کیان سنتر مشهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/09
بازدید: 4034
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر مشهد به‌ عنوان دومین کلان‌شهر بزرگ و همچنین شهر اصلی کشور به‌ حساب می‌آید که در هر سال گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران به این شهر سفر می‌کنند. در واقع می‌توان گفت علت پر طرفدار بودن این شهر به دلیل وجود جاذبه‌های دیدنی آن نیست؛ بلکه به دلیل وجود مراکز خرید عظیم در این شهر  است. این مراکز خرید باعث شده تا شهر مشهد به‌ عنوان یک شهر توریستی شناخته شود. مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد یک و دو از بهترین مراکز خرید در شهر مشهد هستند و تمامی افراد می‌توانند اقلام و کالاهای موردنیاز خودشان را از کیان سنتر مشهد خریداری و تهیه کنند.

مرکز خرید کیان سنتر در مشهد

معرفی کلی از مرکز خرید کیان سنتر مشهد

کیان سنتر مشهد به ‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و همچنین کامل‌ترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود که دارای امکانات تجاری و رفاهی بسیار زیادی است. در حقیقت می‌توان گفت مشهد یکی از کلان‌ شهرهای ایران به‌ حساب می‌آید که به‌ عنوان یک شهر سیاحتی و زیارتی هر ساله میزان قابل ‌توجهی از مسافران و گردشگران به این شهر سفر می‌کنند. این موضوع باعث شده تا مراکز تجاری و گردشگری مانند تغذیه و نوشیدنی و مراکز تفریحی در این شهر از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. مجتمع کیان سنتر مشهد یکی از مراکز دیدنی شهر مشهد به ‌حساب می‌آید که جزو معروف‌ترین و همچنین پر مخاطب‌ترین مراکز خرید لوکس مشهد است. به‌طور کلی این مجموعه شامل دو مجتمع خرید به نام‌های کیان سنتر ۱ و کیان سنتر ۲ است که بخش‌های مختلفی مانند مراکز خرید و هایپرمارکت و فودکورت و پارکینگ را شامل می‌شود.بخش تجاری مجتمع کیان سنتر ۱ دارای ۶ طبقه و ۸۳ واحد تجاری و بخش تجاری کیان سنتر ۲ دارای چهار طبقه که مساحت تقریبی آن  ۸۰۰ مترمربع است را در بر می‌گیرد. در حقیقت بخش تجاری کیان سنتر ۲، طبقه همکف تا سوم این مرکز را به خود اختصاص داده است. مرکز خرید کیان سنتر ۲ در موقعیت شهری بسیار مناسبی قرار دارد. بار ترافیکی در محدوده این مرکز بسیار روان است.

در مرکز خرید کیان سنتر مشهد پوشاک فصل لباس کودک و کیف و کفش و عطر و ادکلن و همچنین لوازم کادویی و تزئینی به چشم می‌خورد. در این مرکز لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی و همچنین زیورآلات و بدلیجات نیز یافت می‌شود. در واقع شما می‌توانید با سفر به این شهر زیارتی و همچنین رزرو برترین هتل‌های مشهد مانند هتل الماس مشهد، سفری بسیار خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ زیرا بسیاری از هتل‌های با کیفیت شهر مشهد به مراکز تجاری کیان سنتر ۱ و ۲ دسترسی دارند.

نمای بیرونی مرکز خرید کیان سنتر

کیان سنتر 1 و 2 در مشهد

 مجتمع تجاری کیان سنتر یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر مشهد بوده که در بلوار جانباز و هم‌جواری مراکز خرید دیگر مانند مراکز خرید پروما و میکا واقع شده است. مجتمع تجاری کیان شامل دو ساختمان مجزا به نام کیان سنتر ۱ و کیان سنتر ۲ می‌شود که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید نزد شهروندان و همچنین گردشگران به‌حساب می‌آید. یکی از دلایل ساخت مجتمع تجاری کیان سنتر ۲ به دلیل پر طرفدار بودن مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ بود. در حقیقت گردشگران معمولاً خریدهای خود را به‌ صورت جامع از این دو مجموعه انجام می‌دهند.

کیان سنتر 1

کیان سنتر ۱ به ‌عنوان اولین مجتمع تجاری در شهر مشهد است که پس از مجتمع تجاری پروما و نیکا احداث شد. در واقع این مجتمع بسیار زود موردتوجه شهروندان و گردشگران قرار گرفت. مجتمع کیان سنتر ۱ دارای واحدهای تجاری مختلفی در زمینه‌های ارائه پوشاک و لوازم تزئینی است. در مجتمع کیان سنتر ۱ هایپرمارکت نسبتاً بزرگی وجود دارد که امکان خرید برای تمامی شهروندان و گردشگران را فراهم نموده است.همچنین از جاذبه‌های دیگر مجتمع تجاری کیان سنتر 1 می‌توان به شهربازی آن اشاره کرد؛ زیرا شهربازی یکی از قسمت‌های است که نظر بسیاری از خانواده‌ها و مخصوصاً کودکان را به خود جلب می‌کند. در کنار تمامی مواردی که ذکر شد مراکز فست‌فود و کافی‌شاپ‌هایی گوناگونی در این مجتمع تجاری وجود دارند اقدام به ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان می‌کنند.

کیان سنتر 1 و 2 مشهد

مراکز خرید مشهد - خریدی ارزان ولی لوکس در این مراکز خرید

کیان سنتر 2

مجتمع تجاری کیان سنتر ۲ یکی از مراکز خرید بسیار پر تردد در شهر مشهد تلقی می‌شود. متراژ مرکز خرید کیان سنتر ۲۵۰۰ متر مربع و زیربنای آن ۳۲ هزار مترمربع است. مجتمع کیان سنتر ۲ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع های تجاری در شهر مشهد به شمار می آید. لازم به ذکر است که در مجتمع تجاری کیان سنتر ۲ هایپرمارکت بزرگی که دارای تنوع محصولات بسیار زیادی است، وجود دارد.

آدرس و شماره تماس کیان سنتر

مشهد- بلوار جانباز- تقاطع فرامرز عباسی- مجتمع کیان سنتر 2 - طبقه 11

تلفن: 051-36144440

 ساعت کاری مرکز خرید کیان سنتر 2: 8 صبح الی 23

غذاهای سنتی مشهد - لیست کاملی از پرطرفدارترین غذاها به همراه دستور پخت

اجناس کیان سنتر مشهد

قسمت تجاری مجتمع کیان سنتر 2، دارای 4 طبقه و با مساحت تقریبی 800 مترمربع، از  150 واحد تجاری تشکیل شده که طبقات همکف تا سوم مجتمع را در بر گرفته است. مغازه‌های فعال در مجتمع کیان سنتر اجناس زیر را به فروش می‌رسانند:

  • پوشاک فصل
  • لباس کودک
  • کیف و کفش
  • عطر و ادکلن
  • لوازم کادویی و تزئینی
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • لوازم آشپزخانه
  • دکوراسیون داخلی
  • زیورآلات و بدلیجات

امکانات مرکز خرید کیان سنتر مشهد

در مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد جهت رفاه گردشگران و خریداران علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، سعی شده است تا امکانات رفاهی مختلفی تعبیه شود. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • هایپرمارکت: هایپر مارکت یکی از امکانات مرکز خرید کیان سنتر در مشهد است که مساحت آن به ۲۰۲۵ مترمربع می‌رسد. هایپر مارکت دارای غرفه های مانند پروتئین و میوه و نانوایی است که یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های موجود در شهر مشهد به حساب می آید.

اجناس مرکز خرید کیان سنتر

کافه های مشهد - بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد و شهربازی های مشهد، کافه ها بهترین گزینه اند

  • شهربازی: شهربازی شهر آجری دارای مساحتی برابر با ۲۵۰۰ مترمربع است. این شهربازی دارای ۸۰ بازی منحصربه‌فرد و ویژه برای تمامی سنین مانند بیلیارد، سینما ۷ بعدی، ماشین کوبنده، سورتمه و چرخ ‌و فلک است که کارکنان هر کدام از این بازی‌ها، اقدام به خدمت‌رسانی به  شهروندان و گردشگران می‌کنند.
  • فودکورت: فودکورت یا مجموعه غذایی کیان سنتر ۲ دارای مساحت ۱۵۰۰ مترمربع فضا و شامل ۸۰۰ مترمربع فضای روباز و همچنین ۷۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده است. فضای روباز مجموعه کیان سنتر 2 از دو پرده سینمایی برای پخش زنده مسابقات ورزشی و فیلم‌های سینمایی استفاده می‌کند. این مجموعه دارای ۹ غرفه غذایی با برندهای مطرح و شناخته شده جهت سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۵۰۰ نفر آماده پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان گرامی است.
  • پارکینگ: پارکینگ همیشه یکی از معضلات و دردسرهای یک کلان‌شهر به ‌حساب می‌آید. مجموعه‌های کیان سنتر ۱ و ۲ با تعبیه و طراحی پارکینگ‌های مناسب اقدام به بر طرف کردن این مشکل کرده است. لذا تمامی شهروندان و گردشگران گرامی می‌توانند با خیال راحت و آسوده از پارکینگ‌های تعبیه شده در این مراکز خرید استفاده کنند.

کلام آخر

شهر مشهد به‌ عنوان دومین کلان‌شهر بزرگ  کشور شناخته می‌شود. به همین سبب این شهر دارای امکانات و ویژگی‌های بسیاری است که از جمله این ویژگی‌ها و امکانات می‌توان به مراکز خرید متعدد و گوناگون آن اشاره داشت. زیرا شهر مشهد یک شهر توریستی و تفریحی و زیارتی به‌ حساب می‌آید. لذا مراکز خریدی مانند مراکز خرید کیان سنتر ۱ و کیان سنتر ۲ یکی از جاذبه‌های مهم در شهر مشهد به شمار می‌آیند. از این رو سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران و شهروندان اقدام به بازدید و خرید از این مراکز خرید مجهز می‌کنند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 103 کاربر