مرکز خرید مترونوم

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 1225
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آیا به کشور ارمنستان سفر کرده‌اید و به دنبال یک مرکز خرید بسیار بزرگ در این کشور هستید؟ می‌خواهید علاوه‌بر خرید اجناس مختلف، تفریحی منحصربه‌فرد نیز در یکی از مراکز خرید این شهر داشته باشید؟ اطلاعاتی از مرکز خرید مترونوم دارید؟ مرکز خرید مترونوم، مرکز خریدی بزرگ در ایروان بوده که به تازگی ساخته شده است. این مرکز خرید به‌عنوان بزرگ‌ترین، شیک‌ترین و مدرن‌ترین مرکز خرید در این شهر شناخته می‌شود.

مرکز خرید مترونوم

معرفی مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم، مرکزی با وسعت بسیار بالا در دل شهر معروف ایروان است. این مرکز خرید با توجه به وسعت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد همه روزه پذیرای افراد بسیار زیادی است که برای یک خرید خوب به آن مراجعه می‌کنند. این مرکز در وسعتی به اندازه 9300 متر مربع و در ۲ طبقه ساخته شده است. همچنین در این مرکز بسیار بزرگ امکانات تفریحی متعددی نیز قرار گرفته که شما می‌توانید در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنید.

مرکز خرید مترونوم دارای فروشگاه‌های مختلفی است که انواع اجناس را با برندهای مطرح خارجی به فروش می‌رساند. این ساختمان دارای ظاهری بسیار جذاب و خاصی است که توانسته مانند یک الماس در یکی از معروف‌ترین خیابان این شهر یعنی ایساهاکیان قرار گرفته است.

سفر به پایتخت زیبای ارمنستان!

امکانات مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم مرکزی است که اجناس مختلفی را با برندهای مطرح جهانی و در عین حال با کیفیت به فروش می‌رساند. به همین منظور این مرکز خرید همه روزه با حجم بسیار بالایی از افراد مواجه می‌شود. از طرفی مدیران این مرکز خرید برای افزایش راحتی هر چه بیشتر بازدید کنندگان و گردشگران امکانات مختلف و متنوعی را در آن ساخته و قرارداده‌اند. امکاناتی که شامل موارد زیر می‌شود.

  • سیستم تهویه مطبوع هوا
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • دوربین‌های امنیتی ۲۴ ساعته
  • سیستم امنیتی بسیار قوی
  • وجود لوازم مورد نیاز برای معلولین
  • سیستم اطفا حریق خودکار
  • سرویس بهداشتی عمومی
  • وجود پله برقی در تمامی نقاط این مرکز خرید
  • وجود بانک و دستگاه خودپرداز

مراکز خرید ایروان - لذت و تجربه خرید در لوکس‌ترین فروشگاه‌های برند ایروان!

امکانات مرکز خرید مترونوم

همچنین علاوه‌بر امکانات بالا، امکانات تفریحی بسیار زیادی نیز در این مجموعه وجود دارد که شما می‌توانید علاوه‌بر خرید، از امکانات مختلف آن نیز بهره‌مند شوید. امکانات تفریحی این مجموعه شامل موارد مختلفی می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • انواع رستوران‌ها و کافه‌ها
  • وجود سینما و پخش انواع فیلم‌ها کارتون، انیمیشن و غیره
  • کافی‌شاپ و فود کورت

موقعیت مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم مرکزی بسیار بزرگ و لاکچری در ایروان در کشور ارمنستان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن همواره مورد توجه گردشگران  خواهد بود و مردمی که با تور ارمنستان به این کشور می آیند قطعا از این مرکز خرید دیدن می کنند. این مرکز خرید در بهترین و خاص‌ترین خیابان یعنی آبوویان قرار گرفته؛ خیابانی که در تمامی ساعت‌های آن شلوغ بوده و افراد زیادی در حال رفت‌وآمد در آن هستند. مرکز خرید مترونوم از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بوده و افراد زیادی جهت بازدید و خرید محصولات مختلف به سراغ آن می‌روند. این مرکز خرید در تقاطع خیابان ایساهاکیان و آبوویان واقع شده است. خیابان‌هایی که در دل ایروان قرار گرفته و همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز افراد زیادی در حال رفت‌وآمد هستند. این مرکز خرید دسترسی بسیار راحتی دارد. اگر قصد دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید، می‌توانید از طریق نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مترونوم، ایستگاه زیرزمینی یریتاسردکان است. این ایستگاه فاصله‌ی بسیار کمی به مرکز خرید مترونوم داشته که افراد پس از پیاده شدن از این ایستگاه و چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خود را به خیابان آبوویان برسانند و سپس به مرکز خرید مترونوم بروند.

موقعیت مرکز خرید مترونوم

قسمت های مختلف مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم، مرکزی بسیار لاکچری در قلب شهر ایروان بوده که در ۲ طبقه ساخته شده است. یک طبقه نیز زیر این بنا قرار گرفته که در خود مغازه‌های مختلفی را جای داده است. به‌طورکلی این مرکز خرید در خود فروشگاه‌های مختلفی دارد. فروشگاه‌هایی که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی است. به‌طورکلی مرکز خرید مترونوم به چند بخش تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها فروشگاه‌های مختلفی دارند. این فروشگاه‌ها شامل موارد مختلفی می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • سالن بادگیر هرمیتاژ سالنی مناسب برای خرید انواع عطرها و لوازم آرایشی که برای جوانان ساخته شده است.
  • فروشگاه Baby Boom که در طبقه دوم محصولات مختلفی با برندهای مطرح مانند باربری، کنزو، فندی، چنل وجود دارد.
  • فروشگاه MOBITE که در آن انواع لباس‌های زنانه با مدل‌ها و برندهای مختلف به فروش می‌رسد.
  • فروشگاه ELINA فروشگاهی است که در آن اجناس مختلفی از جمله پوشاک کشور ارمنستان به فروش می‌رسد. تمامی پوشاکی که در این فروشگاه می‌رسد از برند کشور ارمنستان است.
  • فروشگاه پاگانی، از دیگر فروشگاه‌های مطرح در این مرکز خرید است که محصولات مختلفی از کیف و کفش را با برندهای مختلف به فروش می‌رساند.
  • فروشگاه BAROCCO، فروشگاهی مناسب برای خرید انواع لباس‌های مردانه است. اجناسی که می‌توان از کشورهای مختلف مانند دبی، پکن و مسکو پیدا کرد.

هر کدام از این فروشگاه‌ها کالاها و اجناس مختلفی را با برندهای مطرح جهانی و البته ارمنستانی به فروش می‌رساند.

مراکز خرید مترونوم ایروان

رستوران ها و کافه های مرکز خرید مترونوم

تمامی رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید مترونوم در طبقه دوم مرکز خرید مترونوم قرار گرفته است. شما می‌توانید پس از خرید و گشت‌وگذار در این فروشگاه‌ها، در کافه‌های مختلف آن با میل یک قهوه خستگی خود را رفع کنید. از کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید می‌توان به پیتزا تاشیر، آقای GYROS، کافه Chaykofski و کافه Coffee City cafe اشاره کرد.

اطلاعات تکمیلی مرکز خرید مترونوم

مرکز خرید مترونوم مرکز خریدی است که همه روزه افراد می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به آن مراجعه کنند. همچنین در ادامه آدرس دقیق این مرکز خرید آمده است:

  • خیابان 6 کاجازنونی، ایروان، ارمنستان

مرکز خرید مترونوم کجاست

سخن پایانی

مرکز خرید مترونوم یکی از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین مراکز خرید موجود در شهر ایروان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن همه روزه افراد زیادی برای بازدید به سراغ آن می‌آیند. در درون این مرکز خرید فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی مختلفی وجود داشته که شما می‌توانید تمامی اجناس مورد نیاز خود را با برندهای مطرح جهانی خریداری کنید. این مرکز خرید به دلیل نمایی زیبا توانسته تبدیل به یکی از جاذبه‌های تفریحی در کشور ارمنستان شود. شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار در این مرکز خرید به سراغ میل غذاهای خوشمزه در رستوران‌های آن بروید و از آنها لذت ببرید.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر