رستوران های دریایی کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/21
بازدید: 11429
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران است که در بیشتر فصول سال مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. در سفر به این جزیره زیبا با وجود سرگرمی‌های متنوع، اماکن دیدنی و مراکز خرید، مسافران اوقات خوشی را می‌گذرانند. مسلما در کنار بازدید از اماکن دیدنی در هر سفر، لذت چشیدن طعم خوشمزه رستوران های دریایی کیش نیز لطف خودش را دارد. در حقیقت امروزه، رستوران‌گردی به یکی از شاخه‌های گردشگری تبدیل گردیده و گردشگران با امتحان کردن غذاهای محلی هر منطقه لذت سفرشان را بیشتر می‌کنند. به همین منظور رستوران‌های متنوعی در این منطقه توریستی دایر گردیده‌اند که در ارائه غذاهای باکیفیت با یکدیگر رقابت دارند. در ادامه تعدادی از این رستوران‌ها را معرفی می‌کنیم.

رستوران های دریایی کیش

رستوران میر مهنا کیش؛ معروف ترین رستوران دریایی کیش

یکی از بهترین رستوران‌های دریایی کیش رستوران میر مهنا کیش است. این رستوران زیبا و مجلل به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریا، منظره زیبایی در هنگام صرف غذا برای مهمانان فراهم می‌نماید. منوی غذایی رستوران میر مهنا شامل انواع غذاهای دریایی، خوراک سنتی (محلی) و کباب می‌شود. علاوه‌بر غذاهای ایرانی، انواع دسر و کافه نیز در این رستوران سرو می‌شود.

کیفیت بالای غذا در این رستوران سبب شده است تا یکی از بهترین‌ها در نوع خود باشد. در قسمت ورودی رستوران یک سن، جهت اجرا موسیقی زنده قرار گرفته است. امکانات دیگر رستوران، پارکینگ اختصاصی و امکان رزرو میز است. کیفیت بالای غذا در این رستوران سبب شده تا قیمت غذاها مقداری بالا باشد.

آدرس و شماره تلفن رستوران میرمهنا

نوار ساحلی کیش، خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز.

تلفن: 07644422855

تور کیش - تضمین کمترین قیمت موجود در بازار + امکان مقایسه آنلاین قیمت و خدمات معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران

رستوران میرمهنا کیش

رستوران هواری کیش؛ اولین رستوران دریایی کیش 

اولین و تنها رستوران دریایی کیش که توسط محلی‌ها اداره می‌شود، رستوران هواری است. نام رستوران هواری از غذایی به همین نام برداشته شده که شبیه استانبولی است و با ترکیب ماهی، میگو، برنج و مقدار زیادی ادویه تهیه می‌شود. در منو رستوران غذاهای محلی جنوب مانند، قلیه ماهی، قلیه میگو، استیک ماهی، دوپیازه میگو، ماهی شکم‌پر، سمبوسه میگو، ته‌چین هواری و... قرار دارند.

علاوه بر غذاهای دریایی در منو رستوران هواری پیش غذاهای دریایی مانند سوپ ماهی را هم می‌توانید مشاهده فرمایید. در رستوران هواری، فست فود نیز برای کودکان و مسافرانی که به غذای دریایی علاقه ندارند، سرو می‌شود. از امکانات این رستوران، به دسترسی راحت برای مهمانانی که ویلچر دارند و فضای باز می‌توان اشاره کرد.

آدرس و شماره تلفن رستوران هواری

شهرک صدف، میدان گلستان، روبه‌رو مسجد امام حسن مجتبی(ع)

تلفن: 07644445151

بهترین رستوران های کیش -بهترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی + منو + آدرس

رستوران هواری

رستوران توتی فروتی؛ اولین رستوران ساحلی کیش

اولین رستوران ساحلی کیش، رستوران توتی فروتی است که در سال 84 افتتاح گردید. این رستوران با ظرفیت 500 نفر، بزرگ‌ترین رستوران‌ دریایی کیش است. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده و منظره زیبای ساحل لذت خوردن غذا در آنجا را دوچندان می‌کند. قسمت اعظم رستوران در فضای باز قرار دارد که مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

در طبقه بالای رستوران یا همان پشت بام، یک کافی شاپ قرار دارد که انواع نوشیدنی، دسر و کیک در آنجا سرو می‌شود. قسمت پشت بام، دکوراسیونی کاملا" چوبی دارد که به همراه سایبان‌هایی زیبا، محیط دلنشینی جهت استراحت فراهم نموده است. از امکانات این رستوران به موسیقی زنده، پارکینگ، امکان رزرو میز و... می‌توان اشاره کرد.

آدرس و شماره تلفن رستوران توتی فروتی

انتهای بلوار دریا، جنب اسکله تفریحی

تلفن: 07644450452

رستوران توتی فروتی

رستوران رویال استار کیش؛ از رستوران های محبوب دریایی

رستوران رویال استار، دکوراسیون داخلی لوکس و تراس زیبایی دارد که مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. این رستوران در سال 91 تأسیس شد و در روز می‌تواند پذیرای 100 نفر در قسمت سرپوشیده و 50 نفر در قسمت روباز (تراس) باشد. در منو رستوران انواع غذاهای دریایی مانند میگو سوخاری، استیک ماهی و بشقاب میکس تنوری و سرخ شده ماهی مشاهده می‌شود.

در رستوران رویال استار علاوه‌بر غذاهای دریایی، انواع کباب و غذاهای فرنگی نیز سرو می‌شود. مسافران و گردشگران، انواع نوشیدنی‌های طبیعی و عرقی‌جات را نیز می‌توانند در این رستوران میل نمایند. با توجه به منو کافه رستوران، مسافران می‌توانند به صرف صبحانه و عصرانه نیز مهمان رویال استار باشند. امکانات این رستوران شامل اینترنت رایگان، پارکینگ، زمین بازی، موسیقی زنده و... می‌شود.

آدرس و شماره تلفن رستوران رویال استار

بلوار صدف، فاز1، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39

تلفن: 07644454071

رستوران رویال استار

رستوران قصر سفید کیش؛ از مشهورترین رستوران‌های جزیره کیش 

رستوران کاخ (قصر) سفید کیش که با نام رستوران قصر تشریفات هم شناخته شده است و در عین سادگی فضایی آرام و دلنشینی دارد. در منو رستوران، انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی و همچنین فسف فود مشاهده می‌شود. ظرفیت پذیرش مهمان در این رستوران 100 نفر است و از امکانات آن می‌توان به پخش موسیقی زنده، اینترنت رایگان، صندلی کودک و پارکینگ اشاره کرد. خدمه حرفه‌ای این رستوران در کنار برخورد عالی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

آدرس و شماره تلفن رستوران قصر سفید کیش

میدان سنایی، انتهای بلوار اندیشه، پشت مرکز تجاری مریم، قطعه RF13

تلفن: 07644455107

رستوران قصر سفید کیش

کیش - همه چیز درباره جزیره زیبا و مرجانی کیش !

کلام آخر

اگر تا به حال به جزیره کیش نرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سفر به این جزیره زیبا را از دست ندهید. تماشای طلوع و غروب خورشید در کنار سواحل خلیج فارس و بازدید از جاذبه‌های جزیره بسیار لذت بخش است. صرف انواع غذاهای دریایی و محلی در رستوران‌های جزیره کیش طعم خوش سفر را در کامتان شیرین می‌نماید. فراموش نکنید که میل کردن غذا در رستوران‌های دریایی کیش می‌تواند یک تجربه عالی و به یاد ماندنی برای شما و عزیزانتان باشد.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.5 از 5 | از 103 کاربر