بام لند محبوب ترین مجموعه تفریحی تهران

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/10/13
بازدید: 2811
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر ساکن تهران هستید و یا اینکه یک مسافرت چند روزه به تهران داشته اید قطعاً این سوال ذهن شما را به خود مشغول داشته است که چگونه می توان در تهران به تفریح و گردشگری پرداخت؟ تهران مراکز تفریحی و رفاهی متنوعی دارد با این حال غرب تهران متراکم ترین بخش مراکز گردشگری در پایتخت است.
یکی از این مراکز تفریحی و رفاهی، بام لند تهران نام دارد. اگر قبلاً به این منطقه از تهران رفته اید قطعاً مایل هستید بار دیگر این تجربه شیرین و به یادماندنی را تکرار کنید اگر هم تا کنون به این منطقه نرفته اید و یا حتی آشنایی خاصی با آن ندارید قطعاً پس از مطالعه این مقاله مایل به بازدید از آن خواهی شد.

مجموعه تفریحی بام لند


بام لند تهران کجاست؟

شاید عنوان و اصطلاح بام لند تهران برای شما چندان آشنا نباشد اما قطعاً با مجموعه بزرگ ورزشگاه آزادی و به احتمال بسیار زیاد با پارک جنگلی چیتگر آشنایی دارید. بام لند نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران و مهمترین بناهای معماری و طبیعت مصنوعی در غرب تهران می  باشد که با هدف افزایش مراکز خرید و افزایش مراکز رفاهی ایجاد شده است. 
بنابراین می توان این گونه پاسخ داد که بام لند همچون بسیاری دیگر از مراکز رفاهی تهران در غربی ترین نقطه پایتخت قرار گرفته است. این مرکز تفریحی-رفاهی که در انتهای اتوبان همت و در بخش خروجی دریاچه خلیج فارس قرار دارد دقیقاً در مجاورت دریاچه جنگلی چیتگر واقع شده و بخشی از ناحیه ۲۲ شهرداری تهران است. 

بام لند - مهیج ترین مجموعه تفریحی پایتخت را بهتر بشناسید


اطلاعاتی دقیق تر در خصوص بام لند تهران 
معماری بام لند و منطقه جنگلی چیتگر ترکیبی از معماری سنتی ایران و معماری مدرن در کشورهای صنعتی است؛  به عنوان مثال می ‌توان به معماری قهوه ‌خانه‌ دروازه طهران و یا کافه شمرون اشاره کرد که دارای بافت قدیمی و سنتی گونه می ‌باشند و انسان را به یاد قهوه خانه های قجری در تهران قدیم می اندازند.گذشته از این مراکز رفاهی سنتی، تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران با سبک معماری مدرن نیز در این منطقه وجود دارد.
در کنار تمام این ها نباید از مناظر طبیعی و بسیار چشم ‌نوازی که در اطراف بام لند قرار گرفته اند غافل گردید. بام لند دارای اولین مرکز خرید خطی در ایران است و از ۱۲ ویلای دو طبقه ساخته شده که بخشی از رواق ها و واحد های گردشگری آن به یکدیگر متصل بوده و بخش دیگر به صورت کاملاً مستقل از یکدیگر قرار دارند. 
طبقات همکف ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید لباس، جواهرات، لوازم ورزشی و لوازم منزل است. طبقات بالای ویلاهای مورد نظر نیز به عنوان رستوران مورد استفاده واقع شده اند اینگونه شما در زمان صرف غذا می توانید شاهد مناظر بسیار زیبای طبیعت پارک جنگلی چیتگر در اطراف بام لند باشید.

تفریحات بام لند

تفریحات بام لند 

بام لند تهران به عنوان یک مجموعه تفریحی-گردشگری و همچنین یک مرکز خرید گسترده شامل انواع بسیار زیادی از رستوران ها، مراکز خرید، سواحل سنگی، واقعیت مجازی زاویه، آمفی تئاتر، کلوپ ماهیگیری، پیست پاتیناژ، فوتبال حبابی، انسانی و سواحل شنی می باشد با این حال معروف ترین و هیجان انگیز ترین مرکز تفریحی بام لند تهران همان سقوط آزاد است که با عنوان سقوط آزاد بتمن کلاب نیز شناخته می‌شود. 
شهربازی بام لند نیز که یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تهران به شمار می‌رود که در انتهای مرکز خرید بام لند و همچنین در سمت راست دریاچه چیتگر واقع شده است. این شهر بازی دارای بازی های متنوعی همچون چرخ و فلک، ماشین برقی، کوبنده و غیره است. 
در کنار شهربازی بام لند یک ساحل سنگی که به دریاچه چیتگر تعلق دارد قرار گرفته است. از آنجا که این ساحل بدون نرده و موانع امنیتی ایجاد شده است بسیاری از مردم این مکان را به عنوان یک فضای مناسب جهت استراحت انتخاب می کنند.

رستوران های بام لند

رستوران های بام لند تهران 

بام لند تهران به علت اینکه یکی از مهمترین مراکز تفریحی و رفاهی در پایتخت ایران است هر ساله میزبان بسیاری از مهمانان داخلی و حتی خارجی نیز می باشد به همین علت برخی از رستوران های منطقه ۲۲ شهرداری تهران اصالت ایرانی نداشته و غذاهای خارجی را ارائه می‌کنند.
 اگر بخواهیم رستوران های بام لند تهران را به صورت کاملاً دقیق و دسته بندی شده معرفی کنیم می توانیم آنها را به صورت ذیل بیان کنیم.
رستوران های ایرانی: رستوران چراغان، سماک و رستوران اصیل چلو کباب رفتاری 
رستوران های عربی: رستوران زاهد العراقی، رستوران کوبابا 
رستوران روتی تنها رستوران ‌هندی این منطقه تفریحی است. دیگر رستوران ها و کافه های این منطقه شامل رستوران های ترکی و ایتالیایی همچون باب البحر، باروژ، برگر فکتوری، ‏بی کباب، تهدیگ، تومو، جو گریل، دروازه طهرون، دونر لکوم، رولینجا، رومانا پلاس و دیگر رستوران های خارجی می باشد.
در میان رستوران های بام لند تهران می‌توان رستوران رویال لانژ را به عنوان متمایز ترین و خاص ترین رستوران معرفی نمود که یک کشتی تفریحی در بخش شرقی و در کنار مرکز خرید بام لند است.

برند های معروف در بام لند

برندهای معروف در بام لند تهران 

مرکز خرید بام لند یکی از محبوب ترین و پر ترافیک ترین مراکز خرید در تهران می باشد. اگر به دنبال خرید از برترین و معروف ترین برندهای جهانی هستید می توانید بسیاری از آنها را در بام لند تهران مشاهده کنید. 
برندهای معروف لباس در بام لند عبارتند از:
-    جین وست، بنتون، ال سی وایکیکی، مانگو، ‏جی اوکس، اسکچرز، کالینز، آدولفو، دومینگز، آنتونی، موراتو و او وی اس
 اگر هم به دنبال خرید از برترین برند های مربوط به طلا و زیورآلات هستید می توانید برندهای کیا گالری، سواروسکی سواچ و ریما گالری را در طبقات همکف و زیر همکف مشاهده کنید. برندهای معروف آدیداس و ریباک در زمینه فروش لوازم ورزشی و جانبی آن در بام لند تهران فعال هستند. برای خرید لوازم خانگی و الکتریکی نیز برند تاتی پاریس و برند سام لند پیشنهاد می گردد.
در بام لند تهران اسکای فلایر را از دست ندهید! 
اگر بخواهیم هیجانی ترین و بهترین تفریح بام ‌لند تهران بعد از بتمن کلاب سقوط آزاد را معرفی کنیم قطعاً این تفریح، اسکای فلایر خواهد بود. از آنجا که بسیاری از مردم توانایی استفاده از سقوط آزاد بتمن کلاب را ندارند می‌توان گفت این تفریح علاوه بر هیجانی ترین بخش گردشگری بام لند، محبوب ترین و پر رونق ترین آن ها نیز می باشد.
اسکای فلایر در زمره یکی از گران ترین تفریحات بام لند تهران قرار دارد با این حال قطعاً پس از استفاده از آن می توانید علت هزینه بالای آن را توجیه نمایید. اسکای فلایر نمونه ای موفق از تفریحات هیجان انگیز داخلی به شیوه غربی و با تمامی استانداردهای بین المللی است. البته اگر مشکل قلبی و تنفسی دارید بهتر است قید این سرگرمی هیجان انگیز را زده و به دیگر تفریحات موجود در این منطقه بپردازید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
انواع کلاس نرخی هواپیما | تاثیر کلاس های پروازی + نرخ هر ایرلاین
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر