هتل رز درویشی

امتیاز 4.2 از 5 | از 81 کاربر
هتل رز درویشی 1
هتل رز درویشی 2
هتل رز درویشی 3
هتل رز درویشی 4
هتل رز درویشی 5
هتل رز درویشی 6
هتل رز درویشی 7 تصاویر بیشتر

امکانات هتل رز درویشی

آسانسور
اتاق سیگار
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در لابی
نظافت اتاق
نمازخانه

شهر مشهد از دیرباز یکی از مقاصد مهم گردشگری ایران بوده است. هر سال نزدیک به 30 میلیون مسافر ایرانی و خارجی را به سمت خود می کشاند. یکی از مهم ترین مواردی که برای مسافران تورهای داخلی و خارجی مطرح است، کیفیت محل اقامت آنها است که تاثیر به سزایی در کیفیت سفر آنها خواهد داشت. هتل رز وحشی مشهد با کیفیتی که در ارائه خدمات به گردشگران داشته است، ثابت کرده که یکی از بهترین مکان های اقامتی برای گردشگران تور مشهد است. تا آخر این مقاله با ما در لحظه آخر همراه باشید تا به شما ثابت کنیم که چرا این هتل یک انتخاب عالی برای سفرتان خواهد بود.

معرفی هتل رز درویشی مشهد

هتل مجلل و چهارستارهٔ رز درویشی در سال 1399 در مشهد با هدف ارتقای کیفیت زائران حرم امام رضا و مسافران شهر مشهد و تور داخلی مشهد تاسیس شده است. این مجموعه ی با ارائه خدمات مناسب و وجود پرسنل خوش برخورد و حرفه ای خود، تنها پس از مدت کوتاهی از تاسیس خود توانست جایگاه ویژه ای در میان هتل های مشهد پیدا کند. هتل چهار ستاره رز وحشی در 22 طبقه با طراحی بسیار شیک و مدرن ساخته شده است و دارای 107 اتاق و 294 تخت در 17 طبقه است که مسافران با توجه به شرایط سفر خود می توانند اتاق مناسب خود را انتخاب کنند تا اقامت آرامش بخشی را در شهر توریستی مشهد بگذرانند.

امکانات هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی که جزء هتل‌های چهارستاره و مجلل شهر مشهد محسوب می‌شود، همواره در ارائه بهترین خدمات به مسافران خود بسیار موفق عمل کرده است. مسافرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از امکانات ویژه‌ای همچون دسترسی به اینترنت رایگان نامحدود، دستگاه واکس کفش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، صندوق امانات و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، اتاق چمدان و عابر بانک استفاده کنند. هم چنین در اتاق‌های هتل خدماتی از جمله چای‌ساز، تلویزیون، سشوار و سایر خدمات رفاهی مناسب در نظر گرفته شده است. در این هتل چهارستاره دو رستوران و روف‌گاردنی بسیار زیبا با ظرفیت‌های متفاوت وجود دارد که مسافران با آرامش خیال می‌توانند غذای خود را در آنجا میل کنند.
باتوجه‌به اینکه تور مشهد هر ساله از نقاط مختلف کشورهای همسایه برگزار می‌شود، این هتل برای مسافران تورهای خارجی امکان‌پذیرش به زبان انگلیسی و عربی را فراهم کرده است. هتل رز درویشی به‌صورت 24 ساعته خدمات پذیرش خود را به مسافران ارائه می دهد پس اگر در هر ساعتی از شبانه روز به مشهد رسیدید، اصلا نگران محل اقامت خود نباشید.

قوانین و مقررات هتل رز درویشی مشهد

یکی از موضوعات بسیار مهم در حفظ کیفیت اقامت مسافران، وجود نظم و قانون است. هتل رز درویشی نیز باتوجه‌به سابقه درخشانی که در ارائه خدمات به مسافرین تورهای مشهد داشته است، دارای مشخص است تا مسافرین اقامت راحت‌تری داشته باشند.این هتل دارای دو نوع اتاق دبل و رویال سوئیت است که اقامت‌کنندگان می‌بایست در زمان‌پذیرش، نوع اتاق خود را مشخص کنند.

  • در این هتل مشهد، اقامت کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است. و اقامت کودکان با بازه سنی 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودکان بالای 12 سال به صورت کامل باید پرداخت شود.
  • پذیرش در این هتل اگر همراه با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین باشد، امکان‌پذیر است.
  • ساعت تحویل اتاق هنگام خروج از هتل ساعت 12 ظهر و ساعت ورود به اتاق هنگام استقرار در هتل ساعت 2 ظهر می باشد.
  • خانم‌های مجرد و تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند به‌راحتی در این هتل اقامت کنند.
  • ورود حیوانات خانوادگی در هتل ممنوع است.
  • برگزاری جشن تولد یا هر مهمانی دیگری بدون اطلاع مدیریت هتل ممنوع است.

موقعیت مکانی هتل رز درویشی

این هتل لوکس و نوساز در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر مشهد برخوردار است و مسافران به‌راحتی می‌توانند مسیر خود را تا هتل پیدا کنند. هتل رز درویشی در خیابان امام رضا، در فاصله بین اما رضا اول و سوم در مرکز شهر مشهد قرار دارد.
 آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا ۱ و ۳  

فاصله هتل رز درویشی از حرم امام رضا (ع) 

یکی از دلایل محبوبیت هتل رز درویشی در کنار امکانات و طراحی مدرنی که دارد، نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضای (ع) است.
فاصله این هتل از ورودی باب‌الرضا تنها 270 متر است و زائرین می توانند تنها با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به زیارتگاه برسند.
اگر زائرین ترجیح می‌دهند که زیارت خود را از ورودی باب الجواد انجام دهند، می‌توانند با 8 دقیقه پیاده‌روی به ورودی باب الجواد که در فاصله 550 متری هتل رز درویشی قرار دارد، دسترسی پیدا کنند.

مراکز تفریحی و مهم اطراف هتل رز درویشی 

فاصله این هتل با ایستگاه مترو بسیج تنها 1.5 کیلومتر است که شما با حدود یک ربع پیاده روی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
هتل رز درویشی مشهد به محل‌هایی مثل گنبد سبز، آرامگاه نادرشاه، خانه تاریخی توکلی، گنبد خشتی، و خانه تاریخی داروغه بسیار نزدیک بوده و در فاصله کمتر از دو کیلومتری هریک از آنها قرار دارد.
سرزمین موج‌های آبی نیز در فاصلهٔ حدوداً 15 کیلومتری این هتل قرار دارد و شما تنها نیم ساعت با هیجان و لذت در این پارک آبی فاصله دارید.

رزرو اتاق در هتل رز درویشی 

باتوجه‌به اینکه این هتل امکانات مختلفی را به اقامت‌کنندگان خود ارائه می‌دهد و انواع اتاق‌های دبل و سوییت‌های مجلل رویال را در اختیار افراد قرار می‌دهد، قیمت رزرو اتاق برای مسافرین شهر مشهد متفاوت است. شما می‌توانید در سایت لحظه آخر با ارائه سرویس هتل، اتاق مورد نظر خود را با بهترین قیمت هتل رزرو کنید.
 

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. افشین مهدوی افشین مهدوی 1402/10/04
    0 نفر پسندیدند
    هتل رز درویشی هتل بدی نیست قیمتشم خوبه