ساحل کنیالتی آنتالیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/19
بازدید: 3878
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهر آنتالیا سومین مقام را از نظر محبوبیت در میان شهرهای توریستی کشور ترکیه دارد. این شهر ساحلی، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات و استراحت به شمار می‌رود. مکان‌های دیدنی تاریخی و فرهنگی زیادی در آنتالیا وجود دارد که می‌تواند در طول اقامت، گردشگران را سرگرم کند. ساحل کنیالتی آنتالیا، یکی از زیباترین ساحل‌های این شهر است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در ادامه این مطلب، بیشتر شما را با این ساحل فوق‌العاده آشنا می‌کنیم.

ساحل کنیالتی آنتالیا

آشنایی با ساحل کنیالتی آنتالیا

اکثر گردشگرانی که به شهر آنتالیا سفر می‌کنند، حتما سَری هم به سواحل آنتالیا به خصوص ساحل کنیالتی خواهند زد. آب زلال و جذاب این ساحل سبب شده تا امکان تفریحات و ورزش‌های آبی زیادی در آن وجود داشته باشد. بسیاری از گردشگران در این ساحل به استراحت یا والیبال ساحلی مشغول می‌شوند؛ علاوه بر این‌ها، در قسمت غربی ساحل کنیالتی آنتالیا، رشته کوهی سیاه و قهوه‌ای وجود دارد، که زیبایی این ساحل فوق‌العاده را دوچندان می‌کند. تصور کنید که در حال قایق سواری، از منظره غروب خورشید در پشت این کوه‌ها، لذت خواهید برد.

تفریحات ساحل کنیالتی آنتالیا

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، ساحل کنیالتی آنتالیا، تفریحات و جذابیت‌های خاص خود را دارد. احساس شن‌های نرمی که با نور خورشید گرم شده‌اند، تنها بخش کوچکی از زیبایی‌های این ساحل به شمار می‌رود. نکته ‌قابل توجه این است که ساحل کنیالتی، یکی از ساحل‌های ارزان کشور ترکیه به شمار رفته، و استفاده از آن برای گردشگران ایرانی، مقرون به صرفه است. در ادامه این مطلب به برخی از تفریحات این ساحل فوق‌العاده، اشاره می‌کنیم.

آکواریوم آنتالیا ترکیه 

مدت زمان زیادی نیست که آکواریوم‌ها در میان مردم، محبوب شده‌اند. اگر به دیدن موجودات دریایی علاقه دارید، حتما سَری به آکواریوم آنتالیا بزنید؛ چرا که در این آکواریوم بیش از چندین میلیون آبزی، در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در این آکواریوم فوق‌العاده علاوه بر 40 آکواریوم موضوعی، بزرگ‌ترین تونل آبی جهان نیز وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که این تونل ۱۳۱ متر طول و ۳ متر عرض داشته و گردشگران زیادی به صورت روزانه از آن بازدید می‌کنند.

تفریحات و آکواریوم آنتالیا

سواحل آنتالیا - قبل از رزرو تور آنتالیا با زیباترین سواحل آن آشنا شوید.

شهربازی اکتور آنتالیا

شهربازی‌ها همیشه برای تمام سنین جذاب بوده‌اند. جالب است بدانید که در ساحل کنیالتی آنتالیا نیز یک شهربازی بزرگ وجود دارد. شهربازی اکتور در سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود در میان مردم، به محبوبیت رسید. در این شهربازی بیش از 40 وسیله بازی و سرگرمی وجود دارد که می‌تواند گردشگران را تا ساعت‌ها سرگرم کند.

تفریحات آبی در ساحل کنیالتی

تفریحات آبی، یکی از محبوب‌ترین کارهایی است که گردشگران می‌توانند در ساحل کنیالتی به آن بپردازند. از جمله فعالیت‌های لذت بخش در ساحل، می‌توان به شنا کردن، ماهیگیری، آفتاب گرفتن و پیاده‌روی در ساحل، اشاره کرد.

هتل های ساحل کنیالتی

وجود ساحل صخره‌ای و پوشش گیاهی انبوه در ساحل کنیالتی سبب شده تا هتل‌های این منطقه با قدری فاصله از ساحل، ساخته شوند. در این منطقه هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود ندارد. از بهترین هتل‌های ساحل کنیالتی می‌توان به هتل ریکسوس، رامادا پلازا، هتل اس یو و آکوآلند، اشاره کرد.

شهربازی و هتل های ساحل کنیالتی

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

شکم گردی در ساحل کنیالتی در آنتالیا

از آنجا که آنتالیا یکی از شهرهای معروف و توریستی کشور ترکیه است، طبیعی است که رستوران‌های باکیفیت زیادی را در خود جای داده باشد. اگر قصد دارید تا بهترین به بهترین رستوران‌های این شهر سری بزنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رستوران لارا بالیک

همانطور که می‌دانید، ساحل و غذاهای دریایی بهم گره خورده‌اند. خوشبختانه رستوران لارا بالیک، در ساحل کنیالتی قرار گرفته و می‌تواند تجربه‌ای جذاب از غذاهای دریایی را برای شما رقم بزند. ماهی‌های مورد استفاده در این رستوران به صورت روزانه از دریای مدیترانه صید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. می‌توان گفت که سطح قیمت‌های این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌ها، متوسط است.

رستوران یونجه مانگالیوی

غیرممکن است که به کشور ترکیه سفر کرده باشید، و حتی برای یک بار هم به سراغ کباب‌های معروف ترکی نروید. رستوران یونجه مانگالیوی، یکی از رستوران‌های واقع در ساحل کنیالتی است که منوی غذایی دلپذیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کافه یلو تاکسی کنیالتی

شاید بخواهید بعد از ظهر خود را در ساحل بگذرانید؛ پس مطمئناً حوصله غذاهای سنگین را نخواهید داشت. کافه یلو تاکسی کنیالتی، جایی است که می‌توانید به سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد پرداخته و از تماشای موج‌های دریا، لذت ببرید.

رستوران های ساحل آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا - میل کردن وعده‌های غذایی در رستوران‌های باکیفیت و بین‌المللی آنتالیا

چگونه به ساحل کنیالتی برویم؟

اگر به این شهر سفر کرده اید باید بدانید که از آنجا که ساحل زیبای کنیالتی یکی از سواحل آنتالیا است، راه‌های دسترسی فراوانی به آن وجود دارد. گردشگران می‌توانند برای رفتن به این ساحل از تاکسی، اتوبوس، تراموا و موتورهای کرایه‌ای، استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که برای استفاده از اتوبوس یا تراموا، به استانبول کارت یا کارت بلیت، نیاز خواهید داشت.

بهترین زمان سفر به ساحل کنیالتی

طبق نظر گردشگران، بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا به ساحل کنیالتی و شهر آنتالیا، اواخر بهار تا اواسط پاییز است. در این بازه زمانی، هوا معتدل و مناسب بوده و امکان استفاده از بسیاری از تفریحات آبی وجود دارد.

بهترین زمان سفر به ساحل کنیالتی

 

سخن پایانی

شهر آنتالیا و کشور ترکیه، مکان‌ها و سواحل جذاب و دیدنی بسیاری را مانند لارا در خود جای داده‌اند. در این مطلب سعی شد تا شما را با ساحل کنیالتی، یکی از زیباترین ساحل‌های این شهر توریستی، آشنا کنیم. امید است تا با بازدید از این ساحل فوق‌العاده، لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 102 کاربر