مرکز خرید پالادیوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/20
بازدید: 4197
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

خرید کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا علی الخصوص برای خانم ها می باشد. در سطح جهان مراکز خرید زیادی وجود دارد که به دلیل عرضه اجناس باکیفیت و مطلوب، توانسته اند نام خود را بر سر زبان ها بیندازند. ما در تهران مرکز خرید لوکسی به نام پالادیوم داریم که یک مرکز خرید معروف هم به همین نام در استانبول وجود دارد، در ادامه ما را همراهی نمایید تا توضیحاتی در رابطه با هر یک ارائه دهیم.

مراکز خرید پالادیو.م

 

دلیل نامگذاری مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی می باشد که در دوره تحصیل با آن آشنا شدیم. این فلز ارزشمند در فلزات گروه پلاتین قرار دارد که مشخصه آن ها چگالی و نقطه ذوب پایین می باشد. پالادیوم را با نام اختصاری pd می شناسیم که عدد اتمی آن هم 46 است. پالادیوم در واقع فلزی نادر و کمیاب است که به رنگ سفید و نقره ای می باشد و از معادن نیکل و مس خارج می شود. این فلز جزء گرانترین فلزات جهان است که برای مثال در سال 2014 با قیمت بیش از 800 دلار به فروش می رسید.

حجم قابل توجهی از تولیدات پالادیوم جهان در کشورهای آفریقای جنوبی و روسیه انجام می شود البته این فلز هم به صورت آزاد وجود دارد و هم به صورت آلیاژ با پلاتین و طلا و غیره.

مرکز خرید پالادیوم تهران

در شهریور ماه سال 1393 همزمان با افتتاح این مرکز خرید لوکس و مدرن واحد مدیریت ارتباط با مشتریان آن هم فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید دارای وسعتی در حدود 100 هزار متر مربع بوده که در 13 طبقه طراحی شده و 150 واحد تجاری را در خود جای داده است. این مجتمع تجاری با معماری خاص و چند وجهی خود، در خیابان زعفرانیه واقع در شمال تهران قرار دارد که تمامی علاقه مندان می توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. پالادیوم یکی از 10 مرکز خرید مجلل تهران به شمار می رود که گردشگران تور تهران می توانند در آن خریدی هیجان انگیز داشته باشند.

خوب است بدانید که از طبقه 5 تا 11 این مرکز خرید را واحد های اداری شامل می شود که افراد مختلف برای کسب و کار خود آن را اجاره کرده اند.

هنگامی که به خیابان عروضی می رسید، تبلیغات برند های گوناگونی که بر روی دیواره های پاساژ انجام شده توجه شما را به خود جلب می کند. اگر شما هم از طرفداران برند و مد هستید، مرکز خرید پالادیوم تهران انتخاب خوبی برای شما می باشد. برخی از برند های معتبری که در این مکان شعبه دارند عبارت اند از:

- جیوکس

- سواروسکی

- اسکیچرز

- منگو

 

 

فودکورت پالادیوم تهران

 

 

همچنین برند های معتبر داخلی و خارجی دیگری در این مکان وجود دارد که در زمینه های مختلف فعالیت دارند و به شرح زیر هستند:

• برند پوشاک: پونت، گابور، مانتو هالی، رنو، پاما، آلدو، رویا، تی تی، مانگو، فرد، سارو، جنیفر، وُمن سکرت، جینزوست

• اقلام ورزشی: آدیداس، نایک، ریبوک

• لوازم آرایشی / بهداشتی: سفیر، روشه، شبر، ویانا

• طلا / جواهر: گوهربین، فیروزه، گلستان، خشایار، جواهر ملکان، سنجاق، امیدوار، عمیق، دوریس، زرسام

• عینک/ بدلیجات/ ساعت: روبینا، اسلیم اپتیک، لومی یر، رامی، پرنسس، میلان، اومگا

• لوازم الکترونیکی: موسیقی پارس، سامسونگ، بوک لند، اپل

شیشه های بزرگ این مرکز خرید چشم اندازی تماشایی از کوه های شمیرانات را در مقابل چشمان شما عزیزان قرار  میدهد و این بر جذابیت این مرکز خرید افزوده است. از دیگر مراکز خرید تهران می توان به مرکز خرید کورش اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین ها به شمار می آید.

 

امکانات مرکز خرید پالادیوم تهران

این مرکز خرید مجهز به امکانات و خدمات بسیار خوبی همچون: استخر، سالن ورزشی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، خودپرداز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، کارواش و شهربازی می باشد که عموم مردم از جمله گردشگران تور داخلی می توانند از آن ها بهره ببرند. فودکورت مجموعه پالادیوم در طبقه آخر آن واقع شده که 25 رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده و می توان گفت این طبقه مختص شکم گردی می باشد که بازدید کنندگان بعد از ساعاتی گشت و گذار می توانند در این بخش خستگی به در کنند و با میل کردن نوشیدنی و غذاهای دلچسب لذت ببرند. لازم به ذکر است که بگوییم واحدهایی که غذا و نوشیدنی ارائه می دهند تا ساعت 23 آماده خدمت رسانی هستند.

باشگاه ورزشی پالادیوم در طبقه ششم این مجتمع قرار دارد که در فضایی 2 هزار متری یک استخر و یک سالن بدنسازی را جای داده است. ورزشکاران ضمن اینکه می توانند از نمای بسیار زیبایی که از کوه ها پیش رو دارند لذت ببرند، می توانند از مربیان حرفه ای و تجهیزات مدرن و به روز بهره ببرند.

 

ایران مال - بر روی لینک کلیک کنید و با بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه در تهران آشنا شوید.

 

دسترسی مرکز خرید پالادیوم تهران

برای رفتن به مرکزخرید پالادیوم چند راه پیش رو دارید:

1.خودروی شخصی

2.مترو

3.تاکسی

مرکز خرید پالادیوم در مناسبت های مهمی همچون نوروز، کریسمس، شب یلدا، عید فطر و غیره میزبان هنرمندان محبوب می باشد و برنامه های مفرحی را تدارک می بیند. جالب است بدانید که هر ساله در روز 16 مهر جشنی با عنوان پالادیوم به وقت کودکی در این مکان برگزار می شود که برنامه های مهیجی را برای کودکان ترتیب می بینند.

آدرس مرکز خرید پالادیوم تهران : تهران/ خیابان مقدس اردبیلی/ نرسیده به میدان الف/ جنب کوچه عروضی

ساعات کار : 10 الی 22

تلفن: 02122010600

وب سایت: palladiummall.com

مرکز خرید پالادیوم استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی کشور ترکیه می باشد که در همه فصول سال مملو از گردشگر است. این شهر افزون بر جاذبه های توریستی بی نظیری که در خود جای داده، مراکز خرید باکیفیتی هم دارد که مورد استقبال عموم گردشگران قرار گرفته است. یکی از بهترین مراکز خریدی که در شهر استانبول می توانید برای خرید های خود برگزینید مرکز خرید پالادیوم می باشد.

 

 

معماری مرکز خرید پالادیوم استانبول

 

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار گرفته است که انواع پوشاک با برندهای بین المللی و برندهای معروف ترک را به مشتریان خود عرضه می کنند. این ساختمان شیشه ای جذاب و زیبا در حدود 10 سال پیش در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با هزینه ای برابر با 230 میلیون دلار ساخته و افتتاح گردید. مرکز خرید پالادیوم به دلیل نمای عظیم شیشه ای شهرت زیادی پیدا کرده است، این مجتمع تجاری 5 طبقه فروشگاه های متنوعی را در خود جای داده که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مرکز خرید پالادیوم یکی از شاهکارهای معماری استانبول محسوب می شود که با 190 مغازه به یکی از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است؛ با این اوصاف یکی از بهترین پیشنهادات برای گشت و گذار و خرید می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند انواع برندهای جهانی مانند گس، پیر گاردین، زارا، آدیداس، گپ، تامی هیلفیگر و میکائیل کروس را در آن خریداری نمایند. در پالادیوم استانبول اجناسی برای تمامی افراد خانواده وجود دارد برای مثال:

-انواع پوشاک مردانه از برندهای Tommy Hilfiger، U.S. Polo، Lacoste

-انواع پوشاک زنانه از برندهای  Bershka، Koton، Mango ، GAP و Benetton

-انواع پوشاک و کفش بچگانه از برندهای LC Waikiki

-انواع لباس های ورزشی از برندهای Nike و Adidas

-کفش های زنانه و مردانه از برندهای Massimo Dutti

-انواع لوازم آرایشی و عطر از برندهای Yves Rocher و مک

در مواقعی از سال این مرکز خرید، بسیاری از اجناس خود را حراج می کند که خرید کردن در آن زمان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

امکانات مرکز خرید پالادیوم استانبول

در این ساختمان کروی شکل، فود کورتی با بیش از 20 رستوران، سالن تئاتر، سالن زیبایی، کافی شاپ و 5 طبقه پارکینگ هم وجود دارد. پارکینگ اختصاصی این مجموعه در زیرزمین است و آن دسته از توریست هایی که با خودروی شخصی خود به این شهر سفر می کنند و یا در محل اقامت خود ماشین اجاره می کنند می توانند با خیالی آسوده ماشین های خود را در پارکینگ متوقف کنند و به خرید بپردازند. یکی از رستوران های خوبی که در این مجتمع تجاری وجود دارد را قبل از ورود به پاساژ و در جناح غربی مشاهده می کنید، سایر رستوران ها هم در داخل پاساژ قرار دارند.

 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

 

دسترسی مرکز خرید پالادیوم استانبول

برای دسترسی به این مرکز خرید به دلیل این که در قسمت آسیایی این شهر واقع شده باید از منطقه تکسیم با قطار زیرزمینی به کاباتاش رفته و از آن جا با کشتی های مسافربری به کادیکوی برسید، سپس ادامه مسیر را با تاکسی یا اتوبوس بپیمایید و به این مرکز خرید مجلل بروید.

 

آدرس مرکز خرید پالادیوم استانبول

ترکیه/ استانبول/ منطقه آسایی آتاشهیر/ ینی صحرا/ محله بارباروس/ خیابان هالک/ پلاک 8

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم استانبول

ساعات کار : 9 الی 22

تلفن مرکز خرید پالادیوم استانبول

تلفن: 902166631500

وب سایت مرکز خرید پالادیوم استانبول

وب سایت: www.palladium.com.tr 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 111 کاربر