فروشگاه کوروش

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 2941
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

داستان تاسیس فروشگاه های زنجیره ای در ایران به سال 1328 می رسد، که برای اولین بار به نام تعاونی مصرف سپه تاسیس شد. در دهه های اخیر، این سیستم رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته که با توجه به متدهای روز اداره می شود. فروشگاه کوروش به منظور ارائه محصولات تندگردش از طریق خرده فروشی خوارو بار تاسیس شد. این مجموعه همواره رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و برای جلب رضایت آن ها تلاش کرده است. این شرکت در رقابتی پایا، سعی در استفاده از استراتژی های رقابتی سالم با رعایت مجدانه اخلاق در کسب و کار، چابکی و سرعت عمل می باشد.

 

فروشگاه های کوروش

 

فروشگاه کوروش یکی از مراکز خرید تهران است، که کالاها را برای مصرف روزانه، هفتگی و یا ماهانه خانواده های ایرانی تهیه می کند. در این فروشگاه ها کالاهایی با برندهای معتبر داخلی تامین شده و به مصرف کننده ارائه می شود. با توجه به شعار این شرکت، فروشگاه های کوروش همواره در تخفیف می باشد، تا بتواند تمامی قشرهای خانوار را برای تامین نیازهای خورد و خوراک تامین کند. فروشگاه کوروش به عنوان یکی از مراکز تجاری تهران در سال 1397 در پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، در رقابت با 13 برند، برای دومین بار متوالی با کسب بیشترین آراء مردمی موفق به دریافت تندیس زرین شد.

مالک فروشگاه های زنجیره ای کوروش

آقای محمد کریم فضلی متولد هفتم اردیبهشت ماه 1311 در شهر تویسرکان استان همدان می باشد. ایشان نخستین فعالیت خود را در حین تحصیل و نزد پدر خود که یکی از بازرگانان به نام در شهر خود بود آغاز کرد. ایشان در سن 20 سالگی ازدواج می کنند و برای پیشرفت در اقتصاد خانواده خود تصمیم به مهاجرت به شهر تهران می گیرد. پس از اینکه تصمیم به احداث تولیدی می کنند، با توجه به اینکه پدر ایشان در دوره هایی از فعالیت های اقتصادی خود به کار تولید صابون مشغول بودند و ایشان در سن نوجوانی در جوار ایشان به تجربه اندوزی مشغول بودند، تصمیم به تاسیس کارگاه تولید شوینده می گیرند.

پس از گذشت سال ها فعالیت در این زمینه و کسب تجارب ویژه در این امر، تصمیم به تاسیس شرکت پاکشو در سال 1350 گرفته می شود. ایشان در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس کار صادرات محصولات خود به خارج از کشور را نیز آغاز می کند. تولیدات روز افزون و موفقیت در کارآفرینی و ایجاد اشتغال باعث تاسیس گروه صنعتی گلرنگ می شود. این گروه که شرکت های مختلفی از جمله پاکشو، گلرنگ پخش، گلپخش اول، پدیده شیمی نیلی و... را شامل می شود، به عنوان یکی از پویاترین گروه های اقتصادی در بخش خصوصی معرفی شده است.

گروه صنعتی گلرنگ زنجیره ای بیش از 1000 فروشگاه خرده فروشی به نام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (OK) است، که در سرتاسر ایران مشغول فعالیت می باشد. در حال حاضر افق کوروش اولین فروشگاه زنجیره ای ایرانی است، که توانسته شعب خود را در کشورهای همسایه نیز تاسیس کند. این شرکت در پایتخت کشور عراق دارای دو شعبه می باشد. فروشگاه کوروش امید دارد، که در سال های آینده تعداد این کشورها را به عدد 10 برساند.

 

مالک فروشگاه کوروش

 

دلایل تخفیف های فروشگاه کوروش

با توجه به سخنان مدیر عامل شرکت کوروش جناب آقای امیرخسرو فخریان در جلسه معارفه شرکت و شعب آن، این موضوع به این صورت شرح داده شد:

  • این شرکت در درجه اول اقدام به تعریف یک سبد کالای بهینه کرده است. این سبد بر مبنای پرفروش ترین کالاها می باشد و 2500 تا 3000 قلم در آن گنجانده شده است.
  • دلیل دوم در خرید حجم بالا از تامین کنندگان است.
  • سوم در لجستینگ قدرتمند و بهینه شرکت است که کالاها را درب انبارها از تامین کنندگان تحویل می گیرد و بر حسب نیاز، به فروشگاه ها تحویل می دهد.
  • در مرحله چهارم برنامه بازاریابی خوب و فروش را بیان کردند.
  • و در اخر ارائه خدمات مناسب به مشتریان را از دلایل تخفیفات همیشگی این شرکت معرفی کردند.

یکی از پرطرفدارترین اشکال کسب و کار که در سال های اخیر در کشورهای در حال توسعه رشد بسیار زیادی داشته، استفاده از دارایی های فکری شرکت ها و کسب و کارهای معتبر مانند برند، اختراعات ثبت شده و... می باشد، که در قراردادها مشخص و در قبال پرداخت هزینه هایی به عنوان حق استفاده از این دارایی های فکری، فرانچایز یا اعطای نمایندگی نام دارد. این صنعت امروزه در بازارهای مختلف در حال گسترش می باشد، که شاخص ترین آن در دنیا مک دونالد است. فروشگاه کوروش یکی از شرکت هاب ایرانی است، که در توزیع خدمات خود و ایجاد چنین شبکه هایی بسیار موفق بوده است. این شرکت با توجه به رضایتمندی مشتریان در حال گسترش و ایجاد شعب مختلف در سرتاسر کشور برای خدمات رسانی بهتر به متقاضیان است.

متقاضیان خرید از فروشگاه کوروش علاوه بر مراجعه حضوری به شعب آن در سرتاسر ایران، می توانند از امکانات سفارش آنلاین محصولات موجود در این فروشگاه، از طریق سایت فروشگاه به آدرس https://okala.com/ استفاده کنند.

شعبات فروشگاه کوروش

با توجه به شعارهای اخیر فروشگاه کوروش، این فروشگاه مانند همسایه به شما نزدیک می باشد. شعبات فروشگاه کوروش را می توانید در تهران در محله هایی از جمله آزادی، دردشت، گلبرگ، افسریه، خاقانی، مسعودیه، سبلان جنوبی، خراسان، خوش، شهران، شهید کرد، مشیریه، تهرانسر، مجیدیه و... پیدا کنید. در صورتی که بخواهید به صورت دقیق تر نزدیکترین شعبه فروشگاه کوروش را نسبت به محل زندگی خود جستجو کنید، می توانید به آدرس اینترنتی این شرکت https://www.okcs.com/stores مراجعه کرده و با توجه به شهر و محله ای که در آن زندگی می کنید، نزدیکترین شعبه را پیدا کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروشگاه کوروش: تهران، خ ولیعصر، روبروی پارک ساعی، پلاک 2280

شماره تماس: 42701000

سامانه صدای مشتریان: 42701111

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 104 کاربر