مرکز خرید اپال

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 10963
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید اپال (مرکز تجاری اپال) با برخورداری از امکانات خرید، تفریح و سرگرمی پذیرای خریداران است و محیطی شاد و مهیج را برای آن‌ها فراهم کرده است. به طوری که به عنوان یکی از مراکز تجاری اصلی شهر تهران، توانسته به خوبی جایگاه ویژه ای بین مردم پیدا کند و عده بسیار زیادی از مردم روزانه وقت خود را در این مرکز صرف خرید از مغازه های آن کنند. این مرکز همچنین دارای امکانات دیگری می باشد که در ادامه به معرفی تمام آن ها خواهیم پرداخت.

 وجود مراکز تفریحی و گردشگری در کنار پاساژها و مراکز خرید تهران باعث شده تا این شهر به بهشتی برای افرادی که به دنبال خرید کردن هستند تبدیل شود. تعداد پاساژ و مراکز خرید در تهران نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه روز به روز در حال افزایش است و امروزه می توان گفت که هر چند ماه یک بار شاهد ایجاد یک مرکز خرید کوچک یا بزرگ در زمینه های مختلف در شهر تهران هستیم. یکی از بهترین مراکز خرید در شهر تهران، مرکز خرید اپال است که در این مطلب قصد داریم به بررسی تک تک طبقات آن پرداخته تا نیاز فوری دسترسی شما را برای یافتن فروشگاه موردنظر رفع کنیم. با ما همراه باشید.

مرکز خرید اپال

 مرکز خرید اپال کجاست؟

یکی از مهم ترین سوالات در رابطه با مرکز خرید اپال موقعیت این مرکز تجاری و تفریحی است. آدرس مرکز خرید اپال تهران، منطقه کوهستان و بلوار فرحزادی است.  این مرکز خرید بسیار زیبا در دامنه جنوبی رشته کوه البرز و در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی مرکز خرید اپال در شمال غرب تهران است. این منطقه سال ها به دلیل داشتن باغ های بسیار زیبا، یک مکان تفریحی برای شهروندان تهرانی محسوب می شد و حالا این بخش یکی از مهم ترین بخش های تجاری شهر تهران است.
محله سعادت آباد نیز در همین منطقه قرار دارد و امروزه این منطقه تبدیل به یکی از قطب های گردشگری و تفریح در شهر تهران به شمار می رود. رونق اقتصادی در این منطقه به قدری بالا است که باید بحث اقتصادی در این ناحیه از شهر تهران را به تنهایی با بخش اعظمی از پایتخت مقایسه کرد تا شاید، از لحاظ اقتصادی بتوان به درک درستی از موقعیت ویژه این منطقه رسید. مرکز تجاری اپال در این منطقه نیز مزید علت شده تا این مرکز تبدیل به یکی از پر رونق ترین مراکز تجاری شهر تهران و منطقه سعادت آباد شود.

 مرکز خرید اپال کجاست

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت + آدرس 

مراکز خرید اپال؛ برندهای مطرح ایران و جهان

مجتمع اپال در زمینی به مساحت 7216 متر مربع بنا شده است و در حال حاضر 21 طبقه دارد. هفت طبقه آن در زیر زمین قرار گرفته و 14 طبقه آن نیز بر روی زمین بنا شده است. نحوه تفکیک طبقات در مرکز خرید اپال به نحوی است که در هر طبقه شاهد فعالیت یک صنف خاص هستیم و همین باعث شده تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند به طبقه مورد نظر خود رفته و خرید خود را از میان تعداد بسیار زیادی از مغازه های هم صنف  انجام دهند..
به عنوان مثال شما در طبقه دوم مرکز خرید اپال می توانید مغازه های صنف طلا و جواهر فروشی، ساعت فروشی، زیور آلات و صرافی ها را مشاهده کنید. در تمامی طبقات مرکز خرید اپال شاهد میز اطلاعات هستیم که می تواند به شما برای پیدا کردن مغازه های مورد نظرتان کمک کنند. 
در طبقات 4 و5 و 6 این مرکز خرید مغازه هایی برای عرضه البسه تحت عنوان برندهای مطرح جهانی وجود دارند که بسیاری از علاقه مندان به خرید لباس های برند را برای خرید از جدید ترین و به روز ترین طرح های لباس به این مرکز خرید میکشانند.
در طبقه 7 این مرکز خرید شاهد حضور کلیه فروشندگان لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون، گوشی موبایل و سیستم های کامپیوتری هستیم که دسترسی به انواع مدل های به روز گوشی، تلویزیون و لپتاپ را برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را راحت نموده است.
طبقه 8 مرکز خرید اپال کلیه علاقه مندان به خودرو های لوکس را به خود جذب میکند، شما می توانید برای مشاهده و حتی خرید خودرو لوکس مورد نظر خود به طبقه هشتم مرکز خرید اپال مراجعه کرده و از به روز ترین خودروهای روز دنیا که در ایران حضور دارند بازدید کنید.

امکانات مرکز خرید اپال

 امکانات مرکز خرید اپال؛ از تفریحات تا خوردنی ها

در این مرکز خرید امکانات بسیار زیادی برای گردشگران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در این بخش که قسمت عظیمی از مرکز خرید اپال است، شما می توانید مراکز خرید مختلفی را مشاهده کنید. گستره مغازه های اپال به قدری است که شما در هر طبقه می توانید مغازه های مربوط به یک صنف خاص را مشاهده کرده و از آن ها خرید کنید.
بخش دوم مرکز خرید اپال شامل رستوران ها و کافه های این مرکز خرید می شود. در مرکز خرید اپال شما می توانید 15 رستوران مختلف را مشاهده کنید. این 15 رستوران در بخش فود کورت اپال واقع شده اند اما به جز این موارد، شاهد 4 رستوران بزرگ و چندین کافه نیز در بخش های مختلف مرکز خرید اپال هستیم.

بازار بزرگ تهران - مهم ترین مرکز خریدی که در پایتخت وجود دارد و آن را قلب اقتصادی ایران می نامند "بازار بزرگ تهران" می باشد.

در بلند ترین نقطه مرکز خرید اپال شاهد پردیس سینمایی هستیم. در این پردیس سینمایی شما می توانید یک تجربه فوق العاده لذت بخش از تماشا فیلم را بدست آورید. پردیس سینمایی اپال شامل 5 سالن سینما با ظرفیت 800 صندلی می باشد.
در مرکز خرید اپال شاهد شهر بازی و شهر مشاغل نیز هستیم که می توانید با کودکان خود به این بخش ها رفته و لحظات لذت بخشی داشته باشید. از جمله بخش های تفریح دیگری که می توانید در مرکز خرید اپال به آن دسترسی داشته باشید، می توان به سالن بولینگ و بیلیارد نیز اشاره کرد. علاوه بر این در اپال، گیم نت نیز وجود دارد که می توانید در آن ها بازی های الکترونیک را تجربه کنید. از دیگر قسمت های این مرکز خرید می توان به اتاق والدین، همراه خرید، پارکینگ ویژه، کارواش و تاکسی اشاره کرد.

 مرکز خرید اپال

مرکز خرید سانا - مراکز خرید معروف و تازه تاسیس تهران می باشد که در بلوار اندرزگو واقع شده

 آدرس و ساعت کاری مرکز خرید اپال

بیایید راحت ترین مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال را با خودرو شخصی، وسیله نقلیه عمومی با هم بررسی کنیم:

شما از هر جای تهران با خودرو شخصی می‌توانید به راحتی به این مرکز خرید برسید. در شمال و غرب از مسیر اتوبان یادگار امام، در جنوب از بزرگراه نیایش و در شرق از بلوار شهید فرحزادی می‌توانید به میدان کتاب برسید.

برای دسترسی به اپال با استفاده از مترو و دور زدن ترافیک‌های سنگین، می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز اپال استفاده کنید. این مترو در میدان صنعت و در خط هفت مترو قرار گرفته است. برای استفاده از اتوبوس هم شما باید از اتوبوس‌هایی که به سمت میدان صنعت در تردد هستند، استفاده کنید.

آدرس دقیق: استان تهران، تهران، گراوندی، کوهستان، بعد از احسان.

 مرکز خرید اپال

حرف آخر
در این مقاله سعی کردیم مشخصات کاملی از مرکز خرید اپال را برای شما کاربران عزیز لحظه آخر بنویسیم. طبقات را از هم تفکیک کردیم، از امکانات تجاری، تفریحی و رستوران های هر یک از طبقات گفتیم  و در آخر به مسیرهای دسترسی یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران اشاره کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. لطفا نظرات خود را با ما در رابطه با این مقاله و تجربه حضورتان به اشتراک گذاشته تا دیگر افراد نیز بتوانند از تجربیات و نظرات شما جهت بازدید بهتر از این مرکز خرید   بهره مند شوند.
 

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر