تور چابهار از مشهد

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4 از 5 | از 124 کاربر

برای رزرو تور چابهار از مشهد نیازی نیست به تهران بروید؛ اگر در شهر مشهد زندگی می‌‍کنید و قصد سفر به جنوب کشور و بندر چابهار دارید، با رزرو این تور می‌‍توانید به صورت مستقیم به این بندر بروید و در وقت و هزینه هم صرفه‌جویی کنید. این تور هر سال توسط آژانس‌های مختلف در لحظه آخر برگزار می‌‍شود و می‌‍توانید در تاریخ مدنظر اقدام به رزرو آنلاین نمایید. برای آگاهی از مشخصات، قیمت و روش برگزاری این تور همراه ما باشید تا قبل از رزرو اطلاعات لازم را کسب کنید.

تور چابهار از مشهد

قیمت تور چابهار از مشهد با تهران یکی است

شاید تصور کنید قیمت تور مشهد به چابهار در مقایسه با تور چابهار از تهران متفاوت است؛ اما اینطور نیست و در بیشتر مواقع این تور قیمتی مشابه با تور چابهار از تهران دارد. قیمت این تور مستقیما به نوع هتل و تاریخ سفر شما بستگی دارد. سفر در ایام تعطیل و یا مناسبت‌های خاص و فصل‌های پرگردشگر اصولا گران‌تر تمام می‌‍شود. از طرفی هر چقدر کیفیت هتل بالاتر باشد، قیمت تور نیز افزایش میابد؛ به طور مثال قیمت تور چابهار از مشهد هتل لیپار اصولا گران‌تر از هتل‌های دیگر است.

قیمت تور چابهار از مشهد با تهران یکی است

محبوب ترین تورهای چابهار در لحظه آخر

تور چابهار از مشهد به صورت هوایی برگزار می‌‍شود

اگرچه شما می‌‍توانید به صورت زمینی هم این مسافت را طی کنید؛ اما در بیشتر مواقع تور چابهار از مشهد با قطار برگزار نمی‌شود؛ چرا که مسافت زیاد است و به زمانی که در راه هستید نمی‌ارزد. اگر می‌‍خواهید با تور از مشهد به چابهار بروید بهتر است از روش هوایی اقدام کنید.

 تور چابهار از مشهد هوایی توسط ایرلاین‌های مختلف داخلی انجام می‌‍شود. فاصله هوایی چابهار تا مشهد حدود 1199 کیلومتر بوده که با این حساب شما 2 ساعت در راه هستید. تمامی این پروازها از فرودگاه هاشمی نژاد مشهد آغاز شده و در فرودگاه کنارک چابهار می‌‍نشیند. از جمله مهم‌ترین ایرلاین‌های برگزارکننده این تور می‌‍توان به ایرلاین ایران آسمان و زاگرس اشاره کرد.

تور چابهار از مشهد به صورت هوایی برگزار می‌‍شود

هتل‌های تور چابهار از مشهد؛ اقامت در هتل لیپار یا دیگر هتل ها؟

تور مسافرتی چابهار از مشهد با هتل‌های مختلفی برگزار می‌‍شود که کیفیت آن‌ها متغیر است. با این تفاسیر شما بر اساس بودجه و ترجیح خود می‌‍توانید هتل‌های مختلفی از ارزان تا گران و لوکس را انتخاب کنید. یکی از بهترین هتل‌های چابهار هتل لیپار است؛ به همین علت بیشتر افراد اقدام به رزرو تور چابهار از مشهد هتل لیپار می‌‍کنند؛ اما در صورتی که به دنبال سفری ارزان‌تر هستید، هتل‌های زیر نیز انتخاب خوبی محسوب می‌‍شوند:

  • هتل لاله چابهار
  • هتل فرودس چابهار
  • هتل جهانگردی چابهار
  • هتل سپیده چابهار
  • هتل شاهان
  • هتل ونوس
  • هتل آذین
  • هتل صدف

هتل‌های تور چابهار از مشهد؛

بهترین زمان سفر به چابهار؛ تور چابهار از مشهد را چه زمانی رزرو کنیم؟

بهترین زمان برای رزرو این تور کدام فصل از سال است؟ اگرچه چابهار مقصدیست که در بیشتر ایام سال آب و هوای معتدل و خوبی دارد؛ اما در برخی از مواقع، زمان مناسبی برای سفر نیست. از آنجایی که این بندر در حاشیه دریای عمان قرار گرفته است؛ به همین علت آب و هوای آن تحت تاثیر وزش بادهای موسمی است که از این سمت می‌‍وزد. با این تفاسیر باید گفت در فصل تابستان شاهد آب و هوایی نسبتا گرم در این بندر هستیم. از این رو بهترین زمان سفر به چابهار و رزرو این تور فصل پاییز و زمستان است.

بهترین زمان سفر به چابهار

تور لحظه آخری چابهار از مشهد با لحظه آخر!

برای رزرو تور ارزان چابهار از مشهد، تورهای لحظه آخر انتخابی مطمئن و مناسب است. لحظه آخر از طریق همکاری با آژانس‌های گردشگری مختلف این امکان را در اختیار مسافر قرار می‌‍دهد تا قیمت و امکانات را مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند؛ بنابراین شانس شما برای خرید تور لحظه آخری چابهار با قیمت مناسب زیاد است. خدمات این تور اصولا شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، بیمه مسافرتی و صبحانه رایگان است. برای رزرو آنلاین این تور با آژانس‌های فعال در لحظه آخر در ارتباط باشید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است