ارزانترین مراکز خرید استانبول

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/17
بازدید: 11002
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در گذشته‌های دور که خبری از مراکز خرید نبود، بازارها مورد استقبال زیادی قرار می‌گرفتند. اما امروزه نیز مراکز خرید زیادی به وجود آمده‌اند که مانند بازار یا حتی بهتر و بیشتر از آن‌ها مورد علاقه خریداران قرار گرفته است. با توجه به اقتصاد کشورها و زندگی فعلی مردم، ارزان‌ترین مراکز خرید مورد اهمیت و توجه بسیاری از اشخاص قرار گرفته‌اند. در این مقاله به ارزان‌ ترین مراکز خرید استانبول (کلان شهر کشور ترکیه)، به خصوص اوت لت‌های استانبول می‌پردازیم.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم Marmara Forum

یکی از مراکز خرید معروف در استانبول مرکز خرید فروم است. این مرکز خرید در منطقه باکرکوی استانبول قرار دارد. مرکز خرید فروم انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، کتاب، کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را به فروش می‌رساند.برخی از مردم معتقد هستند که این مرکز خرید بسیار ارزان است و کالاهای ارزانی به فروش می‌رساند. اما برخی نیز معتقدند که این مرکز خرید فقط مختص افراد ثروتمند است زیرا کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد، بسیار گران هستند. این عقیده به دلیل حراجی‌هایی است که این مرکز خرید برپا می‌کند. برای رفتن به این مرکز خرید، ابتدا باید از متروی میدان تکسیم و سپس از متروی زیتون بورنو استفاده کرد. هنگامی که به این مرکز خرید نزدیک می‌شوید، از دور ساختمانی مانند کشتی به گل نشسته دیده می‌شود.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه باکرکوی، محله عثمانیه، خیابان kosuyolu ،cobancesme مرکز خرید فروم.

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

مرکز خرید اوت لت اولیویوم Olivium Outlet Center

یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر استانبول مرکز خرید اوت لت اولویوم است که جزو مراکز خرید، قدیمی شهر استانبول محسوب می‌شود. این مرکز خرید را در چهار طبقه ساخته‌اند. مرکز خرید اوت لت اولویوم به دلیل فروش برندهای ارزان قیمت و معتبر در میان ایرانی‌ها بسیار معروف است‌.

در اوت لت اولویوم استانبول اشخاص و افراد ایرانی بسیاری را مشاهده می‌کنید. زیرا این مرکز خرید درمیان ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد. همچنین به دلیل فروش برندهای ارزان و صد البته با کیفیت ایرانی‌های زیادی از آن استقبال می‌کنند. برای رفتن به مرکز خرید اوت لت اولویوم استانبول از تکسسم و هاربیه به وسیله اتوبوسT93  و از شیشلی با اتوبوس M93 قابل دسترس است.

آدرس: ترکیه، استانبول، زیتین بورنو، خیابان ،muammer مرکز خرید اوت لت اولویوم.

مرکز خرید اوت لت اولیویوم

مرکز خرید کانیون مال Kanyon mall

از دیگر مراکز خریدی که می‌توان به عنوان بهترین‌های استانبول به آن اشاره کرد مرکز خرید کانیون مال استانبول است. یکی از دلایل شناخته شدن این مرکز در بین مردم، معماری زیبای آن بوده که بخشی از قسمت همکف آن سقف ندارد. در صورتی که تمام مکان‌های فروشگاه و راهروهای آن مسقف هستند. این مرکز به دلیل معماری خاصی که دارد یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود.

دسترسی به مرکز خرید کانیون مال به دلیل قرار داشتن در کنار ایستگاه لونت بسیار آسان است. با رفتن به این مکان شما می‌توانید در یکی از ارزان‌ ترین مراکز خرید استانبول تمامی اجناس مورد نظر خود را کنار هم پیدا کنید. اگر خرید ندارید، باز هم پیشنهاد می‌شود که به این فروشگاه رفته و از آن دیدن کنید.

مرکز خرید کانیون مال در روزهای آخر هفته، موزیک پخش زنده و برنامه‌های جالبی برای بازدیدکنندگان و خریداران قرار داده است. همچنین در تابستان این برنامه هر شب انجام می‌شود. در این مرکز خرید از هیچ لحاظی شما احساس ناراحتی یا کمبود نخواهید کرد. همه چیز در آنجا، از اتاق نگهداری کودک تا اتاق بازی کامپیوتری بزرگسالان، فراهم است.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه‌ شیشلی، محله‌ اسن‌تپه، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون مال.

مراکز خرید استانبول - آشنایی با برترین مراکز خرید شهر توریستی استانبول

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید اپتیموم استانبول Optimum Outlet

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول یکی از مراکز خرید مهم در شهر استانبول ترکیه است. این مرکز خرید ۵ طبقه را در بر می‌گیرد. این مجموعه کار خود را از ۱۰ صبح آغاز و در ساعت ۱۰ شب بسته می‌شود. در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع کالاها وجود دارد. همچنین علاوه بر کالاهای مورد نظر، امکانات تفریحی و رستوران نیز شامل این مرکز خرید می‌شوند.

معماری مرکز خرید اپتیوم استانبول نیز مانند اوت لت کانیون مال بسیار زیبا و جذاب است و با وجود پنجره‌های آهنی در هر فصل نقش و دکور جدیدی به مرکز خرید می‌دهند. یکی از مزیت‌های این مرکز خرید نزدیکی به بزرگراه تی ای ام است. شما به راحتی از هر نقطه شهر می‌توانید به این مرکز خرید بروید.

آدرس: ترکیه، استانبول، آتاشهیر، دموکراسی سی دی، صحرا محلسی، مرکز خرید اپتیموم.

بلک فرایدی در ترکیه - تاریخ دقیق بلک فرایدی 2023 + معرفی بهترین مراکز خرید

مرکز خرید اپتیموم استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول Beyoglu Shopping Center

با گذر از سایر مراکز خرید نام برده، به مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول خواهیم رسید. این مرکز خرید در شهر استانبول یکی از مرکزهای خرید مناسب برای مسافران و گردشگران است. همچنین هتلها و آپارتمانهای فراوان جهت اقامت، رستورانهای شیک جهت پذیرایی و سرو غداهای متنوع، انواع کافیشاپ با تنوع منوی بالا، پاساژهای مختلف، موسیقی زنده و... دارد.

در مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول شما می‌توانید انواع مارکهای معروف را مشاهده و با قیمتی مناسب خریداری کنید. یکی از مزیت‌های این مرکز خرید قرار گرفتن در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال بوده که دسترسی به این مرکز خرید را آسان کرده است.

آدرس: ترکیه، استانبول، وسط خیابان استقلال.

راهنمای سفر به استانبول - هر آنچه باید قبل از سفر به استانبول بدانید!

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید استار سیتی استانبول StarCity Outlet

مرکز خرید بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم مرکز خرید اوت لت استار سیتی در محله ینی بوسنا است. بسیاری از برندهای معروف در این مرکز خرید شعبه دارند و می‌توان هر محصولی را به قیمت مناسب از آنجا تهیه کرد. علاوه بر این می‌توانید لباس مخصوص فصل‌هایی که گذشته است را در این مرکز خرید به قیمت پایین‌تری خریداری کنید. توصیه می‌شود اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید روز شنبه و یکشنبه را انتخاب نکنید. در این روزها مرکز خرید بسیار شلوغ است اما در روزهای دیگر هفته به راحتی می‌توان خرید کرد.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴، مرکز خرید استار سیتی.

مرکز خرید استار سیتی استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول Viaport Asia Outlet Shopping

یکی دیگر از بهترین‌های شهر استانبول مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول است. این مرکز یکی از اوت لت‌هایی است که، محصولاتی که دیگر ترند نیستند را با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت اصلی به فروش می‌رساند. یکی از مزیت‌های این مرکز خرید نزدیکی به فرودگاه صبیحه گوکچن است.

شما در مرکز خرید ویاپورت می‌توانید با توجه به جیب خود و هزینه‌ای که دارید، خریدی مناسب داشته باشید. این مرکز خرید علاوه بر داشتن فروشگاه اجناس، مرکز تفریحی بسیار مناسب است که برای گذراندن بخشی از روز مناسب خواهد بود. می‌توانید با استفاده از شرکت‌های خدمات حمل و نقل عمومی از اتوبوس‌های شماره K132, KM25, KM27, 16KH وH130  استفاده و به آسانی به این مرکز خرید برای خریدی مقرون به‌صرفه راهی شوید.

آدرس: ترکیه، استانبول، پندیک، خیابان دده پاشا، ینی شهیر.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

مرکز خرید ویاپورت استانبول

بازار بزرگ استانبول Grand Bazaar

بازار بزرگ استانبول یکی از بازارهای قدیمی، بزرگ و زیبای سرپوشیده در جهان است. با اینکه امروزه مرکزهای خرید بسیاری وجود دارد، اما بازار بزرگ این شهر هنوزه جزء پربازدیدترین مکان‌های این شهر یعنی شهر استانبول است. در این بازار انواع کالاها از قبیل: پارچه، جواهرات، لوازم خانگی، سرامیک، فرش و کتاب و... به فروش می‌رسد. بهترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ استفاده از تراموای شهر است. تمام فروشگاه‌های بازار از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و در ساعت ۱۹ به فعالیت خود خاتمه می‌دهند.

آدرس: ترکیه، استانبول، فاتیح، محله بایزید، بین مسجد بایزید و نورعثمانیه، بازار بزرگ استانبول.

بازار بزرگ استانبول

بازار ادویه (بازار مصری) Spice Bazaar

بازار ادویه، این بازار بزرگ از آن بازارهایی است، که هنگامی که در آن راه می‌روید، بوی خوش ادویه‌های بسیاری به مشامتان می‌خورد. این امر قطعا حس خوشایندی به شما منتقل خواهد کرد. این بازار محل فروش ادویه‌های رنگارنگ با تنوع و کیفیت بالا است. در این بازار ۸۵ غرفه وجود دارد. یکی از جالب‌ترین کارهای که در این بازار انجام می‌شود این است که بخشی از درآمد آن در حفظ مسجد (ینی والده) استفاده می‌شود.

بازار ادویه به این دلیل به بازار مصری معروف است که در گذشته این بازار از طریق مالیات‌های دریافتی از مصر ساخته شده است. در این بازار می‌توانید ادویه‌های مختلف با توجه به سلیقه خود خریداری کنید. به دلیل وجود گردشگران خارجی برخی از غرفه‌ها مشغول فروش راحت الحلقوم و شیرینی‌های سنتی ترکی هستند. برای بازدید از این بازار از ساعت ۹ الی ۱۹ می‌توانید مراجعه کنید.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه اروپایی فاتح، رستم پاشا، بازار میصیر چاریشی (بازار ادویه).

بازار ادویه

سخن پایانی

برای اینکه بهتر بتوانید از میان ارزان‌ ترین مراکز خرید استانبول گزینه‌ای را برای خرید انتخاب کنید اول لازم است تا خواست خود را از خرید در نظر بگیرید. مراکز خرید استانبول هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که با توجه به خواست و نیاز شما ممکن است یکی از آن‌ها برای شما مناسب باشند. با مطالعه این مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از مراکز خرید نام برده، برای شما مناسب‌تر است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 106 کاربر