رستوران شب نشین

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 20353
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

رستوران شب نشین اصفهان با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی، به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین باغ رستوران های این شهر شناخته شده و همه روزه در فضایی شاد و صمیمی پذیرای مشتریان خود می باشد. چنانچه قصد سفر به اصفهان با تور و مراجعه به رستوران شب نشین را دارید، بهتر است اطلاعاتی درباره این رستوران در اختیار داشته باشد، بدین منظور شما را به خواندن این مقاله از سایت لحظه آخر دعوت می نماییم.

رستوران شب نشین

مقدمه

اصفهان شهری است که در تاریخ کهن و هنر ارزشمند ایرانی غرق شده و نام آن در ذهن تمامی مردم ایران و گردشگران با دیدنی ترین جاذبه های توریستی ایران نهادینه شده است. در این شهر رستوران های متنوع زیادی احداث شده که با مراجعه به آن ها می توانید طعم انواع غذا های اصیل ایرانی را چشیده و لذت ببرید. یکی از این رستوران ها، باغ رستوران شب نشین است که در سال 1390 هجری شمسی در محوطه سرسبز و خوش آب و هوا احداث شده و با سرو غذا های با کیفیت و خوشمزه در دو وعده نهار و شام، از مراجعه کنندگان میزبانی به عمل می آورد. رستوران شب نشین ظرفیت گنجایش حدود 600 را دارا بوده و حتی افراد می تواند از فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای برگزاری جشن ها و مراسم خود استفاده کنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بومی با کیفیت مطلوب، توسط آشپزان ماهر طبخ شده و پس تزئین شیک و زیبا در اختیار سفارش دهندگان قرار می گیرد.

همچنین پخش موزیک زنده فضایی دلپذیر را در این رستوران به وجود آورده که لذت غذا خوردن در آن را چند برابر می کند. یک ویژگی بسیار جذاب که در رستوران شب نشین وجود دارد این است که میهمانان و مشتریان می توانند یادداشتی از خود به یادگار بگذارند.

رستوران شب نشین شامل دو بخش داخلی و بیرونی است که افراد بر اساس سلیقه خود می تواند نسبت به رزرو میز در هر بخش اقدام نمایند. در قسمت بعدی مقاله شرح جامعی درباره فضای هر بخش رستوران و چگونگی دکوراسیون و چیدمان میز ها در اختیار گردشگران تور اصفهان قرار می دهیم.

رستوران شب نشین اصفهان

محوطه بیرونی رستوران شب نشین

تا این قسمت از مقاله تنها به ذکر برخی از مشخصات کلی رستوران شب نشین اصفهان پرداختیم، اما همان طور که در ابتدا اشاره کردیم رستوران شب نشین جزء رستوران های منحصر به فرد اصفهان است، قطعا تا به حال با دیدن عکس های فضای باز رستوران علت این امر را متوجه شده اید. در محوطه بیرونی رستوران شب نشین کلبه و آلاچیق های متعدد به سبک معماری چینی ساخته شده که تداعی گر قصر های چینی بوده و این مجموعه را به یک رستوران منحصر به فرد در اصفهان تبدیل کرده است.

جاهای دیدنی اصفهان-شهر زیبای اصفهان یکی از مهم ترین و توریستی ترین شهر های کشور ایران می باشد و جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است.

طراحی منحصر به فرد و برگرفته از سبک معماری چینی، چیزی است که در بدو ورود نظر بینندگان را به خود جلب کرده و باعث می شود از این رستوران به عنوان یک رستوران ویژه یاد کنند. علاوه بر این، ورودی رستوران شب نشین نیز برای همخوانی با طراحی فضای باز آن شبیه یک کلبه بزرگ چینی ساخته شده و توسط مشعل های مصنوعی، دو مجسمه شیر و نور پردازی های زیبا زینت داده شده اند. یکی دیگر از زیبایی های معماری این رستوران حصار قلعه مانند سنگی است که دور تا دور بنای رستوران کشیده شده و بیشتر حال و هوای قصر های چینی را به فرد القا می کند.

در کنار آلاچیق های موجود در فضای باز رستوران، آب نما زیبایی قرار داده شده که در فصل تابستان باعث ایجاد آب و هوایی دلچسب شده و غذا خوردن را در این فضا لذت بخش تر از همیشه می کند. البته نمی توان از سرسبزی و درخت های سر به فلک کشیده که بر زیبایی منظره فضای باز رستوران افزوده، چشم پوشی کرد. ترکیب عناصری که دکوراسیون فضای بیرونی رستوران شب نشین را تشکیل می دهند، محیطی صمیمی، شاد و دلنشین به وجود آورده و غذا خوردن را در آن برای انسان بسیار دلچسب می کند، به همین دلیل بسیاری از مشتریان علاقه بسیاری به خوردن غذا در محوطه بیرونی رستوران را دارند. جالب است بدانید که همیشه افرادی را کنار آلاچیق ها یا آب نمای زیبای آن مشاهده می کنید که به انداختن عکس و ثبت لحظات مشغول اند. در انتهای این بخش باید به این نکته اشاره کنیم که داخل تمامی آلاچیق های رستوران فرش شده و بالتشک هایی دور تا دور آلاچیق چیده اند. همچنین در مرکز آن ها یک میز شیشه ای با ارتفاع بسیار کوتاه قرار داده اند که مشتریان پس از رسیدن سفارش هایشان، از میز وسط برای خوردن غذا استفاده کنند.

رستوران شب نشین اصفهان

محوطه داخلی رستوران شب نشین

با تمام ویژگی های جذابی که فضای بیرونی رستوران داراست، بسیاری از مردم ترجیح می دهد در یک فضای مسقف و بسته و روی میز و صندلی های استاندارد، غذای خود را میل کنند. محوطه داخلی رستوران شب نشین نیز این امکان را به این دسته افراد می دهد تا در فضایی خانوادگی و آرام، از غذا های لذیذ این رستوران سفارش داده و میل کنند. دکوراسیون سالن غذا خوری رستوران شب نشین از میز و صندلی های چوبی قهوه ای رنگ تشکیل شده که در چهار ردیف به صورت مرتب در سالن چیده شده اند. دو طرف سالن نیز پنجره های سراسری و بزرگی وجود دارد که به پرده های قهوه ای رنگ مردن و زیبا مزین شده اند. بر روی تمامی میز های مستطیلی شکل رستوران نیز ادویه جات و ظروف لازم از قبل چیده شده و در صورت درخواست، گارسونان خدمات لازم را به مشتریان ارائه می دهند.

نمای رستوران شب نشین

منوی رستوران شب نشین

از همه توصیفاتی که درباره طراحی فضا های داخلی و بیرونی رستوران که بگذریم، به مهم ترین و اصلی ترین خصوصیت یک رستوران می رسیم. این ویژگی همان کیفیت و تنوع غذایی است که نقش مهمی را در محبوبیت یک رستوران ایفا می کند. خوشبختانه این رستوران هم از لحاظ تنوع و هم از لحاظ کیفیت یکی از بهترین رستوران های شهر محسوب شده و همواره در جهت رضایت مشتریان به طبخ غذا با مواد اولیه مرغوب، پرداخته است. از جمله غذا هایی که در منوی باغ رستوران شب نشین وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: خوراک ماهی قزل آلا، سینی مخصوص 3 نفره شب نشین، جوجه چینی با سس تاتار، باقالی پلو با گوشت گردن، کباب شیشلیک، جوجه کباب ران مخصوص، باقالا پلو با ماهیچه، سینی مخصوص 6 نفره شب نشین، فیله کباب سالمون با سس رمولاد، کباب باغی بلدرچین، جوجه کباب بختیاری، باقالا پلو با شنیسل ماهی قزل آلا، کباب میکس، کباب کوبیده گوسفندی، کباب فیله پیچ، باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص و غیره. اگر رستوران شب نشین را برای خوردن غذا در سفر به اصفهان انتخاب کردید، به یاد داشته باشید که خورشت ماست اصفهانی این رستوران بسیار معروف بوده و به همین خاطر سفارش آن را به عنوان پیش غذا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. همچنین گفتنی است یکی از جذاب ترین بخش های رستوران شب نشین، سالاد بار آن است که با انواع سالاد های رنگارنگ و خوشمزه نظر افراد را به خود جلب کرده و اشتهای آن ها را بر می انگیزد.

رستوران شب نشین

امکانات رستوران شب نشین

در رستوران شب نشین اصفهان برای رضایت هر چه بیشتر مراجعه کنندگان امکانات و خدمات رفاهی متعددی در نظر گرفته شده که در ادامه این بخش به برخی از امکانات آن اشاره می کنیم: اجرای موزیک زنده در هتل، اینترنت پر سرعت رایگان (Wi-Fi)، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکان رزرو میز غیر حضوری، دستگاه کارتخوان آپ (POS) و غیره. لازم به ذکر است، از آن جایی که رستوران شب نشین در منطقه شلوغ و پر تردد واقع شده مدیریت رستوران برای رفاه مراجعه کنندگان پارکینگ اختصاصی تعبیه کرده و مشتریان می توانند به راحتی اتومبیل خود را در پارکینگ رستوران پارک کرده و با خیال آسوده به رستوران بروند. همچنین در این رستوران امکاناتی ویژه افراد ناتوان و معلول در نظر گرفته شده که این دسته افراد نیز می توانند از خوردن غذا های خوشمزه و محوطه زیبای این رستوران بهره مند شوند.

ساعت کاری رستوران شب نشین

ساعت کاری رستوران شب نشین اصفهان همه روزه از ساعت 11:30 ظهر تا ساعت 16:30 برای سرو نهار و از ساعت 19 تا 12 شب برای سرو شام بوده و مشتریان در این بازه زمانی می توانند به رستوران مراجعه کرده و از خوردن غذا های با کیفیت و لذیذ آن لذت ببرند. توجه داشته باشید که بخشی از رستوران به میز های VIP اختصاص دارد و در صورت تمایل به صرف غذا و یا برگزاری جشن های خود در این قسمت، باید از قبل به صورت تلفنی نسبت به رزرو میز در این بخش، اقدام نمایید.

رستوران چینی اصفهان

پرسنل رستوران شب نشین

یکی دیگر از نکات مثبت رستوران شب نشین، پرسنل آن هستند که کاملا حرفه ای به ارائه سرویس و خدمات به مشتریان مشغول بوده و این کار را در نهایت ادب و خوشرویی انجام می دهند. گفتنی است همه کارکنان این رستوران دارای لباس فرم مرتب و یکسان هستند. رفتار مناسب و خوب گارسونان رستوران شب نشین باعث شده صرف یک وعده غذایی در این مجموعه خاطره خوش و ماندگاری را برای افراد به ارمغان بیاورد.

آدرس، تلفن و وبسایت رستوران شب نشین

آدرس رستوران: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه اصفهان، باغ رستوران شب نشین.

تلفن رستوران: 03133393633 و 03133393634.

وبسایت رستوران: www.shabneshin-esfahan.com.

رستوران شب نشین

نحوه دسترسی به رستوران و چگونگی رزرو میز در آن

برای دسترسی به آدرس رستوران شب نشین اصفهان به وسیله خودروی شخصی، سه مسیر وجود دارد. مسیر اول از طریق بلوار آتشگاه است که در این صورت ابتدا باید خود را به مرکز شهر اصفهان رسانده و به بلوار آتشگاه بروید. سپس با طی مسیر حدودا 23 دقیقه ای به مقصد مورد نظر خواهید رسید. مسیر دوم دسترسی به رستوران نیز رفتن به بلوار آتشگاه و سپس خیابان میرزا طاهر است که اگر این مسیر برای دسترسی به رستوران انتخاب کنید، حدود 27 دقیقه طول می کشید تا از مرکز شهر به آدرس رستوران برسید. مسیر آخر نیز رفتن به مرکز شهر، سپس بلوار آتشگاه و سپس خیابان صمدیه اصفهان است. این مسیر حدود 13.7 کیلومتر مسافت داشته و طولانی ترین مسیر برای رفتن به رستوران شب نشین اصفهان است.

علاقمندانی که قصد رزرو میز در رستوران شب نشین را دارند می توانند از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت رستوران و قسمت سیستم رزرواسیون، اقدام نمایند. گفتنی است که در بخش سیستم رزرواسیون سایت، راهنمای رزرو میز ها و آلاچیق های مجموعه موجود بوده و فرآیند آن به صورت مرحله به مرحله ذکر شده است.

آب و هوای اصفهان - بررسی وضعیت آب و هوایی استان اصفهان

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. محمد علی محمد علی 1401/11/24
    21 نفر پسندیدند
    رستوران شب نشین از بهترین رستوران های اصفهان است که واقعا پیشنهاد میکنم بهش برید. غذاهای لذیذی داشت و گارسون هاشون کاملا حرفه ای بودن و خیلی تمیز غذا رو سرو میکردن. به نظرم حتما به این رستوران برید.
  2. سوگند سوگند 1398/09/07
    24 نفر پسندیدند
    این رستوران حرف نداره، از همه لحاظ مورد علاقه من و خانواده مه و هروقت که به اصفهان سفر میکنیم امکان نداره یم وعده رو مهمون این رستوران نباشیم، من عاشق فضا و دکورشم، واقعا واسش وقت گذاشته شده و به زیبایی تزئین شده ، خوبیش اینه که دکور این رستوران یه دکور خاصیه که هرجایی نمیتونی اونو ببینی، دنج بودنشم که حرف نداره، ما هر دفه آلاچیق هاشو رزرو میکنیم و خانوادگی یه شب به یاد موندنی رو کنار هم میگذرونیم، راستی اگه میخواین به این روستوران برین حتما یادتون باشه میز یا آلاچیق رو از قبل رزرو کنین چون انقد این رستوران شلوغه که خیلی وقتا به خصوص آخر هفته ها اصلا جایی واسه نشستن نیست. خوبیه این رستوران اینه که هم میز داره و هم آلاچیق که بسته به سلیقه تون میتونین انتخاب کنین. آلاچیق های این رستوران واسه تولد هم خیلی مناسبه و میشه راحت یه تولد خودمونی تو این رستوران گرفت
  3. محمد محمد 1398/07/29
    12 نفر پسندیدند
    رستوران شب نشین اصفهان به نظرم یکی از بهترین رستوران های ایرانه من خیلی سفر می کنم و توی تهران هم رستوران های خیلی زیادی رفتم و غذاهاشو رو امتحان کردم اما رستوران شب نشین یه چیز دیگه ست، اگه بخوام رستوران هایی که تا حالا رفتم رو رتبه بندی کنم به نظرم این رستوران میتونه توی رتبه 2 یا 3 قرار بگیره، واقعا این رستوران هیچی کم نداره، فضاش خیلی دنج و خیییلی قشنگه، سرویس دهیشون عالیه، کیفیت غذاهاشون حرف نداره و به نظرم حجمش هم مناسبه ، تنها عیبی که میتونم از این رستوران بگیرم شلوغ بودنشه که به نظرم واسه یه همچین رستورانی با همچین درجه ای خیلی عادی و طبیعیه، من که اگه قرار باشه به این رستوران برم حاضرم یه ساعت هم منتظر بمونم، واقعا ارزش انتظار داره چون بعدش یه غذای لذیذ و بسیار خوشمزه در انتظارته، پیشنهاد می کنم هر کی به این رستوران رفت حتما سینی مخصوص شب نشین 3 نفره این رستوران رو امتحان کنه بی نظیییره

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 121 کاربر