Hotel Radisson Blu Yerevan

امتیاز 4.9 از 5 | از 103 کاربر
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان
 هتل رادیسون بلو ایروان تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Radisson Blu Yerevan

نت در اتاق
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
اتاق ورزش
زمین تنیس
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
پذیرش
زمین بازی
اتاق بازی
نظافت اتاق
خدمات اسپا
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

امروزه اکثر افراد بعد از ماه ها مشغله و کار معمولا برای اوقات فراغت و تعطیلات خود از روزها قبل برای مسافرت های داخلی و یا خارجی برنامه ریزی می کنند. یکی از بهترین شهرهای نزدیک به خاک ایران که اغلب افراد برای تعطیلات چندروزه آن را انتخاب می کنند، شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان است که به دلیل نزدیکی به ایران و جاذبه های طبیعی و توریستی، محبوبیت بسیاری در دل گردشگران ایرانی پیدا کرده است.  
یکی از مهم ترین دغدغه هایی که هر شخص قبل از رفتن به مسافرت برایش ایجاد می شود، محل اقامت و اسکان در مقصد می باشد که بسته به خواسته و سلیقه افراد متفاوت است و باید قبل از شروع سفر، اطلاعات کافی درباره هتل های ایروان و امکانات آن ها در اختیار داشته باشد. اگر قصد سفر به شهر توریستی و زیبای ایروان را دارید، پیشنهاد ما به شما برای اقامت هتل  Radisson Blu Hotel ایروان می باشد که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر است و شما با انتخاب آن می توانید اقامتی لاکچری و پر امکاناتی را در این هتل تجربه کنید. 
هتل رادیسون بلو ایروان در خیابان آزاتوتیان و در منطقه ای سرسبز و با منظره زیبا، در مجاورت دریاچه آرنی و پارک پیروزی واقع شده است که فاصله اش تا پارک زیبای ویکتوری نیز 10 دقیقه بوده و به خاطر چشم انداز بسیار زیبایی که از پارک و کوه های آرارات دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.هتل Radisson Blu ایروان با نمایی مدرن از سنگ و شیشه ساخته شده است که دارای 142 اتاق با بهترین امکانات می باشد. فضایی داخلی اتاق با رنگ هایی روشن طراحی شده است و عایق صدا بودن اتاق ها محیطی دنج و امن را برای مهمانان به ارمغان می آورد.همچنین هتل رادیسون بلو به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران دارد، یکی از پیشنهاد های تورهای ایروان به گردشگران می باشد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل رادیسون بلو ایروان (Radisson Blu Hotel Yerevan)

همانطور که گفتیم هتل رادیسون بلو، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از تور ایروان را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از : پذیرش 24 ساعته مهمان در هتل، کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. پارکینگ رایگان، 
 دسترسی به اینترنت رایگان ، خدمات خشکویی و اتوشویی،  حمل وسیله ها و چمدان ها تا اتاق، اتاق  جلسات و همایش ها، منویی غذایی متنوع است که باعث می شود مسافران بر طبق ذائقه خود غذای موردعلاقشان را سفارش دهند. ترنسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ای اندک، خدمات سلامت و زیبایی مانند باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا، ماساژ، پدیکور، مانیکور، چترهای خورشید و خدمات آرایشی نیز برای مسافران وجود دارد. خدمات نگهداری از کودک ، وسایل بازی و زمین‌بازی متنوع  برای کودکان.

رستوران ها و کافی شاپ ها Radisson Blu Hotel Yerevan

درون هتل رادیسون بلو برای راحتی مسافران 3 رستوران و کافی شاپ ساخته شده است که می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. یک رستوران این هتل به صورت سلف سرویس هر 3 وعده غذایی را ارائه می دهد و دیگری انواع غذاهای ژاپنی را می توان سفارش داد. رستوران سوم نیز که در بام قرار داشته و چشم انداز بسیار زیبایی دارد، مجموعه ای از انواع غذاهای بین المللی، فست فود و نوشیدنی ها را به مهمانان ارائه می دهد. 
همچنین در کافه های هتل رادیسون بلو نیز می توانید انواع کوکتل، نوشیدنی های گرم و تنقلات را سفارش دهید. 

اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان

همانطور که در بالا نیز مطرح کردیم این هتل دارای 142 اتاق بسیار شیک و مجهز می باشد که به شرح زیر تقسیم بندی شده اند.

  • Standard Room
  • Suite
  • Junior Suite
  • Royal Suite with Panoramic Mountain View
  • Family Stay - Two Connected Rooms
  • Presidential Suite with Whirlpool

همچنین برای تمام اتاق ها امکانات بی نظیر و یکسانی از جمله، حمام، تلویزیون، تهویه هوا، سشوار، حوله، کمد لباس، لوازم مورد نیاز چای و قهوه و لوازم بهداشتی، تراس، سیستم گرمایش، سرویس اتاق، اتاق خانواده، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صداو... تعبیه شده است.

فاصله هتل Radisson Blu Hotel Yerevan از مراکز مهم شهر ایروان

  •  کاسکاد یا هزار پله ایروان 2 کیلومتر 
  • پارک عشاق 2.4 کیلومتر 
  • پارک دنیای آب ایروان 2.8 کیلومتر
  • کلیسای سنت گریگور 4 کیلومتر 
  • مجموعه تاریخی ماتناداران  ۱.۷ کیلومتر
  • باغ وحش ایروان  ۲.۲ کیلومتر 
تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. ساحل ساحل 1402/10/14
    0 نفر پسندیدند
    بجز صبحانش که می تونست خیلی بهتر باشه به نظرم باقی امکانات هتل خوب بود، برخورد پرسنل هم که عالی بود.
  2. علی حسینی علی حسینی 1402/10/14
    0 نفر پسندیدند
    به نظرم یه هتل خوب با امکانات خوبه، اگه بودجش رو دارین پیشنهاد میکنم این هتل روامتحان کنین.