رستوران ایرانی در استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/13
بازدید: 4937
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر استانبول ترکیه همواره یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دنیا به حساب می آید، همچنین وجود غذاهای لذیذ و خوشمزه در هر شهر مخصوصا استانبول می تواند خاطره جدید و جذابی را برای مسافرین و توریستان داشته باشند؛ در این حین شاید برخی افراد باب میلشان فقط با غذاهای ایرانی باشد و قصد نداشته باشند تا غذاهای ترکی را تست نمایند. در این حین می توانید به سراغ رستوران ایرانی در استانبول بروید که در این مقاله از سایت لحظه آخر قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های ایرانی در شهر استانبول آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

شهر استانبول

رستوران های ایرانی در استانبول

برخی افراد خارجی، ایران و ایرانیان را به غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی می شناسند، این غذاها به قدری زبان زد جهانیان شده است که در سراسر دنیا شما می توانید رستوران های ایرانی را مشاهده کنید. شهر استانبول از این قاعده مستثنی نیست و می تواند رستوران ها و غذاهای ایرانی را در این شهر سفارش دهید. در ادامه می خواهیم برخی از رستوران های معروف ایرانی در استانبول را معرفی نماییم. اما لازم به ذکر است بدانید که تعداد رستوران های ایرانی در استانبول زیاد است و ما قصد داریم بخشی از مهمترین آن ها را معرفی نماییم.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

غذاهای ایرانی در رستوران استانبول

رستوران ریحون استانبول (Reyhun Iran Restaurant)

از دیدگاه سایت معروف و معتبر تریپ ادوایزر، رستوران ریحون یکی از رستوران های عالی ایرانی در استانبول محسوب می شود. این رستوران از لحاظ کیفیت و مشتری مداری در درجه و رتبه بالایی قرار دارد که هر مشتری را با هر سلیقه غذایی راضی نگه می دارد. رستوران ریحون در میدان معروف استابول، تقسیم واقع شده است؛ البته این رستوران را نمی توان فقط به دلیل موقعیت عالی که دارد، برتر و منحصر به فرد دانست.

موقعیت جغرافیایی که این رستوران به خود اختصاص داده را می توان فقط بخش کوچکی از ویژگی های برتر این رستوران دانست، بخش اصلی این رستوران را دکوراسیون و محیط ایرانی، کیفیت غذاها و رفتار پرنسل با مشتریان تشکیل داده است که همه این خصوصیات برای یک رستوران برتر کافی است؛ اما تنها خصوصیاتی که این رستوران را از دیگر رستوران های ایرانی استانبول متمایز می کند، عکس های ایرانی است که بر روی دیوارها گذاشته اند.

رستوران ریحون توجه زیادی به مشتریانش می کند که یکی از دلایل آن را می توان به حجم غذاهایی دانست که برای مراجعینش در نظر گرفته است. همچنین در منوهای این رستوران می تواند غذاهای ایرانی، استیک، آسیای میانه و غذاهای حلال را ببینید که اگر فرد هستید که قصد ندارید در غذاهایتان از موادهای غذایی حرام استفاده شود، می توانید این غذاهای را سفارش دهید.

  • آدرس: "ترکیه، استانبول، خیابان ینی کارسی شماره ۸، محله توم توم"
  • آدرس به زبان ترکی: "Tomtom Mahallesi, Yeni Carsi Caddesi No 8 A , Istanbul 34434, Turkey"
  • ساعت کاری: مدت زمانی که این رستوران می تواند به شما خدماتی ارائه از ساعت 12 ظهر الی 23 نیمه شب است.
  • قیمت غذاها: 40 تا 115 لیر

بهترین رستوران های استانبول - بهترین رستوران ها در استانبول برای صرف غذایی لذیذ

رستوران شیراز استانبول (Şiraz Restaurant)

اولین رستورانی که قصد داریم به شما در شهر زیبای استانبول معرفی نماییم، رستوران شیراز استانبول می باشد. فضا و دکور ایرانی و شیکی که این رستوران به خود گرفته می تواند حس و حال رستوران های ایرانی با غذاهای با کیفیت را به مشتریانش انتقال دهد. این رستوران را می توان در لیست یکی از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول قرار داد.

همانطور که از نام رستوران شیراز مشخص است، حس و حال شهر شیراز را هم می توان در فضای دنج ایرانی این رستوران حس کرد که جذابیت این رستوران را دوچندان می کند. بسیاری از افرادی که تجربه غذا خوردن در این رستوران را دارند، به گونه ای از این رستوران تعریف می کنند که مشخص است در یک رستوران حرفه ای با پرسنل و رفتار حرفه ای طرف بوده اند.

در منوی این رستوران می تواند غذاهای گوناگون ایرانی و همچنین ترکی را مشاهده کنید که از کیفیت بسیار عالی هم برخوردار هستند.

  • آدرس: "ترکیه، استانبول، خیابان علی صراف شماره ۷، خیابان مودا"
  • آدرس به زبان ترکی: "Moda Cad. Sarraf Ali Sokak No. 7 A, Istanbul 34200 , Turkey"
  • ساعت کاری: 15 الی 24 نیمه شب
  • قیمت غذاها: 50 تا 120 لیر

رستوان ریحون و شیراز در استانبول

    رستوران شهرزاد استانبول (Restaurant Shahrzad)

    از دیگر رستوران هایی که مورد پسند بسیاری از ایرانیان قرار گرفته می توان به رستوران شهرزاد اشاره داشت که در میدان تقسیم واقع شده است. بزرگی و جالب بودن محیط این رستوران می تواند برای بیشتر ایرانیان جذاب باشد که در نگاه اول با یک رستوران بزرگ و آرام روبرو هستند. این موارد فقط بخشی از ویژگی ها این رستوران محسوب می شود، ویژگی اصلی هر رستوران که کیفیت غذاها می باشد را می توان در این رستوران تجربه کرد.

    تجربه و سخن هایی که از این رستوران می توان شنید، چیزی جزء تعریف کردن نیست! این امر بدین معنا می باشد با یک رستوران حرفه ای در شهر استانبول طرف هستید که باید در هنگام سفر کردن به استانبول از این رستوران دیدن کنید. غذاها اصیل ایرانی و آسیا میانه با قیمت مناسب، منو رستوران شهرزاد را پر کرده که هر فردی که به دنبال میل کردن غذاهای باکیفیت با فیمت مناسب است، می تواند از این رستوران دیدن کند.

    • آدرس: "ترکیه، استانبول، تقسیم شماره ۲۴"
    • آدرس به زبان ترکی: "Sehit Muhtar Mah. Taksim Akarcasi Sok | No:24 Taksim, Istanbul 34435 , Turkey"
    • ساعت کاری: 8 صبح الی 24 نیمه شب
    • قیمت غذاها: 21 تا 50 لیر

    رستوران شهرزاد و غذاهای دریاکنار در استانبول

    رستوران دریاکنار استانبول (Daryakenar Restaurant)

    رستوران دریاکنار، از دیگر رستوران هایی است که می توان در لیست بهترین رستوران ایرانی در استانبول قرار داد. این رستوران حدود یک سالی می شود که بشدت در میان ایرانیانی که به استانبول سفر کرده اند، معروف شده است. رستوران دریاکنار با توجه به کیفیت و مشتری مداری که دارد می تواند رضایت هر فردی که به این رستوران مراجعه کرده باشد را جلب نماید.

    در منوهای این رستوران می توانید غذاهای معروف ایرانی نظیر اکبر جوجه، برگ البز ، چلو ماهیچه و ... را مشاهده نمایید که کیفیت عالی رستوران های ایرانی را برایتان زنده می کند. این رستوران علاوه بر غذاهای با کیفیتی که به مشتریانش ارائه می دهد، میتواند تجربه به یاد ماندی را با موسیقی ها و صنایع دستی ایرانی را برایتان رقم بزند. همچنین این رستوران مورد توجه بسیاری از توریست های عربی، روسی و اروپایی است.

    در این رستوران می توانید سرآشپزهای بین المللی را مشاهده کنید که طعم های عالی را خدممتان ارائه می دهند.

    • آدرس: "تکسیم به طرف شیشلی بعد از بعد دویست متر روبروی هتل هیلتون پلاک ۱۵۱"
    • آدرس وب سایت: www.daryakenar.co
    • قیمت غذاها: 39 تا 89 لیر

    راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

    رستوران آسمان استانبول (Asuman)

    از دیگر رستوران هایی که می توان در لیست بهترین رستوران ایرانی در استانبول جای داد، رستوران آسمان می باشد که مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است. در این رستوران همانند بسیاری از رستوران ها فقط می توانید برای میل کردن وعده های ناهار و شام مراجعه داشته باشید.

    هنگامی که وارد این رستوران معروف و عالی می شوید، اولین چیزی که به مشامتان می خورد؛ بوی غذاهای ایرانی با چاشنی های منحصر به فرد است که نشان دهنده لذیذ بودن غذاهای ایرانی را به همه مشتریانش منتقل می کند. همچنین دکوراسیون و طراحی که این رستوران دارد، می تواند هر فردی را به یاد رستوران های ایرانی بیندازد.

    در منوهای این رستوران، چیزی جزء غذاهای ایرانی را با قیمت مناسب، نمی توانید مشاهده کنید.

    • آدرس: "ترکیه، استانبول، فاتح، آکسارای، بلوار آتاتورک، شماره ۱۵۸"
    • آدرس به زبان ترکی: "Ataturk Bulv. No 158 Aksaray, Fatih, Istanbul, Turkey"
    • ساعت کاری: 12 ظهر الی 21 شب
    • قیمت غذاها: 35 لیر

    رستوران نایب و غذا رستوران آسمان در استانبول

    رستوران نایب استانبول (Nayeb Restaurant)

    رستوران نایب، از دیگر رستوران های برتر ایرانی در استانبول به حساب می آید که روح و روان رستوران های ایرانی را به مشتریانش منتقل می کند. ظرفیت 120 نفره این رستوران نشان می دهد که با یک رستوران بزرگ وحرفه ای مواجع هستید که سرویس های مناسبی را به مشتریانش می دهد.

    اگر قصد میل کردن غذاهای ترکی یا بین المللی را دارید، این رستوران گزینه مناسبی برای رفتن نمی باشد! علت آن هم این است که در منوهای این رستوران فقط غذاهای ایرانی با طعم باکیفیت ایرانی وجود دارد که در کنار گردشگری، شکمتان را با غذاهای اصیل ایرانی سیر نگه دارید.

    این رستوران برعکس دیگر رستوران های برتر ایرانی در استانبول که وعده صبحانه را از مشتریانشان دریغ کرده اند، وعده صبحانه را هم در کنار شام و ناهار برای مراجیعن و مشتریان تدارک دیده است که از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران تلقی می شود. همچنین می توانید در کنار میل کردن غذاها، موسیقی های زنده ای را هم گوش دهید.

    • آدرس: "ترکیه، استانبول، منطقه ی فاتح، آکسارای، میدان فندک زاده، خیابان ملت"
    • آدرس به زبان ترکی: "Millet Cad. Findikzade Meydani | Aksaray, Fatih, Istanbul, Turkey"
    • ساعت کاری: 9 صبح الی 24 شب
    تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

    مجله گردشگری

    مشاهده همه مقالات
    جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
    عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
    قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
    قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
    بیشتر بخوانید
    دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
    دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
    بیشتر بخوانید
    اطلاعات مفید مقالات مرتبط
    10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
    10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
    بیشتر بخوانید
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
    بیشتر بخوانید
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
    بیشتر بخوانید
    کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
    کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
    بیشتر بخوانید
    محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
    محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
    بیشتر بخوانید
    امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر