پارک 6 می

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1401/09/10
بازدید: 1632
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تا کنون ماهی‌های منحصر به فرد و نا‌شناخته‌ای که در آکواریوم باشند را از نزدیک دیده‌اید؟ آیا شما هم به بازی و نمایشی که دلفین‌ها به صورت هماهنگ اجرا می‌کنند علاقه‌مند هستید؟ دیدن حیوانات بین‌المللی در فاصله‌ای نزدیک تا چه اندازه شما را متحیر می‌کند؟ باتومی یکی از شهرهای گرجستان بوده که از گذشته تا کنون به عنوان مقصدی محبوب و پرطرفدار در بین مردم دیگر کشورها شناخته می‌شود. با رفتن به این شهر می‌توان در کنار جاذبه‌های دیدنی، تفریحات متنوعی را نیز تجربه کرد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا اوقات فراغت و تعطیلات خود را در باتومی سپری کنند. تمام مواردی که در بالا گفته شد را شما می‌توانید با رفتن به پارک ۶ می باتومی از نزدیک مشاهده نمایید.

پارک 6 می

معرفی پارک ۶ می باتومی

پارک ۶ می باتومی یکی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی شهر باتومی است که در آن گونه‌های جانوری و حیات وحش آکواریومی همراه با دلفین‌های بازیگوش و دیدنی وجود دارد. در وسط این پارک دریاچه‌ای همراه با فضای سبز و گل و گیاهانی زیبا قرار دارد که موجب گشته فضای پارک چندین برابر زیباتر و خوشبوتر به نظر برسد. 

قسمت های مختلف پارک ۶ می باتومی

با رفتن به پارک ۶ می باتومی شما می‌توانید در کنار فضای سرسبز پاک از قسمت‌های مختلف و هیجان‌انگیز آن نیز دیدن کنید که عبارتند از:

پارک 6 می باتومی

آکواریوم باتومی

اگر شما هم علاقه‌مند به دنیای زیر آب هستید و می‌خواهید بدانید چه ماهی‌ها و جانورانی در آن زندگی می‌کنند، حتما به آکواریوم باتومی که در پارک ۶ می قرار دارد سری بزنید. این آکواریوم در سال ۱۹۹۶ میلادی احداث شده و در آن گروه‌های مختلف ماهی‌های دریای اژه، مدیترانه، اقیانوس هند، دریای سیاه و دریای سرخ نگهداری می‌شود. 

آکواریوم باتومی

دلفیناریوم باتومی

دلفیناریوم باتومی از دیگر جاذبه‌های پارک ۶ می باتومی است که زمانی اولین دلفیناریوم نمایشی در اتحادیه شوروی به حساب می‌آمد. از این رو در گذشته نه چندان دور بسیاری از افراد تنها برای دیدن نمایش پرش هماهنگ این دلفین‌های دیدنی و جذاب به باتومی سفر می‌کردند. در این مکان از دلفین‌ها در شرایط بسیار خوبی نگهداری می‌شود. به همین خاطر آن‌ها رابطه بسیار دوستانه و خوبی با مربیان خود برقرار می‌کنند. 
اگر از بازی کردن با دلفین‌ها نمی‌‌هراسید، بهترین فرصت برای شما خواهد بود تا با پرداخت هزینه‌ای اضافی به داخل آب رفته و با آن‌ها آب بازی کنید. در آنجا فراموش نکنید که می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی را همراه با این موجودات بامزه بگیرید.

دلفیناریوم

باغ وحش باتومی

با وجود باغ وحش باتومی دیگر نیازی نیست که برای دیدن حیواناتی مانند کانگورو، میمون، اسب‌های مینیاتوری و گوزن‌ها به استرالیا بروید. این باغ وحش در سال ۱۹۸۹ احداث گردید. نکته جالب توجه در مورد باغ وحش باتومی این است که طرفداران حقوق حیوانات برای رهایی آن‌ها از قفس فضای مناسبی را در نظر گرفته‌اند. بدین خاطر بازیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را به صورت آزادانه و بدون هیچ خطری تماشا کنند. 

شهربازی کودکان باتومی

اگر در سفر به باتومی همراه خود فرزند کوچکی دارید به یاد داشته باشید که حتما از شهربازی کودکان واقع در پارک ۶ می باتومی دیدن کنید. در این پارک وسایل بسیار جالب و هیجان‌انگیزی برای سرگرمی کودکان وجود دارد. اگر به دنبال استفاده از وسایل بازی ساده هستید می‌توانید به سراغ قطارهای پاک رفته و با استفاده از آن در فضای سبز شهربازی به گردش بپردازید.

شهربازی کودکان باتومی

آدرس پارک ۶ می باتومی

برای رفتن به پارک  ۶ می باتومی می‌توانید به راحتی در هر نقطه از شهر که هستید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی خود را به  این مکان زیبا برسانید. آدرس پارک ۶ می باتومی به شرح زیر است.

هزینه ورودی پارک ۶ می باتومی

برای ورود به پارک ۶ می باتومی نیاز نیست که بلیط تهیه نماید. از این رو شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به تفریح و خوشگذرانی داشتید، به پارک ۶ می باتومی رفته و از امکانات تفریحی آنجا استفاده کنید.

پارک 6 می

سخن پایانی

در بالا بر آن داشتیم تا شما را با امکانات و جاذبه‌های دیدنی پارک ۶ می باتومی آشنا نماییم. از این رو اگر شما نیاز به چند روزی هیجان و استراحت دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برنامه سفر به باتومی را برای خود تنظیم کنید. چرا که با سفر به این شهر می‌توانید اوقات فراغتی خوش را در هتل‌های آن و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی تجربه کنید. 

سفری ارزان به کشوری اروپایی
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 101 کاربر