رستوران رضایی مشهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/30
بازدید: 6425
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سفر کردن از جمله لذت بخش ترین کارهایی است که بشر برای تلطیف روحیه خود سعی می کند هر چند وقت یک بار، آن را تجربه کند. یکی از مسائلی که در مسافرت اهمیت زیادی دارد و معمولا ذهن مسافران را به خود درگیر می کند، تهیه غذا است. معمولا بسیاری افراد سعی می کنند خودشان در سفر غذا و خوراکی تهیه کنند، اما افرادی نیز هستند که ترجیح می دهند در مسافرت، تنها فکر و ذکرشان لذت بردن از تمام اوقاتشان باشد و نگرانی از بابت آماده کردن غذا را نداشته باشند. به همین دلیل، بهترین رستوران هایی را که در یک شهر وجود دارد را شناسایی کرده و غذا را در آن محل میل می کنند. یکی از شهر های کشور ایران که رفت و آمد مردم از سراسر جهان به آن بسیار زیاد است، شهر مقدس مشهد است. این شهر به دلیل وجود بارگاه مقدس امام رضا، طرفداران زیادی داشته و معمولا زائران زیادی هم از داخل کشور و هم از خارج کشور در طول سال به شهر مقدس مشهد سفر می کنند. به دلیل تعداد قابل توجه مسافران، وجود رستوران ها و مراکز تهیه غذایی که بتوانند رضایت مشتریان را فراهم کنند، بسیار با اهمیت است. بنابراین برای تامین یک غذای خوب و با کیفیت، رستوران های رضایی احداث شدند تا بتوانند این نیاز زائران را به خوبی پاسخ دهند. رستوران رضایی مشهد چندین شعبه در شهر مقدس مشهد دارد. اگر با تور مشهد به این شهر سفر کردید، سعی کنید حداقل یک وعده غذایی را در یکی از شعبات این رستوران صرف کنید. در این متن قصد داریم شما را با رستوران های رضایی مشهد، یکی از بهترین رستوران های مشهد آشنا کنیم تا هر زمان که به مشهد سفر کردید، خیالتان از بابت کیفیت غذایی که تهیه می کنید راحت باشد. 

رستوران رضایی مشهد

تاریخچه رستوران رضایی مشهد

همان طور که در بالاتر نیز به آن اشاره شد، رستوران های رضایی یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین رستوران های شهر مقدس مشهد بوده که در حال خدمت به زائرین و ارائه یک غذای با کیفیت به آن ها هستند. این رستوران در سال 1336به دست فردی به نام حاج محمد رضایی تاسیس شده و فعالیت خود را تا این زمان به عنوان مکانی برای عرضه غذا ادامه داده است. حاج محمد کار خود را با رستوران یاس در خیابان نخریسی مشهد شروع کرد و در ادامه برادر وی نیز به همکاری و شراکت با او پرداخت و اولین شعبه بعد از یاس در خیابان دریادل مشهد، پایه گذاری شد. با گسترش جمعیت مشهد و هم چنین افزایش تردد زائران به این شهر، رستوران های رضایی یکی از بعد از دیگری در این شهر شروع به کار کردند و در حال حاضر شعبات این رستوران در مشهد به عدد 5 رسیده است. هر یک از این شعبات تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرند تا بتوانند هم چون سابق، غذایی که با مواد اولیه خوب پخته شده است را به دست مسافرین برسانند. اگر با تور داخلی به مشهد سفر کردید، حتما از لیدر تور خود بخواهید که که شما را برای صرف یک وعده غذایی به یکی از شعبات رستوران های رضایی برده تا بتوانید غذایی با کیفیت را در آن میل کنید. رستوران رضایی در مشهد، یکی از قدیمی ترین رستوران هایی است که در این شهر کار خود را آغاز کرده و تا کنون نیز به خوبی توانسته رضایت مشتریان از بابت کیفیت غذای ارائه شده را کسب کند. 

رستوران رضایی شعبه مشهد

امکانات رستوران رضایی مشهد

تنها موردی که باعث شهرت رستوران های رضایی شده، کیفیت غذای آن ها نیست، بلکه خود رستوران نیز امکانات خوبی برای رفاه حال مسافران و افزایش میزان رضایت آن ها فراهم کرده است. از جمله امکانات این رستوران، رزرو میز است. شما می توانید با یک تلفن به راحتی میز خود را در آن رزور کرده و ساعاتی خوب و خوش را در کنار خانواده و عزیزانتان به همراه صرف یک وعده غذای با کیفیت بگذرانید. محیط داخلی رستوران رضایی مشهد، به خوبی می تواند موجب رضایت شما شود. دیزاین داخلی این رستوران به دور از هر گونه تکلف و آلایشی است و تمام پرسنل فعال در این رستوران سعی دارند با ارائه یک غذای به یاد ماندنی، نام رستوران را برای همیشه در ذهن شما حک کنند. از دیگر امکانات این رستوران، وجود انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی است. منو رستوران رضایی مشهد به خوبی انواع سلایق و علایق را در نظر گرفته و آن را در این منو لحاظ کرده است. پس بدون هیچ نگرانی به این رستوران بروید و یک غذای خوشمزه را در آن میل کنید. رستوران رضایی مشهد، به صورت بیرون بر نیز غذا در اختیار مسافران قرار می دهد و افراد می توانند غذای مورد نظر خود را سفارش داده و سپس به محل اقامت خود ببرند. جدای از سرو غذا برای وعده نهار و شام، شما می توانید در شعبه وکیل آباد در روزهای 5 شنبه و جمعه نیز به این رستوران رفته و صبحانه را در آنجا میل کنید. در وعده صبحانه نیز نیمرو با کره گیاهی، عسل، مربا، حلوا ارده، پنیر، حلیم به همراه چای و یک لیوان آب پرتقال طبیعی به زائران عزیز ارائه می شود. 

رستوران رضایی در شمهد

بهترین رستوران های مشهد - لیستی از معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس و راه های تماس

منوی رستوران رضایی مشهد

در رستوران های رضایی مشهد، انواع مختلف غذا در حال طبخ و ارائه است و شما با هر سلیقه و ذائقه ای که دارید حداقل یکی از غذاهای این منو را سفارش خواهید داد. از جمله غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد می توان به کوبیده، جوجه چینی، جوجه سرخ شده، چلو گوشت مخصوص، جوجیکو زعفرانی، سلطانی، کباب بره، کباب برگ مخصوص رستوران های رضایی، کباب گلبرگ، ماهیچه مخصوص رضایی، مرغ پرورده، غذاهای دریایی مانند ماهی قزل آلا، میگو پفکی، ماهی شیر کبابی، انواع خورش، انواع دسر و پیش غذا اشاره کرد.

غذاهای رستوران رضایی مشهد

لیست قیمت رستوران رضایی مشهد

غذاهایی لذید و خوشمره در کنار قیمت های مناسب می تواند یکی از عواملی باشد که باعث شود شما نام یک رستوران را برای همیشه در ذهن خود ثبت کرده و آن را به دیگران نیز توصیه کنید. در این عنوان قصد داریم قیمت غذاهای ارائه شده در رستوران های رضایی را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از غذاهایی که طرفداران زیادی نیز دارد، چلو ماهی قزل آلا سرخ شده است. در هر پرس از این غذا یک ماهی قزل آلای کامل قرار داده می شود. از دیگر غذاهای محبوب ایرانی ها، جوجه کباب فیله ای است، در هر پرس از این غذا، حدود 350 گرم فیله مرغ استفاده می شود. چلو کباب برگ نیز از دیگر غذاهای منوی رستوران رضایی است که با به کاربردن 130 گرم راسته گوسفندی، به مشتریان ارائه می شود. چلو کباب برگ ممتاز رستوران رضایی نیز، 250 گرم راسته گوسفندی را در طبخ این غذا مورد استفاده قرار می دهد. چلو کباب سلطانی با داشتن یک سیخ برگ و یک سیخ کوبیده، عرضه می شود. 400 گرم گردن و کتف گوسفندی نیز چلو گوشت مخصوص رستوران رضایی را شامل می شود که در منوی رستوران های رضایی خود نمایی می کند. کباب کوبیده نیز از دیگر غذاهایی است که معمولا ایرانی های زیادی با آن خاطره دارند.

منو رستوران رضایی مشهد

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

آدرس رستوران رضایی مشهد

رستوران های رضایی، 5 شعبه در مشهد دارند و به بهترین شکل ممکن در حال فعالیت و کار هستند. اولین شعبه، رستوران یاس است که بیشتر از 60 سال سابقه کار داشته و به دلیل کباب های خوشمزه و لذیذی که پخت می کند، بسیار معروف است. این رستوران در خیابان فداییان اسلام یا همان خیابان نخ ریسی واقع است. دومین شعبه رستوران های رضایی در خیابان دریادل در سال 1357 کار خود را آغار کرد. این رستوران به ایستگاه راه آهن مشهد بسیار نزدیک است و برای آن دسته از مسافرینی که با قطار به این شهر آمده اند، بسیار فضای خوبی است تا غذای با کیفیتی صرف نمایند. علاوه بر آنکه می توان در محیط رستوران به خوردن غذا مشغول شد، بردن غذا به خارج از رستوران نیز محیا است و شما می توانید غذای خود را در محل اقامتتان میل کنید. سومین شعبه از رستوران های رضایی، در خیابان آبکوه قرار داشته و از جمله شعبه های این رستوران است که غذایی با مواد اولیه عالی و ممتاز به مشتریان عرضه می کند. این رستوران در خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع واقع است. چهارمین شعبه از رستوران های رضایی، رستوران میدان آزادی است که نام تجاری جوجیکو را برای خود انتخاب کرده است. این رستوران در میدان آزادی مشهد قرار گرفته است. نکته شاخص در مورد این رستوران، پخت جوجه با روش های نوین و جدید است. رستوران رضایی واقع در خیابان آخوند خراسانی، یکی از جدیدترین شعبات رستوران های رضایی است که در فاصله بسیار کمی از حرم و در سه طبقه ساخته شده و علاوه صرف غذا در محل، شما می توانید غذای سفارشی خود را به محل اقامتتان برید.

شهر مشهد - اطلاعاتی کامل در مورد شهر مشهد جاذبه‌های آن!

شماره تلفن رستوران رضایی مشهد

  • رستوران رضایی شعبه خیابان آخوند:  05132211100
  • رستوران رضایی شعبه واقع در میدان آزادی: 05136094777 و 05136092444
  • رستوران رضایی شعبه خیابان آبکوه: 0513844200

نظرات کاربران

  1.  علیرضا ساجدی علیرضا ساجدی 1402/10/05
    1 نفر پسندیدند
    کدوم غذای این رستوران بیشتر معروفه؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 104 کاربر