پاساژ کوروش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 7292
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید کورش یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید ایران بوده و در غرب پایتخت واقع شده است. این مرکز خرید در واقع یک مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی بسیار بزرگ است و از بخش های مختلف زیادی تشکیل شده که توصیف آن ها در چند خط گنجانده نمی شود و نیازمند نگارش یک مقاله جامع و مفید می باشد، از این رو لحظه آخر این بخش از سایت را به این امر اختصاص داده و شما را به مطالعه مقاله مرکز خرید کورش دعوت می نماید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. معرفی پاساژ کوروش
  2. تاریخچه ساخت مجتمع پاساژ کوروش
  3. اطلاعات کلی ساختمان پاساژ کوروش
  4. بخش های مختلف مرکز خرید کورش
  5. فروشگاه های مرکز خرید کورش
  6. برند های پاساژ کوروش
  7. فروشگاه های متفرقه پاساژ کوروش
  8. بورس موبایل مرکز خرید کورش
  9. بورس طلا مرکز خرید کورش
  10. پردیس سینمایی کورش
  11. امکانات تفریحی پاساژ کوروش
    1. شهربازی ژوپیتر مجتمع کورش
    2. اتاق فرار مرکز خرید کورش
    3. تراریوم مرکز خرید کورش
    4. رستوران و کافی شاپ مجتمع کوروش
    5. رستوران جنارو (Gennaro Restaurant)
    6. رستوران سیتی برگر (City Burger)
    7. رستوران نایب (Nayeb Restaurant)
    8. کافه پارت (Part Cafe)
    9. کافه کلاکت
    10. کافه امیر شکلات
    11. کافه آپ آرت مان (UpArtMaan Cafe)
    12. آبمیوه شهرام کورن
    13. کافه ما دو تا
    14. کافه نوگل زند
    15. کافه کارول
    16. کافه ویونا
    17. اتاق سیگار
    18. فودکورت کورش
  12. امکانات موجود در مرکز خرید کورش
    1. پارکینگ مجموعه کوروش
    2. اینترنت مجتمع کوروش
    3. امور فرهنگی مجتمع کورش
  13. خدمات مرکز خرید کورش
  14. نحوه دسترسی به آدرس مرکز خرید کورش
  15. آدرس مرکز خرید کورش
  16. ساعات کاری بخش های مختلف مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش
    1. ساعت کاری مرکز خرید کورش
    2. ساعت کاری واحد های اداری کورش
    3. ساعت کاری پارکینگ مجتمع کورش
    4. ساعت کاری پردیس سینمایی کورش
    5. ساعت کاری شهربازی ژوپیتر
  17. وبسایت رسمی مرکز خرید کورش
  18. راهنمای تصویری طبقات مرکز خرید کورش

در گذشته های نه چندان دور خرید کردن تنها برای بر طرف کردن نیاز ها و تهیه کالا های مورد نیاز افراد صورت می گرفت، اما امروزه با احداث مجتمع های تجاری، فرهنگی و تفریحی متعدد در کلان شهر ها، این کار علاوه بر تامین نیاز ها، جنبه گردشگری پیدا کرده و به یکی از راه ها برای پر کردن اوقات فراغت مردم تبدیل شده است. این موضوع به گونه ای همه گیر شده که خیلی از افراد فقط به هوای تماشای ویترین های پر زرق و برق فروشگاه ها یا دیدن یک فیلم سینمایی و یا خوردن یک وعده غذایی خوشمزه به چنین مراکز خریدی مراجعه می کنند. یکی از مراکز خریدی که مردم و حتی گردشگران برای تامین کالا های مورد نیاز یا بهره مندی از امکانات فرهنگی و تفریحی به آن مراجعه می کنند، مرکز خرید کورش در بزرگراه شهید ستاری تهران است. این مرکز خرید تقریبا نیاز به معرفی ندارد اما کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بخش های مختلف آن موضوعی است که این مقاله به آن پرداخته است. اگر شما نیز از علاقمندان کسب اطلاعات در این زمینه هستید، در ادامه لحظه آخر را همراهی کنید تا به اتفاق یکدیگر سری به قسمت های مختلف مرکز خرید کورش زده و با آن ها آشنا شویم.

مرکز خرید کورش

معرفی پاساژ کوروش

برای معرفی مرکز خرید کوروش در زیر تاریخچه ساخت، اطلاعات کلی ساختمان، فروشگاهها، برندها و ... معرفی مینمائیم.

تاریخچه ساخت مجتمع پاساژ کوروش

فرآیند ساخت مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش یا همان کورش مال در سال 1388 هجری شمسی، در زمینی به مساحت حدود 9120 مترمربع  کلید خورد و شرکت ساختمانی گلرنگ سازه به عنوان مسئول این پروژه، عملیات اولیه ساخت مجتمع نظیر خاک برداری، مقاوم سازی جداره ها، ساخت سازه های فلزی با ستون های باکس و نصب پل های تیرورق را آغاز کرد. تکمیل این مرحله از ساخت مرکز خرید کورش، حدود 5 سال به طول انجامیده و سرانجام در تاریخ شانزدهم شهریور سال 93، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به طور رسمی افتتاح گشته و به سرعت بین مردم شهرت یافت. پس از حدود 5 ماه در تاریخ پنجم اسفند سال 1393 و پس از به پایان رسیدن عملیات اجرایی ساخت و ساز، اختتامیه رسمی ساخت این مجتمع بزرگ با حضور عوامل شرکت ساختمانی گلرنگ سازه برگزار گردید.

مراکز خرید تهران - معرفی 27 تا از بهترین مراکز خرید در پایتخت

اطلاعات کلی ساختمان پاساژ کوروش

ساختمان مجتمع کورش دارای زیربنایی به وسعت حدود 23 هزار مترمربع بوده و در زمینی به مساحت حدود 9500 مترمربع واقع شده است. این ساختمان از 17 طبقه تشکیل شده که 9 طبقه آن مربوط به طبقات زیرزمینی و پارکینگ ها می باشد. مرکز خرید کورش دارای 7 طبقه پارکینگ است که ظرفیت گنجایش 1600 اتومبیل را دارا می باشد. از این 1600 واحد پارکینگ، 600 واحد برای مالکین مجتمع بوده و 1000 واحد پارکینگ مسقف نیز به مراجعه کنندگان اختصاص دارد. این ساختمان همچنین شامل بیش از 500 واحد تجاری است که در صنف های مختلف، مشغول به فعالیت هستند. سطح هزینه و قیمت کالا و خدماتی که در مرکز خرید کورش به افراد ارائه می شود، تقریبا از متوسط تا گران بوده و جزء مراکز خرید لوکس محسوب می شود.موقعیت مکانی ساختمان مرکز خرید کورش، شمالی – جنوبی و در مجاورت بزرگراه ستاری و خیابان پیامبر است و از بزرگراه ستاری، بزرگراه حکیم و خیابان پیامبر به ساختمان این مجتمع دسترسی مستقیم وجود دارد.

بخش های مختلف مرکز خرید کورش

مرکز خرید کورش از 5 بخش اصلی فروشگاه ها، پردیس سینمایی، شهربازی ژوپیتر، رستوران ها و کافی شاپ ها و فودکورت تشکیل شده که هر کدام در طبقات و واحد های مختلف آن مشغول فعالیت هستند. در این قسمت از مقاله، ویژگی های هر کدام از بخش های این مرکز خرید را مورد بررسی قرار داده و در اختیار شما قرار می دهیم.

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

فروشگاه های مرکز خرید کورش

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، در مرکز خرید کورش بیش از 500 واحد تجاری وجود دارد که در زمینه فروش کالا های متنوع و ارائه خدمات مختلف فعالیت می کنند. بخشی از واحد های تجاری این مرکز خرید در واقع نمایندگی فروش برخی از برند های معتبر دنیا بوده و مابقی آن ها نیز شامل سایر فروشگاه های غیر برند می باشد که در ادامه با نام برخی از این برند ها و فروشگاه ها آشنا می شویم:

برند های پاساژ کوروش

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید کورش، حضور برند های بین المللی و ایرانی متعدد (حدود 34 برند) در فروشگاه های این مرکز خرید است که در زمینه های مختلف مشغول ارائه خدمات و تامین نیاز های مشتریان می باشند. در این جا قصد داریم شما را با برند هایی که در حال حاضر (یکم اسفند 97)، در این مرکز خرید فعالیت می کنند، آشنا کرده و متذکر شویم که هر یک از آن ها شامل چه تعداد فروشگاه در طبقات مختلف مجتمع هستند. بدین منظور با ما همراه باشید:

 

برندهای مرکز خرید کوروش

 

ایرانسل (MTN)

این برند عرضه کننده انواع مودم TDLTE – 4G بوده و دارای یک واحد تجاری در طبقه G، راهرو 0، پلاک 12 می باشد.

شماره تماش نمایندگی ایرنسل در مرکز خرید کورش : 09377000000.

ویکتورینوکس (Victorinox)

این برند عرضه کننده انواع چمدان، ساعت، چاقو و ابزار چند کاره و چاقو آشپزخانه است و دارای دو واحد تجاری در طبقه B2، راهرو 0، پلاک های 5 و 6 می باشد.

شماره تماس نمایندگی ویکتورینوکس در مرکز خرید کورش : 021-44971022.

پوشاک سازان (P&S)

در نمایندگی این برند انواع پوشاک آقایان نظیر کت و شلوار و پیراهن، به فروش می رسد. این برند نیز دارای دو واحد در طبقه G مرکز خرید است که یکی در آدرس راهرو 0 و پلاک 13 قرار داشته و دومین واحد نیز در همین راهرو و پلاک 14 آن قرار دارد.

شماره تماس نمایندگی پوشاک سازان شعبه کورش : 02144972303.

کارال (Karal)

این برند نیز دارای یک مرکز فروش در طبقه B2، راهرو 0 و پلاک 33 مجتمع کورش بوده و در زمینه عرضه انواع ظروف آشپزخانه فعالیت می کند.

شماره تماس مرکز فروش کارل در مرکز خرید کورش : 02144971042.

نوولا شال (Novella Shawl)

این شرکت در حوزه عرضه انواع شال و روسری فعالیت داشته و دارای یک نمایندگی فروش در مرکز خرید کورش می باشد. آدرس واحد تجاری این برند در مجتمع کوروش نیز طبقه G، راهرو 0، پلاک 145 می باشد.

شماره تماس نمایندگی برند نوولا شال شعبه کورش : 02144972241.

میس اسمارت (Miss Smart)

میس اسمارت نیز یکی از برند های معروف در حوزه تخصصی طراحی شال و روسری است که دارای شعب بسیاری در سطح تهران می باشد. گفتنی است نمایندگی این برند در مرکز خرید کورش، شعبه اصلی آن در غرب تهران می باشد. آدرس واحد تجاری این برند در مجتمع کورش طبقه B1، راهرو 0، پلاک 16 می باشد.

شماره تماش نمایندگی میس اسمارت در کورش : 02144969670.

ارسی (RSI)

برند ارسی در زمینه عرضه و فروش کفش آقایان، دارای یک نمایندگی در مرکز خرید کورش است که فروشگاه آن در طبقه B1، راهرو 0، پلاک 27 مجتمع قرار دارد.

شماره تماس واحد تجاری نمایندگی این برند در کورش : 02144969776.

سرجیو (SERGIO)

نمایندگی فروش برند سرجیو شعبه کورش که در زمینه تولید و عرضه کشف و پوشاک آقایان مشغول فعالیت است، در طبقه B2، راهرو 0، پلاک 12 قرار گرفته و همه روزه در ساعات کاری مجتمع از مشتریان میزبانی به عمل می آورد.

شماره تلفن واحد تجاری برند سرجیو در کورش : 02144971550.

اسکچیرز (Skechers)

اسکچیرز یکی از معروف ترین برند های دنیا در حوزه طراحی، تولید و عرضه کفش و پوشاک می باشد. شهرت این برند به گونه ای است که همه ما حداقل با نام آن آشنا هستیم. این برند دارای دو نمایندگی فروش در مرکز خرید کورش است که آدرس آن ها را در ادامه به اطلاع گردشگران تور تهران می رسانیم:

a. طبقه B1، راهرو 0، پلاک 122 

b. طبقه B1، راهرو 0، پلاک 123

شماره تماس نمایندگی این برند در مرکز خرید کورش : 44972075.

برند های کوروش

ایران مال - بر روی لینک کلیک کنید و با بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه در تهران آشنا شوید.

ماچو (MACHO)

ماچو یکی دیگر از برند های حاضر در عرصه تولید انوع شال و روسری است که یکی از نمایندگی های آن در مرکز خرید کورش واقع شده است. آدرس نمایندگی ماچو در این مجتمع به شرح زیر است: طبقه F1، راهرو 0، پلاک 34.

شماره تلفن نمایندگی ماچو در مرکز خرید کورش : 02144971370.

ایوروشه (Yves Rocher)

ایوروشه یکی از برند های عرضه کننده محصولات آرایشی – بهداشتی و عطر و ادکلن است که از جمله نمایندگی های آن در تهران می توان به شعبه مرکز خرید کورش اشاره کرد. آدرس واحد تجاری این برند در مجتمع کورش، طبقه F1، راهرو شماره صفر، پلاک 61 است که درب آن همه روزه و در ساعات کاری مجتمع کورش به روی مشتریان باز می باشد.

شماره تلفن نمایندگی برند ایوروشه شعبه کورش : 4497130021.

شبر (SHEBER)

شبر نیز از جمله برند هایی است که در زمینه عرضه محصولات آرایشی (لوازم آرایش) فعالیت داشته و دارای دو واحد تجاری در مرکز خرید کورش می باشد. آدرس نمایندگی های این برند در مجتمع کورش به شرح زیر است:

a. طبقه F1، راهرو 0، پلاک 66 

b. طبقه F1، راهرو 0، پلاک 67

سواچ (Swatch)

برند سواچ یکی از معروف ترین برند های عرضه کننده انواع ساعت های زنانه، مردانه و بچگانه می باشد. نمایندگی این برند در کورش، در طبقه B1، راهرو 0، پلاک 193 واقع شده و همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

جین وست (Jeans West)

جین وست نام یکی از برند های سرشناس در زمینه تولید و عرضه پوشاک آقایان و بانوان است و حدود 40 سال در این حوزه دارای سابقه می باشد. این برند در مرکز خرید کورش نیز دارای یک نمایندگی در طبقه F3، راهرو شماره صفر و واحد 194 می باشد.

شماره تماس نمایندگی برند جین وست در مجتمع کورش : 02144971086.

دیوید جونز (David Jones)

شرکت دیوید جونز یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان کیف های زنانه فرانسوی در اروپا است. نمایندگی این شرکت در مرکز خرید کورش، از سال 2008 میلادی به عنوان تنها نماینده انحصاری این برند در ایران آغاز به کار کرده است. آدرس واحد این نمایندگی در مرکز خرید کورش: طبقه G، راهرو شماره صفر، پلاک 47.

شماره تماس نمایندگی دیوید جونز شعبه کورش : 02144971175.

دنیلی (Daniellee)

دنیلی یکی از برند های معروف ایتالیایی است که در حوزه تولید و عرضه کیف و کفش های زنانه و مردانه فعالیت داشته و در کشور هایی نظیر ایران، مالزی، دبی و لبنان دارای نمایندگی می باشد. دفتر نمایندگی این برند در ایران، در مجتمع کورش واقع شده و دارای 4 فروشگاه می باشد. آدرس فروشگاه های این برند در مرکز خرید کورش به شرح زیر است:

  • طبقه B2، راهرو 0، پلاک 13
  • طبقه B2، راهرو 0، پلاک 14
  • طبقه B2، راهرو 0، پلاک 15
  • طبقه B2، راهرو 0، پلاک 16

السی وایکیکی (LC Waikiki)

السی وایکیکی یکی از شرکت ترکیه ای مطرح در زمینه تولید انواع پوشاک و کفش مردانه، زنانه و بچگانه است. این شرکت در 32 کشور مختلف جهان دارای نمایندگی است. یکی از نمایندگی های این برند در ایران، در مرکز خرید کورش قرار دارد که همواره در حال خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آدرس و شماره تماس نمایندگی برند السی وایکیکی در مرکز خرید کورش :

  • آدرس: طبقه F2، راهرو 0، پلاک 2004
  • شماره تماس: 02144971576.

اسپرینگ کات (SPRINGCUT)

اسپرینگ کات نیز یکی از برند های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع پوشاک آقایان است که در مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش دارای یک دفتر نمایندگی فروش می باشد.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی این برند در مرکز خرید کورش :

آدرس: طبقه B2، راهرو 0، پلاک 19 و طبقه B2، راهرو 0، پلاک 19

شماره تلفن: 02144971563.

کیش بهین (Kish Behin)

شرکت کیش بهین نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش ساعت های سوئیس و برند های نظیر رادو، گوچی، بالمن، تیسوت، سرتینا، هامیلتون و غیره بوده و یکی از دفاتر آن در مرکز خرید کورش قرار دارد. آدرس دفتر نمایندگی این برند در کورش به شرح زیر است: طبقه G، راهرو 0، پلاک 77.

شماره تلفن دفتر کیش بهین در مجتمع کورش : 02144972168.

لارا (LARA)

شرکت لارا یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه کامل ترین و متنوع ترین خدمات و محصولات آرایشی – بهداشتی و عطر است که در ایران و در مرکز خرید کورش نیز دارای یک نمایندگی رسمی می باشد. آدرس و شماره تلفن دفتر نمایندگی برند لارا در این مجتمع به شرح زیر است.

آدرس:

  • طبقه G، راهرو 0، پلاک 61
  • طبقه G، راهرو 0، پلاک 62
  • طبقه G، راهرو 0، پلاک 45

شماره تلفن: 02144971129.

پوما (Puma)

پوما یکی از معتبر ترین و مطرح ترین شرکت های عرضه کننده پوشاک و کفش ورزشی است که در 80 کشور دنیا دارای نمایندگی رسمی می باشد. یکی از نمایندگی های این برند در ایران، در مرکز خرید کورش واقع شده و دارای سه واحد تجاری می باشد که آدرس و شماره تلفن آن ها را در ادامه شرح می دهیم:

آدرس:

  • طبقه B1، راهرو 0، پلاک 137
  • طبقه B1، راهرو 0، پلاک 138
  • طبقه B1، راهرو 0، پلاک 140

شماره تماس: 02144972154

توی توی (ToyToy)

مجموعه فروشگاه های توی توی در حوزه تامین اسباب بازی های برتر دنیا با سرویس منحصر به فرد و قیمت های مقرون به صرفه برای مشتریان، فعالیت داشته و دارای 11 فروشگاه در سطح کشور است. یکی از دفاتر نمایندگی این برند در مرکز خرید کورش تهران واقع شده و همه روزه در ساعات کاری مجتمع میزبان مشتریان می باشد. این فروشگاه همچنین دارای یک وبسایت فروشگاه اینترنتی است که آدرس آن بدین شرح است: www.toytoy.ir.

آدرس فروشگاه توی توی در کورش : طبقه F5، راهرو 0، پلاک 5.

شماره تلفن فروشگاه توی توی در کورش : 02144971505.

بیوتی کد (BeautyCode)

بیوتی کد یکی از برند های معروف در زمینه عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. نمایندگی این برند در مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش دارای 3 فروشگاه است که آدرس و شماره تلفن آن ها را در ادامه متذکر می شویم.

آدرس:

  • طبقه F1، راهرو 0، پلاک 40
  • طبقه F1، راهرو 0، پلاک 41
  • طبقه F1، راهرو 0، پلاک 42

شماره تماس: 02144971320.

برندهای مرکز خرید کورش

مرکر خرید پالادیوم تهران - یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در پایتخت ایران، مرکز خرید پالادیوم تهران می باشد.

نوین چرم

فروشگاه های زنجیره ای نوین چرم حدود سه دهه است که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات چرمی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، کمربند و غیره، در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این برند دارای دو فروشگاه نیز در مرکز خرید کورش است که آدرس و شماره تماس واحد های آن را به اطلاع شما می رسانیم.

آدرس:

  • طبقه G، راهرو 0، پلاک 40
  • طبقه G، راهرو 0، پلاک 55

شماره تماس: 02144971159.

دورا (Devora)

دورا نام یک برند ایرانی تولید کننده شال و روسری است که از 1389 تا سال 1392 با نام روسری کورال فعالیت داشته و در سال 1392 با نام میس اسمات به ارائه خدمات به مشتریان مشغول بود. اما امروزه این برند با نام انحصاری دورا، به عرضه انواع شال و روسری در طرح ها و رنگ های مختلف، در حال فعالیت می باشد. در طبقه G، راهرو 0 و پلاک 17 مرکز خرید کورش، دورا دارای یک فروشگاه است که همه روزه در ساعات کاری مرکز خرید، میزبان مشتریان محترم می باشد.

شماره تماس فروشگاه دورا در مرکز خرید کورش : 02144971652.

مارال چرم

مارال چرم نیز نام یکی از برند های ایرانی است که در زمینه تولید، عرضه و صادرات بین المللی انواع محصولات چرمی فعالیت داشته و یکی از دفاتر نمایندگی آن، در مرکز خرید کوش قرار دارد. آدرس و شماره تماس واحد تجاری مربوط به برند مارال چرم در مجتمع کورش به شرح زیر است:

آدرس: طبقه F1، راهرو 0، پلاک 68.

شماره تماس: 02144971746.

میثم عطر

فروشگاه های زنجیره ای میثم عطر با 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع عطر های معروف و معتبر دنیا، دارای یک فروشگاه نیز در مرکز خرید کورش است و همه روزه در ساعات کاری مجتمع، پذیرای مشتریان خود می باشد.

آدرس فروشگاه میثم عطر شعبه کورش: طبقه G، راهرو 0، پلاک 82.

شماره فروشگاه میثم عطر شعبه کورش : 02144971689.

ورونیکا (Veronica)

ورونیکا برندی است که از سال 80 به تولید محصولات کالای خواب نظیر لحاف، روتختی، حوله، ملحفه و غیره مشغول بوده و دارای بیش از 10 شعبه در تهران و شهرستان ها می باشد. یکی از شعب نمایندگی این برند، در مرکز خرید کورش قرار دارد که در ادامه آدرس و شماره تلفن آن را به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم.

آدرس فروشگاه ورونیکا در کورش: طبقه F1، راهرو 0، پلاک 19.

شماره تماس فروشگاه ورونیکا در کورش : 02144971367.

تولیکا

تولیکا نام برند یک مجموعه تولیدی است که در زمینه تولید و فروش انواع پوشاک بانوان فعالیت داشته و در یکی از واحد های تجاری مرکز خرید کورش نیز دارای شعبه فروش می باشد. این واحد در طبقه B2، راهرو 0، پلاک 17 قرار دارد.

شماره تلفن فروشگاه تولیکا در کورش : 02144971064.

کیکی ریکی (KikiRiki)

کیکی ریکی نام یکی دیگر از فروشگاه های عرضه کننده پوشاک بانوان موجود در مرکز خرید کورش است که آدرس و شماره تلفن آن بدین شرح است:

آدرس فروشگاه کیکی ریکی در مجتمع کورش : طبقه F1، راهرو 0، پلاک 82.

شماره تلفن فروشگاه کیکی ریکی در مجتمع کورش: 02144971894.

آرشاویر

آرشاویر نیز از برند هایی که در حوزه فروش انواع پوشاک بانوان در حال فعالیت بوده و دارای یک فروشگاه به همین نام در مرکز خرید کورش می باشد. این فروشگاه در طبقه F1، راهرو 0، پلاک 108 کورش واقع شده و همه روزه در ساعات کاری مجتمع، از مشتریان خود استقبال می کند.

شماره فروشگاه آرشاویر در مرکز خرید کورش : 02144971844.

فروشگاه های متفرقه پاساژ کوروش

علاوه بر نمایندگی های رسمی برند های ایرانی و بین المللی، سایر فروشگاه ها نیز در مرکز خرید کورش مشغول کسب و کار و فروش کالا های متنوع هستند. این فروشگاه ها انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لباس و کفش ورزشی، کیف و کفش، لباس زیر و جوراب، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و آشپزخانه، شیرینی، شکلات و قهوه، زیورآلات و بدلیجات زنانه و مردانه، اسباب بازی، ساعت، شال و روسری، لوازم آرایشی – بهداشتی و غیره را برای فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار داده اند. نکته قابل توجه در رابطه با این فروشگاه ها این است که بدون هیچگونه ترتیب خاصی در طبقات مختلف مجتمع پراکنده بوده و مشتریان باید برای خرید کالای مورد نظر خود صبوری به خرج داده و همه طبقات مربوطه را مورد جستجو قرار دهند.

مرکز خرید کوروش کجاست

بورس موبایل مرکز خرید کورش

در مرکز خرید کورش قسمتی به فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل اختصاص دارد که حدود 22 واحد تجاری در این قسمت و در زمینه موبایل مشغول فعالیت هستند. از جمله فروشگاه های موجود در بورس موبایل می توان به فروشگاه های آی سیتی، پوریا، آیس فون، آلفا، لیو، بردیا، اپل استار، تل لند، میلانو و غیره اشاره کرد. بورس موبایل در طبقه F1 قرار گرفته اما دو واحد از واحد های تجاری طبقه G نیز در این زمینه به ارائه سرویس و خدمات مشغول به کار هستند.

بورس طلا مرکز خرید کورش

به جز بورس موبایل، بورس دیگری نیز با نام بورس طلا در مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش مشغول کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان بوده و از حدود 73 فروشگاه پر زرق و برق تشکیل شده است. در ادامه نام برخی از این فروشگاه ها را ذکر می نماییم: فروشگاه گالری 54، برکه، کلاسیک، سکه مهستان، رادین، تندیس، سپید، چشمه نور و غیره.

پردیس سینمایی کورش

یکی از جذاب ترین و مهم ترین بخش های کورش مال، در واقع سالن های سینمایی آن هستند که با عنوان پردیس سینمایی کورش در حال فعالیت می باشند. سینما کوروش در تاریخ 27 مرداد سال 93، در روز عید سعید فطر، با 14 سالن سینمایی افتتاح شده و به عنوان بزرگ ترین و مدرن ترین پردیس سینمایی کشور رسما آغاز به کار کرد. این پردیس دارای مساحتی در حدود 16 هزار مترمربع است و هم اکنون شامل 12 سالن چند منظوره سینما، آمفی تئاتر و کنسرت بوده که ظرفیت این سالن ها به طور کلی به 3200 صندلی می رسد. علت آن که این سازه سینمایی، عنوان مدرن ترین پردیس سینمایی کشور را به دوش می کشد این است که در ساخت سالن های آن از بهترین متریال استفاده شده و تجهیزات نور و صدای آن از کانادا و صندلی های آن از فرانسه وارد شده و توسط معمار های ایرانی در سالن ها تعبیه شده اند. در ادامه نام سالن های سینمایی و طبقاتی که در آن ها قرار گرفته اند را به اطلاع کاربران عزیز می رسانیم:

سینماهای قدیمی تهران

سینما متروپل : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 310سینما رکس (لاله قدیم) : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 311
سینما ایران : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 312سینما نادر : طبقه F4، راهرو 0 ، پلاک 306
سینما تئاتر البرز : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 307سینما تئاتر شهرزاد : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 308
سینما کریستال : طبقه F6، راهرو 0، پلاک 309سینما فاروس : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 302
سینما لاله زار : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 303سینما مایاک : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 304
سینما خورشید نو : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 305گراند سینما : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 301

شماره تماس پردیس سینمایی کورش : 4701

شایان ذکر است در پردیس سینمایی کورش بخش جداگانه ای برای تهیه بلیط وجود دارد که گیشه سینما نام داشته و در طبقه F3، راهرو 0، پلاک 0 واقع شده است. همچنین گفتنی است که پردیس سینمایی کورش دارای یک سایت جداگانه می باشد که در ادامه آدرس آن را ذکر می نماییم: www.kouroshcineplex.com.

سینما کوروش - بزرگترین و برترین پردیس سینمایی کشور در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش تهران واقع شده است.

امکانات تفریحی پاساژ کوروش

در ادامه شما را با امکانات مراکز خرید کوروش آشنا می کنیم.

شهربازی ژوپیتر مجتمع کورش

شهربازی ژوپیتر در واقع مهیج ترین بخش کورش مال است که در طبقه دوم آن قرار گرفته و دارای فضای بازی بسیار بزرگ و مجهز می باشد. این شهربازی فقط برای بچه ها نیست و همه افراد می توانند به نسبت قد و وزنشان از وسایل بازی آن استفاده کرده و لذت ببرند. شهربازی ژوپیتر با بیش از 100 دستگاه بازی جایزه ای، متحرک، هیجانی و غیره دنیایی سراسر نشاط و شادی را برای کودکان و بزرگسالان به شمار رفته و لحظات مهیج و خاطره انگیزی را برایشان رقم می زند.

آدرس شهربازی ژوپیتر : طبقه F2، راهرو 0، پلاک 2003.
شماره تماس شهربازی ژوپیتر : 02149778.
وبسایت شهربازی ژوپیتر : www.familyjupiter.com.

شهربازی های تهران - فهرستی از بهترین شهربازی های تهران

اتاق فرار مرکز خرید کورش

اتاق فرار مجتمع کورش نیز یکی از امکانات تفریحی هیجان انگیز آن است که در طبقه دوم مجتمع واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب میزبان مراجعه کنندگان می باشد. جالب است بدانید اتاق فرار کورش مال که به تازگی بین مردم طرفداران زیادی هم پیدا کرده است، اولین اتاق فرار ایران می باشد که در تاریخ 2 خرداد 95 در مجتمع کورش تاسیس شده و با استقبال پر شور خانواده ها، کودکان، مسافرا، توریست ها، گیمر های حرفه ای، کمپانی ها و ایونت ها رو به رو شد. اتاق فرار فضایی کاملا واقعی است که شما به همراه تیم خود وارد آن شده و به بازی هایی که از پیش آماده شده می پردازید. این بازی ها معمولا فرار کردن از فضای بازی می باشد ولی ممکن است سناریو بازی هدف دیگری را غیر از فرار کردن دنبال کند. این اهداف از نقشه سرقت بانک گرفته تا پیدا کردن یک قاتل و یا خنثی کردن بمب.

  • آدرس اتاق فرار: طبقه F2، راهرو 0، پلاک 2001.
  • شماره تماس اتاق فرار: 02144971450.
  • وبسایت اتاق فرار: www.escapeme.ir.

اتاق فرار تهران - معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران

باغ شیشه ای کوروش

تراریوم مرکز خرید کورش

تراریوم (Terrarium) یکی از جاذبه های تماشایی مرکز خرید کورش می باشد که در طبقه اول و در ورودی بخش بورس موبایل مجتمع واقع شده است. تراریوم در لغت به معنی باغ شیشه ای بوده و عبارت است از یک مکعب شیشه ای سر بسته مثل آکواریوم که از آن برای پرورش و نگهداری گیاهان گرمسیری یا گیاهان حاره ای استفاده می کنند، اینگونه گیاهان برای رشد کردن نیاز به رطوبت، گرما و نور خاصی دارند. مرکز خرید کورش با قرار دادن تراریوم در ورودی شمالی مجتمع، باعث شده از دیگر مراکز خرید مطرح ایران و تهران پیشی گرفته و به شهرت بسیاری دست پیدا کند. در طراحی تراریوم مرکز خرید کورش از جلوه های ویژه منحصر به فردی استفاده شده که مسافران را در بدو ورود حیرت زده می کند. به طور مثال در طراحی اسکای لایت (Skylight) یا سقف شیشه ای تراریوم که وظیفه تغذیه نور طبیعی گیاهان را دارد، نورپردازی و لایتینگ زیبایی به کار رفته که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همچنین لازم به ذکر است که از آن جایی که این گیاهان نیازمند گرمای قابل توجهی برای رشد کردن هستند، یک سیستم تنظیم گرما برای آن ها تعبیه شده که دمای مورد نیازشان را به طور غیر مستقیم تامین می کند. سرخس پهن‌ برگ، موز، میلنیوم و پلومریا از گیاهانی هستند که در تراریوم کورش نگهداری شده و در معرض تماشای عموم قرار گرفته اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از افراد به تراریوم کورش، لقب جنگل های استوایی کورش را داده اند و معتقدند این مکان حس و حال قدم زدن در کشور های گرمسیری نظیر استرالیا، آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیای مرکزی را به انسان می دهند. خلاصه که دیدن این باغ شیشه ای می تواند برای شما نیز تجربه جالب و منحصر به فردی باشد.

رستوران و کافی شاپ مجتمع کوروش

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که خیلی به خورد و خوراک خود اهمیت می دهند یا به اصطلاح شکمو هستید و حتی در زمان خرید کردن لازم می دانید که یک وعده غذایی کامل و با کیفیت میل کنید، پس حتما برای خرید به مرکز خرید کورش مراجعه کنید چرا که این مجتمع از معدود مراکزی است که تعداد قابل توجهی رستوران معتبر و کافی شاپ را در خود جای داده و یک منوی غذایی کامل و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در ادامه این بخش با لحظه آخر همراه باشید تا تعدادی از رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید کورش را به شما معرفی کرده و موقعیت مکانی آن ها را در مجتمع به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

رستوران جنارو (Gennaro Restaurant)

جنارو یک رستوران ایتالیایی معروف در تهران است و در محله های زعفرانیه، پاسداران و مزداران دارای تعدادی شعبه می باشد. یکی از شعبه های این رستوران در طبقه پنجم مرکز خرید کورش قرار گرفته و همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 11:45 شب میزبان مشتریان می باشد. منوی این رستوران شامل چند بخش غذای اصلی، پیش غذا، سالاد، دسر، پیتزا، پاستا و نوشیدنی بوده که مشتریان می توانند نسبت به سلیقه و مزاج خود از غذا های خوشمزه این رستوران سفارش داده و میل نمایند. یکی از غذا های محبوب و پر طرفدار رستوران جنارو بشقاب گریل برای دو نفر است که پیشنهاد می کنیم یک بار خوردن این غذا رو در این رستوران تجربه کنید. در آخر جالب است بدانید یکی از ویژگی هایی که رستوران جنارو به داشتن آن افتخار می کند، کارکنان و گارسونان مجرب و مودبی است که با احترام به ارائه سرویس و خدمات به مشتریان مشغول هستند و فضایی آرامش بخش را برای آن ها به ارمغان می آورند.

آدرس رستوران جنارو شعبه کورش : طبقه F5، راهرو 0، پلاک 5002.

شماره تماس رستوران جنارو شعبه کورش : 02144035390.

رستوران سیتی برگر (City Burger)

این رستوران نیز یکی از فست فودی های محبوب غرب تهران است که بسیاری از افراد تنها به هوای خوردن پیتزا های خوشمزه این رستوران به مرکز خرید کورش می روند. منوی غذایی این رستوران را پیش غذا (سالاد سزار، سیب زمینی، نان سیر و غیره)، غذای اصلی (انواع پیتزا و برگر) و انواع نوشیدنی تشکیل می دهد. سیتی برگر معتقد است یکی از بهترین رستوران هایی است که پیتزا های ایرانیزه و سالم را به مشتریان ارائه می کند، به همین دلیل شعار " اختراع پیتزا و همبرگر کار ما نبوده است اما قطعا پخت بهترین پیتزا و همبرگر کار ماست " را پیشه کار خود قرار داده است.

آدرس رستوران سیتی برگر کورش : طبقه F5، راهرو 0، پلاک 1.

شماره تماس رستوران سیتی برگر کورش : 02144971483.

رستوران های مرکز خرید کوروش

رستوران نایب (Nayeb Restaurant)

رستوران نایب یکی از معروف ترین رستوران های تهران است که در سطح شهر شعبه های زیادی داشته و غذا های سنتی ایرانی آن بسیار محبوب و پر طرفدار است. این رستوران در مرکز خرید کورش نیز یک شعبه دارد که در طبقه چهارم مجتمع قرار گرفته و همه روزه با غذا های لذیذ ایرانی از مشتریان خود پذیرایی می کند. منوی رستوران نایب را پیش غذا، غذای اصلی (انواع غذا های اصیل ایرانی نظیر کباب، خورشت، سوپ و غیره)، غذا های دریایی و نوشیدنی های سرد تشکیل می دهند.

آدرس رستوران نایب کورش : طبقه F4، راهرو 0، پلاک 1.

شماره تماس رستوران نایب کورش : 02144971464.

در مرکز خرید کورش و در طبقات مختلف آن حدود 13 کافی شاپ وجود دارد که می توانید بین خرید، یا قبل از دیدن یک فیلم به همراه دوستانتان در این کافه ها، میان وعده ای خوشمزه سفارش داده و نوش جان کنید. با ما همراه باشید تا به اتفاق هم، یک کافه گردی کوتاه در مرکز خرید کورش داشته باشیم.

کافه پارت (Part Cafe)

  • دکور شیک و متفاوت، فضای هنری و مدرن، محیطی آرام و دلنشین از خصوصیات این کافه است.
  • منو: انواع آبمیوه، کیک و شیرینی های تازه، میلک شیگ، انواع قهوه، اسموتی و غیره.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه F5، راهرو 0، پلاک 3.
  • شماره تلفن: 02144971968.

کافه کلاکت

  • منو: آبمیوه و نوشیدنی های سرد.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه F3، راهرو 0، پلاک 3002.

کافه امیر شکلات

  • ارئه انواع خدمات کافی شاپ و همچنين نماينده انحصاری قهوه FILICORI ايتاليا.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه F3، راهرو 0، پلاک 195.
  • شماره تلفن: 02144972012.

کافه آپ آرت مان (UpArtMaan Cafe)

  • ارائه انواع خدمات کافی شاپ، بستنی، کاپوچینو، انواع قهوه، کیک و شیرینی و آبمیوه و غیره.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه F3، راهرو 0، پلاک 3002.

آبمیوه شهرام کورن

  • منو: انواع آبمیوه و بستنی های خوشمزه.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه G، راهرو 0، پلاک 33 و طبقه F1_MOBILE، راهرو 0، پلاک 26.

کافه ما دو تا

  • منو: انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه G، راهرو 0، پلاک 5.
  • شماره تلفن: 02144971146.

کافه های تهران - کافه از بهترین محیط ها برای صرف زمان، برگزاری جشن های تولد، قرارهای کاری، دوستانه است.

کافه های مرکز خرید کوروش

کافه نوگل زند

  • منو: انواع شکلات، شیرینی و بستنی.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه G، راهرو 0، پلاک 8.
  • شماره تلفن: 02144971126.

کافه کارول

  • منو: بستنی، انواع شکلات و شیرینی.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه G، راهرو 0، پلاک 11.
  • شماره تلفن: 02144971096.

کافه ویونا

  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه B2، راهرو 0، پلاک 26.
  • شماره تلفن: 02144971542.

اتاق سیگار

  • در مرکز خرید کورش دو اتاق سیگار وجود دارد که در آن ها انواع خدمات کافی شاپ ارائه شده و سیگار کشیدن در آن ها آزاد است.
  • موقعیت مکانی در مرکز خرید کورش: طبقه F5، راهرو 0، پلاک 5001 و طبقه F1، راهرو 0، پلاک 1001.
  • شماره تلفن: 02144068050.

فودکورت کورش

امروزه در مراکز خرید بزرگ و مجتمع های تجاری معمولا فضا هایی وجود دارد که چندین رستوران در کنار هم به طبخ انواع غذا ها و فست فود های ایرانی و بین المللی مشغول هستند و مردم نیز در محیطی کاملا مشترک غذای خود را از این رستوران ها تحویل گرفته و میل می کنند. مرکز خرید کورش نیز دارای دو فودکورت در طبقه دوم و بام کورش می باشد که افراد می توانند غذا یا میان وعده خود را از رستوران ها و کافی شاپ های فودکورت کورش سفارش داده و میل کنند. کاربران عزیز خوب است بدانید که فودکورت کورش، یکی از بهترین فودکورت های تهران است که بین مردم و گردشگران تور تهران نیز، طرفداران بسیاری دارد.

  • رستوران های فودکورت طبقه دوم (F2) : نانداک (پلاک 4)، نارسوز (پلاک 5)، سوپراستار (پلاک 1)، نامبر وان (پلاک 2002)، سالود (پلاک 2) و آناتولیا (پلاک 3).
  • رستوران های فودکورت بام (ROOF) : بامیکا (پلاک 4)، نو (پلاک 8)، پرپروک (پلاک 3)، رستوران پارت گیلان (پلاک 7) و رستوران بارزیل (پلاک 5).
  • کافی شاپ های فودکورت بام (ROOF) : کافه ویونا (پلاک 10).

گفتنی است که روف گاردن کوروش مال در نوع خود یکی از بهترین بخش های این مجتمع بوده و با برخورداری از محیطی زیبا، دکور منحصر به فرد و فضای خوش آب و هوا، کیفیت لازم را جهت رقابت با بهترین روف گاردن های جهانی را دارا می باشد. روف گاردن کورش مال، از دو قسمت سرپوشیده و روباز تشکیل شده که مجموعاً گنجایش ظرفیت بیش از 650 نفر را دارد. لازم به ذکر است طراح این بخش از مرکز خرید کورش، مهندس مهرداد جاویدی نژاد بوده است.

بهترین فودکورت های تهران - فودکورت ها یکی از محبوب ترین بخش های مجتمع های تجاری، مراکز تفریحی و همچنین فرودگاه ها هستند..

امکانات موجود در مرکز خرید کورش

در مرکز خرید کورش، علاوه بر واحد های تجاری نظیر فروشگاه ها، سینما، شهربازی، رستوران و کافی شاپ و فودکورت ها امکانات رفاهی متعددی نیز برای مراجعین در نظر گرفته شده که این امکانات شامل پارکینگ، اینترنت Wi-Fi و امور فرهنگی می باشد.

پارکینگ مجموعه کوروش

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، مرکز خرید کورش دارای یک پارکینگ 7 طبقه است که ظرفیت گنجایش حدود 1600 اتومبیل را دارا می باشد. از ویژگی های پارکینگ این مجموعه می توان به برخورداری از یک سیستم هوشمند Park Help اشاره کرد که مدام تعداد فضای های خالی قابل پارک را به وسیله تابلو های تعبیه شده در طبقات مختلف، اعلام می کند. البته این امر از طریق تغییر رنگ چراغ واحد های پارک نیز، قابل فهم است.

سیستم تهویه مطبوع هوشمند نیز یکی از امکاناتی است که این پارکینگ در اختیار مراجعین قرار می دهد. این سیستم توسط شرکت سیستم ایر آسمان طراحی و اجرا شده و عمل تهویه هوا را از طریق سنجش میزان CO (Co Detection) انجام می دهد. از دیگر تجهیزات موجود در پارکینگ کورش مال می توان به 11 دستگاه آسانسور، 7 دستگاه رمپ در کلیه طبقات، 7 دستگاه پله برقی، سیستم اطفا حریق و تقویت کننده آنتن موبایل اشاره کرد.

آدرس پارکینگ کورش : از طبقه P1 تا P2.

ساعات کاری پارکینگ کورش : همه روزه از ساعت 11:00 الی 23:00 و آخر هفته ها 11:00 الی 24:00.

 

پارکینگ مرکز خرید کوروش

اینترنت مجتمع کوروش

یکی از امکاناتی که امروزه در اکثر اماکن عمومی به طور رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد، اینترنت است. مرکز خرید کورش نیز این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد که به صورت رایگان از اینترنت Wi-Fi مجموعه بهره مند شوند. نحوه استفاده از وای فای رایگان مرکز خرید کورش به شرح زیر است:

I. روشن کردن Wi-Fi دستگاه

II. جستجوی شبکه های موجود

III. انتخاب شبکه با نام Asiatech Smart Wi-Fi و اتصال به آن

IV. انتقال خودکار به صفحه Login

V. انتخاب گزینه ثبت نام سرویس موقت

VI. وارد کردن اطلاعات برای دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک

VII. تایید ثبت نام و اتصال به اینترنت

مراجعه کنندگان عزیز توجه داشته باشند که میزان استفاده از سرویس موقت اینترنت کورش مال، روزانه 60 دقیقه به صورت رایگان می باشد.

امور فرهنگی مجتمع کورش

امکانات امور فرهنگی مرکز خرید کورش شامل برپایی نماز جماعت و مشاوره های مذهبی – فرهنگی است که همواره با استقبال پر شور مردم و مالکین مجتمع رو به رو می باشد. نماز جماعت در این مجموعه، در نمازخانه کورش ‌مال و در ضلع شرقی طبقه پنجم برگزار می شود. همچنین مشاوره های مذهبی – فرهنگی نیز هر روز بعد از نماز جماعت ظهر و شب توسط امام جماعت مرکز خرید کورش صورت می گیرد که طی آن مردم می توانند سوالات شرعی خود را از امام جماعت بپرسند و یا در ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی شامل جشن ها و قرعه کشی ها که به مناسبت های مذهبی و ملی برگزار می شود، شرکت نمایند.

  • آدرس: نمازخانه خواهران: طبقه F5، پلاک 9060، نمازخانه برادران: طبقه F5، پلاک 9050.
  • ساعات کاری این بخش از مرکز خرید کورش: یک ساعت قبل از اذان ظهر و مغرب.

خدمات مرکز خرید کورش

علاوه بر امکانات رفاهی موجود در مرکز خرید کورش، خدمات ویژه ای نیز در واحد های تجاری مجتمع به مشتریان و مراجعه کنندگان ارائه می شود که در ادامه هر یک را به اختصار شرح می دهیم:

پیرایش کافه قیافه : در این واحد انواع خدمات آرایشی نظیر استایل میکاپ، پاکسازی پوست، پروتز، کات کراتینه و غیره به مشتریان ارائه می شود. آدرس: طبقه اول، بورس موبایل، پلاک 12، شماره تماس: 02144035041.

داروخانه: ارائه کننده انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی. آدرس: طبقه سوم، جنب خانه بازی کودک، شماره تماس: 02144971477.

سالن همایش : در این سالن انواع رویداد های فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل جشنواره ها، سمینار ها، کنفرانس ها، همایش ها، کنسرت ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها با ارائه انواع خدمات تبلیغاتی، اجرایی و پذیرایی. آدرس: طبقه سوم، واحد اداری پردیس سینمایی کورش، شماره تماس: 02144971928.

بانک : در این مرکز خرید یک شعبه از بانک ملت و یک شعبه از بانک پاسارگاد وجود دارد که همه روزه به ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان، مشغول هستند. آدرس بانک ملت کورش: طبقه اول، بورس موبایل، پلاک 14، شماره تماس بانک ملت کورش: 02144035048 – آدرس بانک پاسارگاد کورش: طبقه همکف مجتمع، شماره تماس بانک پاسارگاد کورش: 02144971207.

سلامت یار کورش : در این واحد انواع خدمات اولیه اورژانسی به مراجعه کنندگان ارائه می شود. آدرس: طبقه پنجم، لاین شرقی.

اتاق سیگار : در این مکان استعمال سیگار مجاز می باشد. آدرس: طبقه اول، ورودی بورس موبایل، جنب تراریوم، شماره تماس: 02144068050.

رادیو کورش: رادیو کورش یک رسانه اینترنتی و داخلی در مرکز خرید کورش است که در آن یک گوینده به معرفی محصولات و خدمات موجود در مرکز خرید و همچنین اعلام آخرین تخفیف ها می پردازد. آدرس: طبقه پنجم دفتر روابط عمومی، شماره تماس: 02144971996.

ایستگاه ماساژ کورش : در این واحد مجتمع انواع خدمات ریلکسیشن نظیر صندلی ماساژ، تصاویر سه بعدی و موسیقی به مشتریان ارائه می شود. آدرس: ضلع غربی طبقه دوم، شماره تماس: 02144402590.

خانه کودک : خانه مشارکتی بهار مکانی است که مراجعین می توانند با خیالی آسوده کودکان خود را به مربیان حرفه ای این مرکز سپرده و به خرید در طبقات مختلف یا تماشای فیلم مورد نظر خود در سینما بپردازند. در این مرکز استعداد و خلاقیت کودکان شما توسط مربیان با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف زبان، مونته سوری، بازی موسیقی، خلاقیت و هنر کشف و شکوفا می شود. آدرس: طبقه سوم: شماره تماس: 02144971910.

خیاطی کورش : در خیاطی مرکز خرید کورش انواع خدمات جزئی خیاطی نظیر سایز کردن، تغییر طراحی و غیره پوشاک بانوان و آقایان به مراجعین محترم ارائه می شود. آدرس: طبقه اول، جنب تراریوم، بورس موبایل، شماره تماس: 02144035029.

کارواش مجتمع کورش: کارواش کورش در طبقه اول پارکینگ (P1) مجتمع واقع شده و همه روزه سرویس و خدمات کامل شستشوی اتومبیل را با بهترین کیفیت، بدون استفاده از آب و به وسیله تکنولوژی نانو به مشتریان خود ارائه می کند. کارواش کورش هیچگونه شعبه دیگری به صورت سیار یا غیر سیار ندارد. آدرس: پارکینگ اول، شماره تماس: 02144972334.

نحوه دسترسی به آدرس مرکز خرید کورش

در این بخش از مقاله اطلاعاتی درباره آدرس و نحوه دسترسی به مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم.

آدرس مرکز خرید کورش

تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی.

نحوه دسترسی به آدرس مرکز خرید کورش

برای رفتن به مرکز خرید کورش می توانید از خودروی شخصی، مترو، اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید. اگر قصد دارید با وسیله شخصی به آدرس این مجموعه بروید، خوب است بدانید بزگراره های حکیم، آبشناسان، همت، یادگار امام، شیخ فض الله و غیره شما را به این مکان می رساند.

اما اگر برای رفتن به آدرس مرکز خرید کورش، استفاده از وسایل نقلیه عمومی را ترجیح می دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه دسترسی به وسیله مترو، اتوبوس و مترو را برای شما شرح دهیم:

مترو: ابتدا خود را به یکی از ایستگاه های مترو رسانده، سپس به ایستگاه صادقیه و ارم سبز رفته و از مترو پیاده شوید. در نهایت سوار اتوبوس هایی که از بزرگراه ستاری عبور می کند شوید. این اتوبوس ها در همان نزدیکی مترو قرار دارند.

اتوبوس: تعدادی از خطوط اتوبوسرانی تهران نظیر خط مترو ارم سبز – پونک و خط مترو صادقیه – جنت آباد شمالی، از بزرگراه ستاری عبور می کنند و علاقمندان می توانند توسط این اتوبوس ها خود را به مرکز خرید کورش برسانند.

تاکسی: تاکسی رایج ترین راه دسترسی به کورش مال بوده و تقریبا از روش های دیگر سر راست تر است. به این ترتیب که شما می توانید از خطوط تاکسیرانی متعددی برای رسیدن به مقصد استفاده کنید که از جمله آن ها می توان خطوط ونک – شهرک اکباتان، آزادی – جنت آباد، تجریش – شهرک اکباتان و غیره را نام برد. مزیت استفاده از تاکسی برای رفتن به مرکز خرید کورش این است که شما می توانید درست رو به روی مرکز خرید کورش پیاده شده و هیچگونه پیاده روی نخواهید داشت.

ساعات کاری بخش های مختلف مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش

ساعت کاری مرکز خرید کورش

همه روزه از ساعت 11:00 الی 23:00 – روز های آخر هفته از ساعت 11:00 الی 24:00

ساعت کاری واحد های اداری کورش

همه روزه از ساعت 09:00 الی 17:30 – روز های آخر هفته از ساعت 09:00 الی 14:30

ساعت کاری پارکینگ مجتمع کورش

همه روزه از ساعت 11:00 الی 23:00 – روز های آخر هفته از ساعت 11:00 الی 24:00

ساعت کاری پردیس سینمایی کورش

همه روزه از ساعت 11:00 الی 22:00 – روز های آخر هفته از ساعت 11:00 الی 24:00

ساعت کاری شهربازی ژوپیتر

از شنبه تا چهارشنبه 11:00 الی 00:30 – پنجشنبه و جمعه 11:00 الی 01:00

وبسایت رسمی مرکز خرید کورش

www.kouroshmall.com.

راهنمای تصویری طبقات مرکز خرید کورش

 

طبقه B2،طبقه B1 و B2_GOLD، طبقه G، طبقه F1 و F1_MOBILE،طبقه F2،طبقه F3،طبقه F4،طبقه F5،طبقه F6، طبقه ROOF

 

 رستوران های مرکز خرید کوروش

 

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. باران باران 1398/08/01
    13 نفر پسندیدند
    مرکز خرید کوروش به نظرم خیلی خوبه از هر لحاظ، از لحاظ قیمت، کیفیت، تفریحات دیگه ادم از یه مرکز خرید چه انتظاری میتونه داشته باشه؟ قیمت هاش که تقریبا متعادله یعنی هم لباس های برند و گرون توش پیدا میشه هم لباس های ارزون تر، کیفیت کالاهاش هم خوبه من تا الان خیلی زیاد از کوروش خرید داشتم و از هیچکودومش ناراضی نبودم، تنوع کالاهاشون هم زیاده تقریبا هرچیزی که بخوای متونی توش پیدا کنی و میتونم بگم هرکسی می تونه اینجا خرید خوب داشته باشه، از لحاظ تفریحی هم سرگرمی های خوبی داره، شهربازی که برای کودکان داره، بازی های کامپیوتری هم برای بزرگسالان داره و همه قشری با هر سنی میتونن توش خوش بگذرونن، سینماشم که دیگه همه می شناسن و میدونن از چه کیفیتی برخورداره، رستوران هاشم غذاهای با کیفیتی ارائه میدن، من چند دفه تو این مرکز خرید غذا خوردم واقعا خوشمزه و با کیفیت بودن، تنها عیبی که میشه از این مرکز خرید گرفت اینه که شلوغه و این بعضی وقتا واقعا کلافه کننده میشه اما بالاخره کوروش یکی از معروفترین و بهترین مرکز خریدهای تهرانه واسه همین خیلی عادیه که شلوغ باشه و اصلا عجیب نیست، سینما کوروش واقعا اولین انتخاب خانواده ها در آخر هفته ست و حقم دارن چون فیلم دیدن توی سینما کوروش اصلا قابل قیاس با بقیه سینماها نیست و واقعا کیفیت خوبی داره هم از لحاظ تصویر هم از لحاظ صدا

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 105 کاربر