تور قشم از اصفهان

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.8 از 5 | از 150 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تور های پیشنهادی از مبدا تهران

از اصفهان تا قشم؛ تور زمینی یا هوایی؟

از اصفهان تا قشم به صورت زمینی 14 ساعت راه است. بنابراین اصفهانی‌ها معمولا برای تورهایی که تعداد روزهایشان کمتر است، سفر هوایی را انتخاب می‌کنند. مسیر پیش رو طولانی است و بنابراین نمی‌توان در یک سفر دو سه رومزه زمان زیادی را در مسیر تلف کرد. اما کسانی که فرصت کافی برای سفر کردن دارند به صورت زمینی یا با ماشین شخصی خود و یا با اتوبوس و قطار رهسپار جاده می‌شوند و از مسیر لذت می‌برند. هر کدام از این دو روش سفر، ویژگی‌ها مخصوص به خود را دارند که در ادامه بیشتر درباره‌شان صحبت خواهیم کرد. با لحظه آخر همراه باشید.

تور قشم از اصفهان

تور هوایی قشم از اصفهان همیشه در دسترس نیست!

پروازهایی که از سوی ایرلاین‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌شوند به تقاضا بستگی دارند. هرچقدر تردد به یک مسیر بیشتر باشد، پروازهای بیشتری برایش برنامه‌ریزی می‌شود. پروازهای اصفهان به قشم از اردیبهشت ماه تا شهریورماه به 2 روز در هفته تقلیل پیدا می‌کند که این دو روز دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هستند. در فصل‌های سرد سال یعنی پاییز و زمستان که های سیزن جزیره قشم محسوب می‌شوند، شاهد برنامه‌های پروازی هر روزه هستیم. در این ایام معمولا به خاطر اینکه پروازها به سرعت پر می‌شوند، باید از یکی دو هفته زودتر پرواز موردنظر خود را رزرو کنید. از میان ایرلاین‌هایی که از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به قشم پرواز دارند می‌توان به ماهان، قشم ایر، ایران ایر و ایران تور اشاره کرد.

تور قشم - تضمین کمترین قیمت تور قشم در بازار را از لحظه آخر بخواهید

سفر زمینی به قشم از اصفهان؛ قطار یا اتوبوس؟

سفر زمینی از اصفهان به قشم هم می‌تواند با قطار انجام شود، هم با اتوبوس و هم با ماشین شخصی. بلیط قطار این مسیر را هر یک روز در میان می‌توانید پیدا کنید. ساعت حرکت قطارها معمولا از 12 تا 16 بعد از ظهر تغییر می‌کند. اگر تور قشم از اصفهان با قطار را برای سفر انتخاب کنید باید بدانید که از اصفهان تا بندرعباس 12 تا 14 ساعت در راه خواهید بود و از آنجا باید ادامه مسیر را با کشتی طی کنید. از آنجایی که قطارهای این مسیر معمولا به سرعت پر می‌شود، حتما از چند روز قبل برای رزرو بلیط خود اقدام کنید. قطارهای این مسیر معمولا 4 و 6 تخته هستند و در همه آنها امکان سفارش غذا وجود دارد. این قطارها را در دو نوع 4 و 3 ستاره می‌توانید پیدا کنید که طبیعتا 4 ستاره‌ها دارای امکانات بیشتری همچون تلویزیون و رادیو در کوپه هستند. با تور قشم از اصفهان اتوبوس هم وجود دارد اما از آنجایی که قطار همیشه در دسترس است، قیمت مناسبی دارد و نسبت به اتوبوس راحتی بیشتری دارد. بنابراین طبیعتا گردشگران قطار را به‌عنوان وسیله نقلیه این سفر ترجیح می‌دهند.

تور هوایی قشم از اصفهان

چگونه قیمت تور قشم را به صرفه تر کنیم؟

به‌طورکلی قیمت تور قشم از اصفهان از همین آفر از مبدا تهران گران‌تر است زیرا تنوع توری کمتری در این مسیر وجود دارد. حالا این قیمت در های سیزن‌ها یعنی فصل‌های پاییز و زمستان 50 درصد هم گران‌تر می‌شود. به‌طورکلی قیمت تورهای قشم به فاکتورهایی همچون ستاره هتل، بلیط رفت و برگشت، زمان سفر، تعداد روزهای سفر و... بستگی دارد. شما با ایجاد تغییر در این فاکتورها می‌توانید هزینه سفرتان را هم تغییر دهید.

تور لحظه آخری قشم از اصفهان

منظور از تورهای لحظه آخری آفرهایی است که زمان زیادی تا تاریخ پروازشان باقی نمانده اما هنوز ظرفیت خالی دارند. این پکیج‌ها معمولا با تخفیف‌های ویژه (در برخی مواقع حتی تا 60 درصد تخفیف) به فروش می‌رسند. به‌طورکلی تمام مسیرهای داخلی، تور لحظه آخری دارند و تور قشم از اصفهان لحظه اخری هم از این قاعده مستثنی نیست. اما طبیعتا از تهران به خاطر اینکه تعداد تورهای بیشتری به قشم برنامه‌ریزی می‌شود، گزینه‌های لحظه آخری بیشتری هم وجود دارد. اگر برای سفر به قشم تور لحظه آخری رزرو کردید باید این نکته را بدانید که فرصت زیادی برای آماده شدن نخواهید داشت. پس ابتدا آماده سفر شوید و سپس به دنبال تور لحظه آخری بگردید.

قیمت تور قشم از اصفهان

پاییز و زمستان؛ به بهشت خوش آمدید!

قشم یک مقصد گرمسیری در جنوب کشور است که تابستان‌های بیش از اندازه گرم و پاییز‌ها و زمستان‌های مطبوعی دارد. اگر ارزانترین تور قشم از اصفهان را می‌توانید در این فصل معمولا گردشگران ترجیح می‌دهند تابستان به این جزیره سفر نکنند زیرا، گرمای قشم در این فصل برای همه قابل تحمل نیست. پاییز و زمستان به دلیل مطبوع بودن هوا بهترین زمان برای این سفر خواهد بود. اگر دوست دارید تفریحات آبی را در قشم امتحان کنید، بهتر است ابتدای پاییز را برای این سفر انتخاب کنید زیرا امکان دارد در فصل زمستان دریا ناآرام شود و نتوانید این تفریحات را انجام دهید. اما اگر بیشتر برای خرید و شهرگردی راهی جزیره می‌شوید، زمستان بهترین زمان سفر است.

تور قشم از اصفهان

در هتل بمانیم یا بومگردی؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به قشم، انتخاب جای مناسبی برای اقامت است. در این جزیره هم هتل‌های متنوع و هم اقامتگاه‌های بوم‌گردی زیادی وجود دارد و این یعنی دستتان کاملا برای انتخاب باز است. اگر دوست دارید کمی با فرهنگ بومی جزیره قشم که بسیار هم جذاب است، آشنا شوید، انتخاب بوم‌گردی برای اقامت انتخاب بهتری خواهد بود. اما اگر دوست دارید در جایی با امکانات بسیار بالای تفریحی و رفاهی بمانید، بهتر است به سراغ هتل‌های 5 ستاره بروید. برخی از بهترین هتل‌ها و بوم‌گردی‌های موجود در جزیره قشم به شرح زیر هستند:

بهترین هتل های جزیره قشم

  • هتل ساحل طلایی 
  • هتل آوینا 
  • هتل هانی 
  • هتل ارم 
  • هتل آرتا 
  • هتل آتامان 
  • هتل ژئوپارک 
  • هتل سینگو

بهترین بومگردی های جزیره قشم

  • اقامتگاه بوم‌گردی ساحلی فردیس
  • اقامتگاه بوم‌گردی ناخدا امینی
  • اقامتگاه بوم‌گردی خانه دوست
  • اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگو
  • اقامتگاه بوم‌گردی باغ آیین‌های زینت
  • اقامتگاه بوم‌گردی کاکا

هتل ها در تور قشم از اصفهان

چرا تور قشم را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

در این مطلب درباره تور قشم از اصفهان صحبت کردیم. این تور می‌تواند با قطار با اتوبوس و با هواپیما و در همه فصل‌های سال برگزار شود. اگر قصد انجام این سفر را دارید می‌توانید از همین صفحه آن را رزرو نمایید. مزایای رزرو تور قشم از وبسایت لحظه آخر به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان قبل از سفر
  • پشتیبانی حین سفر
  • امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های مختلف
  • ارائه پایین‌ترین قیمت‌ها

 

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. مهدی کریمی مهدی کریمی 1402/04/01
    0 نفر پسندیدند
    تور قشم از اصفهان هم هوایی هست هم زمینی البته من خودم با تور دوست ندارم برم سفر و همیشه میرم ترمینال کاوه و از اونجا بلیط تهیه می کنم و مستقیم میرم قشم.