Hotel Palmet Beach Resort

امتیاز 4.8 از 5 | از 115 کاربر
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort
Sentido Palmet Beach Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Palmet Beach Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل پالمت بیچ آنتالیا هتلی 5 ستاره واقع در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا می باشد که مورد استقبال توریست ها قرار گرفته است.  این هتل تنها 300 متر با دریا فاصله دارد. کوه های استوار Taurus منظره ای باشکوه را ایجاد کرده که چشم ها را به خود خیره کرده است. هتل پالمت بیچ در سال 2007 ساخته شده است.

امکانات هتل palmet beach resort

palmet beach اقامت خوشی را به همراه امکاناتی از قبیل: اینترنت بی سیم رایگان، یک مرکز آبگرم و سلامتی، زمین بازی و تراس کودکان، سونا و جکوزی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، پارکینگ خصوصی رایگان، یک میز تور 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه هدیه، بازارچه، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، مغازه و فروشگاه، فروشگاه پوشاک، اجاره دوچرخه، ورزشگاه، کرایه ماشین در صورت درخواست مشتری، اتاق عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، گاوصندوق، مجموعه لباس عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانواده، امکانات برای مهمانان ناتوان عزیز و گرامی، اتاق غیرسیگاری، روزنامه، سرویس اتاق، خدمات دربان، اتاق چمدان، تبدیل ارز، زمین تنیس، اسب سواری، باغ، شبکه های تلویزیونی کودکان، تجهیزات بازی فضای باز کودکان و نوجوانان، منطقه بازی داخل سالن، بازی های تخته ای، پازل، نگهداری از کودکان، خدمات کودک، ساحل اختصاصی، استخر کودکان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، حمام بخار فنلاندی، سالن ماساژ، پارک آبی، امکانات ورزش های آبی، کتابخانه، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات اتو، سرویس خشکشویی (لاندری)، واکس کفش، سرویس اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی، اتاق ملاقات و ضیافت و پارکینگ رایگان فراهم می آورد.

میهمانان در هر ساعتی از شبانه روز می توانند در لابی هتل پالمت بیچ کمر آنتالیا به صرف نوشیدنی های متنوع بپردازند و یا از تفریحات شبانه از قبیل اجرای زنده موسیقی و نمایش های خنده دار لذت ببرند. گردشگران تور آنتالیا که این مجموعه را برای اقامت انتخاب میکنند، هر روز می توانند در مسابقات ورزشی که در هتل سنتیدو پالمت بیچ ریزورت برگزار می شود، شرکت کنند و روزهای به یاد ماندنی را تجربه کنند. کارکنان این اقامتگاه به زبان های ترکی، آلمانی، روسی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان سخن بگویند.

رستوران و کافی شاپ هتل پالمت بیچ

این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی به نام ماره نوستروم می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی برای میهمانان و مسافران سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.

اتاق های هتل palmet beach آنتالیا

در هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا 163 واحد اقامتی مجزا وجود دارد. دکوراسیون اتاق ها به سبک ترکی انجام شده و در آن ها لوازمی مدرن و در عین حال ساده می توان یافت که جذابیت خاصی را به فضا بخشیده است. اتاق های هتل مجهز به بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با گیرنده ماهواره، فر، یخچال، ماشین ظرفشویی، میز کار، آشپزخانه، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، تهویه مطلوب، اجاق گاز، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. برخی از اتاق ها مشرف به دریا و برخی دیگر رو به فضای سبز هتل هستند.

انواع اتاق های هتل پالمت بیچ کمر به شرح زیر هستند:

  • اتاق های استاندارد دو تخته یا دو نفره شامل: (1 تخت دو نفره یا 2 تا تخت تک نفره)

  • اتاق استاندارد سه تخته شامل: (تخت دو نفره + تخت تک نفره)

  • اتاق های خانوادگی

مقررات هتل پالمت بیچ ریزورت کمر

ساعت تحویل گرفتن اتاق ها 14 و ساعت تحویل دادن آن ها 12 می باشدو همچنین ورود حیوانات خانگی به این هتل غیرمجاز است.

فاصله هتل پالمت بیچ کمر آنتالیا تا مقاصد گردشگری آنتالیا

فاصله هتل palmet beach آنتالیا تا محبوب ترین مقاصد گردشگری شهر عبارت است از:

  • پارک پروانه آنتالیا 1.5 کیلومتر

  • برج ساعت آنتالیا 14.2 کیلومتر

  • ورزشگاه آرنا آنتالیا 17.5 کیلومتر

  • آکواریوم آنتالیا 18.2 کیلومتر

  • باغ تحمل 13.4 کیلومتر

  • کمر آنتالیا 0.8 کیلومتر

  • دروازه هادریان 13.9 کیلومتر

  • پارک طبیعت و آبشار کورشونلو 16.7 کیلومتر

  • موزه آنتالیا 16.4 کیلومتر

  • پارک سرزمین افسانه 13 کیلومتر

  • پارک ساحل لارا 4.4 کیلومتر

  • مرکز خرید شهر ترا 9.3 کیلومتر

  • مناره شکسته 14.1 کیلومتر

  • فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • کامرانی کامرانی 1398/08/30
    19 نفر پسندیدند
    از این هتل بهتر توی آنتالیا مگه داریم؟ هتل خیلی خوبیه از هر نظر، رستوران بین المللی، اتاقای تمیز و مجهز، امکانات خوب و پرسنل کاربلدی که توی این هتل وجود داره باعث شده که همه روزه مسافرای زیادی این هتل رو برای اقامتشون انتخاب کنند. اتاق ما رو به دریا بود انقد منظره قشنگی داشت که من همش دلم میخواست کنار پنجره و توی اتاق باشم و اصلا نرم بیرون از هتل.