مرکز خرید پالادیوم تهران

زمان مطالعه: 6 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/21
بازدید: 9942
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید پالادیوم تهران، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید در زعفرانیه تهران قرار گرفته و بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. از مهم‌ترین امکانات پالادیوم می‌توان به فروشگاه‌های متنوع از برندهای مختلف، کافه و رستوران‌های معروف، هایپر پالادیوم، باشگاه‌های ورزشی و استخر، کتابخانه و... اشاره کرد. تنوع فروشگاهی و معماری فوق‌العاده پالادیوم نقطه قوت آن نسبت به سایر مراکز خرید بزرگ در تهران است. همراه ما باشید تا با پالادیوم تهران به طور کامل آشنا شوید و در خصوص فروشگاه‌ها، اجناس، آدرس و مسیر دسترسی اطلاعات کافی را کسب کنید. 

مرکز خرید پالادیوم تهران

معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

پالادیوم مرکز خریدی بزرگ است که یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. همان‌طور که گفتیم این مرکز خرید در زعفرانیه و شمال تهران قرار گرفته است. معماری خاص و زیبا، مراکز خرید، فروشگاه و مراکز تفریحی و رفاهی متنوع و... از جمله دلایل محبوبیت این پالادیوم است. 
ساختمان پالادیوم 10 هزار متر مربع مساحت داشته و از 150 واحد تجاری، 120 فروشگاه و واحد خدماتی، 25 رستوران، کافی شاپ و فودکورت تشکیل شده است. اگر بپرسید پالادیوم چند طبقه است باید بگوییم در ضلع‌های مختلف، تعداد طبقات فرق دارد؛ از این رو به یک راهنمای طبقات نیاز دارید. از نظر تعداد طبقاتی که این ساختمان را تشکیل می‌دهد می‌توان به 13 طبقه در ضلع جنوبی، 11 طبقه در ضلع شمالی و 6 طبقه در همکف اشاره کرد. همچنین لازم است بدانید که طبقات بالای این مجتمع بزرگ اداری _ تجاری هستند و شامل شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه می‌شوند. ساخت پالادیوم تهران در سال 1388 آغاز شد و در سال 1391 نیز به پایان رسید. 

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت

معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

معماری مرکز خرید پالادیوم تهران

معماری مرکز خرید پالادیوم تهران خاص و منحصر به فرد است. بهره‌مندی از اشکال هندسی مختلف در طراحی داخلی و نمای این ساختمان سبب شده است تا ظاهری زیبا داشته باشد. اگرچه این مرکز خرید خیلی بلند بالا نیست، اما برخورداری از قوس‌های دایره‌ای‌شکل که نما را تشکیل داده است، به خوبی نشان‌دهنده عظمت این مجتمع است. از دیگر مسائلی که در نمای این مرکز خرید به چشم می‌خورد، شیشه‌های بزرگ و زیباست که انعکاسی از کوه‌های بلند شمیرانات روی آن مشخص است. در آخر باید گفت معماری این مرکز خرید توسط پدرام امین زاده و حسن رفتاری صورت گرفته است. 

معماری مرکز خرید پالادیوم تهران

راهنمای طبقات مختلف مرکز خرید پالادیوم تهران

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم مرکز خرید پالادیوم طبقات متعددی را در خود جای داده است که در هر یک از آن‌ها علاوه بر واحد‌های تجاری، واحد‌ها و مراکز خدماتی دیگری نیز وجود دارد، در این قسمت از مقاله به معرفی طبقات مرکز خرید پالادیوم به صورت کلی می‌پردازیم.

 

 طبقات مرکز خریدمعرفی طبقات مرکز خرید پالادیوم
طبقات زیر همکفتمامی طبقات زیر همکف مجموعه تجاری پالادیوم به پارکینگ اختصاص داده شده‌اند، لازم به ذکر است که در طبقات زیرین این مرکز خرید حدود 1000 واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است تا بازدیدکنندگان و مشتریان مجموعه پالادیوم مشکلی برای پارک کردن خودرو‌های خود نداشته باشند.
طبقه همکف باولین طبقه مجموعه پالادیوم، طبقه همکف ب است که واحد‌های تجاری و غیرتجاری بسیاری را در خود جای داده است، از واحد‌های موجود در این طبقه می‌توان به سوپر مارکت پالادیوم، داروخانه پالادیوم، شعبه بانک سامان، سوییت پلیس، سرویس بهداشتی، نمازخانه، خشک‌شویی، خیاطی، فودکورت، باشگاه مشتریان، اتاق مادر و کودک و غیره اشاره کرد.
طبقه همکف الفطبقه همکف الف نیز همانند همکف B واحد‌های تجاری و اداری بسیاری را در خود جای داده است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از نمایندگی برند‌های مختلف، شعبه بانک ملی ایران، اطلاعات، واحد امنیت و غیره. خوب است بدانید که ورودی مقدس اردبیلی مجموعه نیز در این طبقه قرار دارد.
طبقه اولطبقه اول این مرکز خرید شامل واحد هایی نظیر نمایندگی برند های مطرح دنیا، صرافی، سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، اطلاعات و غیره می باشد.
طبقه دوماین طبقه مملوء از فروشگاه ها و نمایندگی برند های معتبر جهان می باشد و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، کافه، رستوران و غیره را نیز در خود جای داده است.
طبقه سومدر طبقه سوم مرکز خرید پالادیوم تهران علاوه بر واحد های تجاری متعدد، یک فودکورت و واحد اطلاعات و همچنین سرویس بهداشتی نیز به چشم می خورد.
طبقه سوم میانیاین طبقه در واقع محبوب ترین طبقه در میان کودکان و نوجوانان به شمار می آید، چرا که علاوه بر فروشگاه اسباب بازی، یک شهر بازی بسیار مجهز و هیجان انگیز به نام فان تایم را در خود جای داده است، همچنین باید بدانید که در این طبقه یک کافه نیز وجود دارد که در بخش کافه ها و رستوران ها به معرفی آن می پردازیم.
طبقه چهارمدر این طبقه واحد های تجاری کمتری دیده می شود و اغلب واحد های طبقه چهارم به رستوران های متعدد اختصاص داده شده اند ، البته فراموش نکنید که دپارتمان استور تاتی که عرضه کننده لوازم خانگی و همچنین پوشاک می باشد نیز در این طبقه واقع شده است.
طبقه های پنجم و پنجم جنوبیطبقه های پنجم و پنجم جنوبی مرکز خرید پالادیوم نیز مملوء از واحد های تجاری می باشند، علاوه بر واحد های تجاری، مراکز زیبایی و خانه بازی کودکان نیز در این طبقه قرار دارند.
طبقات ششم تا دهم 
 
اغلب واحد های موجود در این طبقات غیر تجاری هستند و در واقع در این بخش از مرکز خرید پالادیوم خبری از واحد های تجاری نیست، برای کسب اطلاعات در رابطه با این واحد ها می توانید بخش معرفی واحد های غیر تجاری مرکز خرید پالادیوم را مطالعه نمایید.

قیمت‌ها در مرکز خرید پالادیوم

 

در پالادیوم تهران، شاهد تنوع فوق‌العاده‌ای از اجناس هستیم. زمانی که وارد پالادیوم می‌شوید به انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مانتو و جواهرات، زیورآلات، تجهیزات دکوراسیون داخلی و... مواجه می‌شوید. لازم است بدانید این پاساژ، مرکز برندهای معروف و خاص است؛ از این رو می‌توان گفت قیمت‌ها در مرکز خرید پالادیوم بالاست. به طور مثال قیمت پوشاک، کیف، کفش و قیمت مانتو در پالادیوم تهران ممکن است از سایر مراکز اندکی بالاتر باشد. همچنین لباس مجلسی در پاساژ پالادیوم از تنوع بالا و قیمت‌های بالایی نیز برخوردار است.  برندهای مشهوری از جمله برند نایک، جین وست، جنیفر، منگو، دیزل، وومن سکرت، اسپرینگ فیلد، ال سی وایکیکی، سلنا و... در این مرکز شعبه دارند.

قیمت‌ها در مرکز خرید پالادیوم

قیمت اجاره مغازه در پالادیوم تهران

اجاره مغازه در پالادیوم تهران با دیگر مراکز خرید کمی متفاوت است. در واقع در این مرکز خرید اجاره تنها به پرداخت هزینه منتهی نمی‌شود؛ در واقع لازم است مدیریت در وهله اول شرایط را بررسی کند و در صورت امکان شما را در نوبت قرار می‌دهد؛ بنابراین اگر قصد اجاره مغازه در این پاساژ را دارید باید از پیش اقدام نمایید و یک تقاضانامه پر کنید.

مرکز خرید ارگ تجریش - در خیابان سعد آباد سازه ای با نمای خاص و منحصر به فرد جلوه می کند که توجه ها را به سوی خود جلب کرده است. این سازه مرکز خریدی مجلل می باشد که ارگ تجریش نام گرفته است

قیمت اجاره مغازه در پالادیوم تهران

معرفی بخش های مختلف مرکز خرید پالادیوم تهران

فروشگاه‌های مرکز خرید پالادیوم

همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم، پالادیوم از 160 واحد تجاری تشکیل شده است. در این میان شاهد برندها و فروشگاه‌های مختلفی هستیم که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. لازم است بدانید بیشتر برندهای معروف در این مرکز شعبه دارند.

کافه و رستوران‌های پالادیوم

در خصوص کافه و رستوران‌های پالادیوم باید بگوییم که دو مورد از فودکورت‌های تهران در این مرکز قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم قرار دارد. در طبقه همکف بیشتر شاهد منوهای میان‌وعده، انواع دسر، کیک، شیرینی، بستنی، نوشیدنی و... هستیم؛ در حالی که در فودکورت اصلی که در سومین طبقه است بیشتر غذاهای اصلی قرار دارد. لازم است بدانید کیفیت غذاهای فودکورت پالادیوم بسیار بالاست و می‌توانید نهایت لذت را ببرید.

در منوی این رستوران شاهد غذاهای دریایی، فست فود، غذاهای ترکی، ایتالیایی و حتی سنتی هستیم. در کنار تمام این‌ها پالادیوم کافه‌های لوکسی که دارد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها کافه بلوار است. از دیگر رستوران و کافه‌ای واقع در این مجموعه می‌توان به رستوران رودیزیو، مهنا، اسپیورویال، کافه شیرینی دنجا، کافه هاب، کافه لیبرو، کافه ویونا و... اشاره کرد

هایپرمارکت پالادیوم

هایپر پالادیوم، یک هایپر مجهز است. این هایپر در طبقه همکف قرار گرفته و بیشتر لوازم غذایی که نیاز دارید را می‌توانید از این قسمت تهیه کنید. هایپر پالایوم شامل انواع لبنیات، میوه، فرآورده‌های دامیف، انواع خوراکی و... است.

باشگاه‌های ورزشی و استخر پالادیوم

جالب است بدانید در مرکز خرید پالادیوم تهران، شاهد باشگاه‌های ورزشی و استخری مجهز هستیم. در طبقه ششم ضلع جنوبی، یک مجموعه ورزشی با مساحت 2000 متر مربع وجود دارد که شامل یک سالن بدنسازی و استخر نیز هست. لازم است بدانید این باشگاه ورزشی مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی را در خود جای داده است و می‌توانید در انواع کلاس‌های آن  شامل یوگا، بدنسازی، کشتی آزاد، پیلاتس، تای چی، زومبا، اسپینینگ، بادی جیم، بادی اتک و... شرکت کنید.

کتابخانه پالادیوم تهران

در پالادیوم یک کتابخانه مجهز قرار گرفته است که انواع کتاب‌ها را در خود جای داده است؛ بنابراین با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید وارد این کتابخانه شوید و از کتاب‌ها لذت ببرید. اگر به کتاب علاقه دارید توصیه می‌کنیم حتما سری به این کتابخانه بزنید.

خانه کودک پالادیوم تهران

از دیگر بخش‌های مرکز خرید پالادیوم تهران می‌توانیم به خانه کودک اشاره کنیم. در خانه کودک به راحتی می‌توانید کودکان خود را به دست مربی‌ها بسپارید. لازم است بدانید در کنار این خانه کودک، شاهد شهربازی کوچکی هستیم که البته مجهز نیز هست و می‌توانید کودک خود را در آنجا ببرید. لازم است بدانید این شهربازی در روز جهانی کودک یعنی 16 مهرماه هر سال مراسمات ویژه‌ای دارد.

فروشگاه پرینت‌های سه بعدی

جالب است بدانید در مرکز خرید پالادیوم تهران، در کنار تمام فروشگاه‌ها و امکانات ویژه، فروشگاهی به اسم DOOB وجود دارد. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید افراد، حیوانات، اشیاء و... را در ابعاد مختلف به پرینت سه بعدی تبدیل کنید و سورپرایز شوید.

مراکز دیگر در پالادیوم تهران
 

مراکز و فروشگاه‌های مجتمع تجاری پالادیوم فقط به مواردی که در بالا گفتیم خلاصه نمی‌شود. در این مجتمع، مراکز متنوع دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اسباب‌بازی‌فروشی ماتی لوس
گالری موسیقی پارس پلاس
داروخانه
کارواش
خشک‌شویی
و....

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم تهران

  • آدرس پالادیوم تهران: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم
  • ساعت کاری: واحدهای تجاری 10 تا 22، رستوران و کافه 11 تا 23، سوپرمارکت و هایپر پالادیوم: 9 تا 22:30
  • شماره تلفن اطلاعات: 22010600-021
  • شماره تلفن امور مشتریان: 22663066-021

لازم است بدانید که این مرکز خرید در روزهای پنجشنبه تا ساعت 11 شب باز است اما در بیشتر روزها ساعت 22:30 بسته می‌شود.

بهترین فودکورت های تهران - فودکورت ها یکی از محبوب ترین بخش های مجتمع های تجاری، مراکز تفریحی و همچنین فرودگاه ها هستند..

مرکز خرید پالادیوم تهران
کتابخانه پالادیوم تهران
رستوران های کتابخانه پالادیوم تهران
کافه ها و رستوران های پالادیوم تهران
خانه کودک پالادیوم تهران
باشگاه های ورزشی و استخر پالادیوم تهران

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم تهران

برای اینکه بتوانید به پالادیوم بروید می‌توانید از ماشین شخصی، تاکسی و مترو استفاده کنید که در ادامه در خصوص هر سه مورد توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • ماشین شخصی: برای دسترسی به پالادیوم با ماشین شخصی لازم است به خیابان ولیعصر بروید؛ بعد از پل پارک وی یعنی قبل از اینکه به میدان تجریش برسید لازم است به طرف خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر بروید. این قسمت دسترسی به زعفرانیه را برای شما فراهم می‌کند. مسیر خود را ادامه دهید تا به مقدس اردبیلی برسید. وقتی از مقدس اردبیلی گذشتید، به کوچه عروضی رفته تا وارد پارکینگ پالادیوم شوید. دومین مسیر بزرگراه چمران جنوب است که بعد از پارک وی باید به خروجی سمت راست بروید و وارد خیابان الف شوید.
  • تاکسی: برای دسترسی به پالادیوم از این طریق باید ابتدا به تجریش بروید. از تجریش سوار تاکسی‌های زعفرانیه شوید.
  • مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پالادیوم خط تجریش است. در ایستگاه تجریش پیاده شوید و با تاکسی‌های ولنجک خود را به زعفرانیه برسانید.

پالادیوم؛ مجهزترین مرکز خرید تهران

در مطالب فوق به معرفی پالادیوم تهران، فروشگاه و مراکز خرید آن، سایر امکاناتی که دارد، مسیرهای دسترسی و... صحبت کردیم. در نهایت باید گفت این مرکز خرید، از جمله مراکز خرید مهم و از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌‎شود که یک بار رفتن به آنجا کافی نیست و لازم است چندین بار بروید و از مراکز خرید و رستوران و کافه‌های آن لذت ببرید. در بخش ثبت دیدگاه می‌توانید نظر خود را در خصوص این مرکز خرید و این مطلب بیان کنید.

نظرات کاربران

  1. مهسا مهسا 1402/10/05
    0 نفر پسندیدند
    این مرکز خرید یکی از مجهزترین مراکز خرید تو تهرانه که حتی اگه قصد خرید هم نداشته باشید می تونین از امکانات و تفریحات دیگش استفاده کنین.
  2. شمیم شمیم 1402/10/05
    0 نفر پسندیدند
    با مترو بخوایم بریم کدوم ایستگاه باید پیاده شیم؟
  3. ناهید ناهید 1402/10/05
    0 نفر پسندیدند
    خیلی مرکز خرید خوبیه فقط دسترسیش به مرکز شهر خیلی سخته

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 105 کاربر