بهترین هتل مشهد

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1399/04/21
بازدید: 2210
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

زمانی که نام مشهد به میان می‌آید یک مسافرت زیارتی در ذهن انسان مجسم می شود. مشهد یکی از بزرگ ترین و گسترده ‌ترین شهرهای ایران است که سنگین ترین ترافیک مسافرت های زیارتی را نیز به خود اختصاص داده است. در این شهر حجم بسیار زیادی از هتل ها، هتل آپارتمان ها، سوئیت ها و ویلاهای اجاره ای مشاهده می ‌شود که در درجات مختلفی از کیفیت و به تبع آن در درجات مختلفی از قیمت قرار دارند. تعداد هتل های این شهر به قدری زیاد هستند که گفته می شود بیش از نیمی از اقامتگاه های هتلی ایران در این شهر قرار دارند. بررسی کیفیت و امکانات این هتل ها از مهمترین اموری است که وب سایت های گردشگری به آن پرداخته اند. این مقاله با هدف معرفی بهترین هتل مشهد تنظیم شده و سعی بر این است دیدگاه مناسبی برای کاربران در خصوص انتخاب بهترین هتل مشهد ایجاد گردد چرا که هتل ها در تمامی نقاط جهان نقش به خصوصی در افزایش و یا کاهش کیفیت سفر شما خواهند داشت. 

 

هتل های مشهد


نقش هتل ها در افزایش کیفیت سفر
اقامتگاه نقش بسیار مهمی در تعیین کیفیت سفر شما خواهد داشت. امروزه هتل ها، لوکس ترین و بهترین اقامتگاه های مسافرتی به شمار می روند که از سطح امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. اقامتگاه های هتلی مشمول محدودیت ها و قوانین مشخصی هستند که ممکن است قدری دست و پا گیر به نظر برسند با این حال اغلب این قوانین در راستای حفظ امنیت مسافران و آسایش دیگر مهمانان ساکن در سوییت ها و اتاق ها تصویب می گردند. پیش از معرفی برترین هتل های مشهد و بهترین نمونه ممکن، بهتر است با امکانات یک هتل ایده آل و ۵ ستاره آشنا شوید. قطعا این مباحث می توانند به شما در انتخاب یک مکان مناسب جهت اقامت چند روزه در مشهد کمک کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید.
امکانات اقامتی یک هتل ایده آل 
منظور ما از هتل ایده آل همان هتل پنج ستاره است. هتل پنج ستاره، تحت شرایط خاصی ستاره های مربوطه را دریافت می کند و در زمره برترین و لوکس ترین اقامتگاه های هتلی یک کشور قرار می‌گیرد. هتل های پنج ستاره باید از برترین امکانات روز جهان جهت اقامت موقت هر چند طولانی برخوردار باشند. هتل های پنج ستاره تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مسافران را فراهم نموده و با استانداردهای بسیار بالایی آن ها را ارائه می نمایند.
سطح بهداشت اتاق و سوییت ها در هتل های پنج ستاره بسیار بالا بوده و هیچ گونه مسائل بهداشتی در آنها مشاهده نمی گردد. اتاق ها و سوئیت ها از نورگیری کافی و ویو مناسب به نقاط مختلف شهری برخوردار هستند. در سرویس های بهداشتی، سرویس فرنگی، وان حمام، حوله های نرم و راحت، آینه های قدی، برترین شوینده ها و معطر کننده ها، انواع مختلفی از لوسیون ها در کنار پیشرفته ترین شیرآلات ممکن مشاهده می گردد. محل استراحت باید دارای تخت خواب های بسیار راحت با تشک های استاندارد، تمیز و مرتب باشد. کشو و کمد های مناسب، مینی بار های در دسترس و آباژور های پیشرفته در بهترین سطح ممکن در این هتل ها وجود دارند. اتاق نباید زیاد خلوت و یا چندان شلوغ باشد. طراحی داخلی اتاق و سوئیت ها باید توسط بهترین و خلاق ترین طراحان داخلی صورت گرفته باشد. تراس هایی با ویو عالی، پرده های مرتب در کنار بسیاری دیگر از وسایل جزئی همچون اتو، چای ساز، یخچال و غیره لازم است. 

 

هتل های مشهد


امکانات عمومی و رفاهی هتل های پنج ستاره
رستوران های موجود در هتل های پنج ستاره، لذیذترین غذا ها را با بهترین کیفیت ممکن تهیه نموده و در اغلب موارد آنها را به صورت سلف سرویس ارائه می‌کنند. رستوران های این هتل ها از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و زمان مناسبی را جهت سرو غذا مهیا می‌کنند. سونا، جکوزی، استخر، سالن بازی کودکان، سالن های ورزشی، سالن ماساژ و اسپا نیز از دیگر گزینه هایی است که باید در هتل های پنج ستاره مورد توجه واقع شود. لابی هتل های پنج ستاره از برترین سبک های طراحی داخلی پیروی می کنند و نمای کلی ساختمان نیز توسط حرفه ای ترین معماران سطح یک کشور و یا حتی معماران بین المللی ساخته می شوند. سیستم های امنیتی تعبیه شده در این هتل ها بسیار پیشرفته بوده و امکان سو استفاده به حداقل ممکن رسیده است.  این هتل ها معمولا در بهترین نقاط شهری ساخته شده و فضای گستره ای را پوشش می دهند. 

 

هتل های مشهد

 


بهترین هتل های مشهد 

بهترین هتل های مشهد به معنای معرفی هتل های ۵ ستاره این شهر توریستی است. بهترین هتل های مشهد در اغلب ایام سال میزبان مهمانان خارجی و به خصوص میزبان اعراب حاشیه خلیج فارس هستند، با این حال برخی از مسافران ایرانی نیز در سفر خود به مشهد این هتل ها را جهت اقامت انتخاب می کنند. این هتل ها از برترین امکانات روز جهان برخوردار بوده و خدمات مربوطه را به بهترین شیوه ممکن در اختیار مهمانان خود قرار می‌ دهند.
شاید نام هتل قصر طلایی مشهد را شنیده باشید. این هتل به علت جلوه شگفت انگیزی که دارد بیش از دیگر هتل های مشهد از شهرت و اعتبار برخوردار شده است با این حال برخی دیگر از هتل های مشهد با دریافت پنج ستاره طلایی در زمره بهترین هتل های مشهد قرار گرفته اند. 
هتل های پنج ستاره مشهد عبارتند از:
-     هتل قصر طلایی 
-    هتل سینور 
-    هتل درویشی 
-    هتل الماس ۲ 
-    هتل پردیسان 
-    هتل بین المللی هما در دو شعبه 
-    هتل بین المللی قصر مشهد 
-    هتل بین المللی کوثر ناب 
-    هتل پارس 
-    هتل پارسیس 
-    هتل مدینه الرضا 
-    هتل قصر الضیافه 
-    هتل بزرگ پارک حیات 
-    هتل پدیده شاندیز مشهد 
-    هتل روتانا 
-    هتل هشت باغ 

 

هتل های مشهد

 


معرفی بهترین هتل مشهد 

یکی از هتل های بسیار لوکس و لاکچری مشهد که به عنوان یکی از زیباترین هتل های خاورمیانه معرفی شده است، هتل قصر طلایی مشهد است. هتل قصر طلایی مشهد در ۲۰ طبقه ساخته شده و دارای ۶۱۰ واحد اقامتی به صورت سوئیت، پرزیدنت، سوئیت پرنس، سوئیت آپارتمانهای رویال، امپریال، کانکت، ‏دبل و سینگل با دکوراسیون های بسیار زیبا و چشم نواز است. این هتل با برخورداری از ۸ رستوران مختلف، منو های بسیار جذاب و متنوعی دارد. انواع غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و بین المللی در این هتل سرو می گردد.
هتل قصر طلایی مشهد دارای سالن سمینار، همایش، آمفی تئاتر، مجموعه آبی، سونا، جکوزی، استخر، تمامی امکانات مربوط به ماساژ و اسپا، سالن بیلیارد، بدنسازی، شهر بازی کودکان، بازی ‌های رایانه‌ ای، چندین سالن زیبایی، آژانس های مسافرت، صرافی، شعبه بانکی، کتابخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ، پزشک مقیم، خدمات لاندری، بیزینس سنتر، کانسیرژ، ترانسفر فرودگاهی، راه آهن و حرم بوده و این امکانات را به بهترین شیوه ممکن ارائه می کند. 

 

هتل های مشهد هتل های مشهد

 

هتل های مشهد هتل های مشهد


هتل الماس ۲ و هتل درویشی نیز گزینه های مناسبی هستند!
هتل قصر طلایی مشهد نباید شما را از هتل الماس ۲ و هتل درویشی مشهد غافل کند. هتل های اخیر در زمره گرانترین و لوکس ترین هتل های مشهد قرار دارند و اغلب مسافران و مهمانان این هتل رضایت خاطر کاملی نسبت به خدمات ارائه شده در این هتل داشته اند.
هتل الماس ۲ دارای سه کافی شاپ و دو رستوران مختلف می باشد که انواع غذاهای دریایی و فرنگی در آنها سرو می گردد. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجلل بوده و از طراحی فوق العاده ای برخوردار می باشند.
در مقابل هتل درویشی مشهد در ۲۵ طبقه ساخته شده و عنوان مرتفع ترین مرکز اقامتی_هتلی کشور را دارد. ویو فوق العاده و شیشه های این هتل می تواند شما را شگفت زده کند. این هتل نیز دارای رستوران های متعددی بوده و آماده پذیرایی از مهمانان با غذاهای مختلفی است. متفاوت ترین صحنه ای که در این هتل مشاهده خواهید کرد وجود یک برکه بسیار زیبا در قلب هتل است که در کنار آن فضایی ویژه جهت استراحت شما فراهم شده است. این هتل دارای سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، دوش اختصاصی، ماساژ، خدمات اسپا و بسیاری دیگر از خدمات رفاهی میباشد. 

 

هتل های مشهد هتل های مشهد

 


هزینه اقامت در بهترین هتل مشهد

هزینه اقامت در هتل قصر طلایی مشهد با توجه به امکانات اتاق و نوع اتاق انتخابی متفاوت است. اقامت در اتاق یک تخته با امکانات ساده مشمول کمترین قیمت ممکن خواهد شد که البته از میانگین قیمت اقامت در مشهد بیشتر است. استفاده از خدمات مربوط به اتاقهای دو تخته و دو نفره آتریوم نیز در زمره‌ کم هزینه ترین اتاق های این هتل قرار دارد.
 اتاق دو تخته لاکچری، اتاق دو تخته پاناروما، اتاق دبل لاکچری و سوییت جونیور نیز به ترتیب ارزان ترین اتاق های این هتل با ظرفیت دو نفر را شامل می شوند. با این حال سوییت وسترن ،اتاق دبل پاناروما، سوئیت پرنسس، سوئیت سینیور و اتاق پرنسس رویال  به عنوان گران ترین اقامتگاه های دو نفره در این هتل لوکس معرفی می شوند. گران ترین سوئیت ها و اتاق های این هتل با ظرفیت بیش از دو نفر، سوئیت پرزیدنت و اتاق کودک هستند. اگر به دنبال اتاق هایی با ظرفیت بیش از دو نفر و قیمت ارزان تر هستید می توانید اتاق کانکت، آپارتمان رویال، سوئیت امپریال و یا سوئیت قاجاری را اجاره کنید. 

 

هتل های مشهد

 


فاصله بهترین هتل مشهد تا حرم امام رضا علیه السلام 

یکی از مهم ترین مشخصه های بهترین هتل های مشهد، فاصله اندک آنها تا حرم امام رضا (ع) می باشد. هتل قصر طلایی مشهد در یک فاصله بسیار کم با حرم قرار داشته و شما می توانید در اتاق های مشرف به حرم مطهر، شاهد گنبدهای زرین این مکان مقدس باشید. فاصله هتل مورد نظر تا حرم مطهر با پای پیاده و بدون استفاده از وسایل نقلیه کمتر از ۱۰ دقیقه می باشد.
 هتل درویشی نیز که در مباحث قبلی به عنوان یکی از برترین هتل های مشهد معرفی شد در خیابان امام رضا قرار داشته و در یک فاصله دو کیلومتری از حرم واقع شده است. 
هتل الماس نیز به علت قرار گرفتن در خیابان امام رضا یعنی همان خیابانی که منتهی به حرم می گردد، تنها ۵ دقیقه با این مکان مذهبی فاصله دارد. اغلب فضاهای رستورانی موجود در این هتل ها، چشم انداز بسیار زیبایی به سمت حرم دارند. 

 

مهم ترین نکات برای رزرو هتل - این مقاله کاربردی را از دست ندهید.


فاصله بهترین هتل از مکانهای دیدنی

یکی از مهم ترین مواردی که سبب افزایش اعتبار یک اقامتگاه مسافرتی می گردد، فاصله مناسب آن را با مکان های دیدنی، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و مراکز رفاهی است. فاصله تقریبی هتل قصر طلایی مشهد با مهم ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری مشهد را می توان به صورت ذیل بیان کرد:
-     فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد، ۷ کیلومتر 
-    فاصله تا بسته شیخ بهایی، ۲ کیلومتر 
-    فاصله تا خیابان نواب صفوی، ۲ کیلومتر 
-    فاصله تا خیابان طبرسی ،دو و نیم کیلومتر 
-    فاصله تا خیابان شیرازی، کمتر از ۳ کیلومتر 
-    فاصله تا باب الرضا، کمتر از ۲ کیلومتر 
-    فاصله تا باب الجواد، دو کیلومتر 
-    فاصله تا ایستگاه راه آهن ۵ کیلومتر 
-    فاصله تا شهر رویایی پدیده شاندیز، کمتر از ۳۴ کیلومتر 
-    فاصله تا آرامگاه فردوسی، ۳۷ کیلومتر 
-    فاصله تا شهر بازی پارک ملت، کمتر از ۱۰ کیلومتر 
-    فاصله تا سرزمین موج های آبی، کمتر از ۲۳ کیلومتر 
-    فاصله تا مجتمع تجاری الماس غرب، کمتر از ۱۱ کیلومتر 
-    فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه، کمتر از ۲۶ کیلومتر 
-    فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور، ۳ کیلومتر 
-    فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی مشهد ۱۷ کیلومتر 

 


آدرس و شماره تلفن بهترین هتل مشهد

 آدرس هتل قصر طلایی مشهد: استان خراسان رضوی مشهد بلوار امام رضا 
شماره تلفن هتل قصر طلایی مشهد: ۵۱۳۸۰۳۸
شما می توانید راه های دسترسی به این هتل را از فرودگاه مشهد و ترمنیال های این شهر بر روی نقشه مشاهده کنید.

تور داخلی مشهد در وب سایت لحظه آخر
در صورتی که قصد دارید تا به مشهد سفری چند روزه داشته باشید پیشنهاد می کنیم از انواع تور مشهد ارائه شده توسط وب سایت لحظه آخر برای این منظور دیدن نمایید. مطمئنا با توجه به شرایط مالی و زمانی که مد نظر دارید می توانید بهترین تور داخلی به مقصد مشهد را از میان تعدد تورهای ارائه شده انتخاب نموده و چند روزی را به زیارت امام رضا ( ع) مشرف شوید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 105 کاربر