مرکز خرید کیزیلای آنکارا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 2003
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که این روزها قصد سفر به ترکیه را داشته باشید. برای سفر به کشورهای مختلف، آشنایی با مراکز مهم آن ضروری است.  در آنکارا جاذبه‌های تاریخی و موزه‌های متنوعی وجود دارد و علاوه بر آن، دارای مراکز خرید زیادی است. یکی از مراکز خرید معروف در آنکارا، مرکز خرید کیزیلای است که  گردشگاه مهمی برای مسافران محسوب می‌شود و کمتر مسافری پیدا می‌شود که به آنجا سر نزند. در این مرکز خرید، تنوع و کیفیت محصولات، بالا بوده و شما می‌توانید با مراجعه به آن، انواع کیف و کفش و پوشاک مد جدید را خریداری کنید. این مرکز خرید، بالای۱۲۰ واحد تجاری و ۳۰۰ واحد پارکینگ اختصاصی دارد. ما  قصد داریم مطالب بیشتری در مورد این مرکز و امکانات آن ارائه کنیم؛ پس این مطلب را از دست ندهید شاید خواندن آن برای شما خالی از لطف نباشد.

 

کیزیلای آنکارا

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

آشنایی با مرکز خرید کیزیلای آنکارا 

کیزیلای یکی از مناطق شهر آنکارا در ترکیه است که تمام خیابان‌ها و مراکز مهم به آن منتهی می‌شوند. در این منطقه مرکز خرید معروفی وجود دارد. به علت معروف بودن این مرکز خرید، شما به محض ورود، متوجه شلوغی و ازدحام جمعیت می‌شوید چون این مرکز، درست در وسط شهر واقع شده و مراجعه به آن نسبت به مراکز خرید دیگر آسان‌تر است و گردشگران و مسافران زیادی به اینجا مراجعه کرده و از این مکان بازدید می‌کنند. این مرکز جزو مراکز خرید ارزان‌ قیمت در آنکارا  به شمار می‌رود و هر ساله مسافران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سوی خود می‌کشاند‌. مرکز خرید کیزیلای دارای مساحتی در حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع است  و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در تمام ایام هفته دایر است. بهتر است سوغاتی‌ها و پوشاک مورد نظری را که در نظر دارید از این مرکز تهیه نمایید.

این مرکز، شامل مغازه‌های متعددی است که صاحبان مغازه‌ها، اجناس خود در برندهای معروف را در معرض فروش می‌گذارند. در اینجا می‌توانید بهترین و زیباترین لباس‌ و کفش را خریداری کنید و علاوه بر آن از امکانات بی‌نظیر دیگری هم برخوردار شوید. این امکانات شامل امکانات رفاهی و تفریحی، امکانات ورزشی، رستوران و … است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن دارا بودن پارکینگ برای خودروهای شماست که ۳۰۰ ماشین را می‌تواند در خود جای دهد.

 

کیزیلای آنکارا

 

کیزیلا، بهترین مرکز خرید پوشاک زنان

هنگامی که به مرکز خرید کیزیلای مراجعه می‌کنید حتما به قسمت پوشاک زنان هم سر بزنید. در این مرکز، بهترین و زیباترین لباس‌های مد روز با بهترین کیفیت در معرض فروش مشتریان و بازدید کنندگان قرار می‌گیرد. شما به محض ورود به این مرکز با کلکسیونی از بهترین لباس‌های لوکس زنانه مواجه می‌شوید و چشمان شما، خیره این همه زیبایی و شکوه می‌شود. 

 اگر شما از دسته افرادی هستید که به زبان ترکی مسلط نیستید پیشنهاد می‌کنیم هنگام ورود به این مرکز، نقشه طبقات و نمایندگی برندها را از قسمت اطلاعات تهیه نمایید تا بتوانید با کمک نقشه، غرفه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و انواع لباس‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مشاهده نمایید و آنها را برای استفاده خود یا به عنوان سوغاتی به آشنایان و بستگان خریداری کنید.

 

کیزیلا

 

امکانات مرکز خرید کیزیلای

مرکز خرید کیزیلای آنکارا دارای امکانات رفاهی مناسبی است و به همین دلیل، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در آنکارا محسوب می‌شود و هر ساله مسافران زیادی به این مرکز مراجعه می‌کنند و از امکانات آن بهره‌مند می‌شوند. در اینجا علاوه بر مرکز خرید پوشاک زنانه مراکز خرید دیگری وجود دارد که عبارتند از:

  • مرکز خرید پوشاک مردانه: در مرکز خرید کیزیلای بیش از۱۲۰ فروشگاه وجود دارد و مشتریان می‌توانند با مشاهده اجناس و مقایسه  کیفیت و قیمت آنها با هم، نمونه دلخواه را انتخاب و خریداری نمایند. علاوه بر پوشاک زنانه، بهترین لباس مردانه را هم می‌توانید در طبقات بالای این مرکز بیابید. در آنجا انواع لباس‌های مردانه در برندهای مشهور همچون برند تامی، هایگ فیلر، نایک و… عرضه می‌شود. 
  • مرکز خرید لباس بچه‌گانه پسرانه و دخترانه:  در طبقات اول و دوم مرکز خرید کیزیلای لباس بچه‌گانه در معرض دید بوده و شما با کمک مشاورانی که در آنجا حضور دارند می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین لباس را برای فرزندان خود انتخاب کنید. 
  • محل خرید  بهترین لوازم آرایشی: بیشتر خانم‌ها به خرید لوازم آرایش علاقه خاصی دارند و شما با مراجعه به این قسمت از مرکز خرید می‌توانید 
  • بهترین لوازم آرایشی در برندهای معروف را با توجه به سلیقه خود تهیه نمایید. در این مرکز، برندهای لوازم آرایشی مشهوری همچون مک، اوریفیلم، اتود و… نمایندگی دارند.
  • مرکز عرضه بهترین برندهای  لوازم ورزشی: اگر به ورزش علاقمند هستید و به مرکز خرید کیزیلای مراجعه می‌کنید خرید لوازم ورزشی  در برندهای مورد علاقه خود را از دست ندهید. در مرکز کیزیلای، برندهای معروفی همچون  آدیداس، ریبوک، نایک، فیلا و … موجود است.
  • رستوران، فست فود و کافی شاپ:  در طبقه آخر مرکز خرید کیزیلای، رستوران و فست فود قرار دارد که دارای منوی غذایی متنوعی است و انواع غذاهای سرد و گرم و دسرها را دارد.بازدیدکنندگان می‌توانند پس از گشت و گذار در این مرکز به این رستوران‌ها بروند و استراحت کنند.

 

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

 

آدرس مرکز خرید کیزیلای در آنکارا 

شاید شما هم روزی به ترکیه و شهر آنکارا سفری داشته باشید و بتوانید از جاذبه‌های آن برخوردار شوید.  کیزیلای در دل  شلوغ‌ترین قسمت شهر آنکارا جای گرفته است و مسافران نیز برای خرید اجناس مورد نظر خود به سراغ این مرکز خرید می‌روند. اگر مسیرتان به این شهر افتاد حتما به مرکز خرید کیزیلای سر بزنید و از مراکز خرید آن دیدن نمایید. مرکز خرید کیزیلای در بلوار آتاتورک شماره ۹۶ واقع است.  این مرکز، نمای منحصر به فرد و زیبای گنبد شیشه‌ای غول‌پیکری دارد و دارای فضای بازی است که  چشم‌انداز زیبایی دارد.  شما می‌توانید با ورود به این مرکز،  تمام وسایل مورد نیاز خود را  پیدا کنید. به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آنجا وجود دارد و  تنها شما باید از قبل مشخص کنید که به چه وسایلی نیاز دارید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. 

 

کیزیلای آنکارا

 

سخن پایانی

مرکز خرید کیزیلای آنکارا از مراکز خرید معروف این شهر است که فروشندگان، کالاهای خود را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه می‌کنند. در این مرکز، محصولات باکیفیت در برندهای مشهور به فروش می‌رسد. اگر شما  روزی به کشور ترکیه و شهر آنکارا سفر کردید این مرکز خرید را از یاد نبرید و حتما برای تهیه وسایل مورد نیاز خود و سوغاتی اقوام و دوستان به آنجا مراجعه کنید.
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر