لاكچری ترين مكان های تهران

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1400/06/29
بازدید: 3908
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هر فردی برای تفریح خودش یک سری ویژگی‌ ها رو در نظر می‌ گیرد. بعضی‌ ها ملاک شان راحتی و دنج بودن فضا به همراه هزینه مناسب است، برخی دیگر دوست دار فضایی مدرن و لاکچری هستند. دسته دوم به دنبال مکان‌ های با کلاس و مدرن هستند و عاشق خرید از مراكز تجاری گران قیمت و لوکس‌ اند. پس با ما همراه باشید چرا که قصد داریم مکان‌ های فوق لوکس و لاکچری تهران را به شما معرفی کنیم.

 

تفریحات تهران

 

مکان های لاکچری تهران

قطعاً شهر تهران به علت وسعت بسیار زیاد آن و همین طور جمعیت فوق‌العاده زیاد و آن و زمینه‌های تجاری مطرح، همواره مقصد سرمایه‌گذاران بسیار ثروتمند زیادی بوده و هست، بنابراین مكان‌های این چنینی بسیاری نیز در آن وجود دارد. ما گلچینی از این مكان‌ها را برای شما آماده كردیم.

مركز خرید پالادیوم

مركز خرید پالادیوم یكی از معروف‌ترین و لاكچری‌ ترین مراكز خرید پایتخت می‌باشد. این مركز خرید در محله بسیار لوكس زعفرانیه كه در شمال هر می‌ باشد، قرار دارد. شما می‌توانید در آن  كالا‌های مختلفی از جمله لباس‌های گوناگون، كیف و كفش، ساعت و اكسسوری‌های مختلف، طلا و جواهرات و... را كه شیك‌ترین در نوع خود و از بروز‌ترین و معتبر‌ترین برند‌ها و مدل‌ های جهانند، پیدا و خرید كنید.
در این مركز خرید می‌ توانید نمایندگی برند‌های مختلف را بیابید، بنابراین شما می توانید از مكانی معتبر كه اجناس با كیفیت و اصل را عرضه می‌ كنند، خرید كنید. در این مركز خرید بیش از ۲۵ رستوران و فودكورت و كافی شاپ فعالیت می‌ كنند و با منو‌های بروز و متنوع شان سلایق بسیاری را پوشش داده‌اند. شما می‌ توانید از رستوران‌های موجود در این مركز، برای سرو وعده‌های غذایی خود استفاده كنید.
از دیگر بخش‌های موجود در مركز خرید پالادیوم، می‌ توان به باشگاه‌های ورزشی بزرگ، استخر، هایپرماركتی جامع، كتابخانه، خانه بازی برای كودكان و پاركینگ اختصاصی اشاره كرد كه در اختیار تمامی بازدید كنندگان محترم قرار دارد. این مركز خرید جزء اماكنی با رضایت بالای مشتریان، چه از نظر كیفیت اجناس ارائه شده و چه از نظر فضا و طراحی آن می‌ باشد. پس شما نیز می‌ توانید برای گذراندن اوقات خود و خریدی مطمئن به مركز خرید پالادیوم سری بزنید. این مجتمع همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب به روی بازدید كنندگان باز می‌ باشد.
آدرس مركز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب كوچه عروضی

برج میلاد، بلندترین برج ایران

مطمئناً یكی از مهم‌ترین نماد‌های تهران یا حتی ایران، برج میلاد است. این برج چند منظوره علاوه بر جنبه تجاری - توریستی و تفریحی خود، یكی از مهم‌ ترین بخش‌ های ارتباطی و مخابراطی تهران می‌ باشد. بنابراین شما نیز می‌ توانید این مكان را به عنوان مكانی تفریحی - توریستی و لاكچری در ذهن خود ثبت كنید.

 

برج میلاد


جدای از طراحی بی‌ نظیر و مثال زدنی نمای بیرونی برج میلاد، این سازه در دل خود نیز فضایی بسیار مدرن و لاكچری دارد به گونه‌ای كه در طبقات مختلف خود شما می‌ توانید تجربه‌ای بسیار خاطره‌انگیز از فضا و تفریحات ارائه شده در آن، داشته باشید. انواع رستوران‌ های بین‌ المللی كافی شاپ‌ ها و... در طبقات مختلف این برج جای گرفته‌ اند. شما می‌ توانید در طبقات بالاتر، از موزه مشاهیر دیدن كنید. در این موزه تندیس‌ ها و مجسمه‌ های سنگی و حتی مومی مشاهیر ایران قرار دارد.
در طبقه هفتم برج میلاد، تجربه‌ای متفاوت را احساس خواهید كرد. در این طبقه شاهد نمایی جذاب و هیجان‌انگیز از شهر تهران خواهید بود. از دیگر نقاط پر طرفدار برج میلاد گنبد آسمان است. طراحی زیبای این مكان سبب القای حسی متفاوت و هیجان‌انگیز به بازدید كنندگان می‌شود. گفتنی است كه سقف این قسمت شیشه‌ای بوده و شما می‌توانید آسمان را نظاره‌گر باشید. از دیگر مكان‌ های تفریحی در این مجموعه می‌ توان به دلفیناریوم، زیپ لاین، موزه شهرداری، پل معلق، اتاق فرار، كاربازیا، لیزریوم، سینما‌های مختلف از جمله سینما گیم و سینما برج اشاره كرد.
این برج با داشتن مجموعه كاملی از تفریحات گوناگون و مختلف آماده پذیرایی از شما، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب می‌ باشد.قیمت بلیط این برج ۲۵ هزار تومان می‌ باشد.
آدرس برج میلاد: تهران، بزرگراه حكیم غرب، بعد از بزرگراه چمران

ارگ سنتر سعد آباد

از دیگر مكان‌ های لاكچری در تهران كه در آن جا می‌ توانید خرید كنید، ارگ سنتر سعد آباد می باشد. این مركز خرید تجاری در نزدیكی میدان تجریش واقع شده است. در این مركز خرید، انواع لباس‌ ها، لوازم منزل، سرویس اتاق خواب بزرگسالان و كودكان، انواع ست‌ های سیسمونی و... با بهترین كیفیت، به مشتریان عرضه می‌ شود. علاوه بر مراكز خرید شما می‌ توانید از فود كورت‌ها و رستوران‌ ها و كافه‌ ها نیز لذت ببرید. از دیگر بخش‌ های پر طرفدار در این مجموعه، می‌ توان به كتابخانه ارگ اشاره كرد. شما می‌توانید در فضای آرام و دلچسب آن جا كتاب‌ های خود را با موضوعاتی گوناگون، بیابید.
این مجموعه شامل پاركینگ اختصاصی نیز می‌ باشد. پس به راحتی می‌ توانید وارد مجتمع شوید. علاوه بر این، امكانات و تفریحاتی مختلف برای كودكان نیز فراهم شده است. كودك شما می‌ تواند در شهربازی جذاب ارگ سنتر مشغول بازی شود. همچنین این مجموعه جذاب و كامل دارای روف گاردنی با گیاهان متنوع و سرسبز می‌ باشد. شما می‌ توانید هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب از ارگ سنتر جذاب و لاكچری سعد آباد دیدن فرمایید.
آدرس ارگ سنتر سعد آباد: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد

 

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

 

بام لند

اگر به دنبال مركز خريدی هستید كه در نزديكي یک مكان خوش آب و هوا باشد ما به شما بام لند تهران را معرفی می كنيم. مجموعه بام لند در كنار درياچه مصنوعي چيتگر واقع شده است. اين مكان تازه ساز مساحتی بالغ بر 60000 متر مربع مي باشد. جالب است بدانيد كه بيش تر از یک ششم آن به بخش تجاری اختصاص داده شده است. مركز خريد بام لند اولين مركز تجاری خطی ایران در فضاي باز محسوب می شود.
اين مجموعه شامل 12 ساختمان دو طبقه می شود كه با طراحی مدرن و آميخته با معماری قديمی ايرانی همواره قطبی پرطرفدار برای گردشگران بوده است. شما در اين ساختمان ها می توانيد هر آن چه كه در نظر داريد، از جمله پوشاک هاي متنوع و برند، لوازم خانگی با مارك های معتبر و گوناگون و ... را بيابيد. بام لند تهران تنها يک مركز خريد نيست! شما می توانيد در آن جا سرگرمی ها هيجان انگيز زيادی از جمله بازی های ديجيتالی و واقعيت مجازی گوناگون، سرگرمي های همگانی، برنامه های شبانه، تئاتر كودكان، قايق سواری روی درياچه چيتگر، بازی جذاب ماژول لند ( كه برای اولين برا است كه در ايران اجرا می شود) را تجربه كنيد. همچنين اين مركز تجاری - تفريحی، دارای شهر بازی سرپوشيده و روباز نيز می باشد.
آدرس بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار كاشان، ميدان موج، خيابان موج، بلوار صدف

 

بام لند تهران

 

مجموعه تفريحی توچال

مجموعه تفريحی توچال جزو مجموعه های پرطرفدار و لاكچری تهران، از قديم الايام محسوب می شود. اين مجموعه در شمال تهران و در رشته كوه البرز قرار دارد. مجموعه توچال دارای سرگرمی های ورزشي گوناگوني می باشد. از جمله اين ها می توان به باشگاه تيراندازی، باشگاه اسكی، اتاق فرار، زيپ لاين، تله كابين، تله سيژ، بام تهران، باشگاه بگ جامپ و همچنين رستوران ها و كافه های متعدد اشاره کرد. موقعيت مكانی اين مجموعه سبب شده است تا بازديد كنندگان آب و هوایی بسيار مطلوب و عالی را تجربه كنند. علاوه بر بخش ها و سرگرمي هایی كه اشاره كرديم، اين مجموعه دارای بوستان های مختلف نيز براي كسانی كه مايل اند پياده روی كنند و يا در آلاچيق ها يا روی صندلی ها استراحت كنند، نيز می باشند.
شما می توانيد در اين مجموعه از بازی های ليزرتگ و وي آر كلاب نيز لذت ببريد.
مجموعه تفريحی توچال همه روزه از ساعت 1 صبح  تا 17 بعد از ظهر پذيرای علاقمندان می باشد.
آدرس مجموعه تفريحی توچال: تهران، بزرگراه شهيد چمران، خيابان يمن، انتهای خيابان ولنجك، بام تهران
 

آب و هوای تهران - برای اطلاع از آب و هوای تهران و همچنین شرایط اقلیمی این شهر مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر