مرکز خرید اوت لت مال دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/09/01
بازدید: 1963
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

خرید کردن در دبی حال و هوای دیگری دارد. گشت و گذار در میان خیابان های گرم و پرشور این شهر و یا خرید کردن از مراکز گسترده و لاکچری آن می تواند تجربه ای رویایی از یک خرید همه چیز تمام باشد. در این بازارهای مدرن و کاملا لوکس می توانید هر نوع جنس محبوب و باکیفیت را با قیمت متعادل خریداری نمایید. اوت لت مال دبی یکی از بهترین مراکز خرید در امارات و شهر دبی است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم.

اوت لت مال دبی

معرفی مرکز خرید اوت لت دبی

مرکز خرید اوت لت مال دبی در زمینی به مساحت 9800000 متر مربع در دبی لند ساخته شده و در زمره یکی از مناطق گردشگری این شهر قرار دارد. در این مرکز خرید می توانید اجناس مختلف را از 1200 برند جهانی مشاهده کنید. اوتلت دبی در سال 2017 در زمره یکی از پنج مرکز خرید دبی قرار گرفته است. بنابراین صرفا جایی برای عرضه برندهای مطرح و گران قیمت نیست و شما می توانید انواع کالاها را از برندهای متوسط با قیمت کمتر خریداری نمایید.

تجربه سفر به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان

اوت لت مال دبی

فروشگاه های اوت لت مال دبی

درواقع اوت لت ها به علت عرضه اجناس دست دوم یا تاناکورا و همچنین اجناسی که در انبار کارخانه ها مانده اند یا به هر دلیل در مراکز گران قیمت عرضه نمی شوند قیمت کمتری دارند. در اوت لت مال دبی هم تقریبا 240 فروشگاه به چنین شیوه ای اجناس خود را به فروش می رسانند. برخی از فروشگاه ها به صورت دوره ای اجناس خود را با 30 الی 90 درصد تخفیف عرضه می کنند. اینجا بهشت افرادی است که می خواهند ده ها دست لباس و کیف و کفش یا وسایل ورزشی و یا لوازم کودکانه و ... را خریداری نمایند. اکسسوری ها، قطعات کامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی، جواهرات و امثال آن ها را هم می توانید با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

آب و هوای دبی - قبل از سفر به دبی وضعیت آب و هوای آن را بررسی کنید

اوت لت مال دبی

امکانات مرکز خرید اوت لت دبی

از 240 فروشگاه این مجموعه که بگذریم باید به زمین بازی کودکان و سایر امکاناتی که در اینجا مشاهده می شوند اشاره کنیم. بهتر است قبل از خرید کردن و آمادگی برای گشت و گذار در فروشگاه ها، کودک خود را به زمین بازی برده و او را به همراه ده ها کودک دیگر تنها بگذارید تا به بازی کردن مشغول شود. این گونه شما هم می توانید راحت تر خرید کنید. اگر خسته شده اید به سالن استراحت بروید و قدری بنشینید. اگر هم اهل قهوه خوردن یا سایر نوشیدنی ها هستید به فودکورت مجموعه رفته و یک نوشیدنی گرم یا خنک سفارش دهید. رستوران ها و فست فودهای مجموعه هم برای زمان ناهار یا شام مناسب هستند.
سرویس های بهداشتی کاملا مجهز بوده و فضای مناسبی در اختیار دارند. کارت اوت لت پلاس هم به شما کمک می کند تا تخفیف های بیشتری بگیرید اگر تا یک روز بعد از دریافت به خرید بروید. 
در روزهای شنبه و چهار شنبه هم اگر به میزان 100 درهم خرید کنید یک فنجان قهوه رایگان به شما داده می شود. بنابراین اگر 400 درهم خرید کنید می توانید چهار فنجان قهوه دریافت نمایید. شیرینی فروشی ها، دستگاه های خودپرداز، کارواش، امکان تهیه ویلچر به صورت رایگان، خدمات نگهداری چمدان ها و امانات، اتاق ویژه مادران و نوزادان، پله های برقی و آسانسورها، سیستم های سرمایش قوی و تهویه هوا، راهنمای فارسی زبان و همچنین اکس چنج کردن پول هم سایر امکانات مرکز خرید اوت لت هستند.

معرفی کامل شهر دبی - با مدرن ترین کشور خارمیانه آشنا شوید!

اوت لت مال دبی

ساعات کاری اوت لت مال دبی

مرکز خرید اوت لت مال دبی از ساعت 10 صبح تا ده شب فعال است البته این میزان برای اواخر هفته تا دو ساعت تمدید می شود و شما می توانید تا ساعت 12 شب هم به آنجا مراجعه کنید.

آدرس اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی در جاده دبی به سمت العین ساخته شده و فاصله چندانی با شهر دبی ندارد. با خط متروی 66 می توانید در نزدیک ترین ایستگاه موجود پیاده شوید که البته باید قدری پیاده روی کرده و سپس به مرکز خرید اوت لت برسید. این روش ممکن است قدری دشوار باشد و شما را به دردسر بیاندازد بنابراین بهتر است با خط اتوبوس 66 و 67 راهی جاده العین شوید. از سمت دبی مال باید با خط 29 به ایستگاه الفهیدی بروید و در آنجا با خط 66 یا 67 در ایستگاه اهازیج آندر پس پیاده شوید. از سمت مردیف هم باید به نوبت سوار خط های 367، 44 و 66 شوید. پس از پیاده شدن در ایستگاه های مورد نظر تنها چند دقیقه کوتاه پیاده روی لازم است تا تا مرکز خرید اوتلت را مشاهده کنید.

اوت لت مال دبی

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر