مرکز خرید تیراژه

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/09/03
بازدید: 4469
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از تفریحاتی که امروزه بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته، گشت و گذار در مراکز خرید می باشد، مراکز خریدی که سرگرمی های مختلفی را یکجا داشته و با معماری مدرن شما را مجذوب خود می کنند. مرکز خرید تیراژه یکی از همین مراکز خرید، که در تهران بسیار مشهور و پر رفت و آمد بوده و تبدیل به پاتوقی برای جوانان غرب تهران شده است. تیراژه این امکان را به شما می دهد تا در کنار خرید کردن لحظات خوبی را سپری کنید. 

 

مرکز خرید تیراژه

 

مرکز خرید ارگ تجریش - در خیابان سعد آباد سازه ای با نمای خاص و منحصر به فرد جلوه می کند که توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. این سازه مرکز خریدی مجلل می باشد که ارگ تجریش نام گرفته است

 

آشنایی با پاساژ تیراژه

مرکز خرید تیراژه با اطلاعات کلی از جمله:
●    سال ساخت مرکز خرید تیراژه: سال 1382
●    مساحت: 24 هزار متر مربع
●    گنجایش پارکینگ: 200 خودرو
●    تعداد طبقات: 5 طبقه
●    تعداد واحدهای های خرده فروشی: 400 واحد
در غرب تهران داخل اتوبان اشرفی اصفهانی قرار گرفته و جزو مدرن ترین و مجهزترین مراکز خرید تهران با 15 سال قدمت محسوب می شود، که شعبه دوم آن با نام مرکز خرید تیراژه 2 در سال 1392 افتتاح شد. تیراژه بعد از افتتاح تا چندین سال به عنوان یک مرکز خرید لوکس شناخته می شد؛ اما در حال حاضر جنبه اقتصادی داشته و می توان خرید های اقتصادی و به صرفه ای را در آنجا کرد. پاساژ تیراژه در مجموع 5 طبقه دارد طبقه منفی یک، طبقه همکف، طبقه اول، طبقه دوم و طبقه سوم.

 

طبقات پاساژتیراژ

 

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت + آدرس 

 

طبقه منفی یک: 

این طبقه در ابتدا کوچک تر بود و به مرور زمان مساحت آن افزایش پیدا کرد، در حال حاضر به عنوان راسته فروش لباس بچگانه غرب تهران به شمار می رود. این بخش از مرکز خرید تیراژه با داشتن بیش از 40 مغازه در حوضه لباس کودک و نوزاد توانسته این عنوان را بدست آورد. یکی از دلایلی که موجب شده، تا این راسته مشتریان ثابت و همیشگی خود را داشته باشد، وجود برند های معتبر ایرانی مثل غنچه است. این برند ها باعث شده اند، تا بسیاری از ساکنین غرب که کودکان و زیر 8 سال دارند، برای خرید لباس به این پاساژ بروند. 
دو پله برقی در دو سمت طبقه همکف قرار دارند، که به وسیله آنها می توانید به طبقه منفی یک دسترسی پیدا کنید. این طبقه دارای دو راهرو است، که تا حدودی تمام آنها مخصوص فروش لباس های بچگانه هستند؛ اما کافه هایی هم آنجا هستند. یکی از آنها امیر شکلات نام داشته و باقی کافه ها اجاره نشده اند.

طبقه همکف: 

مغازه های سه طبقه ی بالای پاساژ به صورت مربع شکل قرار گرفته اند؛ اما در طبقه همکف علاوه بر یک ردیف مربعی که در دور قرار دارد، دو ردیف از مغازه ها به صورت موازی و در قطر این مربع واقع اند. بین این دو ردیف موازی هشت دکه وجود دارد، که محصولاتی همچون عطر، بدلیجات، اسباب بازی، لوازم کادویی و لوازم آرایشی را ارائه می دهند. در این طبقه مغازه‌های فروش لوازم بهداشتی و آرایشی، مانتو، پوشاک، لباس مهمانی فروشی و بدلیجات ‎فروشی به چشم می خورد.

 

کافه گاندو تیراژه

 

طبقه اول:

در طبقه همکف کافه ای با نام کافه گاندو قرار دارد، که روبروی آن پله برقی طبقه اول و همچنین در 4 ضلع سالن 4 راه پله هستند، تا برای رفتن به طبقه اول از آنها استفاده کنید. به دلیل خالی بودن وسط این طبقه، مغازه ها فقط دور سالن مربعی آن قرار گرفته اند و البته از مرکز سالن می توان طبقه همکف را مشاهده کرد، همچنین طراحی آن به گونه ای است، که گوشه های زیادی ایجاد کرده و در هر یک از آنها محصولاتی همچون کتاب، لوازم آرایشی، ذرت مکزیکی، پاستیل، بستنی و کاکتوس به فروش می رسد. در این طبقه یکی از مغازه های معروف لوازم آرایشی و بهداشتی واقع شده، که روژا نام دارد و در آن می توانید محصولات برندهای لوکس و معروفی مثل آرت دکو را تهیه نمایید. باید بدانید که، برند ایرانی میس اسمارت در این طبقه از مرکز خرید تیراژه قرار گرفته است.

طبقه دوم:

برای رسیدن به طبقه دوم پاساژ می توانید، از راه پله هایی که در 4 ضلع ساختمان هستند و یا پله برقی وسط طبقه دوم استفاده کنید. تعدادی از مغازه های این طبقه خالی هستند و احتمال می رود، هنوز اجاره داده نشده اند. در این طبقه شاهد مغازه ای هیجان انگیز و جالب هستید، که انواع و اقسام بازی های فکری کودکان را ارائه می دهد و می توانید برای فرزندان خود سرگرمی های مفیدی را از این مغازه تهیه کنید.

 

تفریحات تهران - بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

 

طبقه سوم:

این طبقه به سرزمین عجایب پاساژ اختصاص داده شده که یکی از جذاب ترین قسمت های تیراژه محسوب می شود.سرزمین عجایب جزو اولین شهربازی های مدرن تهران است که با گذشت 15 سال همچنان کسانی که به مرکز خرید تیراژه می روند را مجذوب خود می کند. برای ورود به آن کافیست از پله برقی وسط طبقه دوم استفاده کرده، بلیت الکترونیکی خریداری کنید و یا بلیت خود را شارژ کنید. هر بلیت برای ورود یک نفر بوده و اگر قصد دارید، کودکان خود را به سرزمین عجایب ببرید، با پرداخت 5000 تومان به ازای هر نفر این اتفاق میسر می شود.
سرزمین عجایب از ساعت یک ظهر تا یک نیمه شب آماده ارائه خدمات به کودکان و بزرگسالان هستند. در این بخش 140 دستگاه بازی از جمله بازی های جایزه‎ای و تیکیتی، چرخشی، حرکتی، چنگکی قرار دارند. در بخش دنیای خردسالان نیز سرگرمی هایی اعم از ماشین کوبنده، موتور کوبنده، سفینه‌ گردان، قطار، چرخ و فلک، سفر دریایی، سفر هوایی، رانندگی کوچولوها، ماشین فرفره، بالون پرنده، مینی بولینگ، تیراندازی لیزری، تیراندازی با کلت و سیمیلاتورها، ایرهاکی دربی، سگا، رالی، سرزمین ماجراجویان و قصر بادی موجود هستند.
یک شعبه از آیس پک و شعبه ای از رستوران لمزی و همچنین سالن تولد بخش هایی از طبقه سوم است که در آنها می توانید لحظات لذت بخش و به یاد ماندنی را رقم بزنید و با نوش جان کردن یک نوشیدنی گرم یا شاید یک دسر خستگی در کنید.

 

سرزمین عجایب تیراژه

 

تفریح در مرکز خرید تیراژه

همانطور که تا کنون متوجه شده اید، مرکز خرید تیراژه نقاط هیجان انگیز و خیره کنندگی فراوانی دارد. یکی از این نقاط طبقه سوم و به عبارتی سرزمین عجایب است که قبل تر به آن پرداختیم.
خانه کودک: در انتهای طبقه منفی یک خانه کودکی ساخته شده و این امکان را به والدین می دهند، که بین خرید کردن فرزند شان را در آنجا بگذارند و به ادامه خرید هایشان بپردازند.
بولینگ: بولینگ پاساژ تیراژه از سرگرمی هایی می باشد که همه افراد بالای 12 سال می توانند به آن مشغول شده و از این تفریح سالم و فوق العاده بسیار لذت ببرند. این سالن بولینگ محیط بشدت دوستانه ای را به وجود آورده است که در کنار موزیک های شاد، نشاط و سر زندگی را برای شما به ارمغان می آورند. این سالن با 12 لاین درجه یک از ساعت 16 الی 23/30 در دسترس قرار می گیرد.

 

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید تیراژه

داخل این مرکز خرید دو بانک ملت و ملی شعبه دارند و در طبقه اول قرار گرفته اند. در فاصله بین صادقیه تا پونک شعبه ای از این دو بانک وجود ندارد و به همین دلیل این دو شعبه بسیار شلوغ می شوند.کافه و رستوران های متنوعی در این مرکز خرید ساخته شده اند، تا خدمات با سرعت بیشتری به مشتریان ارائه شود. کافه ی امیر شکلات در طبقه منفی یک، کافی شاپ گاندو در طبقه همکف نمونه هایی از این کافه ها هستند،  که البته یکی از نقاط قوت تیراژه به شمار می روند. فست فود زنجیره ای بوف در سال 1375 شروع به کار کرد و از اولین فست فود های ایران محسوب می شود. فست فود بوف علاوه بر یک شعبه در پاساژ تیراژه، شعبه ای در اکتابان نیز دارد.

پلان مرکز خرید تیراژه

در این قسمت پلان مرکز خرید تیراژه را برای شما آورده ایم.

 

پلان طبقه اول مرکز خرید تیراژه

 

دسترسی به مرکز خرید تیراژه

برای رفتن به مرکز خرید تیراژه راه های مختلفی وجود دارد.
اتوبوس: اگر قصد رفتن به تیراژه از طریق اتوبوس را دارید، می توانید با اتوبوس های بی آر تی خط آزادی-علوم تحقیقات به ایستگاهی به همین نام بروید، که دقیقا روبروی مرکز خرید قرار دارد و با استفاده از پل عابر به پاساژ تیراژه برسید.
تاکسی: با توجه به اینکه مرکز خرید به پل همت بسیار نزدیک است (در صورتی که در شرق تهران سکونت دارید)، می توانید از هر تاکسی با هر مقصدی که از اتوبان همت رد می شوند، بهره بگیرید و در تقاطع اتوبان‎های همت و اشرفی اصفهانی پیاده شده و با 5 دقیقه پیاده روی به مقصد برسید.
همچنین می توانید از تاکسی هایی که به میدان پونک می روند، استفاده کنید و بعد از ورود تاکسی  به اشرفی اصفهانی پیاده شده و قدم زنان به سمت مرکز خرید بروید. استفاده از تاکسی هایی که از بزرگراه اشرفی اصفهانی میگذرند نیز امکان پذیر است.
خودروی شخصی: شما می توانید با خودروی شخصی خود به تیراژه بروید اما لازم است، حواستان به شلوغی خیابان های اطراف در روزهای تعطیل باشد؛ زیرا به سختی قادر خواهید بود تا جای پارک مناسبی را بیابید. در این ایام حتی ممکن است، در پارکینگ تیراژه، پارکینگ عمومی نزدیک پاساژ و حتی خیابان های پشتی  نتوانید پارک کنید. با این حال می توانید از خیابان اکبری که در اشرفی اصفهانی و بالاتر از تیراژه است، به خیابان پشتی پاساژ، خیابان نیک زارعی، رفته و به پارکینگ مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

 

رستوران گردان برج میلاد - اطلاعات کامل رستوران برج میلاد


 

ساعت کار تیراژه

مرکز خرید تیراژه 1: این پاساژ تمام روز های هفته از ساعت 10:30 الی 23  باز است.
مرکز خرید تیراژه 2: شعبه دوم پاساژ از ساعت 9 الی 23 در تمام روزهای هفته فعالیت دارد.


آدرس مرکز خرید تیراژه

آدرس مرکز خرید تیراژه 1: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت.
آدرس مرکز خرید تیراژه 2: تهران، اتوبان امام علی به‌ سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه متروی مدنی.
 

سایت مرکز خرید تیراژه

با مراجعه به وب سایت رسمی تیراژه 2 می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.
http://www.tirajeh2.com/
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
مسجد قرطبه اسپانیا | نگین معماری اسلامی در اسپانیا + تاریخچه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر