مرکز خرید مهستان کرج

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/09
بازدید: 5365
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

میتوان گفت مرکز خرید مهستان کرج لوکس ترین مرکز خرید تجاری در میان پاساژ ها و مراکز خرید کرج است. داشتن 413 واحد تجاری و 11000 متر مربع فضای مفید این مرکز را به یکی از ممتاز ترین و بزرگترین پاساژ های کشور کرده است. همچنین دسترسی به این مرکز آنقدر تسهیل شده است که شما میتوانید از 11 ورودی اقدام به رفت و آمد به این مکان تجاری بزرگ کنید. شما میتوانید علاوه بر داشتن یک خرید خوب در این پاساژ به گردش و تفریح هم پرداخته و یا حتی به صرف شام و ناهار با انواع غذا های ایرانی و بین المللی نیز بپردازید! به همین منظور نیز یک پارکینگ متنوع و بزرگ تعبیه شده است تا با خیالی آسوده به خرید و بازدید بپردازید.

 

مرکز خرید مهستان کرج

 

مهستان؛ بیش از آنچه که از یک مرکز خرید میخواهید!

رستوران گردان مهستان که تنها رستوران گردان در کرج است، شبانه روز به سرو غذاهای ایرانی و بین المللی برای گردشگران می پردازد. رستوران ها و مغازه های متنوع موجود در این مرکز خرید به گردشگران اجازه میدهد تا آن ها با فراغ بال خرید نموده و دغدغه ای جز انتخاب میان کالای خوب و خوبتر نداشته باشند! همچنین کیفیت اجناس و لوکس بودن برند ها ، امنیت بالای مرکز و همچنین معماری منحصر به فرد ، این مرکز خرید را به مکانی تبدیل کرده است که هر شهروندی ترجیح به آمدن به اینجا را میدهد. بر خلاف تصور عموم از یک فروشگاه ، مهستان کاملا متفاوت با آن چیزی است که شما فکر میکنید!

معرفی طبقات : هر طبقه از یک رنگ 

طبقه اول، پوشاک و لوازم خانه : این طبقه بورس پوشاک زنانه است. همچنین مغازه های فروش کفش و کتانی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و جواهرآلات ،لوازم خانه و آشپزخانه، تابلوفرش و همچنین فروشگاه عینک های طبی و آفتابی در این طبقه آماده ی ارائه ی خدمت به مشتریان هستند.

طبقه دوم، طلا و جواهرات : مهم‌ترین قسمت این طبقه بورس طلا و جواهرات است؛‌ اما در این طبقه اصناف زیاد دیگری مشغول به کارند؛ پوشاک و لوازم ورزشی، کالای خواب، خدمات جانبی رایانه، داروخانه گیاهی، پوشاک مردانه، صنایع‌دستی، آلات موسیقی و لوازم آن، عطر و ادکلن و…

طبقه سوم، طبقه ی خوشمزه با انواع و اقسام غذاها: در آخرین طبقه مرکز تجاری مهستان، رستوران ارکیده قرار دارد. این رستوران گردان که نمای زیبایی رو به شهر دارد می‌تواند بعد از خریدتان در پاساژ مهستان خستگی شما را رفع کند. این رستوران دارای فضای اختصاصی بازی کودکان، سالن ویژه، موسیقی زنده و… است. اصلا لازم نیست برای ورود به رستوران حتما داخل پاساژ باشید. در خارج از پاساژ برای وارد شدن به محوطه ی رستوران ورودی مجزا و کاملا جدایی تعبیه شده است که شما را از طریق آسانسور های شیشه ای مستقیما به این مکان میاورد.

 

مرکز خرید مهستان کرج

 

معماری بی نظیر مرکز خرید مهستان؛ متفاوت با رقبا

همان طور که در بالا گفته شد این مجتمع تجاری در مجموع دارای 413 واحد تجاری می باشد و طبقات مختلف این مجموعه ی  تجاری به وسیله آسانسور، پله برقی و پله معمولی به هم راه دارند.

در معماری این مرکز خرید سعی شده با تکیه بر مفهوم بازارهای کهن ایرانی و مراکز خرید مدرن بازاری متفاوت به مشتری ارائه شود. طبقات به صورت درون گرا طراحی شده اما امکان رفتن از هر طبقه به طبقه ی دیگر کاملا میسر و راحت است. در این معماری بی نظیر ساختمان از دو نوع طراحی جذاب استفاده شده است. علاوه بر طراحی با جدیدترین متدهای روز، از معماری‌ایرانی اسلامی و ویژگی‌های تمدنی ایرانی استفاده شده است که بازدیدکنندگان بتوانند حس بازارهای قدیمی را در عین گشتن در یک مکان مدرن داشته باشند.  

محدوده ی قیمت و توان خرید در مرکز خرید مهستان

مهستان به عنوان یک پاساژ ارزان‌قیمت شناخته نمی‌شود. اما اصلا نگران نباشید! قشر متوسط جامعه هم می‌توانند به راحتی از این پاساژ خرید کنند. اما مسلما کالاهای لوکس و برند این مرکز خرید ممکن است برای برخی افراد قابل خرید و دسترسی باشد. برای مثال تابلو فرش های عظیم و اصیل نمونه ای از کالاهای نسبتا گران این پاساژ می باشد.

ساعات فعالیت این مرکز چگونه است؟

ساعت کاری مرکز تجاری مهستان در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ است، زیرا مغازه‌های این پاساژ در هنگام ظهر تعطیل می‌کنند و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مغازه را باز می‌کنند. در روزهای تعطیل نیز ساعت کاری از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳ است‌.

بهترین و نزدیک ترین راه برای رسیده به مهستان کرج

این مرکز خرید واقع در کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، بعد از میدان نبوت است.

برای رفتن به این پاساژ در کرج باید به مترو رفته و سپس سوار تاکسی‌ها و ون‌های میدان نبوت یا همان پاساژ مهستان شوید. حتی اگر اهل کرج نیستید میتوانید به راحتی با پرسیدن آدرس این مرکز خرید از بومیان به‌راحتی به مهستان برسید!

راه های ارتباطی 

تلفن پاساژ: ۰۲۶۳۲۵۶۰۴۰۰

تلفن رستوران: ۰۲۶۳۲۵۶۰۶۶۶

ایمیل مرکز خرید :  karaj_mahestan@yahoo.com

آدرس پیج اینستاگرام : www.instagram.com/mahestan_karaj

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر