پارک ارم تهران

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/09
بازدید: 237384
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پارک ارم یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین پارک های تهران است که در زمان قدیم پارک خرم نام داشت. شهربازی ارم تفرجگاه مناسبی برای شب‌های دلنشین بهاری و تابستانی است و پر از تفریحات هیجان انگیزی است که از بین آنها به سقوط آزاد، ترن هوایی، تونل وحشت، ستاره گردان، باغ وحش ارم اشاره کرد. البته که در این پارک فقط شاهد سه شهربازی بزرگ نیستیم، بلکه پارک بزرگ‌ترین باغ وحش تهران، دریاچه‌ای با تفریحات ماهی‌گیری و قایق‌رانی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، تالار پذیرایی و... را در خود جای داده است. در ادامه همراه لحظه آخر باشید تا شما را به طور کامل با پارک ارم تهران، تک تک تفریحات و وسایل بازی شهربازی به همراه آدرس و راه دسترسی آشنا کرده و فیلم و تصاویر آن را باهم تماشا کنیم.

پارک ارم تهران

ساعت کار پارک ارم - برای اطلاع از ساعت کاری این مجموعه در ایام مختلف سال میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.

ویدئو پارک ارم

در شهربازی ارم، ماجراجویی و هیجان هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و می‌توانید با غروب خورشید شاهد زنده شدن پارک شوید و در نمایشی ترکیب شده از چراغ‌ها و نورهای خیره کننده و صدای هیجان و خنده شرکت کنید. اولین گزینه برای هر کسی که بخواهد موج آدرنالین را در بدن خود احساس کند، شهر‌بازی‌های بزرگ با بازی‌های مهیج آن است؛ ترکیبی از شادی، هیجان، خنده و ترس. مجموعه تفریحی ارم یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تهران می‌باشد که دارای قسمت‌های مختلفی از جمله سه شهر بازی، پارک، استخر روباز بانوان و باغ وحش بزرگ است. این پارک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن اوقاتی مفرح در کنار خانواده یا دوستان باشد. در ادامه می‌توانید فیلم پارک ارم که خود این مجموعه منتشر کرده را تماشا کنید.

 

معرفی و تاریخچه پارک ارم تهران

پارک ارم که با نام مجموعه ارم سبز نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تفریحی تهران است. این پارک در ابتدا با نام پارک خرم در زمینی به وسعت 72 هکتار در سال 1350 به وسیله رحیم علی خرم (از سرمایه دار و کار آفرینان شهر تهران بود) در منطقه ارم سبز در نزدیکی اتوبان تهران-کرج ساخته شد. شهربازی ارم در سال 1358 به تملک بنیاد مستضعفان درآمد و در حال حاضر نیز تحت نظر هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان است. در طی سال ها امکاناتی زیادی به این مجموعه تفریحی اضافه شده که در حال حاضر شامل موارد زیر است:

  • دریاچه‌ای با امکانات قایق‌رانی و ماهی‌گیری
  • 3 شهربازی با دستگاه‌های بازی مختلف
  • بزرگ‌ترین باغ وحش ایران با بیش از 110 گونه جانوری
  • شهربازی سرپوشیده قلعه شادی با 110 بازی
  • 20 هکتار فضای سبز
  • تالارهای پذیرایی کشتی

پارک ارم تهران

پارک ارم کجاست؟

اگر در این حین قصد دارید تا خاطرات خوشی را در شهر بازی ارم سپری کنید، باید به غرب تهران و سپس از غرب به اتوبان تهران – کرج بروید. آدرس دقیق پارک ازم در کیلومتر ۴ اتوبان تهران - کرج ، بعد از پل شهید باکری می‌باشد. لوکشین دقیق آن را نیز می‌توانید در نقشه زیر ببینید.

مسیر دسترسی به پارک ارم تهران

برای رفتن به پارک ارم، یکی از جاهای دیدنی تهران، سه روش مترو، اتوبوس و اتومبیل شخصی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • مترو تهران: اگر انتخابتان برای رفتن به این پارک، مترو است. پس باید خط 4 (کلاهدوز –علامه جعفری) را سوار شوید و در یک ایستگاه مانده به انتهای خط یعنی ایستگاه ارم سبز پیاده شوید.
  • اتوبوس: اتوبوس، دومین روش برای رفتن به این مکان تفریحی محسوب می‌شود که با سوار شدن اتوبوس‌های میدان آزادی – کرج می‌توانید در این پارک اوقات خوشی را سپری کنید.
  • اتومیبل شخصی: کافیست در 4 کیلومتری اتوبان کرج، بعد از پل ستاری، وارد اتوبان باکری شوید و در عرض 5 دقیقه در محوطه شهربازی ارم قرار بگیرید. 
 

بخش های مختلف شهربازی ارم

پارک ارم بخش های مختلفی دارد که این قسمت ها شامل: یک دریاچه هشت هکتاری با داشتن تفریحاتی مانند قایقرانی و ماهیگیری، باغ وحش ارم، موزه پول، رستوران، فست فود، فضای سبز و جنگلی، استخر، سالن بولینگ، سالن سرپوشیده با امکان تجربه بیش از 110 بازی فضای بازی که خودش به سه بخش لونا پارک یک، دو و سه تقسیم می‌شود. شهربازی های ارم، یکی از بهترین شهربازی های تهران است که در ماه های مختلف سال، از خانواده‌های بسیاری میزبانی می‌کند.

  • شهر بازی ارم ۱: شهربازی شماره یک ارم قدیمی‌ترین بخش شهربازی پارک ارم است. این شهر بازی دارای بیش از 40 دستگاه بازی مختلف است که برای تمام سنین مناسب هستند. از جمله محبوب‌ترین بازی‌های این بخش می‌توان به ترن هوایی، تاب پرنده، چرخ و فلک، و کشتی چرخ و فلک اشاره کرد.
  • شهر بازی ارم ۲: شهربازی شماره 2 ارم جدیدترین بخش این شهربازی است. این شهر بازی دارای بیش از 30 دستگاه بازی مختلف است که بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب هستند. از جمله محبوب‌ترین بازی‌های این بخش می‌توان به ماشین برقی، قطار شادی، و کشتی امیر اشاره کرد.
  • شهر بازی ارم ۳: شهربازی شماره سه ارم دارای بیش از 20 دستگاه بازی مختلف است که بیشتر برای کودکان و خانواده‌ها مناسب هستند. از جمله محبوب‌ترین بازی‌های این بخش می‌توان به آبشار، عینک سه بعدی، و کریزی موس اشاره کرد.

نام وسایل بازی پارک ارم تهران

از آن‌جایی که پارک ارم تهران بزرگ‌ترین شهربازی ایران است، وسایل بازی متنوع و زیادی دارد. همان‌طور که گفتیم این پارک از سه شهربازی تشکیل شده است که شامل شهربازی 1، 2 و 3 است. در هر یک از این شهربازی‌ها، وسایل بازی مختلفی وجود دارد. در ادامه نام وسایل بازی پارک ارم تهران را به همراه رده سنی آنها در جدول زیر به صورت کامل می‌بینید. 

شهربازی شماره یک ارمشهربازی شماره دو ارمشهربازی شماره سه ارم
نام وسیله بازیرده سنینام وسیله بازیرده سنینام وسیله بازیرده سنی
رالی کودک۳ تا ۱۲ سالفریزبی کودکاز ۴ تا ۱۰ سالکریزی موسحداقل ۱۲ سال
قوی گردان۳ تا ۱۰ سالسورتمهاز ۱۰ تا ۵۵ سالتاب پرندهحداقل ۱۳ سال
تاب کودک۵ تا ۱۰ سالجایرسوئینگاز ۱۴ تا ۵۵ سالاسکیت یواز ۱۴ تا ۴۵ سال
یوروبانجی۶ تا ۱۲ سالدیسک و کاستراز ۱۲ تا الی ۵۰ سالماشین بنزینی (کارتینگ)از ۹ تا ۶۰ سال
آسانسور (جامپینگ)۳ تا ۹ سالپاراتاوراز ۱۲ تا ۶۰ سالآبشار حداقلحداقل ۷ سال
اسکیت هوایی۴ تا ۱۰ سالموتور کودکاناز ۳ تا ۸ سالترن هوایی خانوادهحداقل ۱۲ سال
اسب گردان۴ تا ۱۰ سالاسب گرداناز ۴ تا ۱۰ سال  
فریزبی کودک۴ تا ۱۰ سالقطار شادی از ۴ تا ۱۰ سال  
کشتی صباحداقل ۱۰ سالاستخر توپاز ۳ تا ۷ سال  
یوفو۱۲ تا ۵۰ سالکاترپیلارحداقل ۱۰ سال  
سفینهحداقل ۱۲ سالآکروجتحداقل ۶ سال  
تونل وحشتحداقل ۵ سالکشتی امیرحداقل ۱۰ سال  
ترن هوایی کودک۵ تا ۱۲ سالقوی گرداناز ۳ الی ۱۰ سال  
سرسره بادی۷ تا ۱۴ سالچرخ و فلکحداقل ۱۴ سال  
آستروجتحداقل ۷ سالآفتاب و مهتاباز ۳ تا ۸ سال  
تاب زنجیری بزرگسالحداقل ۱۰ سالسفینهاز ۱۲ تا ۵۰ سال  
استخر توپ۳ تا ۷ سالمونوریلحداقل ۱۰ سال  
کشتی کودکحداقل ۵ سالترن هوایی کودکاز ۵ تا ۱۲ سال  
سالتوحداقل ۱۶ سالتونل وحشتحداقل ۵ سال  
سینما ۴ بعدیحداقل ۷ سالماشین برقی بزرگحداقل ۱۰ سال  
آبشارحداقل ۷ سالسینما ۴ بعدیحداقل ۶ سال  
کریزی دنسحداقل ۱۲ سالرالی کودکاناز ۵ تا تا ۱۲ سال  
فان اسپریت (بالن)۴ تا ۱۰ سالفیلیپرحداقل ۱۲ سال  
مینی جت۴ تا ۱۰ سالکشتی کودکاز ۷ تا ۱۲ سال  
سورتمه۱۰ تا ۵۵ سالماشین برقی کودکاز ۳ تا ۱۰ سال  
فریزبی بزرگسالانحداقل ۱۵ سالرالی آسفالتیحداقل ۱۰ سال  
ماشین برقی بزرگسالانحداقل ۱۰ سالموتور پرشیاز ۳ تا ۱۰ سال  
ماشین برقی کودکان۳ تا ۹ سالسرسره بادیاز ۷ تا ۱۴ سال  
بازی‌های کامپیوتریحداقل ۵ سالبوسترحداقل ۱۲ سال  
  موتورکوبنده برقیاز ۵ تا ۱۲ سال  

لونا پارک 1 (شهربازی شماره یک ارم)

بخش اول که لونا پارک یک است بیشتر به تفریح کودکان اختصاص یافته است. وسایل شهربازی شماره 1 ارم: رالی کودکان، قوی گردان، تاب کودک، جامپینگ، اسب گردان، یوفو، کشتی صبا، سفینه، تونل وحشت، ترن هوایی کودک، استخر توپ، ستاره گردان، سالتو و استخر توپ برخی از بازی های این بخش از پارک می باشد. از دیگر امکانات این بخش می توان به سرویس بهداشتی و نماز خانه اشاره کرد.

شهربازی پارک ارم

ستاره گردان پارک ارم

پای این وسیله در سال 1395 به شهر بازی ارم باز شد این دستگاه نیز مانند سقوط آزاد محصول کشور آلمان است. همان طور که پیش تر گفتیم این وسیله در لونا پارک (1) قرار گرفته است. دستگاه ستاره گردان دارای 30 صندلی است که مخصوص افراد بالای 12 سال می باشد. این دستگاه در ارتفاع 30 متری از سطح زمین افراد را به صورت عمودی در 360 درجه می گرداند و باید اعتراف کرد که هیجانی دو چندان بیشتر از سقوط آزاد را به شما هدیه خواهد داد.

ستاره گردان پارک ارم

ترن هوایی شهربازی ارم

بدون شک بسیاری از گردشگرانی که به پارک ارم می‌روند، آن را تنها برای ترن هوایی آن می‌خواهند چرا که معتقدند خطرناک ترین بازی این پارک، ترن هوایی آن است! ترن هوایی یکی از جذابترین بخش های این شهربازی با سابقه است که امکان ندارد شما صف های طویل آن را برای سوار شدن بر آن تجربه نکرده باشید. این ترن بسیار محبوب است و جزء وسایل گران قیمت پارک محسوب می شود. اما قطعا به نسبت هزینه ای که برای آن می پردازید لذتی را تجربه می کنید که شاید در هیچ جای دیگر آن را تجربه نکنید!

ترن هوایی پارک ارم

چرخ و فلک پارک ارم

یکی از خانوادگی‌‌ترین وسایل شهربازی ارم را می‌توانیم چرخ و فلک آن بنامیم. این وسیله هیجان انگیز خانواده‌های بسیاری را در فصول مختلف سال و به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان میزبانی می‌کند. قیمت بلیط این دستگاه طبق اعلام رسمی سایت پارک ارم، 35 هزار تومان است که می‌توانید در یکی از روزهای دل انگیز سال آن را به همراه خانواده یا همراهان عزیزتان امتحان کنید. این وسیله یکی از محبوب‌ترین وسایل در میان گردشگرانی است که سفر به پارک ارم را تجربه می کنند.

چرخ و فلک پارک ارم

تونل وحشت شهربازی ارم

تونل وحشت پارک ارم را می‌توانیم یکی از جذاب ترین بخش‌های این پارک تفریحی بنامیم. تجربه هیجانی لذت بخش، همراه با ترس و استرس و هیجان را در تونل وحشت تجربه کنید. در ادامه یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین عکس‌های این مجموعه را برایتان آورده ایم تا در کنار قاب های رنگی عکس امروزه سفری هم به خاطرات دور خود بزنیم و یادی از بزرگترهایمان کرده باشیم. این عکس مربوط به سال 1358 هجری شمسی است.

رنجر پارک ارم

یکی از دیگر وسایل بسیار مهیج این پارک که بسیاری از شهروندان تنها برای امتحان این وسیله به شهر بازی ارم میروند، رنجر نام دارد. این که به شکل زیر است، آدرنالین شما را بسیار بالا می‌برد و اوج هیجان را با آن می‌توانید تجربه کنید. رنجر را می‌توان جزو دسته گران‌ترین وسایل پارک به شمار آورد. از طرفی لذت و هیجانی که در این وسیله تجربه می‌کنید قابل قیاس با هزینه آن نیست و می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را به همراه دوستان و خانواده خود در آن رقم بزنید.

رنجر پارک ارم

جامپینگ پارک ارم

اگر می خواهید هیجانی وصف ناپذیر را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما جامپینگ شهربازی ارم است. این جامپینگ که به سبک کشورهای خارجی ساخته شده، سالانه جوانان بسیاری را به رصم زدن تجربه ای لذت بخش دعوت می کند. این جامپینگ در محله ارم تهران و خیابان ارم، استاد شهریار، ارم پنجم واقع شده است و علاقه مندان می توانند برای استفاده از این وسیله فوق العاده هیجان انگیز به آنجا سفر کنند.

جامپینگ پارک ارم

استخر روباز پارک ارم

وجود استخر روباز در این پارک، مثلث سه گانه تفریحات را برایتان تداعی می کند که این امر می تواند برای هر فردی خاطرات خوشی را رقم بزند؛ لازم به ذکر است بدایند این مکان تفریحی فقط برای بانوان در دوره نوجوانی، بزرگسالان و کودکان می باشد و آقایان نمی توانند از این استخر روباز استفاده نمایند. این استخر در مجاورت شهربازی قرار دارد و می توانید پس از لذت بردن از بازی های شهربازی، یک آب تنی خوبی داشته باشید تا بانوان نهایت لذت را از این جاذبه گردشگری داشته باشند. ساعاتی که می توانید به این استخر مراجعه داشته باشید، 10 صبح تا 17 عصر در فصل تابستان و بهار می باشد و در باقی فصل ها این استخر تعطیل اعلام شده است. همچنین هزینه این استخر در آخر هفته به 40 هزار تومان و در اواسط هفته به 35 هزار تومان می رسد.

استخر روباز پارک ارم

لونا پارک 2 (شهربازی شماره دو ارم)

هیجان در این بخش از شهربازی ارم کمی بیشتر از لونا پارک 1 است. در شهربازی شماره 2 ارم بازی هایی چون قطار شادی، مونوریل، سینما 4 بعدی، سقوط آزاد، رالی آسفالتی، عینک سه بعدی، فریزبی کودک، موتور پرشی، بوستر، قوی گردان، کشتی امیر، کاتر پیلار، ماشین برقی بزرگسالان، سورتمه و چرخ و فلکی با ارتفاع 35 متر را تجربه خواهید کرد.

سقوط آزاد پارک ارم + ستاره گردان

سقوط آزاد پارک ارم

این دستگاه بلندترین وسیله بازی موجود در شهر بازی های ایران است که پچیش تر گفتین در لونا پارک 2 قرار گرفته است. مدتی طول می کشد حدود (پنج دقیقه) تا به بلندترین نقطه دستگاه برسید. در ارتفاع 85 متری تهران بسیار زیبا به نظر می رسد اما تماشای این زیبایی دوام چندانی ندارد و پس از چند ثانیه با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و شتاب فوق العاده ای شما را به پایین هدایت خواهد کرد. هنگامی که قدم بر زمین پارک می ذارید احساس گرمای نسبتا زیادی خواهید کرد که ناشی از رها شدن مقدار زیادی آدرنالین در بدنتان است. حدودا 24 صندلی برای افراد بالای 12 سال در این دستگاه وجود دارد.

ساعت کاری شهربازی شماره 1 و 2 ارم

  • شنبه تا سه شنبه: تعطیل
  • چهارشنبه و پنج شنبه: 15:30 الی 24:00
  • جمعه و دیگر روزهای تعطیل: 14.00 الی 24:00

لونا پارک 3 (شهربازی شماره سه ارم)

آدرنالین خون خود را به طرز عجیبی بالا ببرید. در این بخش از شهر بازی ارم هیجان متفاوتی از بخش 1 و 2 را تجربه خواهید کرد. وسایل شهر بازی شماره 3 ارم، هیجان انگیز ترین وسیله بازی پارک در این بخش قرار گرفته است "اسکیت یو" ارتفاع این وسیله حدود 32 متر استکه شما را بر یک ریل شبیه به حروف یو انگلیسی با سرعت تاب خواهد داد از دیگر وسایل هیجان انگیز این بخش می توان به ترن هوایی بزرگسالان با ریلی به طول 550 متر و سرعت 50 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد. کریزی موس، تاب پرنده، سرسره آبشار و کارتینگ از دیگر بازی های این بخش از پارک ارم می باشد.

ساعت کاری شهربازی شماره 3 ارم

  • همه روزه: در حال حاضر تعطیل

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!

قلعه شادی شهربازی ارم

این قسمت سرپوشیده از مجموعه تفریحی ارم که قلعه شادی نام دارد در سال 1385 به بهره برداری رسید در این بخش حدود 120 بازی وجود دارد که مسافران تور تهران می توانند از آن لذت ببرند که برخی از جذاب ترین بخش های این قسمت شامل انواع سیمیلاتورها هیجان انگیز تیر اندازی، رانندگی، بازی های جنگی، پینت بال لیزری، دستگاه های مسابقه ای رالی، دربی، ویدیو گیم، دستگاه های هدف گیری شوینگ گالری، تیر اندازی لیزری و دستگاه ها چرخشی مانند چرخ فلک، توپ جادویی و صخره نوردی متحرک می شود. از دیگر امکانات این بخش می توان به سینما 4 بعدی با ظرفیت 64 نفر، کافی شاپ، رستوران و اتاق تولد اشاره کرد.

ساعت کار قلعه شادی شهربازی ارم

  • شنبه تا پنج شنبه: 10:00 الی 20:00
  • جمعه و دیگر روزهای تعطیل: 10.00 الی 22:00

    بازی سرپوشیده ماشین برقی پارک ارم

    دریاچه پارک ارم

    از دیگر محیط هایی تفریحی که می توانید در این پارک استفاده کنید، دریاچه 8 هکتاری است که در این دریاچه افراد می توانند قایقرانی و ماهیگیری به صورت خانوادگی را تجربه نمایند. همچنین برای مشاهده کردن مسابقاتی نظیر اسکی و قایق رانی می توانید از این محیط دیدن کنید و لذت ببرید. ساعاتی که می توانید به دریاچه پارک ارم تهران مراجعه داشته باشید، متفاوت است و این عامل به فصل های سال بستگی دارد به عنوان مثال: فصل تابستان و بهار از ساعت 12 تا 24، فصل پاییز از ساعت 12 تا 23 و فصل زمستان از ساعت 12 تا 19 باز است. همچنین باید بدانید این پارک همه روزه پذیرا بینندگان و افراد می باشد.

    دریاچه پارک ارم

    بزرگ‌ترین باغ وحش تهران 

    باغ وحش ارم بزرگترین هم چنین اولین باغ وحش ایران است که سال احداث آن به دوران ناصرالدین قاجار باز می گردد. در سال 1371 این باغ وحش به مجموعه تفریحی ارم اضافه شد. این باغ وحش دارای بیش از 800 جانور از 110 گونه جانوری مختلف است که حدود 60% از آنها بومی ایران و سایر جانداران از دیگر کشور های خارجی وارد شده اند. برخی از حیواناتی که در باغ وحش ارم می توانید از نزدیک ببینید شامل: انواع میمون، ببر سیبری، پلنگ، یوز پلنگ، فیل سریلانکایی، گورخر، شترهای دو کوهان، یک جفت خرس قهوه‌ای بومی گیلان، نوعی کانگورو به نام والابی، گوزن زرد ایرانی، زرافه، سنجاب، همستر، گرگ، روباه، کفتار، عقاب، پلیکان، سارگپه، دلیجه، کرکس مصری، طاووس، گوزن زرد اروپایی، خزندگانی مانند تمساح پوزه کوتاه، لاک پشت، مار پیتون و ایگوانا می باشد. جالب است که بدانید به غیر از گربه سانان بیشتر حیوانات باغ وحش تا به امروز زادو ولد داشته اند.

    ساعت کار باغ وحش پارک ارم

    • از شنبه تا چهارشنبه: از ساعت: 10:00 الی 17:00
    • پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل: 10:00 الی 17:30

    شتر در باغ وحش پارک ارم

    قیمت بلیط های پارک ارم سال 1402

    محدوده قیمت بلیط بازی های پارک ارم بین 30 تا 80 هزار تومان بسته به بازی انتخابی شما و قیمت بلیط بازی های قلعه شادی در محدوده 20 تا 50 هزار تومان و هزینه ورودی باغ وحش ارم 60 هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت دقیق بلیط وسیله های بازی شهربازی ارم می‌توانید به وبسایت رسمی این مجموعه که بالاتر به آن اشاره کردیم، مراجعه نمایید و یا با شماره 2720 تماس بگیرید.

    اطلاعات تماس شهربازی ارم

    • سایت پارک ارم تهران: https://erampark.ir
    • شماره تلفن پارک ارم: ۰۲۱۲۷۲۰

    تجربه تفریحی هیجان انگیز در ارم پارک تهران

    اگر به دنبال تخلیه هیجان خود هستید، رفتن به پارک ارم و تجربه سوار شدن در وسایل بازی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. می‌توانید هر وسیله‌ای که می‌خواهید را در هر سه بخش شهربازی ارم سوار شوید و هیجان و لذت را تجربه نمایید. در خصوص ساعت کاری، وسایل بازی، آدرس و مسیرهای دسترسی به این مجموعه تفریحی در مطالب فوق صحبت کردیم. تجربه و نظرات خود را می‌توانید در بخش ثبت دیدگاه ثبت نمایید.

    هلیوم پارک تهران - تجربه هیجان و لذت در ترامپولین پارک ایران مال تهران

    سوالات متداول

    نظرات کاربران

    1. حامد حامد 1402/11/11
      0 نفر پسندیدند
      برای شما هم فیلم پارک لود نمیشه؟
    2. سهیل سهیل 1402/09/08
      2 نفر پسندیدند
      بازی جدید پارک ارم رو حتمااا امتحان کنید
    3. سهیل سها 1402/10/17
      0 نفر پسندیدند
      بازی جدیدش چی هست؟
    4. مسعود احمدی نژاد مسعود احمدی نژاد 1402/04/06
      12 نفر پسندیدند
      سلام. بنظرم اگر سن و سالتون بالاست برین پارک ارم ۲ اونجا تفریحاتش مناسب بزرگسالان هست و خیلی هم پرهیجانه. آخری بار که رفتم همین شنبه گذشته بود خیلی خوش گذشت تقریبا ۱۰ سالی میشد که نرفته بودم.
    5. مسعود احمدی نژاد لحظه آخر 1402/04/06
      11 نفر پسندیدند
      سلام جناب احمدی نژاد ممنونیم که نظر و تجربه خودتون رو در لحظه آخر با ما به اشتراک گذاشتید.

    مجله گردشگری

    مشاهده همه مقالات
    جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
    ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
    عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
    عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
    بیشتر بخوانید
    جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
    جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
    بیشتر بخوانید
    اطلاعات مفید مقالات مرتبط
    فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
    فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
    بیشتر بخوانید
    هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
    هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
    بیشتر بخوانید
    شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
    شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
    بیشتر بخوانید
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    بیشتر بخوانید
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    بیشتر بخوانید
    امتیاز 3.7 از 5 | از 131 کاربر