفر

از امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مخصوص سرو نوشیدنی، میز کار، کمد لباس، آینه، سیستم تهویه هوای مطبوع، گاوصندوق، فرش، تخت های استاندارد، کتری برقی، قهوه ساز، سشوار، تلفن و غیره اشاره کرد که گردشگران تور ترکیه می توانند از این امکانات استفاده کرده و اقامتی بسیار راحت را در شهر استانبول تجربه کنند. در این هتل 4 ستاره 36 واحد اقامتی وجود دارد.

امکانات هتل تکسیم تاون

گردشگران تور استانبول باید بدانند که درTaximtown Hotel در استانبول امکانات رفاهی دیگری نیز وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از باشگاه بدنسازی، سونا، رستوران و کافه، وای فای رایگان، پارکینگ، لاندری، اتاق کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اتاق های غیر سیگاری، کافی نت، انبار چمدان، میز تور، صرافی، لابی، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی، تهویه مناسب، اجاره اتومبیل، مرکز تجاری، اتاق های خانوادگی، مناطق مخصوص سیگار کشیدن، خدمات نگهبانی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، مرکز کرایه خودرو، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی.

کارکنانی که در هتل تكسيم تاون فعالیت دارند به زبان های ترکی، عربی، روسی، آذربایجانی، فارسی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل از غذاهای بین المللی و محلی سفارش دهند و آن ها را میل کنند.

مقررات هتل taksim town

گردشگرانی که تکسیم تاون هتل استانبول را برای اقامت در طول سفر بایدد توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به این مجموعه ممنوع می باشد، همچنین لازم به ذکر است که این هتل فاقد امکانات ویژه معلولین است. از نکات دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که ساعت ورود به اتاق ها 14 و خروج از آن ها 12 می باشد.

فاصله هتل تکسیم تاون تا مکان های مهم شهر استانبول

  •  خیابان استقلال 0.16 کیلومتر
  • میدان تقسیم 0.3 کیلومتر
  •  مرکز خرید دمیرورن 0.5 کیلومتر
  • حمام ترکی گالاتاسرای 0.5 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی صبیحا 31.5 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول 31.9 کیلومتر
  • برج گالاتا 1.5 کیلومتر
  • بازار ادویه 2.6 کیلومتر
  • برج دختر 2.6 کیلومتر
  • کاخ دولماباغچه 1.6 کیلومتر
  • موزه هنرهای مدرن 1.3 کیلومتر
  •  برج مایدن 2.6 کیلومتر
  • مسجد سلیمانیه 2.7 کیلومتر
  • آب انبار باسیلیکا 3.2 کیلومتر
  • ستون کنستانتین 3.4 کیلومتر
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. رضا رضا 1402/04/10
    0 نفر پسندیدند
    هتل بسیار خوبی از نظر سهولت دسترسی به مترو ، اتوبوس ، داروخانه و نقاط مختلف شهر یخصوص خیابان استقلال و میدان تکسیم میباشد. هتل آنچنان شیک و امروزی نیست و لابی بسیار ساده ای دارد ولی پرسنل بسیار خوب ، مودب و خوش برخوردی دارد. ما 6 شب در تیرماه 1402 در این هتل اقامت داشتیم و از هتلهای اطراف بسیار بهتر بود.
  2. نیما نیما 1398/07/29
    24 نفر پسندیدند
    ما توی فصل زمستون رفته بودیم استانبول و خودمونم میدونستیم که هوا سرده ولی در نظر گرفتیم که توی لابی هتل می شینیم تا زمان تحویل اتاق ها، ولی وقتی رسیدیم به ورودی هتل از دیدن لابی کوچیک و دلگیرش کلی تعجب کردیم، ما میخواستیم 3 ساعت توی لابی باشیم و اونجا در انتظار بمونیم، ولی با اون فضا اصلا ممکن نبود. به ناچار اومدیم رفتیم داخل یه پارکی که اطراف هتل بود و اونجا منتظر موندیم تا ساعت 2 بشه که بتونیم اتاقمونو تحویل بگیریم. البته چمدونامونو ازمون قبول کردن و گذاشتیم داخل هتل ولی سرمای هوا اذیتمون کرد.