تور قشم از تبریز

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.3 از 5 | از 159 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

تور قشم از تبریز، فرصتی عالی برای تجربه سفر به قشم برای مردم تبریز است. در واقع سفر به قشم با استفاده از تور یکی از راه‌های اقتصادی و نسبتا ارزان برای گشت و گذار در قشم و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن است. شما می‌توانید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود از تور زمینی قشم از تبریز یا تور هوایی قشم از تبریز برخوردار شوید. در صورتی که نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید می‌توانید از خدمات زمینی استفاده کنید اما اگر هزینه برای شما مهم نیست، تور تبریز به قشم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. در هر صورت اگر قصد دارید با تور از تبریز به قشم سفر کنید، بهتر است اطلاعاتی جامع در این خصوص کسب نمایید. در ادامه در مورد قیمت و شرایط تور قشم از تبریز صحبت می‌کنیم. 

تور قشم از تبریز

از کدام شهر به قشم سفر می کنید؟

تور هوایی تبریز به قشم یا تور زمینی؟ کدام را ترجیح می‌دهید؟

همانطور که گفتیم برای سفر به قشم از تبریز از تورهای زمینی و هوایی می‌توانید برخوردار شوید. تور هوایی قشم از تبریز معمولا با ایرلاین‌های قشم ایر و آسمان در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی برگزار می‌شود. در صورتی که تور هوایی را انتخاب کنید حدود 2 ساعت و نیم در مسیر خواهید بود. اما تور زمینی قشم از تبریز هزینه کمتری داشته و مسافران باید مسافت 2000 کیلومتری را طی کنند. برای سفر زمینی به قشم ابتدا باید مسیر 1500 کیلومتری تا ایستگاه بندرعباس را طی کنید. در این صورت 26 ساعت در راه خواهید بود. مقصد دوم بعد از بندرعباس قشم است که این کار را با استفاده از لنج‌ها باید انجام دهید.

اگر هدف شما گشت و گذار در قشم است و قصد دارید تایم بیشتری را در آن جا سپری کنید، بهتر است از تورهای هوایی برخوردار شوید اما اگر زمان برایتان مهم نیست و هزینه کم اولویت بیشتری دارید، از تورهای زمینی و قطار استفاده کنید.

فاصله قشم از تبریز چقدر است؟

یکی از مسائلی که ممکن است ذهن شما برای سفر به قشم با تور را درگیر کند اصله قشم از تبریز است. در بررسی فاصله باید به زمینی یا هوایی بودن تور توجه کنید. فاصله قشم از تبریز با هواپیما 2 ساعت و نیم است اما در صورتی که از راه‌های زمینی بخواهید به قشم سفر کنید و از تورهای زمینی استفاده کنید، حدودا 2000 مسافت در انتظار شماست.

  تور کیش از اهواز

قیمت تور قشم از تبریز چقدر است؟

قیمت تور قشم از تبریز برای افرادی که قصد دارند با تور به این جزیره سفر کنند حائز اهمیت است. اما باید بگوییم که این قیمت بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود. مسئله اول نوع تور است. شما دو آپشن زمینی و هوایی دارید که اگر گزینه هوایی را انتخاب کنید باید هزینه بیشتری بپردازید اما با تور زمینی هزینه شما کمتر می‌شود.

دومین مسئله نوع اقامتگاه است. هر چقدر اقامتگاه امکانات بیشتری داشته و بهتر باشد گران‌تر است. به طور مثال هتل‌های دو ستاره قیمت کمتری از هتل‌های 5 ستاره دارند. سومین فاکتور زمان سفر شماست مسلما اگر سفر در ایام تعطیل باشد قیمت افزایش میابد و در نهایت تعداد روزهای سفر و امکانات تور است که هر چقدر تعداد روزها بیشتر باشد و امکانات کامل‌تر باشد هزینه بالاتر می‌رود.

تور قشم از تبریز ارزان و لحظه آخری

اگر به دنبال تور قشم از تبریز با قیمت مناسب و ارزان هستید، می‌توانید سری به تورهای لحظه آخری بزنید. معمولا تورهای لحظه آخری قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر تورها دارند. در سایت لحظه آخر می‌توانید تمامی تورهای قشم از تبریز از آژانس‌های گردشگری مختلف را مشاهده کنید و تورهای لحظه آخری و ارزان را ببینید.

ارزان‌ترین تورهای قشم از تبریز

به طور کلی تور زمینی قشم از تبریز قیمت کمتری در مقایسه با تور هوایی دارد و اگر به دنبال تور ارزان هستید، می‌توانید تور زمینی را انتخاب کنید. همچنین در برخی از ایام سال مثل ایام‌های غیرتعطیل و یا روزهای گرم سال، قیمت تورها کاهش پیدا می‌کند. در نهایت برای کاهش هزینه‌ها به این جزیره با تور می‌توانید از تورهای لحظه آخری که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید.

مزایای رزرو تور قشم از تبریز با لحظه آخر

بهتر است قبل از رزرو و شرکت در تورهای قشم از تبریز، سری به سایت لحظه آخر بزنید و تورهای موجود را مشاهده نمایید. اصلی‌ترین مزایا و برتری‌های شرکت در تورهای سایت لحظه آخر موارد زیر است:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مشاهده خدمات و امکانات تور به صورت آنلاین
  • قیمت مناسب
  • مشاهده تخفیفات ویژه در همان لحظه

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. رها رها 1402/09/22
    1 نفر پسندیدند
    کی تورهای قشم از اصفهان رو فعال می کنید؟ ممنون میشم پاسخ بدید
  2. مهسا جعفری مهسا جعفری 1402/09/22
    1 نفر پسندیدند
    من ماه گذشته برای خرید رفتم قشم و واقعا تونستم اجناس خوبی رو با قیمت عالی بخرم