مرکز خرید سیتی استانبول

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/27
بازدید: 1124
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید خاص و هیجان‌انگیز سیتی، در بخش اروپایی ترکیه و در منطقه ینی بوسنا، در سال 2016 افتتاح گردیده است. این مجموعه به علت تنوع محصولات و قیمت مناسب اجناس ارائه شده، در بین مسافران و گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مجموعه کالاهایی مانند پوشاک، لوازم خانگی، پوشاک و لوازم نوزاد و... را با قیمت‌های بسیار مناسب می‌توانید تهیه نمایید. در ادامه به معرفی بیشتر مرکز خرید سیتی استانبول می‌پردازیم.

 

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

آشنایی با مرکز خرید سیتی استانبول

از ویژگی‌ فروشگاه‌های این مجموعه، تنوع محصولات و وجود مراکز خرید ارزان قیمت به شمار می‌آید. این مرکز تجاری که توجه مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است، به فرودگاه بین‌المللی آتاتورک بسیار نزدیک است. در طبقه اول این مجموعه لوازم خانگی از برندهای مطرحی مانند، لیننز، تاچ و زیمنس شعبه دارند. همچنین در همین طبقه فروشگاه‌ بزرگ ببک جهت عرضه پوشاک و وسایل نوزاد واقع شده است.
در دیگر طبقات مرکز سیتی استانبول برندهای مطرحی از پوشاک، کیف‌وکفش، لوازم خانگی، عینک، عطر و ادکلن و ساعت به فروش می‌رسند. این مرکز خرید در روزهای شنبه و یکشنبه بسیار شلوغ بوده و در بقیه روزهای هفته خلوت‌تر است. در مرکز سیتی محصولات فصل‌های گذشته را با قیمت بسیار پایینی می‌توانید خرید نمایید. همچنین می‌توانید کالاهایی با ایراد جزئی و قیمت بسیار پایین در این مرکز پیدا کنید که برای استفاده شخصی مناسب باشند. 
خرید از این مجموعه در تمام روزهای سال لذت‌بخش است زیرا برندهای گوناگون ترکی حراج‌های خوبی برگزار می‌کنند. به‌طورکلی اجناس در این مجموعه تجاری با مالیات بسیار کمی به مشتریان عرضه می‌شود و بهتر است دوستانی که به دنبال خریدهای ارزان قیمت هستند، در سفر به استانبول از این مرکز نیز دیدن نمایند. 

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

آدرس مرکز خرید سیتی استانبول

میدان تکسیم در استانبول از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین محله‎های مرکزی استانبول است. به جهت دسترسی به مرکز خرید سیتی، از این میدان، با کمک مترو به سمت ینی کاپی بروید، سپس در این ایستگاه خط را تغییر داده سوار خط M1A شوید و به سمت آتاتورک هاوالیمانی بروید و در ایستگاه ینی بوسنا پیاده شوید. در ینی بوسنا یک ترمینال اتوبوسرانی قرار دارد، در آنجا سوار بر مینی‌بوس‌هایی شوید که روی آن‎ها نوشته شده «استار سیتی»، این مینی‌بوس‌ها دقیقاً جلو مرکز خرید سیتی نگه می‌دارند.

در مسیر برگشت نیز درست مقابل جایی که پیاده شدید، مینی‌بوس‌هایی جهت بردن مسافران به مترو ینی بوسنا ایستاده‌اند. اگر شما و همراهانتان خریدهای زیادی داشتید می‌توانید با تاکسی تا مترو ینی بوسنا بروید. مسیر منتهی به مترو کوتاه و از نظر هزینه مقرون به صرفه است. شما اگر از دسته علاقه‌مندان به رانندگی باشید، با کرایه ماشین نیز می‌توانید طبق آدرس زیر خود را به این مجموعه برسانید، مرکز سیتی استانبول پارکینگ بزرگی به گنجایش 7000 خودرو دارد، بنابراین برای جای پارک به مشکل برخورد نخواهید کرد.

آدرس: Koyalti Mevki Merkez Mah. Degirmenbahce Cad. Kavak Sok. No:2 Yenibosna, Bahclievler, Istanbul 34197, Turkey

مرکز خرید سیتی استانبول
مرکز خرید سیتی استانبول
مرکز خرید سیتی استانبول

فروشگاه های مرکز خرید سیتی 

تعداد زیادی فروشگاه در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند و از نظر دسته‌بندی، تنوع بالایی از محصولات در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. شما در نهایت از این مجموعه دست خالی بیرون نمی‌روید و از بین تمام برندهای موجود و متنوع خریدهای مناسبی انجام خواهید داد. کالاهایی که می‌توانید از این مرکز خرید نمایید از مجموعه لوازم خانگی، پوشاک، لوازم برقی، لوازم ورزشی، وسایل نوزاد، آرایشی و بهداشتی و... از برندهای مطرح بین‌المللی و ترکی هستند. تعدادی از این برندها شامل ماوی، کوتون، دفکتو، اسکچرز، ال‌سی وایکیکی، آدیداس، بنتون، آندر آرمور، یواس پولو، کالینز و... می‌شود. اغلب برندهای مطرح در مرکز سیتی نمایندگی رسمی دارند، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانبد از آن‌ها خرید نمایید. 

امکانات مرکز خرید سیتی

امکانات مرکز سیتی شامل وسایل سرگرمی برای کودکان در هر طبقه، شهربازی و گیم نت در طبقه آخر، سالن سینما و بولینگ، کافه و رستوران در طبقات مختلف می‌شود. همچنین در طبقه آخر این مجموعه، کافه‌های مطرحی مانند قهوه دنیاسی و یک فوت کورت بزرگ با بهترین رستوران‌های زنجیره‌ای قرار دارد. استفاده از امکانات موجود در این مجموعه برای شما یک تجربه جدید به همراه دارد. در این مرکز وای‌فای رایگان، ایستگاه شارژ خودروهای برقی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، داروخانه، درمانگاه، صرافی و دستگاه خودپرداز نیز مشاهده می‌شود. 

شماره تماس مرکز خرید سیتی استانبول

شماره تماس مرکز خرید سیتی عبارت است از:
+902126034040

ساعت کاری مرکز خرید سیتی استانبول

جهت بازدید و خرید از مرکز تجاری سیتی استانبول، گردشگران می‌توانند هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب، به این مجموعه مراجعه نمایند.  

سینمای مرکز خرید سیتی استانبول

آخرین طبقه مجموعه سیتی استانبول، مجهز به تعدادی سالن سینمایی است که با شروع به کار مجموعه فعالیت آن آغاز می‌شود و تا 10 شب ادامه دارد. در این مجموعه سینمایی فیلم‌های روز دنیا اکران می‌شود. هزینه بلیط سینماها در مرکز سیتی نسبت به سینماهای دیگر کمی گران‌تر است و تماشاگران اجازه ورود با مواد خوراکی به سالن را ندارند. این مسئله برای علاقه‌مندان به خوردن خوراکی حین دیدن فیلم زیاد خوشایند نیست.   

معماری مرکز خرید سیتی استانبول

این مجموعه تفریحی تجاری، در زمینی به مساحت 134 هزار متر مربع بنا گردیده است. باتوجه به تعداد زیاد طبقات در این مرکز خرید، مساحت زیر بنا خیلی بیشتر از مساحت کل زمین است. معماری این مرکز به سبک مدرن طراحی شده و به گونه‌ای است که شما را از قدم زدن در طبقات خسته نمی‌کند.

رستوران های نزدیک به مرکز خرید سیتی کدامند؟

اکثر رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید در طبقه آخر آن واقع شده است. در این رستوران‌ها غذاهای ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین‌المللی را باکیفیت بالا می‌توانید سفارش دهید. در فودکورت این مجموعه، گردشگران در محیطی بسیار دنج و آرام به صرف غذا مشغول هستند.

مکان های اقامتی نزدیک به مرکز خرید سیتی استانبول کدامند؟

در محله ینی بوسنا استانبول و در نزدیکی مرکز خرید سیتی چندین هتل و اقامتگاه واقع گردیده است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌نماییم.

  • هتل آجر استانبول: این هتل پنج ستاره در محله ینی بوسنا و تنها 5 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. 
  • هتل اوزاکا استانبول: این اقامتگاه هتلی 3 ستاره با امکانات نسبتاً مناسب است که با ایستگاه مترو ینی بوسنا 500 متر فاصله دارد و می‌توان گفت با مرکز خرید سیتی استانبول فاصله چندانی ندارد. این هتل با توجه به امکانات رفاهی نسبی که داردف از نظر هزینه نسبت به دیگر هتل‌ها دارای قیمت مناسب‌تری است. 
  • هتل فرودگاه بِست: این هتل در محله ینی بوسنا واقع شده است و با فرودگاه 5/3 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو این محل تنها 200 متر بوده و می‌توان گفت این هتل در همسایگی مرکز خرید سیتی واقع شده است. این هتل نیز محل مناسبی برای اقامت در طول سفر به استانبول به شمار می‌آید. 
  • سوئیت هتل بندر نیکونیا: این هتل 3 ستاره در محله ینی بوسنا حدوداً 4 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و از امکانات نسبتاً مناسبی برخوردار است.

هتل‌های دیگری نیز در محله ینی بوسنا واقع شده است، اقامت در سوئیت یا هتل‌های مجلل بستگی به شما دارد که مایل هستید چقدر برای این سفر هزینه نمایید. اگر قصد سفری اقتصادی دارید سوئیت هتل و هتل‎های 3 ستاره گزینه مناسبی برای اقامت شما محسوب می‌شود. هزینه‌ای که شما برای اقامت در این اماکن پرداخت می‌نمایید در مقابل امکاناتی که ارائه می‌دهند کاملاً به صرفه است. 

کلام آخر

این روزها بهترین فرصت برای سفر به استانبول و خرید از مرکز خرید سیتی استانبول محسوب می‌شود. این مرکز تجاری در روزهای پایانی سال میلادی، یعنی اواخر پاییز و اوایل زمستان تخفیفات هیجان‌انگیزی روی اجناس خود دارد. شما در این تاریخ به استانبول سفر کرده‌اید؟ هزینه بلیط، هتل و اقامت در این ایام سال در این شهر چطور بوده است؟ تجربیات خود برای ما و همراهان ما به اشتراک بگذارید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر