مرکز خرید ارگ تجریش

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2923
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در هر شهری که باشید یکی از مهم ترین لازمه ها در آن شهر مزکر خرید می باشد، چرا که مردم در خرید و تهیه لوازم مورد نیاز خود راحت تر هستند و این می تواندی یکی از نکات مثبت هر شهر باشد، شهر تهران نیز به عنوان پایتخت ایران مراکز خرید های بسیاری را در خود جای داده است، تنوع مراکز خرید در تهران بالا بوده به طوری که هم مراکز خرید لوکس و گران قیمت را در خود جای داده و هم مراکز خریدی با قیمت های پایین اما با کیفیت، یکی از مراکز خرید معروف پایتخت مرکز خرید ارگ تجریش می باشد که به خوبی توانسته خود را در این شهر بشناسد و طرفداران بسیاری بیابد. با لحظه آخر همراه باشید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شده و امکانات آن را بشناسید.

معرفی مرکز خرید ارگ تجریش

در خیابان سعد آباد سازه ای با نمای خاص و منحصر به فرد جلوه می کند که توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. این سازه مرکز خریدی مجلل می باشد که ارگ تجریش نام گرفته است. این مجتمع 5 طبقه در زمینی به مساحت 75 هزار مترمربع بنا شد. اسکلت این سازه عظیم فلزی بوده و سقف آن از جنس فولاد می باشد؛ از آن جایی که این مجتمع بر اساس تکنولوژی های مدرن و استانداردهای روزِ دنیا ساخته شده، تا مدت 120 دقیقه توانایی مقاومت در آتش سوزی را دارد.

 

مرکز خرید ارگ تجریش

 

در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، پوشک زنانه، پوشاک بچه گانه، سیسمونی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، فرش، بلور، لباس مجلسی زنانه، کت و شلوار مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، کالای خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهر با برندهای معتبر داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید از آن ها خریداری نمایید.

 

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت

 

امکانات مرک خرید ارگ تجریش تهران

از بخش های محبوب این مرکز خرید مجلل، پردیس سینمایی در طبقه سوم و شهربازی فان تایم آن می باشد که روزانه میزبان تعداد افراد زیادی می باشند. شهربازی این مجموعه بسیار مجهز بوده و بازی های پرتعداد و مهیجی را می توانید در این فضای 2800 مترمربعی تجربه نمایید.

سالن آمفی تئاتر ارگ تجریش، فضایی است که با اجرای برنامه های شاد و مفرح، لحظات خوب و خوشی را برای شما رقم می زند. یک شهر کتاب هم در ارگ تجریش وجود دارد که در مساحت حدود 400 مترمربع، چیدمانی چشم نواز از کتاب های گوناگون در آن دیده می شود. مجتمع تجاری ارگ تجریش، همچون سایر مراکز خرید تهران، دارای رستوران ها و کافی شاپ هایی است که سعی دارند با منوهای جذاب خود، مشتریان ثابت پیدا کنند. فودکورت این مجموعه با فضایی دلنشین و منوهایی خوشمزه، میزبان شهروندان تهرانی و گردشگرانی که با تور تهران راهی پایتخت ایران شده اند، می باشد. از دیگر امکاناتی که در این مجتمع تجاری تفریحی در نظر گرفته شده می توان به 1000 واحد پارکینگ، نمازخانه، تهویه مطلوب، 25 دستگاه هواساز برای بخش های مختلف، 13 دستگاه آسانسور، 4 دستگاه آسانسور پانورامیک، سردخانه مواد غذایی، کارواش و تون آپ، سرویس بهداشتی، سیستم اعلان و اطفاء حریق، برق اضطراری، تصفیه خانه فاضلاب و روف گاردن اشاره کرد.

 

ایران مال - بر روی لینک کلیک کنید و با بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه در تهران آشنا شوید.

 

طبقات ارگ تجریش

طبقه همکف اول : فروشگاه هایی که در این طبقه وجود دارند، از سایر طبقات عمومی تر هستند به گونه ای که تعداد زیاید از اصناف متفاوت در این طبقه فعالیت دارند. چیکو، کیدزی تویز، سرجنت ماژور، کیدز لند، کولینز، ادل، گراد، باربری، کی کی، مور اند مور، تاماریس، رویال گالری، کلارکس و ایران اپل مارکت از جمله مهم ترین برندهای عرضه شده در این طبقه هستند. همچنین برخی از فروشگاه های مهم این طبقه ژومبو بوتیک، شمس اپتیک، نیکا گالری، زرسام هنر، بلک وایت، رز و یونی نام دارند.

طبقه همکف دوم : اغلب فروشگاه هایی که در این طبقه وجود دارند، به فروش پوشاک می پردازند. از جمله برندهایی که در این طبقه حضور دارند پیرگاردین، چرم درسا، انجلز، هنری کربین و اسپرینگ فیلد می باشد.

طبقه اول : یکی از مکان های پر رفت و آمد مرکز خرید ارگ تجریش، طبقه اول آن می باشد که دو رستوران معروف پیکاسو و روکو را در خود جای داده است. برندهای چیلیا، اکو، پال اند بیر، ریبوک، ال تی بی، اسکچرز و منتن نیز در این طبقه می باشند.

طبقه دوم : یکی از لوکس ترین بخش های ارگ تجریش، طبقه دوم آن است که مملو از طلا و جواهرات پر زرق و برق می باشد. تمامی جواهر فروشی های معتبر و مهمی که در تهران وجود دارند، در این مکان شعبه دارند و برندهای مشهوری چون: ادوکس، تیسوت، جگوار، رولکس و لوییس اراد را عرضه می کنند. خرید کردن در این طبقه بسیار گران است و عین این که کالای های موجود، برای هر شخصی دلربا می باشد، تنها قشر خاصی می توانند از آن ها خریداری کنند.

طبقه سوم : شاید بتوان ادعا کرد که مفرح ترین بخش مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم آن است؛ جایی که 5 سالن سینمایی، شهربازی و فودکورت در یک فضا قرار دارد و اوقات خاطره انگیزی را برای افراد مهیا می سازد.

 

راهروهای مرکز خرید ارگ

 

پشت بام: زیباترین قسمت این مرکز خرید، پشت بام آن است که رستوران بام سبز ارگ را در خود جای داده است. در این مکان می توانید با تماشای چشم اندازی فوق العاده تماشایی از منطقه تجریش و اطراف آن، نوشیدنی و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و میل کنید.

 

مرکز خرید کورش - شما میتوانید با کلیک بر روی لینک اطلاعاتی را در مورد یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران کسب کنید. 

 

 

آدرس مرکز خرید ارگ تجریش

آدرس : میدان تجریش/ خیابان سعدآباد

تلفن مرکز خرید ارگ کیش

تلفن: 22396121

وبسایت مرکز خرید ارگ کیش

وب سایت: www.argetejari.com

ساعت کاری مرکز خرید ارگ کیش

ساعات کاری : 10 الی 23

 

مرکر خرید پالادیوم تهران - یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در پایتخت ایران، مرکز خرید پالادیوم تهران می باشد.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 104 کاربر