مرکز خرید مگامال

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 2222
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر می‌خواهید به‌‌یک مکانی بروید که هم جهت تفریح مناسب باشد و هم بتوانید اقلام خریداری کنید و علاوه بر این لحظات نابی را با عزیزان خود سپری کنید، به‌‌ویژه اگر ساکن منطقه شهرک اکباتان باشید، احتمالاً فقط یک گزینه به‌‌ذهنتان می‌رسد. بلافاصله آماده رفتن شوید. می‌خواهیم به‌‌یکی از بزرگترین مجتمع‌های خرید در تهران مراجعه کنیم و به‌‌طور کامل از راحتی خود بهره‌مند شویم. مرکز خرید مگامال منتظر ماست. فروشگاه مگامال، به‌‌عنوان اولین بازار بزرگ ایرانی، بر پایه بازارهای بین‌المللی ایجاد شده است.  مگامال مکانی است که در آن می توانید خرید، تفریح و هیجان را در کنار هم تجربه کنید. این مجتمع تجاری تفریحی وسعتی در حدود 19 هکتار دارد و بخش های گوناگونی را در خود جای داده که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم. در مگامال افزون بر واحدهای تجاری و فروشگاه های پرتعداد، پردیس سینمایی، رستوران، فودکورت، شهربازی و هایپرمارکت هم وجود دارد که هر بخش به دلیل جذابیت های خاصی که دارد مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفته است. بازدید کنندگان این امکان را دارند که برای پاساژگردی در این مکان، از ماشین حمل کودک برای کودکان خود بهره ببرند؛ همچنین در برخی از بخش های مرکز خرید دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان هم امکان پذیر است.

مگامال

فروشگاه های مرکز خرید مگامال

در شهرک اکباتان تهران، یک پروژه فراگیر به‌‌نام مگامال بر روی یک زمین به مساحت 19 هکتار احداث شده است. این پروژه شامل یک ساختمان پنج طبقه بزرگ است که به‌‌دسته‌بندی‌های متنوعی تقسیم شده است. بخشی از این ساختمان به‌‌فضای تجاری اختصاص یافته و بخش‌های دیگر آن به‌‌عنوان فضاهای تفریحی، عمومی، سرگرمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.  در ساخت این مرکز خرید از مصالح ساختمانی مرغوب و باکیفیتی استفاده شده که سبب استحکام خوب آن گشته به گونه ای که ساختمان تا 9 ریشتر زلزله را می تواند تحمل کند. این مکان، یکی از مقصدهای جاذب و دیدنی در غرب تهران به‌‌حساب می‌آید. با دستیابی به‌‌بزرگراه‌های اصلی تهران، دسترسی به‌‌مگامال به‌‌طور کامل و ساده است. به‌‌عنوان مثال، اگر شما از مسیر بزرگراه تهران-کرج و سپس بزرگراه ستاری عبور کنید، به‌‌سرعت به‌‌نزدیکی مگامال اکباتان خواهید رسید. شما به راحتی می‌توانید از مسیرهای بزرگراه‌های نیایش، همت و حکیم نیز برای دسترسی به این مجموعه استفاده کنید. فهرست فروشگاه هایی که در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند و شما گردشگران تور تهران می توانید در آن به خرید بپردازید، به شرح زیر می باشند:

بخش پوشاک بانوان مگامال

وقتی شما به‌‌طبقه اول پاساژ می‌رسید، یک مجموعه مدرن از فروشگاه‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد. این فروشگاه‌ها شامل لوازم آرایشی، پوشاک، سالن زیبایی، سالن ورزشی و باشگاه با تجهیزات بدنسازی هستند که به‌‌‌ویژه برای خانم‌ها طراحی شده‌اند. علاوه بر این، یک مهد کودک نیز در این محل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد کودکتان را به آنجا بسپارید و به انجام کارهایتان بپردازید و لحظات خوبی را برای خودتان فراهم کنید.

زیلان: طبقه Gجوونی: طبقه G1
رومگا: طبقه F1عصر جدید: طبقه F1
شاپ استایل: طبقه F2R C G: طبقه F2
نیونیل: طبقه F2 زیبو: طبقه F1
لفون: طبقه F2سیاوود: طبقه F2
L T B : طبقه G2 جین وست : طبقه G2
اگزاتیکا: طبقه G1سرژه: طبقه G2
مارتین جونز : طبقه G1بنو: طبقه G2
نیکو تن پوش : طبقه G2رز فیلس: طبقه F1
سارار: طبقه F1 

 پوشاک مردانه

 نیکو تن پوش: طبقه G2بادی اسپینر: طبقه G2
زیلان: طبقه G2سارار: طبقه F1
R C G : طبقه F2ناسکی: طبقه F2
سیاوود: طبقه F2کلایمبر: طبقه F1
ال سی من : طبقه F1جین وست: طبقه G2
مارتین جونز: طبقه G1فریولی : طبقه F1
وادین کوک : طبقه F2L T B: طبقه G2
L R C : طبقه F1 

 

مرکز خرید کورش - شما میتوانید با کلیک بر روی لینک اطلاعاتی را در مورد یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران کسب کنید. 

 

 پوشاک کودک مگامال

  • زیلان: طبقه G2

خرید لوازم و پوشاک ورزشی در مگامال

اسپورت لند: طبقه G1باشگاه هوادار: طبقه G1
پتزل: طبقه F1ریبوک: طبقه G1
پوما: طبقه G2فیلا: طبقه F1

 

فضای بازی کودکان

 پوپیسرزمین ماسه

 

خردید کیف و کفش

نوین چرم: طبقه G1دلسی: طبقه F1
مارال چرم : طبقه G1زیلان: طبقه G2
کاتر پیلار: طبقه G1 

 

فروشگاه های مرکز خرید مگامال تهران

 

قسمت آرایشی/بهداشتی

دونا: طبقه G2روژا: طبقه G2

 

غرفه های مختلف مگامال

کادویی پوپی: طبقه G2آل هات داگ: طبقه G1
 لاوین: طبقه F3کاپ لوکس: طبقه G1
بدلیجات آنیکا: طبقه G2بستنی رولی کاردک: طبقه G2
پاستیل استار میکس: طبقه F1آرایشی دونا: طبقه G2
صنایع دستی پود: طبقه F1کافه کن دو: طبقه F1
 کورنی پاپ: طبقه F3 

کافی شاپ و رستوران؛ شکم گردی

بعد از تمامی پیمودن مسیرها، شما باید به‌‌طبقه دوم بروید. در این طبقه شما می‌توانید بوی غذاهای خوشمزه و ساندویچ‌های لذیذ را دریابید. همچنین در کنار پردیس سینمایی، چند رستوران بین‌المللی نیز وجود دارد. در طبقات اول، دوم و سوم مگا مال، کافه تریا و رستوران‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. بنابراین، هرگاه گرسنه شدید، بدون تردید به‌‌‌یکی از این مکان‌ها مراجعه کنید و از انتخاب‌های لذیذی که در اختیار دارید لذت ببرید.

هابش: طبقه G1کافه کاره: طبقه G1
 بلاویتا: طبقه F3 

پردیس سینمایی مگامال

برای تجربه‌ دیدن فیلم‌های جدید، هرگز فرصت را از دست ندهید. در حالی که فرزندتان درحال بازی و سرگرمی هستند، شما می‌توانید به سینما پردیس مگامال سر بزنید و جدیدترین فیلم‌ها را تماشا کنید. این پردیس سینمایی با هفت سالن بسیار بزرگ و قابلیت نمایش همزمان و مستقل در سالن‌ها، برای شما فرصتی عالی را فراهم کرده است.
 در اینجا شما می‌توانید لذت فیلم‌های سه بعدی را نیز تجربه کنید. علاوه بر فیلم‌ها، شما می‌توانید سایر فعالیت‌های فرهنگی مرکز خرید بزرگ را نیز تجربه کنید مانند شرکت در کنفرانس‌ها، مراسم‌های موسیقی، دیدن شهر کتاب و بسیاری موارد دیگر. همه‌ی این فعالیت‌ها، جذابیتی خاصی را در کنار خرید و دیدن فیلم‌ها برای شما به ارمغان می‌آورند.
 

ال سی من، زارا، بی بی، کاترپیلار، هارمونی، برشکا، نوین چرم، پنتی، ریبوک، تیفی، کیدزی، H&M، فیلا، مکث لانژری، روژا، پول اند بیر، جین وست، استرادیواریوس، مکث، لارکو، دلسی، پولاریس، بالنو، بته جقه و رومانسون از برندهای معتبری هستند که در این مرکز خرید به فروش می رسند.

بخش های دیگر مجتمع تجاری تفریحی مگامال 

با وجود امکانات فراوان مگامال قادر است تجربه خرید شما را به‌یک سطح تازه و جذاب برساند. مختصات این پاساژ بر خلاف سایر مراکز خرید، توانسته است امکانات متنوع و جذابی را در خود جای دهد. از بانکی که مراجعه می‌کنید تا سالن ورزشی بسیار حرفه‌ای! و یا حتی شهربازیی که شادی را برای شما و کودکانتان به ارمغان می‌آورد. مگامال در طبقه همکف پاساژ، بانک ملت و بانک شهر را به‌‌شما ارائه می‌دهد. پس اگر فرزندتان نیز همراه شما است، به‌‌راحتی او را در ماشین حمل کودک قرار دهید و به این پاساژ رونق ببخشید. کودک شاداب و با انرژی شما، همراه با ماشین خیالی‌اش، یک دنیای خاص را تجسم می‌کند.

هایپرمی

یکی از بزرگترین بخش های مگامال هایپرمارکتی است که در دو طبقه همکف 1 و 2 گسترده شده و مساحت کلی آن به طور تقریبی 11 هزار مترمربع است. در این هایپرمارکت انواع مایحتاج روزانه و لوازم مورد نیاز خانواده ها عرضه می شود که آن ها بنا بر نیازهای خود می توانند در بخش های مختلفِ فروشگاه به خرید بپردازند. وجود آسانسورها و پله های برقی در این مکان سبب می شود که به راحتی بتوانید در بخش های مختلف آن رفت و آمد داشته باشید.

دنیای فناوری (IT مال)

دنیای فناوری و IT این مجموعه با ارائه لوازم جانبی و الکتریکی در طبقه اول قرار دارد و مساحت آن 3500 مترمربع می باشد. در این بخش اطلاعات بسیار خوبی در زمینه فناوری می توانید کسب نمایید. شرکت هایی که در این دنیای تکنولوژی فعالیت دارند پاناسونیک، فراسو، سونی، مادیران و لاجیک می باشند.

 

مگامال تهران

فضاهای ورزشی

فضایی به مساحت 1500 متر به فعالیت های ورزشی و کلینیک پزشکی اختصاص داده شده که شامل بخش هایی همچون: سالن بدنسازی با دستگاه های پیشرفته، سالن ماساژ، سالن فیزیوتراپی و سونا و جکوزی می شود.

بولینگ مگامال نیز از بخش های محبوب این مجموعه است که دارای 12 لاین خط استاندارد بوده و امکان استفاده از 4 لاین آن به صورت خانوادگی وجود دارد.

پردیس سینمایی مگامال

این پردیس سینمایی به طور کلی 7 سالن دارد که گنجایشی 1200 نفرِ دارد و فیلم های روز را به نمایش می گذارد. خوب است بدانید که فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در کنار این سالن ها انجام می شود، برای مثال می توان به سالن کنفرانس، شهر کتاب، سالن موسیقی و کلاس های هنری در این زمینه اشاره کرد. نخستین سالن 3 بعدی صدا نیز در این مکان احداث شده است.

دنیای بانوان

دنیای بانوان فضایی اختصاصی برای خانم ها می باشد که در طبقه اول مجموعه قرار گرفته است. این فضا مجهز به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، سالن آرایش، باشگاه ورزشی و وید مرکزی می باشد که بانوان در آن ساعات خوشی را سپری می کنند.

 

یکی از مزایایی که این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز خرید تهران دارد، همجواری با ایستگاه مترو است. در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت های گسترده تری در این مکان خواهیم بود.

آدرس مرکز خرید مگامال

مگامال مورد نظر شما در شهرک اکباتان واقع شده است و دسترسی به آن بسیار ساده است. می‌توانید از جاده بزرگ ستاری استفاده کنید و به‌‌راحتی به شهرک اکباتان بروید. در فاز دو این شهرک، میدان شهید صارمی به‌‌چشم می‌خورد و شما ابهت مگامال را تجربه خواهید کرد. بدیهی است که تا این حد پرداخت مبلغی بابت پارک خودرو نیاز نخواهید داشت، زیرا این بازار بزرگ با یک پارکینگ سه طبقه بزرگ مجهز شده است.
 با ظرفیتی برای پذیرش 2800 خودرو، پارکینگ مگامال به‌‌شما امکان راحتی و آسودگی در قسمت پارک خودرو می‌دهد. اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که هزینه‌ای بابت ورود به‌‌پارکینگ دریافت می‌گردد و به ازای هر ساعت حضور، مبلغی به‌‌صورت هزینه ورودی محاسبه خواهد شد.

آدرس : بزرگراه ستاری/ شهرک اکباتان/ فاز دو/ میدان شهید صارمی

ساعت کاری : 10 الی 22

سخن پایانی
مگامال را می‌توان به‌‌عنوان یک مرکز خرید متمایز و جذاب در نظر گرفت. این مرکز خرید از نظر زیرساخت، امکانات و تنوع فروشگاه‌ها و خدماتی که در آن ارائه می‌شوند، بسیار برجسته است. با وجود تنوع بزرگی از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر، مگامال به‌‌‌خریدارانش تجربه‌ی منحصربفردی از خرید فوق العاده می‌دهد. اینجا خریداران می‌توانند از انواع محصولات و اقلام مختلف بهره‌برداری کنند. همچنین، مگامال برای مشتریان خود، فضایی راحت و لذتبخش را فراهم می‌کند که برای خریداران گزینه‌های دیگری نیز به جز خرید مهیا می‌شود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر