Hotel The Golden Peras Istanbul

امتیاز 4 از 5 | از 128 کاربر
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul
Hotel The Golden Peras Istanbul تصاویر بیشتر

امکانات Hotel The Golden Peras Istanbul

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل های زیادی در شهر استانبول خودنمایی می کنند که از جمله ی این هتل ها می توان به هتل د گلدن پراس استانبول اشاره کرد که هتلی 3 ستاره می باشد. گلدن پالاس از هتل های زیبای شهر به حساب می آید و در میان مسافران از استقبال خوبی برخوردار می باشد.

این هتل در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده و موقعیت مکانی خوبی را دارا است زیرا در مرکز شهر بوده و به تمام نقاط آن دسترسی های کافی را دارد. هتل گلدن پالاس دارای 6 طبقه و 29 اتاق است و تمام تلاش خود را جهت رفاه حال مسافران انجام می دهد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با این هتل زیبا آشنا شویم.

امکانات و خدمات هتل د گلدن پراس استانبول

هر هتل بنا به درجه و موقعیتی که دارا است سعی بر فراهم کردن بهترین امکانات برای مسافران دارد که خاطره ای خوب در ذهن آنان بسازد و همچنین در سفرهای بعدی این مسافران باز هم همان هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. هتل د گلدن پراس استانبول هم از این قاعده مستثنی نبوده و امکانات زیر را به بهترین شکل و کیفیت موجود در اختیار گردشگران و مسافرین قرار می دهد.

صندوق امانات، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، ثبت نام در تور، اتاق چمدان، تهویه هوای مطبوع، خدمات تهیه بلیط، سیستم گرمایش و سرمایش، خشکشوئی و فکس

لابی هتل مکان خوبی برای استراحت های کوتاه مدت می باشد و با توجه به این که در این قسمت اینترنت رایگان وجود دارد می توانید مشغول به انجام کارهای مجازی و روزمره خود شوید و یا به وسیله ی تلویزیونی که در لابی می باشد مشغول دیدن برنامه ی مورد علاقه خود گردید.

صبحانه ای که در این هتل سرو می شود مرکب از دو نوع پنیر، دو نوع زیتون، سوسیس، کالباس، یک مدل نان، دو مدل عسل و مربا، آب پرتقال، گوجه، خیار و سیب زمینی سرخ شده است و می تواند وعده سبک و خوبی را به میهمانان ارائه دهد.

رستوران این هتل در وعده های ناهار و شام نیز آماده ی پذیرایی از مشتریان بوده و منوی متفاوتی را در خدمت شان قرار خواهد دارد. در این رستوران سعی بر آن است که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت جهت پخت غذاها استفاده شود. البته اگر بخواهید می توانید از رستوران های اطراف هتل نیز بهره بگیرید و انواع غذاهای ترکی را سفارش داده و میل کنید، ضمن اینکه فست فود مک دونالد نیز به این هتل بسیار نزدیک می باشد.

در این هتل پارکینگی برای پارک ماشین مسافران وجود ندارد و اگر با خود ماشین به همراه دارید می توانید از پارکینگی که نزدیک هتل می باشد استفاده نمائید. کارکنان هتل بسیار مودب هستند و رفتار محترمانه ای با میهمانان دارند و به زبان هایی از جمله ترکی و انگلیسی صحبت می کند و می توانید به راحتی با ان ها ارتباط برقرار کنید و اگر سوالی در زمینه ی اقامت خود دارید با آن ها در میان بگذارید.  اگر حیوان خانگی دارید نمی توانید با آن وارد هتل شوید زیرا ورود حیوانات خانگی به هتل گلدن پراس ممنوع است. این هتل شرایط مکانی خوبی داشته و به راحتی به مترو نیز دسترسی دارد.

اتاق های هتل د گلدن پراس استانبول

هتل د گلدن پراس استانبول دارای 29 اتاق می باشد که در کمال سادگی آراسته شده اند و از وسایل تجملاتی زیادی در آن ها استفاده نشده است. در این اتاق ها آرامش حکمفرما است و می توان به راحتی در آن ها به استراحت پرداخت. اتاق های هتل گلدن پراس شامل: 

  • اتاق 2 نفره استاندارد

  • اتاق 1 نفره استاندارد

و سوئیت می گردد و هر کدام از این اقامتگاه ها دارای تجهیزاتی هستند که برای رفاه حال مسافران ضروری می باشد. این امکانات شامل:

کولر گازی، حمام، کمد، یخچال، اینترنت، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تخت، سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه هوای مطبوع 

نظافت روزانه ی اتاق ها همواره انجام شده و به تمیزی محیط در این هتل بسیار اهمیت داده می شود. مینی بار در تمام اتاق های هتل قرار گرفته و اگر به چیزی نیاز داشتید می توانید به کارکنان بگویید که برای شما به اتاق بیاورند. قیمت این هتل به نسبت جاهای دیگر ارزان تر است و این ارزانی به منزله ی بی کیفیت بودن خدمات آن نیست.

در اتاق ها نمی توانید سیگار بکشید و اگر سیگار می کشید باید به فضائی که برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است بروید. ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14 و ساعت خروج از آن ها 11 قبل از ظهر است.

فاصله ی هتل د گلدن پراس تا اماکن مهم استانبول

هتل د گلدن پراس در مکان و موقعیت خیلی خوبی قرار دارد و دسترسی راحتی را به مسافران جهت رفت و آمد و گشت و گذار داده است. فاصله های مناسب هتل تا اماکن مهم استانبول از دلایل انتخاب این هتل به عنوان اقامتگاه می باشد. به فاصله ی هتل گلدن پراس تا بعضی از مکان های مهم استانبول در زیر خواهیم پرداخت.

  • خیابان استقلال: 0.6 کیلومتر

  • میدان تکسیم: 1.1 کیلومتر

  • کلیسای سنت آنتونی پادوا: 1.3 کیلومتر

  • تا برج گالاتا: 1.4 کیلومتر

  • بندر فری جزایر پرینز: 2.1 کیلومتر

  • مرکز کنگره استانبول: 2.3 کیلومتر

  • برج ساعت دولما باغچه: 2.7 کیلومتر

  • بازار خرید میسیر: 2.7 کیلومتر

  • مرکز خرید سیتیز: 2.7 کیلومتر

  • مرکز خرید جواهر مال: 4.1 کیلومتر

  • مرکز خرید ترامپ تاورز: 5 کیلومتر

  • فرودگاه آتاتورک: 14 کیلومتر

  • فرودگاه استانبول: 31 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است