جشنواره تابستانی دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/02/12
بازدید: 179
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جشنواره تابستانی دبی 2024؛ لذت خرید با تخفیف های 90 درصدی

اسم دبی را می‌توانید شهر فستیوال‌ها بگذارید زیرا در هر زمان، حتی تابستان یک جشنواره در آن برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین رویدادهای این شهر، جشنواره تابستانی است. این جشنواره که هر سال از ژوئن تا سپتامبر، به مدت 10 هفته برگزار می‌شود؛ یک فرصت طلایی برای گردشگران است تا بتوانند اقلام مختلفی همچون پوشاک، کفش، جواهرات، لوازم آرایشی و... را با تخفیف‌های ویژه 20 الی 80 درصدی از مراکز خرید مطرح دبی خریداری کنند. در طول این 10 هفته‌، مراکز خرید دبی با قرعه‌کشی‌هایی به همراه جوایز باورنکردنی چون خودرو، جواهرات، موبایل هوشمند، کادوی نقدی و... به استقبال شما خواهند آمد و تمام اجناسشان را با تخفیف به فروش می‌رسانند. هتل‌ها، رستوران‌ها و … نیز همگی تخفیف خواهند خورد و بنابراین شما می‌توانید ارزان‌ترین سفرتان به دبی را برنامه‌ریزی کنید.

جشنواره تابستانی دبی 2024

جشنواره تابستانی دبی کی شروع می شود؟

جشنواره تابستانی دبی در سال 2024 از تعطیلات عید قربان (29 ژوئن) آغاز شده و تا تاریخ 3 سپتامبر ادامه خواهد یافت. البته در این جشنواره برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد که هر کدام در تاریخ یا روز مشخصی برگزار می‌شوند. برای مثال، اجراهای دیدنی چون رقص و موسیقی به صورت هفتگی برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری حراج 24 ساعته در دبی از تاریخ 7 ژوئیه آغاز می‌شود و تا اتمام فستیوال تابستانی ادامه می‌یابد.

در تاریخ 29 الی 30 ژوئن می‌توانید با تور دبی قسطی در جشن افتتاحیه بازار هفته شرکت کنید که در آن برنامه‌هایی چون رقص و موسیقی، نمایش‌های زنده رایگان و برنامه‌های جادو اجرا می‌شود. همچنین در افتتاحیه جشنواره دبی، خوانندگان محبوبی چون محمد عبدو، کاظم الساهر و حسین الجسمی اجرا خواهند داشت.

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

تخفیف های شگفت انگیز را در حراج تابستانی دبی تجربه کنید

در جشنواره تابستانی دبی می‌توانید اقلام مختلفی را با تخفیف‌های باورنکردنی از برندهای مطرح خریداری کنید. خرید از پاساژهای دبی در زمان افتتاحیه این جشنواره می‌تواند فرصتی ویژه برای آن‌هایی باشد که با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند. اقلام قابل خرید با تخفیف‌های ویژه عبارتند از:

خرید انواع پوشاک و کفش با تخفیفات باورنکردنی

شما می‌توانید در این جشنواره انواع پوشاک را در برندهای معروفی چون فوراور، اچ اند ام، زارا و... خریداری کنید. معمولاً مراکز خرید دبی انواع لباس را با 25 الی 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسانند. همچنین انواع کفش را می‌توانید از برندهای نایک، پوما و آدیداس با 40% تخفیف تهیه کنید.

خرید انواع پوشاک و کفش با تخفیفات باورنکردنی

خرید انواع لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب

خریداران می‌توانند در این فرصت ویژه انواع لوازم الکترونیکی را برای لپ‌تاپ، کامپیوتر، تلفن‌های هوشمند و لوازم‌خانگی با تخفیف‌های 20 الی 40 درصد خریداری کنند.

جاهای دیدنی دبی-با 20 تا از برترین جاذبه های گردشگری دبی قبل از سفر آشنا شوید.

تخفیف‌های جذاب برای انواع لوازم خانه و دکور

برندهای Home center و IKEA از برندهای فعال در حوزه فروش لوازم خانه و دکور هستند که در طول این جشنواره تمامی لوازم خود را با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌رسانند. با این تخفیف جذاب می‌توانید برای منزل خود لوازمی چون ظروف، دکور، لیوان، وسایل چوبی، وسایل آشپزی و... را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

تخفیف‌های جذاب برای انواع لوازم خانه و دکور

رستوران‌گردی در دبی با برخورداری از تخفیفات ویژه

در طول جشنواره تابستانی دبی تخفیف‌های ویژه‌ای برای انواع غذا در رستوران‌های این شهر در نظر گفته شده است. برخی هتل‌های دبی چون هتل‌های Jumeirah و The Address تخفیف‌های خوبی برای وعده‌های غذایی شام و ناهار در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید علاوه بر گشت‌وگذار به رستوران‌های دبی بروید و غذاهای مختلف هر کدام را نوش جان نمایید.

برج‌های دبی - معرفی کامل برج‌های دبی از بلندترین تا لوکس‌ترین

تخفیف های باورنکردنی برای لوازم زیبایی و مراقبت شخصی

در جشنواره تابستانی دبی سورپرایزی شگفت‌انگیز برای محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی وجود دارد. در طول این جشنواره می‌توانید لوازم آرایشی و زیبایی خود را با 30% تخفیف از برندهای مطرحی چون Sephora و Bath&Body Works خریداری کنید. بدون تردید این تخفیف ویژه برای خانم‌ها بهترین کادو از سوی مراکز خرید در فستیوال تابستانی دبی خواهد بود.

تخفیف های باورنکردنی برای لوازم زیبایی و مراقبت شخصی

در جشنواره تابستانی دبی چه کارهایی انجام دهیم؟

در جشنواره خرید تابستانی دبی تمامی مراکز خرید این شهر با تخفیف‌هایی باورنکردنی میزبان مهمانان هستند. در زمان خرید می‌توانید در مجموع تفریحات مختلف جشنواره که در جای جای شهر قرار گرفته‌اند، شرکت کنید و روز زیبایی را برای خود به ارمغان آورید. از سرگرمی‌ها و تفریحات جشنواره تابستانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنسرت‌ های متنوع برای هنرمندان داخلی و بین‌ المللی

خوانندگان مطرح از سراسر جهان برای شرکت در کنسرت‌های جشنواره تابستانی به این شهر سفر می‌کنند. هنرمندانی چون محمد حماکی و بلقیس فتحی تقویمی پر از اجراهای دیدنی را در اماکن مختلفی چون برج پارک، مرکز شهر و... تنظیم کرده‌اند.

سوغات دبی  _ معروف‌ترین سوغاتی‌های دبی را بشناسید!!!

بازدید از نمایش‌ های خیره‌کننده هنرمندان در نقاط مختلف شهر دبی

در طول جشنواره تابستانی دبی می‌توانید در نمایش‌های خیابانی چون نمایش آتش‌بازی و نمایشگاه‌های این شهر شرکت کنید. برخی افراد نیز لباس‌ شخصیت‌های کودکانه را بر تن می‌کنند که می‌توانید عکسی به یادگار از کودک خود با این شخصیت‌های کودکانه را در موبایل‌تان ثبت کنید.

بازدید از نمایش‌ های خیره‌کننده هنرمندان در نقاط مختلف شهر دبی

بازدید از جشنواره‌ های خاطره‌ انگیز Movie magic

شما می‌توانید در سینماهای این شهر به تماشای فیلم‌های کلاسیک یا فیلم‌های محبوب دوران کودکی خود بپردازید. همچنین در تئاترها اجراهای زنده در موضوعات مختلف اجرا می‌شود.

شکم‌ گردی و گشت‌ و گذار در رستوران‌ های معروف شهر در دبی

در طول جشنواره تابستانی، رستوران‌های مطرح این شهر تخفیف‌های بسیار خوبی را برای انواع غذاهای خود در نظر گرفته‌اند تا خانواده‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند. شما می‌توانید در رستوران‌های مطرح دبی حضور یابید و غذاهای مختلف آن‌ها را امتحان کنید. برای کاهش هزینه‌های سفر خود می‌توانید از تور قسطی برای بازدید و سفر به این شهر استفاده کنید.

اختلاف ساعت ایران و دبی - اختلاف ساعت ایران و دبی چقدر است؟

هنگام شرکت در جشنواره تابستانی دبی این نکات را فراموش نکنید!

نکاتی درباره جشنواره‌های دبی مانند جشنواره تابستانی آن وجود دارد. این نکات عبارتند از:

  • برخی از برندهای مطرح دنیا در این جشنواره فعالیت می‌کنند. از میان برندهای مطرح فعال در فستیوال خرید دبی می‌توان به برندهای Pottery Barn، M.A.C، Gap، Foot Locker، Chic Shoes، Topshop، Monsoon Children و... اشاره کرد.
  • بهتر است زمان سفر و مدت اقامت خود را با توجه به تاریخ افتتاحیه فستیوال دبی برنامه‌ریزی کنید. بدون تردید بسیاری از مسافران تنها به مدت 1 الی 2 هفته در دبی اقامت خواهند کرد؛ ازاین‌رو زمان سفر خود را با توجه به بخش‌های مختلف جشنواره تنظیم کنید.
  • بسیاری از مراکز خرید در دبی دارای اپلیکیشن‌های مخصوصی هستند که شما می‌توانید با نصب آن‌ها بدون نیاز به حضور در مراکز خرید، در قرعه‌کشی‌های مربوطه شرکت کنید. البته برای شرکت در قرعه‌کشی می‌بایست به‌صورت آنلاین خریدی را از آن مراکز خرید دبی انجام دهید تا بتوانید از تخفیفات مجموعه نیز بهره‌مند شوید.
  • هنگام حضور در جشنواره تابستانی دبی، پس از اتمام خریدتان به شرکت در اجراهای مختلف بپردازید. یقیناً تماشا و شرکت در برنامه‌های متنوع این جشنواره خاطره خوبی از سفرتان را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد.

هنگام شرکت در جشنواره تابستانی دبی این نکات را فراموش نکنید!

جشنواره تابستانی دبی کی به اتمام می رسد؟

جشنواره تابستانی دبی پس از 10 هفته در تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور) پایان خواهد یافت. خریداران باید در طول این 10 هفته به انجام خریدهای خود و گشت‌وگذار در نقاط مختلف شهر برای شرکت در کنسرت‌ها و... بپردازند. در وبلاگ لحظه آخر می‌توانید با توجه به شرایط خود، زمان سفرتان را برای شرکت در این جشنواره تنظیم نمایید و در زمان مناسبی به شهر دبی سفر کنید.

مترو دبی - آشنایی کامل با خطوط و مسیرهای حمل و نقلی مترو دبی!

از جذابیت های جشنواره تابستانی دبی بیشتر بدانید

قرعه‌کشی از جذابیت‌های ویژه این جشنواره تابستانی دبی است. شما در کنار خرید خود می‌توانید برگه قرعه‌کشی را نیز دریافت کنید و شانس خود را امتحان‌ نمایید. از جوایز هیجان‌انگیز این سورپرایز ویژه می‌توان به نیسان X-Trail  و مرسدس‌بنز، 100 الی 300 هزار درهم و... اشاره کرد که تور دبی لحظه آخر جذابیت شرکت در این مراسم را چند برابر خواهد کرد. از دیگر دلایل جذابیت جشنواره تابستانی دبی می‌توان به تخفیف‌ها در مراکز خرید دبی، انجام فعالیت‌های هیجانی همچون اسکیت روی یخ و سواری در پارک آبی، برگزاری اجراهای دیدنی توسط نوازندگان و رقصندگان به‌صورت هفتگی، تماشای نمایش‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده با شخصیت‌های کودکانه و... اشاره کرد.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + آدرس
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
رفتار مردم گرجستان با ایرانیان | آشنایی با آداب و رسوم گرج ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.8 از 5 | از 102 کاربر