Hotel White Monarch

امتیاز 3.8 از 5 | از 135 کاربر
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel
White Monarch Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel White Monarch

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر استانبول به دلیل پذیرا بودن تعداد زیادی از گردشگران در هر سال، هتل ها و مهمان پذیر های زیادی دارد؛ یکی از این هتل های استانبول، هتل آپارتمانی چهار ستاره وایت مونارچ استانبول است.این هتل که در منطقه مجیدیه کوی شهر استانبول و در کنار برج ترامپ قرار گرفته است، اتاق هایی با دکور سبک عثمانی دارد؛ از جمله امکانات این مجتمع می توان به ‏استخر سرپوشیده، حمام و سونا اشاره کرد. وایت مونارچ 79 اتاق  و هفت طبقه دارد. یکی از نکات مثبتی که این هتل دارد، نزدیکی آن به کافه ها و رستوران های شهر است.
نزدیکی مرکز خرید پروفیلو که در 350 متری وایت مونارچ و مرکز خرید جواهر در فاصله 750 متری از این هتل قرار دارد نیز از جمله دیگر نکات مثبت این مجتمع آپارتمانی می باشد. فرودگاه آتاتورک شهر استانبول، نزدیک ترین فرودگاه شهر به این هتل است و در فاصله بیست کیلومتری از آن قرار گرفته است؛ بعضی از کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی و فارسی تسلط دارند و شما می توانید از این بابت خیال راحتی داشته باشید. 
اگر قصد سفر به هر شهری را دارید و همچنین می خواهید هتلی رزرو کنید که بهترین امکانات را به شما ارائه کند، باید در نظر داشته باشید که نظر همه ی مسافرانی را که پیش از شما در آن هتل اقامت داشته اند بپرسید؛ برای مثال افراد زیادی از هتل White Monarch تعریف نمی کنند و بیان می کنند که امکانات و تصاویر هتل، شباهت زیادی به واقعیت آن ندارد! عده ای دیگر نیز اذعان می کنند که سفر خوبی را با اقامت در این هتل داشته اند و از رزرو خود پشیمان نیستند. نکته ای که شما به عنوان یک مسافر جدید کشور ترکیه باید مد نظر قرار دهید این است که هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی این هتل را ببینید و در نهایت با بررسی و واکاوی های خودتان اقدام به رزرو یا عدم رزرو هتل وایت مونارچ کنید.
برای مثال عده ای بیان کرده اند که نظافت در اتاق ها به خوبی انجام نمی شود و ملحفه ها و حوله ها تمیز نیستند؛ عده ای دیگر نیز از برخورد بد پرسنل هتل با ایرانیان، کوچک بودن اتاق ها، عایق نبودن اتاق ها نسبت به صدا، دوری هتل از فرودگاه شهر استانبول، عدم وجود پارکینگ اختصاصی، ممنوع بودن استعمال دخانیات در اتاق ها و دیگر موارد اشاره کرده اند. ما در این مقاله سعی می کنیم تمامی جوانب را بسنجیم و هر آنچه که واقعیت دارد را برای شما شرح دهیم.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان وایت مونارچ :(White Monarch Hotel)

‏ارائه  خدمات ماساژ، وجود مرکز بدن سازی و همچنین استخر سرپوشیده در این هتل، یکی از نکات مثبت این ساختمان است؛ البته برخی از گردشگرانی که در این مکان اقامت داشته اند بیان کرده اند که به دلیل سرد بودن آب استخر و نرسیدن خدمه به آن، کمتر کسی از استخر استفاده می کرده است. وایت مونارچ همچین مجهز به مرکز اسپا و سلامتی، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. شبانه روزی بودن فعالیت میز پذیرش این هتل می تواند به شما کمک کند تا در هر زمانی برای دریافت سرویس اتاق، رخت ‌شویی، دریافت شاتل شهری و فرودگاهی درخواست دهید. وایت مونارچ مجهز به اینترنت وای‌ فای رایگان ، انبار چمدان، خدمات خشک‌ شویی و لباس‌ شویی پذیرش شبانه روزی ، صبحانه  سلف سرویس رایگان،  حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل 

رستوران هتل وایت مونارچ استانبول

هتل White Monarch یک رستوران نیز دارد؛ البته این رستوران برخلاف میز صبحانه هتل، سلف سرویس نیست، اما غذا هایی زیادی در آن طبخ می شوند. اگر دوست داشتید غذای خودتان را در خارج از هتل صرف کنید و یا می خواستید در سفر خودتان تنوع ایجاد کنید، می توانید به رستوران های اطراف مراجعه کنید! گفتنی است که رستوران این هتل، بار ندارد و شما باید برای صرف نوشیدنی، یا به مینی بار درون اتاق خودتان و یا به بار های اطراف هتل مراجعه کنید.

 اتاق های هتل آپارتمان وایت مونارچ 

همه اتاق های هتل White Monarch، با سبک معماری عثمانی دکور شده ‌اند. این اتاق ها همگی امکانات مشابهی مانند تهویه هوای مطبوع، تلوزیون ال سی دی مجهز به ماهواره (برای مشاهده ی شبکه های ایرانی)، گاوصندوق، مبل، یخچال کوچک، خدمات اتاق در ساعت خاص، بطری آب، کمد و دراور، تلفن مستقیم برای ارتباط با پذیرش، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار و میز و صندلی دارند.
وجود سیستم تهویه هوا باعث می شود تا هوای اتاق مطبوع و دور از آلودگی و خفگی باشد؛ همچنین بعضی اتاق های این هتل تراس یا بالکن نیز دارد که مسافران می توانند با باز کردن در تراس، از هوای بیرون نیز استفاده کنند. گفتنی است که همه اتاق های این هتل، فرش دارند. همه  اتاق های این هتل خانوادگی هستند و همان طور که گفته شد، افراد سیگاری نمی توانند به استعمال دخانیات در اتاق ها بپردازند. 

- اتاق Single Room :

این اتاق ها 15 متر مربع مساحت دارند و به نسبت کوچک به نظر می رسند. در اتاق سینگل، یک تخت خواب تک نفره قرار گرفته است؛ این اتاق مخصوص افرادی است که به صورت دو نفره به سفر آمده اند. وجود حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی نیز از دیگر امکانات این اتاق ها می باشد.

- اتاق Double Room :

اتاق های دابل روم، مجهز به مینی ‌بار و تهویه هوا هستند. این اتاق ها نیز 15 متر مربع مساحت دارند و در آن ها یک تخت خواب دو نفره قرار گرفته است. وجود لوازم بهداشتی و دیگر ملزومات نیز از جمله ویژگی های آن است.

- اتاق Triple Room :

این نوع اتاق ها، بزرگ ترین اتاق های هتل وایت مونارچ هستند و تقریبا 20 متر مربع مساحت دارند؛ درون اتاق های تریپل روم، سه تخت یک نفر و یا یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره قرار گرفته است. به دلیل قرار گیری اتاق های تریپل روم در بالا ترین طبقات هتل، می توانید برای رسیدن به آن ها از آسانسور استفاده کنید.

فاصله هتل آپارتمان وایت مونارچ از مکان های مهم شهر استانبول 

  • مرکز خرید جواهر شهر استانبول :0.7 کیلومتر
  • ایستگاه مترو شیشلی : حدود 0.2 کیلومتر 
  • ایستگاه متروی مجیدیه کوی : 0.3 کیلومتر
  • فرودگاه آتاتورک : حدود 20 کیلومتر 
  • مرکز خرید پروفیلو : حدود 0.4 کیلومتر 
  • برج دختر : 5.2 کیلومتر 
  • خیابان استقلال استانبول : 3.7 کیلومتر
  •  کاخ دلمه باغچه : 5 کیلومتر
  • میدان تکسیم  : 7 کیلومتر
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مهرسام مهرسام 1398/09/11
    20 نفر پسندیدند
    سال گذشته که استانبول رفته بودیم به پیشنهاد یکی از دوستان به هتل وایت مونارچ رفتیم هتل خوب و با قیمت معقولیه، وقتی وارد هتل وایت شدم اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد دکوراسیون خاصش بود که خیلی زیبا بود که گویا به سبک عثمانی بود. هتل امکانات خوبی داشت من و خانواده از استخر سر پوشیده استفاده کردیم خیلی تمیز بود اما حمام ترکیش باید هزینه ای جدا پرداخت می کردیم. نکته ی مثبت هتل وایت مونارچ این بود که به جاهای دیدنی مثل برج دختر، خیابان استقلال، پرج ساعت نزدیک بود و به راحتی می رفتیم. از اتاقمون هم خیلی راضی بودیم یه اتاق 3 نفره بهمون داده بودن که امکانات خوبی داشت و بسیار تمیز بود.
  2. تارا مولایی تارا مولایی 1398/07/13
    20 نفر پسندیدند
    من از روی سایت شما این هتلو دیدم و از عکساش خیلی خوشم اومد، پارسال که خانوادم پیشنهاد سفر به استانبول رو مطرح کردن منم بهشون گفتم که یه هتل خوب سراغ دارم اونام استقبال کردن و رفتیم همینجا. اتاق ما طبقه 5 بود و ویوشم خیلی خوب بود. اتاق هم تمیز بود و هم اینکه مرتب به نظافتش رسیدگی می کردن و لوازم بهداشتیش رو شارژ می کردن. به طور کلی می تونم بگم که خیلی خیلی هتل خوبیه و امکانات خوبی ام داره. ما کلی از سفرمون لذت بردیم و راضی بودیم. به شما هم پیشنهاد می کنم که برید اینجا.