Hotel Transatlantik

امتیاز 4.2 از 5 | از 153 کاربر
Transatlantik Hotel
Transatlantik Hotel
Transatlantik Hotel
Transatlantik Hotel
Transatlantik Hotel
Transatlantik Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Transatlantik

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

Transatlantik Hotel هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در سال 2007 در منطقه گوینوک کمر و در فضایی بالغ بر 38 هزار مترمربع ساخته شد. ساختمان هتل علی رغم معماری بی نظیر، 6 طبقه دارد که دسترسی به آن ها از طریق 5 آسانسور انجام می شود. این هتل همچون اسکله ای زیبا طراحی گشته که مانند یک کشتی بزرگ و مجهز است. هتل Transatlantik Hotel "کوئین الیزابت سابق" دارای چشم اندازی از ساحل، دریا و محوطه هتل است که از اتاق ها می توان آن ها را مشاهده نمود.

کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين بوده و از آن ها استقبال می کنند. يک صرافی نيز در هتل Transatlantik Hotel وجود دارد که برای تبدیل ارز می توانید به آن مرجعه نمایید. سیستم اینترنت پرسرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایل های مختلف استفاده کنند. این هتل لوکس تنها 250 متر تا ساحل اختصاصی خود در سواحل مدیترانه فاصله دارد که تفریحی منحصر به فرد برای گردشگران تور آنتالیا به حساب می آید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

هتل ترنس آتلانتیک دارای یک استخر فضای باز بزرگ، همراه با امکانات دیگر شامل: مرکز سلامت و درمان و مرکز آبگرم می باشد. هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا امکانات رفاهی متنوعی مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، سرویس اتاق ها، استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سونا، باغ، سالن ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های مخصوص خانواده ها، حمام بخار فنلاندی، میز تور برای گردشگران تور ترکیه، کافه های شبانه روزی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، مرکز تخصصی مراقبت پوست و مو، پرستاری از کودکان، سالن بدنسازی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس خشکشویی، 4 رستوران، 8 کافی شاپ، واکس کفش، اتاق کنفرانس، خدمات پزشکی، امکانات ورزشی، پیست اسکیت روی یخ، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای سبز، منطقه ساحل اختصاصی، زمین تنیس، واترپلو، قایق رانی، جت اسکی، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، پارک آبی، اتاق های سیگاری، تیم انیمیشن، کتابخانه، قایقرانی، مینی گلف، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، کرایه ماشین، گاو صندوق، فروشگاه و مغازه، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی را برای رفاه حال میهمانان فراهم آورده است. سرویس دهی هتل به صورت UALL صورت می گیرد.

کارکنان هتل ترنس آتلانتیک به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. شاید برایتان عجیب باشد ولی در این مکان آموزش رانندگی هم انجام می شود. رستوران هتل ترنس اتلانتيك انتاليا خدمات صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد و دارای 1 مجموعه جداگانه می باشد که در آن ها انواع غذاهای بین المللی، اروپایی، دریایی و ایتالیایی برای میهمانان و مسافران سرو می شود و همچنین در طول روز نیز انواع اسنک ارائه می شود.

رستوران  Transatlantik Hotel 

هتل transatlantik آنتالیا دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی، غذاهای رژیمی و بین المللی برای میهمانان سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، شیرینی، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می گردد.

  • رستوران پسیفیک: این رستوران هر 3 وعده غذایی اصلی را ارائه می دهد، همچنین میهمانان می توانند از بوفه شبانه این رستوران بین ساعات 23 الی 5 استفاده کنند.
  • رستوران آتلانتیک: این رستوران سفارشی بوده و انواع غذاهای دریایی تازه و غذاهای ایتالیایی را می توانید در آن میل کنید. لازم به ذکر است که بگوییم برای حضور در این رستوران باید از قبل میز خود را رزرو نمایید.

کافی شاپ Transatlantik Hotel

  • کافه قنادی: در این کافه می توانید بین ساعات 10 الی 18 نوشیدنی های گرم به همراه کیک های خوشمزه میل کنید.
  • کافه ترک: اگر می خواهید یک چای یا قهوه ترک دلچسب میل کنید حتما به این کافه مراجعه نمایید. خوب است بدانید که در این مکان سرویس قلیان هم ارائه می گردد.
  • کافه آنکا بیچ اسنک: در منوی این کافه می توانید انواع فست فود، دونر، نوشیدنی های گرم و سرد، گریل و بستنی را انتخاب کنید و در فضایی دل انگیز میل کنید.
  • کافه لابی: این کافی شاپ به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان است.
  • کافه ساحلی آنکا (ساحل)
  • دک (قنادی)
  • کافه استخر ایندیانا اسنک
  • آنکا اسنک
  • کافه کلوب آیس برگ (شبانه)

اتاق های هتل آتلانتیک آنتالیا

در این هتل 491 واحد اقامتی وجود دارد که در انواع مختلف و در متراژهای گوناگون می باشد. اتاق های هتل ترنس آتلانتیک دارای سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون صفحه تخت همراه با پخش کانال های ماهواره ای، مینی کافه، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و بالکن اختصاصی مشرف به دریا و ساحل می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن ها بهره ببرند. اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران می باشند.

اتاق های هتل ترنس آتلانتیک کمر از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های برتر شامل: اتاق های 3 نفره، اتاق خانواده با دو اتاق خواب شامل: 4 نفر بزرگسال، اتاق استاندارد دو نفره برای 2 نفر بزرگسال همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.

متراژ اتاق های هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

  • اتاق های استاندارد 26 الی 30 مترمربع
  • اتاق های خانوادگی 56 الی 60 مترمربع
  • سوئیت 80 الی 105 مترمربع
  • آتلانتیکا ویلا 100 مترمربع

فاصله هتل ترنس اتلانتیک از مکان های مهم آنتالیا

  1. هتل transatlantik با ساحل اصلی 8 دقیقه پیاده روی
  2.  نمایشگاه بین المللی آنتالیا 1.5 کیلومتر
  3. قنات روم 16.5 کیلومتر
  4. تفریحات آبی آنتالیا 16.6 کیلومتر
  5. زمین گلف مونتگومری 19 کیلومتر
  6. معابد آپولو و آتنا 11.7 کیلومتر
  7. موزه جانبی 11.8 کیلومتر
  8. شهر جانبی عتیقه 11.8 کیلومتر
  9. اسپندوس 15.8 کیلومتر
  10. شهر تاریخی آسپندوس 15.8 کیلومتر
  11. آبشار ماناوکات 15.7 کیلومتر
  12.  خرابه های رومی 11.8 کیلومتر
  13. فرودگاه آنتالیا 43.5 کیلومتر 

مقررات هتل ترنساتلانتیک آنتالیا

این هتل وسیع و باکیفیت جزء شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد و طبیعتا قوانینی دارد که بر اساس آن ها امور هتل را به خوبی مدیرت می کنند؛ مهم ترین مقرراتی که مسافران باید رعایت نمایند عبارت اند از:

  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
  • ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت خروج از آن ها 12 می باشد.

ویدیو هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا

 

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. بهار بهار 1398/06/30
    27 نفر پسندیدند
    یکی از دوستان من پارسال این هتلو برای سفرش انتخاب کرده بود و انقدر تعریف کرد که منم مجاب شدم برای سفرم همین هتلو انتخاب کنم. به طور کلی هتل خوبیه، از تنها چیزی که می تونم اشکال بگیرم اینه که مقدار غذاهاش کم بود و من چون غذام یه کمی زیاده اصلا سیر نمی شدم برای همین مجبور بودم که یه پرس دیگ سفارش بدم وگرنه گشنه می موندم، مخصوصا اینکه خیلیا مثل من شب زنده دارن و عادت دارن که تا دیروقت بیدار بمونن. البته اینو بگم که بزرگترین مزیت این هتل خدمات یوآل بود که اگرم سیر نشدید می تونید تا خود صبح از منوی باز هتل استفاده کنید. حتی اگر به گرما علاقه ای ندارید و می خواید توی هوای خنک کنار استخر بشینید و غذا بخورید راحت می تونید سیر شید.