Hotel The Marmara Sisli

امتیاز 3.5 از 5 | از 108 کاربر
هتل Marmara Sisli
میز نوشیدنی
رستوران
سالن کنفرانس
اتاق های هتل
اتاق های هتل
اتاق های دونفره تصاویر بیشتر

امکانات Hotel The Marmara Sisli

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل مارمارا سیسلی استانبول یکی از لوکس‌ترین هتل های استانبول می باشد که در سال 2008 بنا گشته و در سال 2010 نیز قسمت هایی از آن مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره که در منطقه سیسلی واقع شده به ایستگاه مترو سیسیلی نزدیک بوده و مسافران این امکان را دارند که به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند و در سطح شهر جابجا شوند. دکوراسیون هتل مارمارا سیسلی و اتاق هایش ترکیبی از دکوراسیونی مدرن و دهه 1950 میلادی می باشند. 

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل مارمارا سیسلی استانبول

میهمانان می توانند در تمامی نقاط هتل از اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود برخوردار شوند. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی بوده و گردشگرانی که با خود وسایل نقلیه شخصی به همراه دارند می توانند از آن استفاده نمایند. این هتل فاقد استخر می باشد اما مسافران می توانند از باشگاه بدنسازی هتل که به صورت رایگان ارائه می شود استفاده نمایند. هتل د مارمارا شیشلی استانبول فضای سبز نسبتا بزرگی دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با هزینه جداگانه، از امکانات باربکیو هتل نیز در فضای سبز برخوردار شوند. لازم به ذکر است افراد می بایست جهت بهرمندی از خدمات لاندری، خشکشویی و اتوشویی هزینه جداگانه ای پرداخت نمایند. از دیگر امکانات هتل The Marmara Sisli استانبول می توان به ارائه خدمات و امکانات به صورت رایگان برای معلولین، سالن کنفرانس، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، رستوران، پارکینگ اختصاصی، اتاق چمدان، خدمات تور و تیکت سرویس، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجاری، آسانسور، اتاق های غیرسیگاری، روزنامه، اتاق جلسه، اطفای حریق، تورهای گردشگری در شهر، اتاق های وی آی پی و خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه اشاره کرد. حضور حیوانات خانگی شما در فضای داخلی هتل بلامانع بوده و این امکان به صورت رایگان برای شما فراهم است. خوب است بدانید که مسئولین این هتل لوکس، برای آسودگی خیال میهمانان علی رغم وجود نگهبانان در هتل دوربین های مداربسته نیز گذاشته اند.

رستوران و کافی شاپ هتل د مارمارا شیشلی استانبول

رستوران هتل مارمارا سیسلی استانبول که در لابی واقع شده دارای دکوراسیونی شیک بوده و انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی را سرو می کند. همچنین در کنار رستوران، کافی شاپ نیز وجود دارد که نوشیدنی های سرد، گرم، محلی و بین المللی را ارائه می دهد. لازم به ذکر است میهمانان جهت سفارش انواع شکلات ها، نوشیدنی های بین المللی و میوه می بایست هزینه جداگانه ای پرداخت نمایند.

اتاق های هتل The Marmara Sisli استانبول 

اتاق های هتل مارمارا دارای دکوراسیونی زیبا هستند و تمامی آن ها مجهز به عایق های صوتی بوده و چشم انداز زیبایی از برج ها و نمای شهر را به نمایش گذاشته اند. از امکانات موجود در اتاق های هتل می توان به سیستم های سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، میز کار، انواع نوشیدنی، تلفن، چای ساز، قهوه ساز، کمد دیواری، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و سشوار، اتو، سیستم اعلان حریق، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون صفحه تخت و یخچال کوچک اشاره کرد. همچنین جهت استعمال انواع دخانیات، اتاق های مجزایی در نظر گرفته شده که افراد می توانند به آن ها مراجعه کننند. از خدماتی که هتل The Marmara Sisli در اتاق ها ارائه می دهد می توان به سفارش وعده صبحانه در اتاق ها، بیداری از خواب، خدمات نظافت روزانه و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد. انواع اتاق های موجود در هتل مارمارا سیسلی عبارتند از:

1.اتاق های دونفره ویژه با متراژ 23 مترمربع

2.اتاق های دونفره با منظره دریا و متراژ 23 مترمربع

3.اتاق های دونفره لوکس با متراژ 27 مترمربع

4.اتاق های دونفره با متراژ 32 مترمربع

5.سوئیت با متراژ 36 مترمربع

فاصله هتل مارمارا سیسیلی تا مکان های مهم شهر

-برج ترامپ استانبول 700 متر

-برج دختر استانبول 4.7 کیلومتر

-برج گالاتا 4.6 کیلومتر

-خیابان استقلال 3.3 کیلومتر

-مرکز خرید جواهر 700 متر

-کاخ دلمه باغچه 2.7 کیلومتر

-میدان تقسیم استانبول 3.1 کیلومتر

-فرودگاه آتاتورک 30.5 کیلومتر

مقررات The Marmara Sisli Hotel

1.ساعت ورود به هتل 14 و ساعت تحویل دادن آن 12 می باشد.

2.ورود حیوانات خانگی مجاز است.

3.کودکان بالای 7 سال بزرگسال به حساب می آیند.

4.استعمال دخانیات در اتاق های عادی ممنوع است.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است