Hotel Cihangir

امتیاز 4.1 از 5 | از 102 کاربر
هتل جهانگیر در استانبول
لابی
داخل هتل
اتاق های هتل
اتاق ها
سرویس بهداشتی هتل
حمام هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Cihangir

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

هتل جهانگیر (Cihangir) یکی از هتل های ترکیه است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در استانبول انتخاب می کنند. هتل جهانگیر هتلی 3 ستاره در استانبول است و با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات هتل نام برده شده می توان به رستوران، پذیرش مناسب، برخورد مناسب کارکنان، حمل وسایل، مبلمان، اینترنت، روم سرویس، لاندری، سرویس دهی اتاق ها و تلویزیون اشاره کرد. انتخاب این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی با امکانات معمولی اند مناسب است.

جهانگیر
استانبول در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با استانبول به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (جهانگیر) را انتخاب نمایید. استانبول دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • ماندانا ماندانا 1398/08/08
    22 نفر پسندیدند
    هتلِ بدی نیست البته انتظار من خیلی بالاتر بود، چیزی که مطالعه کرده بودم و عکسایی که ازش دیده بودم اصلا با چیزایی که توی محیط بود مطابقت نداشت ولی بازم با این حال، میشه گفت هتل رده متوسطیه و می تونید اقامت خوبی رو توش داشته باشید ولی اگر انتظار بالایی دارید بهتره که این هتلو انتخاب نکنید چون حسابی میخوره تو حالتون و دیدگاهتون کاملا عوض میشه.