Hotel Sueno s Deluxe Belek

امتیاز 3.6 از 5 | از 109 کاربر
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sueno s Deluxe Belek

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

Sueno Hotels Deluxe Belek، هتلی ساحلی و 5 ستاره می باشد که در منطقه ساحلی بلک واقع و در شهر آنتالیا قرار دارد و جزو لوکس‌ترین هتل های آنتالیا می باشد. این هتل با داشتن منظره دریا و امکانات ویژه ای که دارد موجب جلب مسافران بسیاری به خود شده است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات هتل سوئنو دلوکس بلک

این مجموعه دارای یک استخر کودکان جداگانه، استخر گسترده فضای باز همراه با سرسره آبی فراوان و یک استخر سرپوشیده می باشد. Sueno Hotels Deluxe Belek امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سینما، لونا پارک، مرکز بازی، محلی برای کشیدن نقاشی، اینترنت بی سیم رایگان، یک استخر فضای باز (در تمام طول سال)، زمین بازی و تراس کودکان، پارکینگ خصوصی رایگان، یک میز تور 24 ساعته برای گردشگران تور آنتالیا، خدمات نگهداری از کودکان، سالن آرایش و زیبایی، بازارچه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، مغازه و فروشگاه، فروشگاه پوشاک، کرایه ماشین در صورت درخواست مشتری، اتاق عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، مجموعه لباس عروس، امکانات اتاق VIP، اتاق خانواده، اتاق غیر سیگاری، صرافی، سرویس اتاق، اتاق چمدان، فضای سبز (باغ)، ساحل اختصاصی، استخر کودکان، استخر سرپوشیده (تمام سال)، مرکز تناسب اندام، پارک آبی، دارت، اتاق بازی، خدمات اتو، سرویس خشکشویی (لاندری)، واکس کفش، سرویس اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی، اتاق ملاقات و ضیافت و پارکینگ رایگان شامل می شود.
کارکنان و پرسنل Sueno Hotels Deluxe Belek به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور ترکیه سخن بگویند.


اتاق های هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا
وضیعت دید هتل : چشم انداز دریا - ساحل - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 426 اتاق
اتاق های Sueno Hotels Deluxe Belek از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق تک نفره لوکس شامل: (2 تخت تک نفره)، اتاق لوکس همراه با چشم انداز محوطه و زمین گلف سه نفره شامل: (2 تخت تک نفره)، اتاق لوکس سه نفره همراه با چشم انداز دریا شامل: (2 تخت تک نفره)، سوئیت لوکس سه نفره + یک کودک خردسال همراه با چشم انداز محوطه و زمین گلف شامل: (1 تخت دو نفره + 3 تخت تک نفره)، سوئیت لوکس همراه با چشم انداز دریا شامل: (1 تخت دو نفره + 3 تخت تک نفره) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل ویلاهای جزیره‌ای آن می‌باشد که محوطه وسیعی با متراژ 317 متر مربع در دو طبقه را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. این ویلاها فضایی بسیار لوکس و اختصاصی با امکانات ویژه ای دارند که می‌توان به 5 اتاق خواب، 5 حمام اختصاصی و یک اتاق نشیمن بزرگ اشاره کرد. در طبقه پایین این ویلاها امکاناتی چون SPA اختصاصی اتاق تناسب اندام، سونا، سونای بخار، آشپرخانه و یک اتاق ماساژ کوچک اختصاصی وجود دارد و کلیه امکانات در این مجموعه به صورت کاملا خصوصی ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است که  فضای استخر اختصاصی با متراژ 1218 متر مربع در اختیار میهمانان این ویلاها است که محوطه‌ای رویایی را در اطراف این ویلاها به وجود آورده است که مورد استقبال مسافرن بسیاری می باشد.

امکانات اتاق های هتل سوئنو دلوکس بلک

کلیه اتاق های Sueno Hotels Deluxe Belek تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها بزرگ و استاندارد بودن آنها می باشد. کلیه اتاق های هتل سونو دلوکس  دارای فضایی بزرگ همراه با پنجره های بزرگ، یک تلویزیون صفحه تختبا کانال های ماهواره ای، یک دستگاه چای و قهوه ساز، مینی کافه، بالکن یا تراس اختصاصی و حمام اختصاصی  با دوش خصوصی، حوله، لوازم آرایش رایگان و سشوار می باشند. 


 رستوران و کافی شاپ های هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سونو دلوکس دارای 2مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و همچنین در کافی شاپ هتل سونو دلوکس نیز انواع نوشیدنی های تازه ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز رایگان می باشد.

  • رستوران آلاکارته نیز با ارائه غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ترکی، آسیایی و دریایی در اختیار میهمانان است.
  • هتل سوئنو دلوکس بلک دارای یک میدان بسیار بزرگ به نام میدان سوئنو می باشد که دور تا دور آن پر است از کافه‌ها و رستوران های متنوع و رنگارنگ و میهمانان تور آنتالیا به صورت 24 ساعته می‌توانند از آن لذت ببرند.

 

امکانات ورزشی و تفریحی هتل سوئنو دلوکس

این هتل دارای دارای مرکز تناسب اندام و SPA با طراحی مدرن و با مساحت 5325 متر مربع می‌باشد. 6 حمام متفاوت، 6 سونا، 5 سونای بخار، 25 اتاق درمان و 2 فضای VIP است که در 2 طبقه ساخته شده است. همچنین مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، اتاق نمک، حمام لجن، سونای روسی، اتاق برف و شن و ماسه، مرکز زیبایی و بهداشت پوست، از دیگر امکانات ویژه مرکز مجهز SPA هتل می‌باشند.
همچنین زمین گلف، زمین فوتبال، زمین تنیس، واتر پلو، والیبال، بسکتبال و دیگر ورزش ها در اختیار میهمانان این هتل قرار دارد.

 

فاصله هتل سوئنو دلوکس بلک تا جاذبه های گردشگری آنتالیا

  • فاصله تا مرکز شهر 4 کیلومتر 
  • فاصله تا باغ تحمل 2.4 کیلومتر
  • فاصله تا پارک پروانه آنتالیا 15.9 کیلومتر
  • فاصله تا قنات روم 15.4 کیلومتر
  • فاصله تا باشگاه گلف ملی 10.1 کیلومتر
  • فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا 3.2 کیلومتر 
  • فاصله تا باغ تحمل 2.4 کیلومتر 
  • فاصله تا پرکه 19.6 کیلومتر، 
  • فاصله تا آسپندوس 13.4 کیلومتر
  • فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس 15.4 کیلومتر
  • فاصله تا پارک سرزمین افسانه 3.2 کیلومتر
  • فاصله تا پارک ساحل لارا 19.6 کیلومتر
  • فاصله تا ورزش های آبی تروی و دلفین 5.5 کیلومتر
  • فاصله تا باشگاه گلف کلوریا 10.1 کیلومتر
  • فاصله تا فرودگاه آنتالیا 21.5 کیلومتر با ماشین می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است