مرکز خرید پالادیوم استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 9061
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه می باشد که در هر زمانی از سال مملو از توریست است. اغلب توریست هایی که به استانبول سفر می کنند خرید کردن را در برنامه های سفر خود می گنجانند. یکی از مراکز خرید معروفی که در منطقه آسیایی این شهر قرار دارد " مرکز خرید پالادیوم استانبول" نامیده می شود؛ برای آشنایی با این مرکز خرید در ادامه ما را همراهی کنید.

معرفی مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول در واقع ساختمانی به شکل یک گوی شیشه ای می باشد که ظاهری تماشایی و بسیار جذاب دارد. این سازه زیبا و 5 طبقه در سال 2008 بنا شده و در طول 10 سالی که از ساخت آن می گذرد توانسته توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب نماید. مساحت زمینی که این مرکز خرید باشکوه در آن واقع شده 40 هزار متر مربع می باشد. بودجه ای که به ساخت این پاساژ اختصاص دادند در حدود 230 میلیون دلار بود که هم اکنون برای ساخت چنین سازه ای مبالغی چند برابر را باید هزینه کنند. پالادیوم 190 مغازه دارد که از این حیث جزء بزرگترین مراکز خرید استانبول به حساب می آید.

هنگامی که می خواهید وارد این مرکز خرید شوید، از فضای سبز دل انگیزی عبور می کنید که قرارگیری گویِ شیشه ای در قلب این سبزه زار، زیبایی های آن را دوچندان کرده است. تلفیق این چمن زار با چراغ های رنگارنگ، جلوه ای تماشایی را ایجاد کرده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فضای داخلی این مرکز خرید هم مطابق با جشن های بزرگی نظیر کریسمس تزئین می شود و نمای جذابی پیدا می کند. جابجایی در طبقات مختلف پالادیوم از طریق آسانسور صورت می گیرد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

برندهای موجود در پالادیوم استانبول

در مرکز خرید پالادیوم استانبول انوع پوشاک و اجناس مارک دار ترکیه ای و بین المللی برای سنین مختلف وجود دارد برای مثال: 

  • لباس های ورزشی از برندهای Adidas , Nike
  • لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای Mac , Yves rocher
  • پوشاک مردانه و زنانه از برندهای Polo , Gap , Mango , Lacoste , Koton , U.S , Bershka , Tommy Hilfiger , Benetton
  • کفش های زنانه و مردانه از برند Massimo Dutti
  • پوشاک و کفش بچگانه از برند LC Waikiki

افزون بر موارد گفته شده برندهای معروف دیگری همچون: گس، میکائیل کروس، پیر گاردین، زارا و تامی هیلفیگر نیز در این مکان عرضه می شود که گردشگران تور استانبول می توانند از آن ها خریداری کنند. یک مرکز خرید بسیار معروف هم با همین نام در ایران وجود دارد که در منطقه زعفرانیه واقع شده است. مرکز خرید پالادیوم تهران نیز مکان محبوبی برای خرید کردن توریست های خارجی می باشد که با استقبال خوبی روبرو شده است.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

امکانات پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده که از میان آن ها می توان به مواردی همچون: رستوران های متعدد، کافی شاپ، فودکورت، سالن سینما، سالن تئاتر، آرایشگاه و سرویس بهداشتی اشاره کرد. بیش از 20 رستوران متنوع در پالادیوم وجود دارد که هر یک چیدمان و فضایی منحصر به فرد دارند و منوهای گوناگونی را در اختیار افراد قرار می دهند. طبیعتا این تعدد رستوران ها پاسخگوی هر نوع ذائقه و سلیقه ای می باشد که افراد می توانند وعده های غذایی دلچسبی را در آن ها میل نمایند. این رستوران ها در قسمت های مختلف پاساژ قرار دارند؛ برای مثال یکی از رستوران های بزرگ آن در طبقه همکف واقع شده که دارای فضای باز دلفریبی می باشد.

پارکینگ اختصاصی مجموعه تجاری-تفریحی پالادیوم استانبول در 5 طبقه زیرزمین طراحی شده و با امنیت خوبی که دارد، سبب می شود رانندگان با خیالی آسوده ماشین های خود را در آن پارک نمایند و به صورت خانوادگی به خرید و گشت و گذار بپردازند. این پارکینگ ظرفیت 2500 خودرو را دارد.

ارزانترین مراکز خرید استانبول - خرید از ارزان ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید در شهر توریستی استانبول ترکیه!

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول در ساعات 10 صبح تا 10 شب پذیرای گردشگران تور ترکیه می باشد و در این بازه زمانی تمامی فروشگاه ها و رستوران ها آماده خدمت رسانی هستند.

مسیر دسترسی به پالادیوم استانبول

اکثر توریست هایی که به استانبول سفر می کنند در منطقه تکسیم هتل می گیرند، اگر شما هم جزء آن گردشگران هستید بدانید که برای رفتن به شهر کاباتاش که این مرکز خرید را در خود جای داده باید از طریق قطارهای زیرزمینی فونیکلار این مسافت را طی کنید. هنگامی که به کاباتاش رسیدید از طریق کشتی های مسافربری به کادیکوی بروید سپس ادامه مسیر را با تاکسی یا اتوبوس طی نمایید و خود را به پالادیوم استانبول برسانید. به دلیل دسترسی نسبتا دشوار، در فواصلی از سال اجناس این مرکز خرید را به حراج می گذارند؛ این حراج های فوق العاده باعث می شود تا توریست ها مجاب شوند این مسافت را بپیمایند و اجناس ارزان قیمتِ اصل را خریداری نمایند.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهیر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک، پلاک 8
  • وب سایت: www.palladium.com.tr
  • تلفن: 902166631500 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 101 کاربر