هتل های 4 ستاره استانبول در میدان تقسیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/05
بازدید: 6840
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر استانبول معروف‌ترین شهر کشور ترکیه بوده و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. سفر به استانبول به دلیل هزینه‌های مناسب سفر، در بین گردشگران ایران و جهان محبوبیت دارد. استانبول دارای امکانات رفاهی متعددی نظیر هتل‌های متعدد برای همه سلایق و بودجه‌ها است. هتل‌های 4 ستاره میدان تقسیم یا تکسیم به علت بهره‌مندی از امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و لاکچری و همچنین مناسب‌تر بودن هزینه اقامت آن‌ها به نسبت هتل‌های 5 ستاره، از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای اقامت به شمار می‌روند. همچنین در نزدیکی میدان تکسیم جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی قرار دارند و با اقامت در هتل‌های این منطقه، دسترسی مناسبی به این جاذبه‌ها و امکانات خواهید داشت.

هتل های 4 ستاره میدان تکسیم

هتل گرند هیلاریوم، هتلی 4 ستاره در میدان تکسیم

هتل 4 ستاره گرند هیلاریوم با 74 اتاق در سال 2003 ساخته شد. این هتل در محله ینی کاپی قرار داشته و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد. در نزدیکی هتل گرند هیلاریوم، ایستگاه مترو و تعدادی از جاذبه‌های تاریخی مهم استانبول قرار دارند. امکانات هتل گرند هیلاریوم شامل پارکینگ، کرایه خودرو، حمام ترکی، اسپا، استخر کودکان، اینترنت رایگان، کافه، رستوران، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات لباسشویی، خدمات اتاق 24 ساعته و... است. ساعت تحویل اتاق از 2 بعد از ظهر آغاز شده و همچنین تا ساعت 12 ظهر زمان تخلیه دارید.

آدرس هتل گرند هیلاریوم:

Katip Kasım Mahallesi, Fabrika Sok. No: 534130 Fatih/İstanbul, Turkey

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل گرند هیلاریوم

هتل آیکون، هتل 4 ستاره میدان تقسیم استانبول

هتل 4 ستاره آیکون (Icon Istanbul Hotel) هتلی در نزدیکی میدان تکسیم است که تنها به اندازه 16 دقیقه پیاده روی از این هتل فاصله دارد. در نزدیکی هتل آیکون جاذبه‌های گردشگری نظیر کاخ دلما باهچه و همچنین تعداد زیادی مرکز خرید قرار دارند. هتل آیکون شامل امکانات رفاهی متعددی نظیر صندوق امانات، محل مخصوص کشیدن سیگار، کتابخانه، خشکشویی، خدمات پذیرش 24 ساعته، اسپا، استخر شنا، باشگاه بدنسازی، اتاق جلسات، سالن زیبایی، کافی شاپ، رستوران، خدمات شاتل و پارکینگ است.

آدرس هتل آیکون استانبول:

Eskişehir Mah. Dolapdere Cad. NO:43-47 Taksim, Sisli, 34347 Istanbul, Turkey

رزرو هتل در استانبول - رزرو آنلاین و آنی هتل‌های استانبول با تضمین بهترین قیمت | برای رزرو هتل و آگاهی از قیمت‌ها کلیک کنید

هتل لیون، هتل 4 ستاره میدان تکسیم در استانبول

هتلی دیگر در نزدیکی میدان تکسیم استانبول، هتل لیون (Lion Hotel) است. این هتل 4 ستاره از کارکنان حرفه‌ای مسلط به زبان‌های عربی، ترکی و انگلیسی و همچنین طراحی داخلی بسیار زیبا بهره می‌برد. هزینه اقامت در هتل لیون مناسب بوده و همچنین امکانات متعددی را نظیر اتاق بازی، رستوران، کافه، اتاق کنفرانس، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، سونا، استخر سرپوشیده، استخر شنا روباز و خدمات شاتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. شما از ساعت 14:00 می‌توانید وارد هتل شوید و تا ساعت 12:00 نیز فرصت تخلیه دارید.

آدرس هتل لیون:

LaMartin Caddesi No:41, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل لیون استانبول

هتل ماربل، هتلی 4 ستاره در میدان تکسیم

هتل ماربل (Marble Hotel) هتلی 4 ستاره است که در فاصله 150 متری از میدان تکسیم استانبول قرار دارد. ساعت ورود به هتل ماربل از 14:00 آغاز شده و همچنین تا ساعت 12:00 فرصت خروج دارید. اتاق‌های هتل ماربل امکانات متعددی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و شرایط مهمانان بسیار ایده‌آل است. از امکانات این هتل نیز می‌توان به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، خدمات پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و کارکنانی مجرب با تسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی اشاره کرد.

بهترین هتل های استانبول - بهترین هتل های استانبول برای اقامت

هتل 4 ستاره میدتاون در میدان تکسیم

هتل 4 ستاره میدتاون کار خود را با 80 اتاق در سال 2007 آغاز کرد. تمامی اتاق‌های این هتل از امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، وای فای رایگان و تلویزیون بهره می‌برند. هتل میدتاون در خیابان استقلال واقع شده است. در این خیابان معروف تعداد زیادی موزه، گالری و بوتیک‌های لوکس قرار دارند. از خدمات و امکانات هتل میدتاون می‌توان به مواردی نظیر رستوران، کافه، خدمات ارز، اجاره اتومبیل، اینترنت رایگان، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اشاره کرد.

آدرس هتل میدتاون:

Lamartin Cad. No:13 Talimhane, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل 4 ستاره میدتاون در میدان تکسیم

هتل گرند اوزتانیک، هتل 4 ستاره میدان تقسیم

هتل گرند اوزتانیک (Grand Oztanik Hotel) یک هتل 4 ستاره در میدان تقسیم استانبول است. این هتل از ساعت 14:00 پذیرای مهمانان خود بوده و تا ساعت 12:00 نیز برای تخلیه و خروج زمان می‌دهد. هتل گرند اوزتانیک تراسی بسیار زیبا با چشم انداز میدان تقسیم دارد. از امکانات رفاهی هتل گرند اوزتانیک می‌توان به وای فای رایگان، اتاق‌های ویژه برگزاری جلسات کاری و کنفرانس با تجهیزات کامل، باشگاه بدنسازی، سونا، استخر، پارکینگ و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. همچنین کارکنان مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی تسلط دارند.

آدرس هتل گرند اوزتانیک:

Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, ترکیه

هتل گرند اوزتانیک

هتل فرونیا، هتلی 4 ستاره در میدان تقسیم

هتل 4 ستاره فرونیا (Feronya Hotel) هتلی بین‌المللی و 4 ستاره در میدان تقسیم شهر استانبول ترکیه است. این هتل خدماتی رفاهی نظیر اتاق جلسات، اتاق بازی، زمین بسکتبال، کتابخانه، خدمات پزشکی، فروشگاه، سالن زیبایی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و پارکینگ دارد. همچنین هتل فرونیا فاصله کمی تا بسیاری از جاذبه‌های گردشگری داشته و تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل فرونیا:

Kocatepe Mahallesi, Dolapdere Taksim Cd No:58, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

هتل گرین پارک میدان تکسیم

هتل گرین پارک (The Green Park Hotel Taksim) از بهترین هتل‌های 4 ستاره اطراف میدان تکسیم استانبول است. این هتل در خیابان استقلال ساخته شده و امکانات متعددی نظیر استخر سرپوشیده و فضای جذاب و آرامش‌بخش دارد. هتل گرین پارک امکانات متعددی را برای مهمانان خود در نظر گرفته تا مهمانان در زمان اقامت خود در این هتل، لحظات فراموش نشدنی‌ای را سپری کنند.

هتل گرین پارک میدان تکسیم

هتل پرا تولیپ، هتل 4 ستاره میدان تقسیم

هتل پرا تولیپ (Pera Tulip Hotel) هتلی 4 ستاره در میدان تقسیم استانبول است که فاصله کمی تا موزه پرا و برج گالاتا دارد. هتل پرا تولیپ 75 اتاق داشته و از امکاناتی نظیر انبار چمدان، خدمات اتاق 24 ساعته، صرافی، استخر کودکان، خدمات پزشکی، اینترنت، صبحانه بوفه باز، باشگاه بدنسازی، اسپا، استخر و کارکنان مجرب مسلط به زبان‌های ترکی، روسی، انگلیسی و عربی بهره می‌برد.

آدرس هتل پرا تولیپ:

Mesrutiyet Cad. No.103 Tepebaşı Beyoğlu, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey

هتل پرا تولیپ

هتل کریستال در میدان تقسیم استانبول

هتل 4 ستاره کریستال در نزدیکی میدان تقسیم استانبول قرار دارد، به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به میدان تقسیم برسید. ایستگاه مترو نیز کمتر از 500 متر تا این هتل فاصله دارد. از امکانات و خدمات هتل کریستال می‌توان به خدمات زیبایی، اسکراب صورت، مرکز اسپا، پارکینگ و کارمندان حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، انگلیسی و غربی اشاره داشت.

شهر استانبول - معرفی کامل استانبول یکی از زیباترین شهر های ترکیه

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی هتلی زیبا در نزدیکی میدان تکسیم استانبول است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی خواهد بود. در معماری هتل تایتانیک سیتی از کشتی تایتانیک الهام گرفته شده و به همین علت نیز نام تایتانیک سیتی را برای آن برگزیده‌اند. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو حدودا یک کیلومتر است. از امکانات هتل تایتانیک سیتی می‌توان به سالن اجتماعات، فکس، کپی، امکانات ویژه صاحبان کسب و کار، اسکواش، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و استخر داخل سالن اشاره کرد که برای استفاده از برخی از آن‌ها نیاز است هزینه اضافه پرداخت کنید. کارکنان مجرب این هتل به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تسلط دارند.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تکسیم گونن میدان تقسیم

هتل 4 ستاره تکسیم گونن تنها 200 متر از میدان تکسیم فاصله دارد. این هتل به ایستگاه مترو نزدیک بوده و دسترسی مناسبی به بیشتر مناطق استانبول دارد. فاصله هتل تکسیم گونن تا مرکز خرید و سرگرمی جواهیر (Cevahir) 41 دقیقه، تا مسجد ایاصوفیه 60 دقیقه، تا برج گالاتا 24 دقیقه و تا کاخ دلما باهچه 21 دقیقه به صورت پیاده روی است.  این هتل از امکاناتی نظیر وای فای رایگان، سرویس خشکشویی، شاتل فرودگاهی، امکانات مربوط به کسب و کار مانند فکس و فتوکپی و امکانات برگزاری کنفرانس، پارکینگ رایگان، باشگاه تناسب اندام، استخر سرپوشیده و خدمات هتلینگ معمول در هتل‌های 4 ستاره بهره می‌برد.

هتل تکسیم گونن میدان تقسیم

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم در میدان تقسیم

هتل 4 ستاره دیگری که در میدان تقسیم قرار دارد، هتل ریوا تکسیم (Hotel Riva Taksim) است. این هتل به علت قرارگیری در نزدیکی ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو، دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر استانبول دارد. هتل 4 ستاره ریوا تکسیم از امکاناتی نظیر اتاق مخصوص سیگار، خدمات معلولین، خشکشویی، لباسشویی، خدمات 24 ساعته، سالن زیبایی، کافه، رستوران و پارکینگ بهره می‌برد.

آدرس هتل ریوا تکسیم:

Aydede Cad. No:8 Talimhane Taksim, Beyoglu, 80090 İstanbul, Turkey

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم در میدان تقسیم

هتل وایت مونارک میدان تکسیم در استانبول

هتل وایت مونارک هتلی 4 ستاره در میدان تکسیم استانبول است. این هتل دکوراسیونی لوکس دارد و با اقامت در هر یک از اتاق‌های این هتل، احساس می‌کنید که در یک کاخ اقامت دارید. فاصله هتل وایت مونارک تا مراکز خرید متعددی در استانبول نظیر مرکز خرید برج ترامپ بسیار اندک است و با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید خود را به یکی از این مراکز خرید برسانید. این هتل از امکاناتی نظیر حمام، سونا و استخر سرپوشیده بهره می‌برد.

هتل وایت مونارک میدان تکسیم در استانبول

میدان تکسیم استانبول - با محبوب ترین میدان استانبول آشنا شوید.

سخن پایانی

میدان تکسیم یا تقسیم استانبول، یک میدان معروف در شهر استانبول ترکیه است که مراکز خرید، کافه‌ها، گالری‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی در نزدیکی آن قرار دارند. اقامت در هتل‌های میدان تکسیم سبب می‌شود که به راحتی و تنها با چند دقیقه پیاده روی بتوانید به تمامی این مراکز دسترسی داشته باشید. از هتل‌های 4 ستاره میدان تکسیم می‌توان به هتل وایت مونارک، هتل تایتانیک سیتی، هتل کریستال، هتل لیون، هتل آیکون، هتل گرند هیلاریوم، هتل ریوا و هتل فرونیا اشاره کرد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر