مرکز خرید ویاپورت

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/30
بازدید: 1248
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

مرکز خرید ویاپورت استانبول (Viaport Asia Outlet  Shopping) در بخشی از استانبول قرار دارد که آسیایی نشین هستند و یکی از مراکز خرید مناسب و جدید استانبول محسوب می‌شود. مرکز خرید ویاپورت در سال ۲۰۰۸ افتتاح و آماده ارائه خدمات به مشتریان شد. امروزه از دسته مراکزی است که محبوب مشتریان داخلی و بین‌المللی کشور ترکیه و شهر استانبول به شمار می‌رود. این مرکز خرید در حومه شهر در فضایی باز قرار گرفته که دسترسی به آن به دور از ترافیک سنگین باشد. علاوه براین خطوط مستقیم تاکسی و دیگر وسایل نقلیه از مرکز شهر به سمت این مرکز خرید دسترسی به آن را راحت‌تر کرده است.

مرکز خرید ویاپورت استانبول

آشنایی با مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت به منظور استفاده عموم مردم، تلاش کرده کالاهایی متنوع و با کیفیت را با قیمت‌هایی پایین به مراجعه کنندگان عرضه کند. به همین علت است که به نام مرکز اوت لت نیز شناخته می‌شود. در معماری و ساخت این مرکز خرید، از گنبدی زیبا استفاده شده که از بازار بزرگ استانبول و بازارهای سنتی الهام گرفته شده است و این مرکز خرید را به یک فضای آشنا و ملموس تبدیل کرده تا خریدی لذت بخش داشته باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

در طراحی و ساخت این مرکز تلاش شده تا ارتباط با طبیعت و فضاهای زیبای طبیعی حفظ شود. به طوری که فودکورت آن دارای چشم‌اندازی زیبا و چشم‌نواز به فضای سبز است و جانوران کوچک و بزرگ در محیطی امن با انسان‌ها در ارتباط هستند. با گذر رودی مصنوعی از وسط مرکز خرید ویاپورت فضایی دل‌انگیز برای رهگذران ایجاد شده که نشان از ذوق و مهارت معماران و طراحان این مجموعه دارد.

این مجموعه برای هر فرد با علاقه‌های متفاوت طراحی شده است. بازاری به مساحت ۱۲ هزار متر مربع برای تهیه مواد غذایی و مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برای خرید لوازم الکترونیکی را شامل می‌شود.

مرکز خرید ویاپورت استانبول از نمای بالا

آدرس مرکز خرید ویاپورت استانبول

این مرکز خرید مجهز در محله ینی شهیر قرار گرفته است که ۴۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. برای رفتن به مرکز خرید ویاپورت ۴ اتوبوس وجود داشته که در جایگاه ویژه مرکز خرید توقف دارند. برای تماس گرفتن با این مرکز از شماره ۹۰۲۱۶۶۹۶۱۰۰۱+ استفاده کنید.

آدرس مرکز خرید ویاپورت: "ترکیه، استانبول، پندیک، خیابان دده پاشا، محله ینی شهیر، شماره ۱۹"

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

امکانات مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت با دارا بودن ۲۵۰ مغازه و فروشگاه با انواع اجناس از خوراک و پوشاک گرفته تا لوازم الکترونیکی و بهداشتی یک مرکز مجهز و به‌روز است که همه نیازهای شما را برآورده می‌کند. دارای پارکینگی بوده که ۴۰۰۰ خودرو را در خود جای می‌دهد و فکر شما را از دغدغه وسیله نقلیه خود به دور نگه می‌دارد. به جهت داشتن سالن سینما و مرکز تفریحی مجهز از قبیل شهر بازی کوچک و سرپوشیده کودکان، سالن بولینگ برای بزرگسالان، انواع رستوران و کافه‌ها با غذاهای متنوع و لذیذ توانسته مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از بین چندین مرکز خرید مجهز در استانبول باشد.

جذابیت مرکز خرید ویاپورت استانبول

فضاهای متنوعی برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رفع نیاز، اوقات فراغت عالی نیز برای خانواده‌ها رقم بزند. وجود باشگاه سوارکاری، آکواریومی با انواع جانوران دریایی زیبا، پیست اسکی یخی از دیگر جاذبه‌های آن است. همچنین به علت مناسب بودن قیمت اجناس در مرکز خرید ویاپورت، این مرکز به یک مرکز خرید محبوب تبدیل شده که کودکان و بزرگسالان از گذراندن وقت خود در این مکان خسته نمی‌شوند.

در هر فصل از سال این مرکز زیبایی‌های مخصوص به خود را داراست. در بهار هنگام گل دادن گیاهان زینتی و با رویش چمن‌های سرسبز در پیاده‌رو‌ها فضای زیبایی برای انظار شما خلق می‌شود که نمایی کامل از یک شهر مدیترانه‌ای است. به دلیل نزدیک بودن این مرکز خرید با فرودگاه صبیحا گوکچن (تقریبا با ۱۰ دقیقه رانندگی)، بسیاری از گردشگران ابتدا یا خاتمه سفر خود را از این مرکز در نظر می‌گیرند تا هم از وقت خود نهایت بهره را برده باشند و هم لیست خرید خود را تکمیل کنند.

ساعات کاری مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه که آخر هفته در کشور ترکیه محسوب می‌شود، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است. ساعات کاری مرکز خرید ویاپورت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ عصر بوده که می‌توانید از امکانات تفریحی و تجاری آن استفاده کرده و اوقات شاد و فرح‌بخشی را تجربه کنید.

ساعت کاری مرکز خرید ویاپورت استانبول

سخن آخر

مرکز خرید ویاپورت استانبول با داشتن محیطی جذاب و مناظری زیبا و دلنشین مقصد اکثر گردشگران است، خالی از لطف نیست که در کنار داشتن خریدی عالی، از امکانات تفریحی- رفاهی این مرکز استفاده کرده و ساعاتی به یادماندنی همراه با عکس‌هایی که یادآور روزی خوش است را برای خود و عزیزان رقم بزنید. صدای گوش‌نواز آب همراه با پیاده‌روی در کنار آن و حتی دیدن مناظر طبیعی ارزش یکبار رفتن به این مکان را خواهد داشت.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر