شبگردی در تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/09
بازدید: 5319
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تهران شهری است که شلوغی و ترافیک با آن عجین شده و برخی از مردم نیز به شلوغی های این شهر بزرگ عادت کرده اند، اما خیلی ها هم به خاطر ترافیک روز یا مشغله زیاد و یا حتی گرمای شدید روزهای تابستانی  ترجیح می دهند در شب و به دور از شلوغی و زمانی که شهر در آرامش مطلق قرار دارد، به گشت و گذار بپردازند. البته گاهی اوقات نیز ممکن است مردم یا مسافران خیلی یهویی و بدون برنامه ریزی قبلی به هوای تفریحات شبانه تهران از خانه یا هتل بیرون بزنند، ولی برای این کار گزینه خاصی به ذهنشان نرسد! اگر شما نیز به شبگردی در تهران علاقه دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بام تهران

چند پیشنهاد عالی برای شب گردی در تهران

شاید فکر کنید برای شبگردی در تهران گزینه های خاصی وجود ندارد یا اگر هم هست، خیلی جذاب نخواهند بود. اما باید بگوییم که در این کلان شهر پر هیاهو اماکن تفریحی متعددی از جمله پارک ها و پارک های جنگلی و غیره وجود دارد که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم و مسافران تور تهران می باشند. علاوه بر مکان های تفریحی، بسیاری از رستوران ها، فست فودی ها، سفره خانه ها، کافی شاپ ها و حتی خیابان های معروف 24 ساعته میزبان مشتریان خود هستند. ما در ادامه این بخش از مقاله تعدادی از بهترین گزینه ها برای شب گردی در تهران را در دسته بندی های مختلف معرفی کرده و در اختیار علاقمندان قرار می دهیم.

برج میلاد

برج میلاد نماد شهر تهران محسوب می‌شود. این برج مکانی ایده‌آل برای تهرانگردی و شبگردی است. بازدید از بخش‌های اصلی برج میلاد در نقاط مرتفع نیازمند پرداخت هزینه خواهد بود. با این حال اگر قصد دارید هزینه شبگردی خود را تا جای ممکن کاهش دهید، محوطه و بخش‌های پایین برج مناسب شماست. برای بازدید از این بخش‌ها نیازی به پرداخت هزینه نیست. برج میلاد در جشن‌ها و مناسبت‌های شاد با استفاده از فناوری لیزری نورپردازی می‌شود که مشاهده آن بسیار هیجان انگیز و جالب خواهد بود. 
برج میلاد دارای تفریحاتی نظیر گنبد آسمان، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته، سالن سینما، سالن کنسرت، اتاق فرار انیگما، پل معلق، زیپ لاین و سینما ایکس بعدی است که بازدید از برج میلاد را هیجان انگیزتر و جذاب‌تر می‌سازند. همچنین برج میلاد رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و معروفی دارد که می‌توانید در آن‌ها به صرف شام یا نوشیدنی بپردازید. از معروف‌ترین رستوران‌های برج میلاد می‌توان به رستوران گردان اشاره کرد که از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های ایران است. 
بازدید از برج میلاد همه روزه امکان پذیر است اما ساعت کاری بخش‌های مختلف این برج نظیر محوطه، رستوران گردان، سکوی دید باز، شهربازی و... متفاوت بوده و پیش از رفتن به برج میلاد می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته یا از طریق وب سایت برج میلاد از ساعت کاری بخش مورد نظر خود اطلاع حاصل کنید. 

  • آدرس برج میلاد: تهران، بزرگ‌راه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران
  • تلفن: 0218585
     

بام های تهران

حتما شما هم با من موافق هستید که بام های تهران مخصوصا بام تهران ولنجک چقدر برای یک شبگردی بی نقص گزینه مناسبی است، بیشتر مردم و حتی گردشگران با بام تهران آشنا هستند و شاید روتین هفتگی آن ها باشد که به بام تهران رفته و بر بلندای تپه بایستند و شهر را در تاریکی و سکوت تماشا کنند، اما بام های دیگری نیز در تهران وجود دارد که شما می توانید برای شبگردی در تهران به آن ها نیز مراجعه کنید.

بام تهران - پارکی که در آن تهران زیر پای شماست! تفریح و ورزش در کنار یکدیگر

بام تهران

بام تهران در شمال شهر و در محله ولنجک قرار دارد. انتهای خیابان ولنجک به مجموعه تفریحی – ورزشی توچال منتهی می شود که در این مجموعه خیابانی به نام بام تهران وجود داشته و انتهای آن به تله کابین توچال ختم می شود. ارتفاع بام تهران از سطح زمین از حدود 1830 متر شروع شده و با رسیدن به ایستگاه اول تله کابین به حدود 1900 متر نیز می رسد، به همین خاطر است که این نقطه را بام تهران نامیده اند. در این ارتفاع تمام شهر زیر پای شما خواهد بود و به خاطر نزدیکی به کوه های توچال همه روزهای سال از آب و هوای نسبتا خوبی برخودارد است. بام تهران ولنجک همواره یکی از اولین و بهترین گزینه ها برای شبگردی در تهران خواهد بود. لازم به ذکر است که در این مکان امکانات رفاهی متعددی از جمله رستوران، پارکینگ؛ سورتمه، تله کابین و غیره وجود دارد. 

آدرس بام تهران: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک

بام بوکان تهران

بام بوکان تهران

بام بوکان در محله نیاوران تهران واقع شده و زمانی که هنوز شهر پر از ساختمان ها و برج های بلند نشده بود بام بوکان یکی از دنج ترین مکان ها برای تفریح و شبگردی در تهران بود. امروزه اما با وجود ساخت و سازهای بسیار در اطراف آن، از دید آن به شهر کم شده اما همچنان برای ساکنین محله بام بوکان پاتوق شب گردی و تماشای شهر از ارتفاع می باشد. 

آدرس بام بوکان: نیاوران، سه راه یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان

بام محک تهران

بام محک نیز یکی دیگر از مناطق مرتفع شهر تهران است که در محله اقدسیه واقع شده و دارای منظره بسیار زیبا و 180 درجه رو به شهر است. در بام محک برخلاف بام تهران هیچ رستوران یا بوفه ای برای تهیه خوراکی وجود ندارد اما به قدری این منطقه در شب آرامش بخش و خوش آب و هواست که بین مردم و گردشگران بسیار معروف و پرطرفدار شده است. در این منطقه جا برای نشستن و تماشای شهر از ارتفاعات بالا وجود دارد.

آدرس بام محک: اقدسیه، انتهای بلوار اوشان، بلوار جنت، بالاتر از بیمارستان محک

پارک جمشیدیه - پارک جمشیدیه که نام دیگر آن "پارک سنگی" است، یکی از زیباترین جاهای دیدنی تهران در منطقه 1 محسوب می شود!

بام بوعلی

بام بوعلی در شمال غرب تهران و در منطقه سعادت آباد قرار دارد. این بام یک منطقه دنج برای تماشای تهران به‌شمار می‌رود. بام بوعلی در بالای هتل اسپیناس و میدان بهرود واقع شده است و مقصدی مناسب برای یک پیاده‌روی و شبگردی آرام خواهد بود. 

بام فراز

بام فراز یکی دیگر از بام‌های تهران است که در منطقه سعادت آباد و در نزدیکی بام بوعلی واقع شده و این بام در امتداد پارک پرواز در میدان بهرود است. بام فراز مقصدی مناسب برای شبگردی و همچنین شکم گردی خواهد بود. رستوران‌های بسیار خوبی در این بام مشغول به فعالیت‌اند که برای شام می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. 
 

پارک های تهران

تهران در محله های مختلف از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب دارای پارک های بزرگ و سرسبزی است که هوای شهر را برای نفس کشیدن قابل تحمل کرده اند. هرکدام از این پارک ها می توانند برای شب گردی در تهران مناسب و عالی باشند و شما می توانید نسبت به منطقه ای که در آن زندگی می کنید یا محلی که هتل‌تان در آن واقع شده است، به یکی از پارک های نزدیک رفته و در تاریکی و آرامش شب قدم بزنید و از هوای خوبی که به لطف وجود درخت ها و چمن کاری در آن ها حاکم است، لذت ببرید. در ادامه با چند تا از بهترین پارک های تهران برای گشت و گذار در شب را معرفی و در اختیارتان قرار می دهیم.

پارک جمشیدیه

 

پارک ایران زمین

پارک جمشیدیه

 

بوستان جمشیدیه یکی از محبوب ترین پارک های تهران است که در منطقه 1 شهرداری واقع شده و حدود 69 هکتار مساحت دارد. این پارک در هر فصلی از سال زیبایی های خاص خود را دارد.
آدرس: نیاوران، انتهای خیابان شهید باهنر، انتهای خیابان فیضیه

 

پارک ایران زمین

 

پارک ایران زمین تهران که به باغ راه فدک نیز معروف است، یکی از پارک های غرب تهران می باشد و حدود 270 مترمربع مساحت دارد. باغ راه فدک در یک خیابان 3 کیلومتری به نام ایران زمین واقع شده است.
آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین.


پارک لاله

 

پارک نیاوران

پارک لاله

 

پارک لاله که تا قبل از انقلاب پارک فرح نام داشت، از بزرگترین و معروفترین پارک های تهران است که به سبک پارک های ژاپنی طراحی شده و دارای آبنما و جویبارهای مارپیچ می باشد. این پارک از نظر امکانات تفریحی بسیار پیشرفته بوده و مکانی عالی برای یک شبگردی و تفریح شبانه در تهران است.
آدرس: خیابان کارگر شمالی،‌ تقاطع بلوار کشاورز

 

پارک نیاوران

 

بوستان نیاوران یکی از پارک های قدیمی و محبوب تهران و یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال تهران است. این پارک با نقشه یک تیم انگلیسی با معماری سردار افخمی و به سبک معماری باغ های ایرانی ساخته شده است. پارک نیاوران انتهای شمالی خیابان پاسداران و پشت کاخ نیاوران واقع شده است.
آدرس: شمال خیابان پاسداران، مجاورت میدان نیاوران (شهید باهنر کنونی)


پارک ملت

 

پارک هنرمندان

 

پارک ملت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین پارک های مرکز شهر تهران است که قبل از انقلاب آن را به نام پارک شاهنشاهی می شناختند. بوستان ملت در امتداد خیابان ولی عصر واقع شده و شب ها مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه یا قدم زدن در راستای خیابان زیبای ولیعصر می باشد.
آدرس: خیابان ولیعصر، جنب بزرگراه نیایش

 

 

بوستان هنرمندان را انگار اختصاصی برای این ساخته اند که شب ها در فضایی سرسبز و دنج برای ساعاتی از آرامش مطلق شب لذت ببرید. این پارک در سال 1375 افتتاح شده و در مرکز شهر تهران و خیابان ایرانشهر واقع شده است. گفتنی است خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر نیز در این بوستان قرار دارند.

آدرس: خیابان طالقانی، خیابان فرصت (موسوی) شمالی


پارک پرواز

 

پارک قیطریه

پارک پرواز

 

پارک پرواز روزها معمولا خلوت است چرا که به پاتوق گردش های شبانه معروف است! این پارک در شمال غرب تهران واقع شده و ارتفاع زیادی از سطح شهر دارد به همین خاطر اکثر مردم برای تماشای منظره زیبای شهر در شب به پارک پرواز می روند.
آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان سرو، میدان بهرود

 

پارک قیطریه

 

بوستان قیطریه یکی دیگر از پارک های شمال تهران است که از شمال به فرمانیه، از جنوب به میدان پیروز و بزرگراه صدر منتهی می شود. این پارک دارای قدمت 40 و خورده ای ساله می باشد و از قدیم الایام تاکنون تفرجگاهی مناسب چه در روز و چه در شب برای مردم بوده است.
آدرس: بلوار قیطریه، نرسیده به میدان پیروز، جنب خیابان روشنگر


بوستان نهج البلاغه

تا کمتر از 15 سال پیش در منطقه فرحزاد واقع در شمال غرب تهران، دره‌ای به نام فرحزاد با رودخانه‌ای کم آب وجود داشت. با تصمیم شهرداری تهران این دره تغییر کاربری داد و به بوستانی تبدیل شد که امروزه از زیباترین و شلوغ‌ترین بوستان‌های تهران به‌شمار می‌رود. این بوستان که نهج البلاغه نام گرفت، در 4 فاز احداث شده است. 
بوستان نهج البلاغه بزرگ‌ترین پارک دره‌ای کشور است و در اتوبان‌های همت، نیایش، اشرفی اصفهانی و یادگار امام قرار دارد. همچنین پل معلقی در بوستان نهج البلاغه ساخته شده است که اولین پل معلق تهران و دومین پل معلق ایران محسوب می‌شود.
از امکانات تفریحی پارک نهج البلاغه می‌توان به راپل هوایی، قایق پرش در آب، لانگچر و سوئینگ، آمفی تئاتر روبار، باغ هنر، بانجی جامپینگ، سینما 6 بعدی، باغ کوهپایه‌ای، فضای ورزش‌های همگانی، مجموعه بازی کودکان، شهربازی، پیست اسکیت، وسایل ورزشی و بدنسازی، مسیر اختصاصی پیاده‌روی و مسیر اختصاصی دوچرخه سواری اشاره کرد. این بوستان دارای رستوران و کافه‌های متعددی است که خیال شما را از بابت شام یا میان وعده و نوشیدنی راحت می‌کنند.

پارک نهج البلاغه

پارک آب و آتش

بوستان آب و آتش یکی از پارک های تازه تاسیس تهران است که در خیابان آفریقا واقع شده و دارای مساحتی در حدود 24 هزار مترمربع می باشد. این پارک از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار بوده و همواره می تواند گزینه بسیار خوبی برای شب گردی در تهران باشد.

آدرس: تهران، خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین

دریاچه چیتگر و بام‌لند

دریاچه چیتگر که آن را با نام دریاچه شهدای خلیج فارس نیز می‌شناسند، از معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران بوده که در شمال غرب تهران قرار گرفته است. دریاچه چیتگر در هر فصلی می‌تواند مکانی عالی برای بازدید و گردش باشد. این دریاچه به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، آب نمای موزیکال، نمازخانه، غرفه‌های خوراکی، آلاچیق و پارکینگ مجهز است. دور دریاچه چیتگر محوری به طول تقریبا هفت کیلومتر برای پیاده‌روی وجود دارد. در نزدیکی دریاچه چیتگر تفریحاتی از جمله شهربازی، کارتینگ، دوچرخه سواری، ماهیگیری، قایق سواری، سرزمین بازی و جایزه، سافاری پارک وحشت، اسکیت هوایی، ساحل شنی، ساحل سنگی و... موجود هستند که شبگردی به یادماندنی برایتان رقم خواهند زد. 
از جاهای دیدنی نزدیک دریاچه چیتگر که برای شبگردی مناسب باشد، می‌توان به مجموعه بام لند اشاره داشت. پس از پیاده‌روی در اطراف دریاچه چیتگر می‌توانید به بام لند رفته و از فروشگاه‌های متنوع این مجموعه بازدید کنید. فروشگاه‌های بام لند انواع محصولاتی نظیر ساعت، طلا، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، پوشاک و مد، خانه شکلات برند ام ای تی ای و... را عرضه می‌کنند. معماری بام لند ترکیبی از معماری مدرن و تلفیق عناصر معماری قدیمی ایرانی از جمله ستون‌های تخت جمشید است که چشم‌ها را به خود خیره می‌سازد.
مجموعه بام لند امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نظیر مجموعه ساحل شنی پرشین، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، واقعیت مجازی زاویه باملند، اسکای فلایر، فوتبال دستی انسانی، وی آر لند، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها را برای بازدیدکنندگان خود مهیا ساخته است. در رستوران‌های این مجموعه می‌توانید در حالی که چشم اندازی زیبا از دریاچه چیتگر را نظاره‌گر هستید، غذای خود را میل نمایید. 

  • آدرس دریاچه چیتگر: تهران، انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر
  • ساعات کار: از ساعت 6 تا 24
  • تلفن گویا: 02124557
  • آدرس بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری – تفریحی بام لند
  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 10 تا 24
  • تلفن: 02140443034

دریاچه چیتگر

دربند و درکه

دربند در شمال تهران واقع شده و یکی از اولین جاذبه‌هایی است که توریست‌های داخلی و خارجی برای گردش انتخاب می‌کنند. دربند مسیر کوهنوردی بسیار خوبی داشته و از پاتوق‌های معروف در بین پایتخت‌نشینان محسوب می‌شود. مسیر کوهنوردی دربند از این جهت محبوبیت دارد که برای کوهنوردی در آن نیازی به دور شدن از تهران نیست. دربند مکان خوبی برای یک گردش شبانه به‌شمار می‌رود زیرا می‌توان از طبیعت زیبای آن لذت برد و از مغازه‌ها و دکه‌های مختلفی که در این مسیر فعالیت دارند، ترشک، لواشک، باقالی پخته، لبو و... تهیه کرد. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در این منطقه فعالیت دارند که به ویژه در شب به علت نورپردازی جلوه خاصی دارند. برای دسترسی به دربند می‌توان هم از اتومبیل شخصی و هم از مترو و تاکسی و اتوبوس استفاده کرد.

  • آدرس دربند: تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، میدان سربند

 

پل طبیعت تهران - این پل به عنوان بزرگترین و زیباترین پل غیر خودرویی ایران شهرت دارد !


باغ های تهران

شاید سوال کنید مگر باغ و پارک باهم تفاوتی هم دارند؟ در جواب پرسشتان باید بگوییم که بله، پارک به مکان تفریحی و سرگرمی گفته می شود که در آن علاوه بر فضای سبز و درختکاری، وسایل ورزشی یا زمین بازی نیز طراحی می شود. اما در باغ ایرانی فضایی وجود دارد که در آن فقط گل و گیاه و درختان مختلف کاشته شده و توسط باغبان ها از آن ها نگهداری می شود. در تهران تعداد زیادی باغ ایرانی وجود دارد که بازدید و مراجعه به برخی از آن ها در شب امکان پذیر می باشد.

 

باغ فردوس

 

باغ ایرانی

باغ فردوس

 

باغ فردوس یکی از ارزشمندترین آثار به جا مانده از قاجار است که در آن یک عمارت باشکوه نیز وجود دارد. در این باغ تعدادی کافه و گالری و سینما وجود دارد که اکثرا تا ساعت 11 شب به روی مردم و مسافران باز بوده و برای تفریح در شب گزینه های خوبی هستند. لازم به ذکر است که اکنون موزه سینمای ایران نیز در این باغ قرار دارد.

آدرس: خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، کوچه بخشایش

 

باغ یرانی تهران

 

باغ ایرانی در ده ونک تهران واقع شده و از جمله با ارزش ترین باغ های به جا مانده از طهران قدیم می باشد. در فضای سبز زیبا و در کنار جوی های آبی سرتاسری باغ ایرانی می توانید شبی آرام و لذت بخش را برای خود رقم بزنید. از امکانات موجود در باغ ایرانی تهران می توان به رستوران، چایخانه، زمین بازی و غیره اشاره کرد.

آدرس: ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی، ده ونک، خیابان مسعود صابری

خیابان سی تیر

خیابان سی تیر یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین خیابان های تهران می باشد که با القابی همچون استریت فود تهران و یا خیابان خوشمزه تهران معروف است و شاخصه اصلی این خیایان ون ها و کیوسک هایی هستند که در آن ها انواع غذاهای خیایانی خوشمزه تهیه شده و با قیمت کم و به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در قسمت هایی از خیابان سی تیر موسیقی زنده پخش می شود و ترکیب نور و موسیقی و تاریکی شب فضایی زیبا و خاطره انگیز به وجود آورده و می تواند بهترین گزینه برای تفریح در شب باشد.

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر طولانی‌ترین خیابان تهران است که برخی آن را طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه نیز می‌نامند. این خیابان از میدان راه آهن در جنوب تهران شروع شده و تا میدان تجریش در شمال تهران ادامه می‌یابد و از شاه‌راه‌های جنوب به شمال در پایتخت است. این خیابان چنارهای کهن معروفی دارد و خیابانی مناسب برای پیاده روی است. خیابان ولیعصر در سرتاسر خود دارای مراکز تفریحی، مراکز خرید، کافه‌ها، رستوران‌ها و مجموعه‌های تاریخی است که یک گشت و گذار شبانه بی‌نقص را برایتان می‌سازند. در مسیر این خیابان میدان‌های اصلی تهران از جنوب تا شمال قرار داشته و بوستان‌های متعددی نیز از جمله پارک ساعی و پارک ملت در مسیر این خیابان هستند.

بلوار کشاورز

بلوار کشاورز از بلوارهای قدیمی و خاطره انگیز شهر تهران است که طراحی زیبا و جذابی دارد. در این بلوار می‌توانید به پیاده‌روی یا دوچرخه سواری پرداخته یا سری به پارک لاله تهران که در بلوار کشاورز قرار دارد، بزنید. بلوار کشاورز به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و اداری شهر تهران ارزش و اهمیت زیادی دارد. 
 

امامزاده صالح و بازار تجریش

احتمالا شما هم موافق این قضیه باشید که خیلی از مردم با خرید کردن آرامش می گیرند و بعضی افراد نیز با رفتن به مکان های زیارتی و مذهبی، برای این دسته افراد بازار تجریش و امامزاده صالح بهترین گزینه است. بازار تجریش برخلاف بقیه بازارهای تهران شب ها هم باز بوده و همچنان در ساعات پایانی شب نیز جمعیت در آن موج می زند. شما نیز می توانید یک بار هم که شده خرید در شب را در بازار تجریش تهران تجربه کنید و اگر هم دلتان گرفته بود به امامزاده صالح رفته و در گوشه ای بنشینید و با خود خلوت کنید.

 

مکان های تفریحی تهران در شب

- دربند

- فرحزاد

- پل طبیعت تهران

- میدان آزادی

- برج میلاد

- دریاچه چیتگر

لیست رستوران های شبانه روزی تهران

- رستوران شبانه روزی زیتون

- رستوران پردیس

- رستوران تهران غرب

- رستوران فارسی

- فست فود هپی برگر

- خانه همبرگر

- کافه رستوران روسیو

- کافه رستوران امید

لیست کافه های شبانه روزی تهران

- پل کافه

- سام کافه

- کافه ه

- کافه سان ست

- کافه هالی

- کافه نان استاپ

- کافه کاغذ

     

      آیا شبگردی در تهران امنیت دارد؟

      ایران به طور کلی کشور بسیار امنی است اما تهران به خاطر جمعیت بسیار زیادی که در خود جای داده می تواند به نسبت سایر شهرهای ایران از امنیت کمتری برخوردار باشد! با این وجود اصلا جای نگرانی نیست چرا که در همه مناطق شهر پلیس ها وجود دارند و به صورت شبانه روزی ضامن امنیت و آرامش مردم شهر هستند. اما برای این که آرامش بیشتری را هم برای خود و هم برای عزیزانتان رقم بزنید، حتما با دوستان یا خانواده برای شبگردی در تهران اقدام کنید و حتما بعد از انتخاب مقصد و قبل از حرکت درباره امنیت آن در شب کمی تحقیق کرده باشید. امیدواریم با وجود تعداد زیاد جاهای تفریحی تهران برای گشت و گذار در شب، بتوانید مکان مورد نظری که با سلیقه تان همخوانی دارد را پیدا کنید و از خواندن این مقاله نیز لذت برده باشید.

      مترو تهران - آشنایی با خطوط مترو تهران + دانلود جدیدترین نقشه مترو تهران با کیفیت بالا + (معرفی ایستگاه های ویژه افراد دارای معلولیت)

      تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

      مجله گردشگری

      مشاهده همه مقالات
      جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
      خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + قیمت و آدرس خانه زینت الملک با معماری قجری | ساعت بازدید + قیمت و آدرس
      قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
      قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
      بیشتر بخوانید
      جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
      جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
      بیشتر بخوانید
      اطلاعات مفید مقالات مرتبط
      جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
      جشنواره تابستانی دبی 2024 | فرصتی برای خرید و سرگرمی
      بیشتر بخوانید
      هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
      هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
      بیشتر بخوانید
      شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
      شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
      بیشتر بخوانید
      هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
      هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
      بیشتر بخوانید
      کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
      کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
      بیشتر بخوانید
      امتیاز 3.9 از 5 | از 103 کاربر