ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1403/02/01
بازدید: 16024
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای ثبت نام لاتاری آمریکا باید از شرایط، مراحل و مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا اطلاع داشته باشید. لاتاری گرین کارت آمریکا یک بلیط بخت آزمایی برای علاقمندان مهاجرت به آمریکا و فرصتی است که آمریکا به کشورهایی که مهاجرت کمتری به آمریکا داشته اند می‌دهد. شما با ثبت نام در لاتاری 2025 می توانید شانستان را برای ویزای آمریکا و مهاجرت دائمی به این کشور بسنجید. اگر از علاقمندان به کسب اطلاعات در رابطه با لاتاری آمریکا هستید و یا قصد ثبت نام در آن را دارید در ادامه این مقاله با تیم لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم: چگونه لاتاری ثبت نام کنیم؟ زمان و مهلت ثبت نام لاتاری 2025 تا چه زمانی است؟ آدرس سایت ثبت نام لاتاری چیست؟ هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟ ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت امکان پذیر است؟ 

ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا

لاتاری چیست؟

لاتاری گرین کارت آمریکا در واقع برنامه ای است که کشور ایالات متحده آمریکا به منظور حفظ تنوع نژادی در کشورش برگزار می‌کند و به افراد مختلف اجازه می دهد تا شانس خود را برای زندگی در آمریکا امتحان کنند، در سال های اخیر بسیار از هموطنان ایرانی ما در پی مهاجرت به خارج از کشور هستند و باید بدانید که لاتاری بهترین و آسانترین راه مهاجرت و دریافت اقامت دائم آمریکا در حال حاضر به شمار می آید، البته در نظر داشته باشید که برای برنده شدن در لاتاری باید کمی خوش شانس باشید! به طور کلی سالانه 55000 سهمیه ویزای مهاجرتی برای لاتاری در نظر گرفته شده است و هر کشور حدود 7 درصد از این سهمیه را به خود اختصاص می دهد، شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور ایران هر سال موفق به دریافت 3000 ویزای لاتاری آمریکا می شود.

قرعه کشی لاتاری آمریکا - صفر تا صد لاتاری آمریکا ( آموزش ثبت نام رایگان، راهنمای کامل، آموزش دریافت نتایج )

تفاوت لاتاری گرین کارت آمریکا و  لاتاری پولی آمریکا

لاتاری گرین کارت و لاتاری پولی آمریکا دو برنامه متفاوت هستند که در آمریکا برگزار می‌شوند. لاتاری گرین کارت یک برنامه قرعه کشی است که هر ساله برگزار می‌شود و به شهروندان کشورهای واجد شرایط فرصت می‌دهد تا برای اخذ ویزای مهاجرت به آمریکا درخواست دهند. برندگان لاتاری گرین کارت و خانواده آنها اجازه دارند برای همیشه در آمریکا زندگی کنند و از مزایای شهروندی آمریکا برخوردار شوند.
اما لاتاری پولی آمریکا یک برنامه بخت آزمایی است که توسط شرکت‌های خصوصی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در لاتاری پولی آمریکا با خرید بلیط های بخت آزمایی شانس خود را برای برنده شدن جوایز نقدی، خانه، ماشین و سایر اقلام گران قیمت امتحان می‌کنند.

 لاتاری گرین کارت    لاتاری پولی آمریکا
هدفجذب مهاجران از کشورهای کم جمعیت در آمریکاکسب درآمد برای شرکت های برگزار کننده
شرایط شرکتمتولد یکی از کشورهای واجد شرایط، تحصیلات دبیرستان یا معادل آن، دو سال تجربه کاری در طی پنج سال گذشتهخرید بلیط های بخت آزمایی
هزینه35 دلار برای هر شخص متقاضیمتفاوت است و بسته به شرکت برگزار کننده متفاوت است
نحوه برگزاری توسط دولت آمریکاتوسط شرکت های خصوصی
جوایز    اقامت دائم آمریکامقدار زیادی پول، خانه، ماشین و سایر اقلام گران قیمت

لاتاری آمریکا چیست

مزایای دریافت لاتاری 

لاتاری در واقع آسانترین راه مهاجرت به آمریکا به شمار می آید و کسانی که موفق به دریافت لاتاری گرین کارت آمریکا می شوند می توانند به سادگی اقامت دائم خود را دریافت کنند در لیست زیر لیستی از مزایای مهاجرت از طریق لاتاری نسبت به سایر روش ها مشاهده می کنید.

  • کل پروسه از زمان ثبت نام تا زمان دریافت اقامت دائم آمریکا حدود 2 سال است.
  • هزینه دریافت اقامت آمریکا از طریق لاتاری پس از برنده شدن حدود 600 دلار به ازای هر نفر است.
  • افرادی که برنده لاتاری می شوند می توانند خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 21 سال) را با خود به آمریکا برده و برای آن ها نیز اقامت دائم دریافت نمایند.
  • برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا، از همان ابتدای ورود به کشور آمریکا شهروند این کشور حساب می شوند.

مزایای دریافت لاتاری گرین کارت آمریکا

مهلت و زمان ثبت نام لاتاری 2025

زمان ثبت نام لاتاری هر سال در اوایل سال مالی کشور آمریکا یعنی ماه اکتبر آغاز شده و تا اوایل ماه بعد ادامه دار است، از این رو احتمالا ثبت نام لاتاری 2025 نیز از اوایل اکتبر 2025 یعنی اواسط مهرماه 1402 شروع و تا اوایل ماه نوامبر 2023 یعنی اواسط آبان 1402 ادامه دارد؛ لازم به ذکر است که زمان انجام قرعه کشی و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری نیز همه ساله پیش از آغاز فرآیند ثبت نام توسط سازمان مهاجرت آمریکا به اطلاع متقاضیان لاتاری می رسد.
اگر قصد ثبت نام در لاتاری 2025 را دارید باید تا اواسط سال 1402 نسبت به ارائه مدارک و تکمیل فرم های موجود در سایت اصلی لاتاری اقدام نمایید، توجه داشته باشید که عموماً این مهلت تمدید نمی شود و افرادی که موفق به ثبت نام در بازه زمانی مذکور نمی شوند باید برای سال آینده برنامه ریزی کنند.

مهلت و زمان ثبت نام لاتاری 2025

هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا

همانطور که ملاحظه کردید در هیچ یک از مراحل ثبت نام لاتاری متقاضیان نیازی به پرداخت هیچگونه وجهی ندارید و ثبت نام لاتاری کاملا رایگان است، متأسفانه برخی از کارگزاری ها هزینه هایی را در قبال ثبت نام در لاتاری از متقاضیان دریافت می کنند، این هزینه تنها شامل دستمزد کارگزاری می باشد و کشور آمریکا هیچ هزینه ای برای ثبت نام در لاتاری از متقاضیان دریافت نمی کند.

هزینه ثبت نام لاتاری

شرایط فعلی لاتاری برای ایرانیان

بعد از روی کار آمدن ترامپ به عنوان ریاست جمهور ایالت متحده، حکم ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان به ثبت رسید، از زمان اعلام اولین تا سومین حکم ممنوعیت، ایرانیان بسیاری موفق به گرفتن ویزا شده اند. با صدور این حکم دریافت ویزا سخت تر شده اما امکان دریافت ویزای آمریکا همچنان وجود دارد. البته با روی کار آمدن جو بایدن به عنوان ریاست جمهوری جدید آمریکا روند اخذ ویزا برای ایرانیان هموار تر شده است.

کشور های فاقد شرایط ثبت نام در لاتاری

هندبرزیلکاناداچینکلمبیانیجریهپاکستانجمهوری دومینیکویتنامبریتانیای کبیر و برخی قلمروهای وابسته
هندوراسبنگلادشجامائیکافیلیپینمکزیککره جنوبیگواتماال سالوادورهائینی 

تمکن مالی مورد نیاز برای برندگان لاتاری

 تعداد اعضای خانواده تمکن مالی لاتاری 
1 نفر14715 تا 17000 دلار
2 نفر19915 تا 22000 دلار
3 نفر25115 تا 27000 دلار
4 نفر30315 تا 32000 دلار
5 نفر35515 تا 37000 دلار
6 نفر40715 تا 42000 دلار
7 نفر45915 تا 47000 دلار
8 نفر51115 تا 55000 دلار

شرایط ثبت نام در لاتاری 2025

برای شرکت در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا باید شرایط زیر را داشته باشید.

  • شما باید متولد یکی از کشور های مجاز برای ثبت نام باشید.

بعضی از کشور ها به علت مهاجرت بالایی که در گذشته به آمریکا داشته اند، مانند بریتانیا و چین، مجاز به شرکت در این قرعه کشی نمی باشند، البته در مورد این شرط استثنایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما متولد چین هستید ولی پدر یا مادر شما متولد کشور های مجاز به ثبت نام باشند، می توانید از سهمیه والدین خود برای ثبت نام استفاده نمایید.

  • حداقل مدرک تحصیلی برای لاتاری

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری دیپلم می باشد، توجه داشته باشید که دیپلم در نظام آموزشی آمریکا معادل 12 سال تحصیل می باشد، در نظام قدیم ایران نیز تحصیلات دبیرستان 12 ساله بوده و متقاضیانی که دیپلم نظام قدیم را دارند از این نظر دچار مشکل نخواهند شد، اما متقاضیانی که دیپلم نظام جدید را دارند باید حتما وارد دانشگاه شده باشند تا تحصیلات 12 ساله آن ها تکمیل شود، همچنین در نظر داشته باشید که دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش نیز باید وارد دانشگاه شده باشند چرا که دوره تحصیلی آن ها تا زمان دریافت دیپلم 11 ساله می باشد.

  • شرایط جایگزین تحصیل

اگر دیپلم ندارید و قصد ثبت نام در لاتاری را دارید نگران نباشید، کافیست ثابت کنید که به مدت 2 سال در 5 سال اخیر مشغول به کار در زمینه مشاغل خاص اداره کار ایالات متحده آمریکا بوده اید!
برخی از مشاغل خاص اداره کار آمریکا عبارتند از برنامه نویسی کامپیوتر، نوازندگی ساز، طراحی گرافیکی، مدیریت و غیره.

  • حداقل و حداکثر سن ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام لاتاری 2025 حداقل سن تعیین نشده اما با توجه به شرط مدرک تحصیلی، حداقل سن شرکت در قرعه کشی 18 سال است.

  • ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت (حذف پاسپورت برای ثبت نام لاتاری)

شما می توانید بدون داشتن پاسپورت و تنها با وارد کردن مشخصات و عکس اقدام به ثبت نام در لاتاری نمایید.

نمونه عکس صحیح لاتاری

شرایط لازم برای عکس لاتاری (خصوصیات عکس لاتاری)

  1. برای ثبت نام در لاتاری باید یک قطعه عکس ارائه دهید، عکس ثبت نام لاتاری باید:
  2. مربع بوده و سایز آن می تواند حداقل 600*600 و حداکثر 1200*1200 پیکسل باشد.
  3. حجم عکس لاتاری کمتر از 240 کیلوبایت باشد.
  4. کیفیت عکس خوب باشد طوری که پیکسل های عکس مشخص نباشد.
  5. فرمت عکس لاتاری JPEG (.jpg) باشد.
  6. زمینه عکس حتما سفید باشد.
  7. عکس رنگی باشد.
  8. نور بیش از اندازه نباشد.
  9. در زاویه مستقیم با دوربین باشد.
  10. عکس بدون سایه باشد.
  11. ، بدون عینک و سمعک باشد.
  12. گردی صورت کاملا پیدا باشد
  13. برای مسلمانان و دیگر ادیان ارائه عکس با حجاب بلامانع است.
  14. عکس باید در زاویه مستقیم با دوربین ثبت شود

لازم به ذکر است که نیازی به چاپ عکس مورد نظر وجود ندارد و متقاضیان باید فایل الکترونیکی عکس را در بخش مشخص شده آپلود نمایند.

شرایط عکس لاتاری

چگونه شانس دریافت لاتاری 2025 را افزایش بدهیم؟

هر شخص در هر سال فقط یک حق ثبت نام دارد. نکته ای که در رابطه با مسابقه لاتاری باید در نظر گرفت، این موضوع است که ثبت نام مجدد نه تنها موجب افزایش شانس هر فرد نشده بلکه باعث حذف و از بین رفتن شانس آن شخص می شود. با ابن حال راه های بسیاری برای افزایش شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • افراد متأهل شانس بیشتری برای دریافت لاتاری دارند

افراد متأهل برای بالا بردن میزان شانس خود در لاتاری می توانند هر یک به صورت جداگانه در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کرده و مشخصات همسر و فرزندانشان را به عنوان همراه وارد کنند، در این صورت هر زوج دو شانس برنده شدن در لاتاری را دارند.

  • افراد زیر 21 سال شانس بیشتری در دریافت لاتاری دارند 

افراد مجرد زیر 21 سال که تحصیلات 12 ساله خود را تکمیل کرده اند می توانند سه شانس در لاتاری داشته باشند بدین صورت که می توانند یک بار در ثبت نام پدر، یک بار در ثبت نام مادر و یک بار در ثبت نام خود برای دریافت لاتاری اقدام نمایند.

  • افزایش شانس لاتاری برای ایرانیان 

در سال های اخیر به دلیل سیاست های ترامپ بسیاری از ایرانیان از ثبت نام در لاتاری صرف نظر کرده اند غافل از اینکه این سیاست ها تأثیر چندانی در برنده شدن و دریافت اقامت دائم ایرانیان ندارد، کاهش تعداد افرادی که در لاتاری ثبت نام می کنند می تواند یک شانس مضاعف برای دریافت لاتاری باشد.

سایت ثبت نام لاتاری رایگان

ثبت نام لاتاری یک فرآیند کاملاً آنلاین می باشد و متقاضیان باید از طریق مراجعه به سایت ثبت نام لاتاری نسبت به انجام کارهای مورد نیاز اقدام نمایند، در ادامه گام به گام مراحل ثبت نام را مشاهده می کنید.، همچنین لازم به ذکر است که می توانید تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به لاتاری 2022 را از این سایت پیگیری نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام رایگان لاتاری 2025 امریکا

آموزش ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا
راهنمای ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا
راهنمای تصویری ثبت نام رایگان لاتاری
آموزش تصویری ثبت نام رایگان لاتاری گرین کارت آمریکا
نحوه ثبت نام رایگان لاتاری گرین کارت آمریکا
راهنمای تصویری کامل ثبت نام لاتاری 2025

ثبت نام رایگان لاتاری

تا اینجای مقاله با لاتاری گرین کارت آمریکا، آشنا شده اید، علاوه بر این شرایط و مهلت ثبت نام در این قرعه کشی را نیز می دانید، حال زمان این رسیده که به سراغ آموزش مراحل ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا برویم، بنابراین اگر قصد ثبت نام در قرعه کشی لاتاری 2022 را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله ثبت نام را به شما آموزش بدهیم. همانطور که پیش تر اشاره کردیم متقاضیان ثبت نام لاتاری باید به سایت وزارت امور خارجه آمریکا به نشانی dvprogram.state.gov مراجعه کرده و در این سایت فرم های ثبت نام را تکمیل نمایند.

برای مشاهده آموزش ویدیویی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید | زمان ویدیو: 16 دقیقه



پس از ورود به سایت با صفحه زیر رو به رو خواهید شد، در قدم اول روی گزینه Begin Entry کلیک نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

پس از کلیک بر روی گزینه مشخص شده وارده صفحه زیر می شوید 

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

در این صفحه تصویر امنیتی موجود را در باکس مشخص شده وارد کرده و گزینه submit را انتخاب نمایید، در صورت درست بودن کد شما به صفحه ارائه مشخصات هدایت خواهید شد.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

همانطور که گفتیم این صفحه مخصوص ارائه مشخصات می باشد، به ترتیب شماره مشخصات را در فیلد های مشخص شده وارد نمایید:
1: نام 
2: نام خانوادگی 
3: نام میانی (اغلب ایرانی ها نام میانی ندارند، در صورتی که شما نیز نام میانی ندارید گزینه موجود در پایین بخش سه را فعال نمایید)
4. جنسیت خود را انتخاب نمایید
بخش بعدی فرم مربوط به تاریخ تولد متقاضیان می باشد، توجه داشته باشید که در این بخش باید تاریخ تولد خود به میلادی را وارد نمایید.
5: ماه تولد به میلادی
6: روز تولد به میلادی
7: سال تولد به میلادی 
پس از تکمیل بخش تاریخ تولد با اسکرول کردن صفحه می توانید ادامه فرم ثبت نام را مشاهده نمایید

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

در هر بخش اطلاعات خواسته شده را مطابق توضیحات زیر وارد نمایید.
8: شهر محل تولد (در صورت ناشناس بودن محل تولد می توانید از گزینه موجود در زیر فیلد قسمت 8 استفاده نمایید)
9: کشور محل تولد
10: از آنجایی که کشور ایران واجد شرایط شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا می باشد، نیازی به ایجاد تغییر در این بخش از فرم وجود ندارد.
بنابراین به سراغ بخش بعدی می رویم.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

بخش بعدی فرم مربوط به اطلاعات گذرنامه شما متقاضیان عزیز می باشد، اطلاعات باید به صورت زیر وارد شوند:
11: نام خانوادگی (دقیقا مشابه نگارش پاسپورت)
12: نام 
13: نام میانی
14: شماره پاسپورت 
بخش بعدی مربوط به تاریخ انقضا گذرنامه شما می باشد
15: ماه انقضای گذرنامه به میلادی 
16: روز انقضای گذرنامه به میلادی 
17: سال انقضای گذرنامه به میلادی 
در قسمت 18 نام کشورتان را وارد نمایید.
بخش 19 ویژه افرادیست که به هر دلیل نمی توانند پاسپورت دریافت نمایند، توضیح گزینه ها به شرح زیر می باشد:
Stateless : افراد بدون ملیت باید این گزینه را انتخاب کنند.

A national of a Communist-controlled country, and unable to obtain a passport
from my government :
در صورتی که در یک کشور کمونیستی زندگی می کنید و دولت اجازه دریافت گذرنامه به شما نمی دهد می توانید این گزینه را انتخاب نمایید.

Unable to obtain a passport, and have received an individual waiver of
the passport requirement by the Secretary of Homeland Security or Secretary of State
: در صورتی که وزارت اطلاعات کشور شما اجازه دریافت گذرنامه به شما را نمی دهد باید این گزینه را انتخاب نمایید.
در مرحله بعد باید عکس با مشخصاتی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم را در سایت بارگذاری نمایید، مطابق عکس زیر، از قسمت تعیین شده فایل عکستان را انتخاب کرده و بارگذاری نمایید 

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری


قسمت بعد مخصوص اطلاعات آدرس متقاضیان می باشد
مطابق شکل زیر و شماره هایی که در توضیحات ارائه داده این می توانید فرم را تکمیل نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری


20: نام مالک آدرس 
21 و 22: آدرس خود را بنویسید دقت داشته باشید که آدرس باید به زبان انگلیسی نگارش شود، بدین منظور باید ابتدا شماره واحد، شماره پلاک، کوچه، خیابان و منطقه را به ترتیبی که بیان شد ذکر نمایید.
23: شهر محل زندگی 
24: استان محل زندگی
25: کد پستی 
26: کشور محل سکونت 
در بخش های بعدی نیز مطابق راهنما اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و فرم را تکمیل نمایید

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

27: کشوری که در حال حاضر در آن زندگی می کنید 
28: شماره تماس (وارد کردن شماره تماس اختیاری می باشد) اگر در کشور ایران زندگی می کنید باید شماره را به صورت بین المللی وارد نمایید مثال 989352222222+
29: آدرس ایمیل خود را وارد نمایید، توجه داشته باشید که این ایمیل بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورت برنده شدن لاتاری تمام مکاتبات مورد نیاز از طریق این ایمیل با شما انجام می شود.
30: در این قسمت مجدداً آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

31: دراین قسمت باید اطلاعات تحصیلات خود را وارد نمایید، در ادامه توضیحات هر یک از گزینه ها را مشاهده می کنید
Primary school only معدل تحصیلات مقطع ابتدایی
High School, no degree افرادی که مشغول به تحصیل در دوره دبیرستان هستند و یا به هر دلیل تحصیلات دبیرستان را تکمیل نکرده اند باید این گزینه را انتخاب نمایند
high School degree معادل دیپلم یا تحصیلات 12 ساله (با پیش دانشگاهی)
Vocational school افراد با مدرک فنی و حرفه ای باید این گزینه را انتخاب نمایند
Some university Courses این گزینه معادل مدرک کاردانی می باشد، لازم به ذکر است که دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی نیز می توانند این گزینه را انتخاب نمایند.
university degree این گزینه مخصوص دارندگان مدرک کارشناسی است 
Some Graduate Level Courses دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید این گزینه را انتخاب نمایند
Masters degree دارندگان مدرک کارشناسی ارشد باید این گزینه را انتخاب کنند 
some Doctorate Level Courses دانشجویان مقطع دکتری می توانند این گزینه را انتخاب نمایند
Doctorate degree دارندگان مدرک دکتری می توانند از این گزینه برای تکمیل فرم خود استفاده نمایند.

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری

32: همانطور که پیش تر اشاره کردیم این قسمت ویژه اطلاعات وضعیت  تأهل متقاضیان می باشد می باشد، در این بخش با توجه به توضیحات زیر گزینه مورد نظر را وارد نمایید.
Unmarried: مجرد
 Married and my spouse is NOT a U.S.citizen or U.S Lawful Permanent resident LPR: این گزینه مخصوص افرادیست که ازدواج کرده اند و همسرشان سیتزن آمریکا نیست و یا اقامت این کشور را ندارند
Married and my spouse is a U.S.citizen or U.S Lawful Permanent resident LPR: افرادی که ازدواج کرده اند و همسر آن ها اقامت موقت آمریکا را دارد و یا سیتزن این کشور محسوب می شوند باید این گزینه را انتخاب نمایند.
Divorced: افرادی که ازدواج کرده و طلاق گرفته اند باید این گزینه را انتخاب نمایند
Widowed: در صورتی که همسر شخص متقاضی فوت شده باشد باید این گزینه را انتخاب کند
legally separated: افرادی که از نظر قانونی از هم جدا شده اند، باید این گزینه را انتخاب نمایند
33: متقاضیانی که فرزند دارند در این قسمت باید تعداد فرزندان خود را وارد نمایند.
ثبت نام افراد مجرد در این قسمت به پایان میرسد و باید روی گزینه continue کلیک کنند.
افراد متاهل در قسمت بعدی باید فرم های مشابهی را برای اطلاعات همسر و فرزندان خود تکمیل نمایند، این فرم ها دقیقا مانند فرم های اطلاعات فردی می باش، پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام لاتاری آن ها پایان رسیده است.
در پایان ثبت نام، صفحه ای به شما نمایش می دهد که در آن پیغام success را می توانید مشاهده کنید، اطلاعات این صفحه را حتما ذخیره کنید چرا که برای استعلام نتایج لاتاری به این اطلاعات نیاز دارید.

سخن پایانی

در آخر و پس از طی کردن مراحل ثبت نام شما می توانید از طریق سایت DVprogram.state.gov وضعیتان را در لاتاری 2025 مشاهده کنید. لازم است بدانید از زمان ثبت نام لاتاری تا اعلام نتایج آن، حدود چند ماه طول می کشد و شما باید در این مدت کانفرمیشین نامبر و دیگر اطلاعات قرعه کشی لاتاریتان را نگهداری کنید. شما گردشگران سایت اگر تجربه ای در هنگام ثبت نام لاتاری در سال های گذشته داشتید و یا در هنگام ثبت نام لاتاری امسال با چالش یا ابهامی رو به رو شدید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

رزرو محبوب ترین تورهای لحظه آخر با تضمین کمترین قیمت

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. رضیه فرجی رضیه فرجی 1402/06/16
    8 نفر پسندیدند
    وقت ثبت نام لاتاری امسال کی هس؟ تقریبا چقد پول برا مهاجرت داشته باشی کفایت میکنه؟

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 118 کاربر