بازار چینی ها در قشم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 27434
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در این مطلب شما را با یکی از بازارهای خاص جزیره‌ قشم، یعنی بازار چینی ها آشنا می کنیم، با ما همراه باشید تا نگاهی به این بازار خاص بیاندازیم و آن را به شما معرفی کنیم. به دلیل شرایط خاص ایران از نظر تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی در سرتاسر این کشور و در تمامی شهرهای آن این امکان فراهم شده تا شما بتوانید جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی را مشاهده کنید و به همین دلیل شاهد آن هستیم که شهرهای ایران از نظر گردشگری رشد فوق العاده ای کرده اند و فعالیت های اقتصادی بسیار زیادی حول محور توریست و گردشگری شکل گرفته است. یکی از بزرگ ترین مقاصد گردشگری و توریستی در کشور بدون هیچ شک و تردیدی جزیره زیبای قشم است. این جزیره که در جنوب ایران واقع شده و از نظر جغرافیایی در خلیج فارس قرار دارد، یکی از جزایر بزرگ مسکونی کشور به حساب می آید و در کنار کیش از آن به عنوان مهم ترین جزایر ایران یاد می شود. زیبایی جزیره قشم به قدری است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی به سراغ این جزیره زیبا آمده و از آن بازدید می کنند.

بازار چینی های قشم

تور قشم - سفر به بکرترین و بزرگترین جزیره ایران با قیمت های باورنکردنی!

بازار چینی های قشم کجاست؟

یکی از خاص ترین و جذاب ترین بازارهای جزیره قشم، بازار چینی ها است. در واقع در این بازار تمامی فروشندگان چینی هستند و آن ها در کمال تعجب با تسلط فوق العاده ای به زبان فارسی صحبت می کنند. شما می توانید در بازار چینی ها بهترین و خاص ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. یکی از مهم ترین مکان هایی کشور که شما می توانید در آن با چینی ها بسیار زیادی مواجه شده و با آن ها تعامل داشته باشید، بازار چینی های جزیره قشم است. شما می توانید در این بازار با سنت، آداب و رسوم و فرهنگ مردم چین نیز آشنا شوید. لوازم دکوری تزیینی و چوبی بهترین وسایلی هستند که می توانید به راحتی آن ها را در بازار چینی ها در قشم خریداری کنید. اگر بخواهیم آدرس این بازار را بدهیم باید گفت که این بازار جذاب و خاص در بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها و در بازار ستاره واقع شده است. در واقع این بازار بخشی از بازار بزرگ ستاره قشم به حساب می آید.

سفر به قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس!

بازار چینی های قشم

معرفی بازار ستاره قشم

یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که به صورت کلی یک بازار جداگانه به اسم بازار چینی ها در جزیره قشم وجود ندارد. در واقع این بازار یک بازارچه ای در دل مرکز خرید ستاره قشم است و برای این که از بازار چینی ها بازدید داشته باشید، باید به سراغ بازار بزرگ ستاره قشم بروید و از آن دیدن کنید. مرکز خرید ستاره قشم یکی از بازارهای قدیمی جزیره به حساب می آید که در این بازار شما فرصت پیدا کردن انواع مختلفی از وسایل را خواهید داشت. در واقع بازار ستاره قشم با داشتن بازارچه های مختلف این امکان را برای گردشگران ایرانی و خارجی که به این جزیره سفر می کنند فراهم کرده تا افراد بتوانند هر وسیله ای که مد نظر دارند را در این مکان خریداری کنند. اگر به دنبال خرید وسایل خاص و برند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در جزیره قشم به سراغ بازار بزرگ ستاره بروید و از این مکان بازدید داشته باشید. یکی از مهم ترین وسایلی که می توان در بازار بزرگ ستاره خریداری کنید، انواع لوازم آرایشی، عطر و ادکلن برند و... است. اگر هم قصد خرید وسایل تزیینی و چوبی را دارید، می توانید در بازار ستاره قشم به سراغ بازار چینی های این مجموعه بروید و از این بازار بازدید کرده و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

معرفی جزیره قشم - با جزیره زیبای قشم آشنا شوید

بازار چینی های قشم

اطلاعات بازدید از بازار چینی های قشم

اگر به واسطه حضور در تور قشم به این جزیره زیبا سفر کردید، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای داشتن یک تجربه متفاوت حتما از بازارهای این جزیره دیدن کنید. اگر قصد خرید از بهترین بازارهای قشم را دارید حتما به سراغ بازار چینی ها در بازار ستاره قشم بروید و خرید فوق العاده ای در این مکان داشته باشید. همان طور که گفته شد، این بازار جذاب در بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل ها واقع شده است و مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از این بازار بین ۲ تا ۳ ساعت است. یکی از موضوعات بسیار مهم برای بازدید از مجموعه ها و مراکز خرید، دانستن ساعت بازدید از آن ها است. زیرا باید با توجه به ساعت کاری مرکز خرید برای بازدید از این مکان ها برنامه ریزی کنید.

مراکز خرید قشم - لذت خرید در سفر به جزیره اقتصادی خلیج فارس!

ساعت کاری بازار چینی های قشم

اگر قصد بازدید از بازار چینی ها را دارید، باید بدانید که ساعت کاری این بازار دو شیفت است. در شیفت صبح بازار از ساعت 9:30 صبح تا 2 بعد از ظهر باز شده و افراد می توانند از آن بازدید کنند و در شیفت عصر بازار از ساعت 5 بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب میزبان گردشگرانی است که قصد بازدید از این مجموعه خاص و جذاب را دارند. اگر به واسطه حضور در تور قشم، در جزیره قشم هستید و قصد دارید تا به سراغ یک مرکز خرید بروید که بتوان محصولات مورد نظر خود را به صورت یکجا از آن خریداری کنید، ستاره قشم و بازار چینی ها گزینه فوق ‌العاده ای به حساب می آیند.

حرف آخر

در این مطلب شما را با یکی از مهم ترین بازارهای جزیره زیبای قشم، یعنی بازار چینی ها آشنا کرده و اطلاعاتی که لازم بود تا در رابطه با بازار ستاره بدانید را بیان کردیم. شما می توانید با بازدید از این مجموعه لحظات خاص و فوق العاده را در جزیره قشم سپری کنید و محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان خریداری کنید. بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد و تا به امروز به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین بازارهای جزیره به حساب می آید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. شیائوپنگ شیائوپنگ 1402/09/28
    1 نفر پسندیدند
    نمی دونستم چینی ها هم تو قشم بازار دارن
  2. شیائوپنگ شیائوپنگ 1402/09/28
    1 نفر پسندیدند
    نمی دونستم چینی ها هم تو قشم بازار دارن
  3. سودابه سودابه 1402/09/27
    7 نفر پسندیدند
    جای ارزون میخواین توی قشم برای خرید برید بازار چینی ها

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 111 کاربر